Kävin paskalla

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Meinasin alkaa kirjoittaa raporttia tähän, mutta sitten mua alkoi hävettää.

Dear Eki, onx tää normaalia???
Ei. Häpeä ei ole sulle normaalia.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oon käyny tänään vain kerran paskalla. Yleensä käyn vähintään kolme kertaa (ei mitään lehmänläjiä siis kerralla kuitenkaan). Mitä teen, olenko raskaana?!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Olet mahdollisesti raskaana.
Raskauden mahdollisuus riippuu paskaamasi läjän koosta, eli:
a) olet raskaana kahden paskan verran
tai
b) ei ole raskaana paskan vertaa, jos ulostamasi läjä oli, kertomasi mukaan poikkeuksellisesti, lehmänläjän kokoinen.

Ole hyvä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuinka paljon tavaraa oikein mahtuu suoleen? Tänään jo kolmesti käynyt tuuttaamassa kunnon lastit posliinille. Eilinen naga-soosi ei ainakaan helpota tilannetta yleistuntumallaan ja systeemi pitäisi saada tyhjäksi ennen illan kyykkäilyjä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja MrM »

Onks teillä pökäleen pituudet kasvanu iän myötä? Mulla ainaki on. Siinä missä 10 vuotta sitten tuli vielä jotain 20-senttisiä pikku prutkuja, nykyään tulee sellasta pyyttonia, että se on puoliks viemärissä ennen kuin pääsee irtoamaan sulkijalihaksen hyväilystä. Tuntuu että puolet on vielä puserrettavaa, kun aistielämykset jo ilmoittavat, että Typhoon-luokan sukeltaja on rikkonut veden pintajännityksen. Mistä tää voi johtua? Fiksummasta ruokavaliostako?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En ole mittaillu eli periaatteessa en voi olla varma, mutta ei kyllä ole mitään pythonia tullut perseestä. Aikas kikkareita sieltä tulee. Tai siis tulisi, jos naiset kävis kakalla.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Löysä sulkijalihas ei katko kakkaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja MrM »

McJanne kirjoitti:Juo enemmän vettä.
Miksi?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulee löysänä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja MrM »

So Hard kirjoitti:Löysä sulkijalihas ei katko kakkaa.
Papanat voivat olla merkki siitä että on syntynyt jyrsijäksi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja MrM »

Juon vettä noin 4 litraa päivässä, mulla se kyl tulee pipulin kautta ulos eikä vaikuta kakkaan!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Lisää vesiliukoisia kuituja.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:En ole mittaillu eli periaatteessa en voi olla varma, mutta ei kyllä ole mitään pythonia tullut perseestä. Aikas kikkareita sieltä tulee. Tai siis tulisi, jos naiset kävis kakalla.
Naiset eivät käy kakalla.
Vaikka pidänkin kipeästä huumorista, vihjailut että naiset käyvät kakalla ja naisten omat höpöjutut että muka kävisivät kakalla ylittävät jopa minulla liian mauttomina rivoushorisontin. Jotain rajaa sentään nettipilailussakin!

Itse tänään tiistaina rattijuoppo olin isän kyydissä Orimattilan keskustassa. Piti mm. ostaa kirjekuori ja postimerkkejä selitelläkseeni tuomareille. (lähinnä että koska tänä vuonna sain jostain rahaa suunnileen suomalaisten keskipalkan verran, ei pidä sakotuksessa huomioida 2012 "hieman" suurempia tulojani. Eikä minulla säännöllisiä tuloja olekaan. ) Ennen postiin ehtimistä ripuli yllätti, ja juuri ja juuri ehdin päästämään kurat establishmentin ilmaiseen vessaan. Juuri kun olin pyyhkinyt, nestepaskaa tuli lisää, paineella. Pyyhin taas ja kas, vielä kolmas töräytys ja pyyhintä. Hämmästyttävää kyllä vessa veti kaiken sen paperin, vaikka esmes Kiasman industriaalisen näköiseksi tehdyt huusit olen tukkinut kahdesti.

Silloin oivalsin, että olen vuosiin pystynyt tekemään kiinteää kakkaa vain silloin kun en juo Karhua, vaan Whiskeytä, Jack Danielsia. Kävin siis myös saman kauppakeskuksen Alkossa. Sitä ennen vessassa katsoin peiliin, ja suuresti hämmästelen, että ne näin metsärosvospurgun näköiselle laskuhumalaiselle mitään myyvät ja ovat vielä kohteliaita. Kaipa ne Alkon myyjämisutkin haluaa minua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen mandariineja ja näkkileipää aika miehekäs annos. Nyt sitten vuorossa päivän viiden paskareissu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sellaista kiinteänkosteaa sileää pitkulaista vaaleanruskeaa pögälettä.. Ihan bueno suoritus, vain vähän suoligasumia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Varpusparvea pukkaa taas ties monennettako päivää eli Gattis-syndrooma on kyseessä. Noh, eiköhän se vatsa (ja perse) taas asetu, kun lopettaa tissuttelun. Sitten ulostan jalokiviä niin kuin kunnon naiset.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy raportoida kaikkien aikojen rumimmista liisteripaskoista.

Kakka tuli todella liukkaasti suolesta lätsähtäen veteen niin, että kumpikin persposki kastui kunnolla. Osa kakasta jähmettyi pöntön kuivaan osaan, mutta suurin osa painui vedenpohjalle ja jäi kiinni todella hyvin. Vetäminen ei vienyt yhtään kakkaa viemäriin vaan kaiken joutui tökkimään liikkeelle harjalla, jonka sai sitten lopuksi pestä saippualla.

Onneksi tapahtui duunissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mäkkärin WC:ssä kävin tänä aamuna. Oli sopivasti matkan varrella... :paska: :bullshit:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Sinun tapauksessasi vessassa paskominen on uutinen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hans Jörgen kirjoitti:^Sinun tapauksessasi vessassa paskominen on uutinen.
Siksi kirjoitinkin siitä. :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perjantai-lauantaiakselilla kun vetää kunnon setit sapuskaa naamaan ja suunnuntai vähillä eväillä, sitten maanantaiaamuna kaksi kuppia kahvia ja puolitoista litraa vettä niin on kuin exit only-suolihuuhtelu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hitonmoinen määrä jöötiä tänään. Siis pönttöön, ei housuun. :paska: :bullshit: :yo:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Gat »

Wow!

Minulla on siis ollut krooninen ripuli jo yli viisi tai kymmenen vuotta. Johtunee mahdollisesti ryyppäämisestä tai sitten on joku suolitulehdus. Apteekin ripulilääkkeet eivät ole toimineet. Tai en ole viitsinyt niitä aina syödä.

Filosofoin epäsovinnainen nero kun olen, siis hokasin itse, ja eilen ja tänään muun ruoan lisäksi olen niellyt neljä Raakaa kananmunaa kertakäyttötuopista pienen sokeritilkan kera. Jo eilen tuli kiinteää kakkaa yli vuosikymmeneen, ja tänään äsken piti ponnistella, että jotain tiiliskiviä sain tipahtelemaan perseestäni.

Toki ummetus on myös epämiellyttävää, turvonnut olo vattassa.
Mutta parempihan tämä on kuin käydä kerran tunnissa ripuloimassa ääniefektit (norsun törähdykset eli valaan huokaukset) kuuluen, saati pelätä, että tulee löysät housuun!
Viimeksi muokannut Gat, 28.07.2015 8:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti:Wow!

Minulla on siis ollut krooninen ripuli jo yli viisi tai kymmenen vuotta. Johtunee mahdollisesti ryyppäämisestä tai sitten on joku suolitulehdus. Apteekin ripulilääkkeet eivät ole toimineet. Tai en ole viitsinyt niitä aina syödä.
http://www.fast.fi/tuotteet/fiber/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin