Menen paskalle

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
SikaMika

Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tuli tarve päästä kakalle ja tietenkin koin välittömästi myös tarpeen päästä kertomaan siitä teille. Koin Kävin kakalla -ketjun aihepiiriltään liian spesifikoiduksi tämän (raportoimisen) tarpeen ulostuomiseksi, joten olin pakotettu perustamaan uuden ketjun.

Tänne siis kaikki pre-kakka -aiheiset tuntemukset ja mahdollisesti ERITEltyjä syitä jotka johtivat tähän kauniiseen hetkeen. Onko aivan pakottava tarve päästä heti (raportoituasi) istunnolle, tuliko hätä yllättäen vai oletko säästellyt jo pitkään, onko kyseessä hätä- tai krapulakakka, luuletko ehtiväsi vessaan asti vai onko hätä jo housussa/kädessä jne jne jne...

Paskaako tässä, minun täytyy nyt mennä. Jos omistaisin läppärin ja langattomat verkkohärpäkkeet, perustaisin myös ketjun "Olen kakalla". Pannaanpa haisemaan!
ninnithequeen

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa, nyt mä voin runkata täällä kun tiedän että sinä olet juuri nyt pöntöllä vääntämässä torttua, aah...
Geetzu

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Siinä on jotain perin viihdyttävää kun menee läppärin kanssa kakalle. Kattelin kerran sellasta suoraa sekstailuhetkeä (kaverini oli iskenyt niin hotin tytsyn jossain tuol lämpimäs maas, ettei taukopyyntöni oikein saaneet kannatusta pippelinsä toimesta) ja kun kakkahätä yllätti oli sit pakko mennä läpsyn kans veskiin. Oli viel ulkohuussi mökillä. Hitto se jäi mieleen. En viittiny siinäkään kokeilla Gattacan toistuvasti ehdottamaa runki+pasko-systeemaa kun meidän huussis oli ampiaispesä, mut niinq tosi jees kokemus silti. Taisin saavuttaa huippuni aika samanaikaisesti sen hotin tsiksin kans.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ajattelin mennä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mulli75

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Muistaakseni paskasta ei kannata avata uutta rööriä kun vanhakin on jossain tuolla. Mutta jos Sika haluaa omaa kakkaansa varten omansa niin suotakoon se.
slam

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja slam »

Vedin äskön aika isot , vaikka en ole juurikaan edes jaksanut syödä viime aikoina paljon mitään.

Onneksi maha ei ollut kuralla.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti:Vedin äskön aika isot , vaikka en ole juurikaan edes jaksanut syödä viime aikoina paljon mitään.
Eikö tämän pitäisi olla täällä: http://kitina.net/viewtopic.php?t=4077 ?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
slam

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
slam kirjoitti:Vedin äskön aika isot , vaikka en ole juurikaan edes jaksanut syödä viime aikoina paljon mitään.
Eikö tämän pitäisi olla täällä: http://kitina.net/viewtopic.php?t=4077 ?
Vedin yhteiskunnalle kunnon näytteet heidän oksettavasta toiminnastaan! Se mikä haisee on heidän älytön toimintansa, järjestä vapaa, on se!
Dumis

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pari jauhelihapihviä ja pekonit työntäis aamuista puuroa pihalle, menen toimistoon.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja huima »

Uskomattoman hienosti nostettu ketju vuodelta 2007!

Tätä kannattaakseni kannan korteni kekoon Dumarin esimerkkiä seuraten.
Dumis

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kohta on aamukakan paicca.
Bhven

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gagalla, Leidi puhelimessa. Joo.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mistä tietää että on tylsää? Ehkäpä tarpeesta kirjoittaa tähän ketjuun.

Lapsi nukahti, joten käytän tämän hetken hyödyksi ja menen paskalle.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja RP »

Otatko lukemista mukaan?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ooo, ehkäpä onkin työsuhdekakan paikka!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja par-sky »

RP kirjoitti:Otatko lukemista mukaan?
Ei tarvi, vessassa odottaa aina tuoreimmat lehdet.

Tänään oli valikoimassa cosmo, tiede, vauhkari ja aku ankka.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja huima »

iPad.

Eikä lukeminen koskaan lopu kakkituokion aikana.
Manaaja

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tuntuuko musta vaan, vai kasvaako pökäleiden koko iän myötä? Ei mun pöntöllä ennen tuntunut olevan vaikeuksia niellä asennusmambaa, nykyään se on melkein arkipäivää.
Gaia

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Miksi pitää olla lukemista? En ole tähän ikään mennessä ymmärtänyt.
Manaaja

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:Miksi pitää olla lukemista? En ole tähän ikään mennessä ymmärtänyt.
Emmäkään, läppäri + talousjakkara eteen niin voi jatkaa kitinöintiä täysin ongelmitta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gaia kirjoitti:Miksi pitää olla lukemista? En ole tähän ikään mennessä ymmärtänyt.
Itse caccaan dynaamisesti ~2min keskimäärin. Eihän jengi tupakallakaan hesaria lue?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Emmäkään, läppäri + talousjakkara eteen niin voi jatkaa kitinöintiä täysin ongelmitta.
Yritysasiakkaani kehui pyykinkuivatustelineen taivaisiin läppärin ja Hesarin alustana paskiksessa. Taisi olla liian vähän kuituja safkassaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Masukki täynnä ruokaa, nyt tulee oikein herkullinen lounaskakka.
Bhven

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Normaalisti väännän tortenhofenit heti melko pian herättyäni, mutta tänään synnytin pienen neekeripojan reteesti työajalla. Huomenna ehkä uusiksi.
Manaaja

Re: Menen paskalle

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tänään tuli kyllä paras kakka pariin kuukauteen, ellei jopa ikinä. Juuri täydellinen koostumus: ei liian kova ja hauras repiäkseen persettä ja katketakseen, vaan kunnollinen yhdessä osassa pysynyt kiinteä jättimäinen mamba, joka oli taivaallinen ulostaa. Bonusnautinnon toi kuuloärsyke siitä miten pökäle osui papereihin ja veteen ennenkuin oli kokonaan edes päästetty anusaukon lämpimästä syleilystä vetiseen vapauteensa. Eikä kuitenkaan ollut niin kosteaa tavaraa, että olisi tarvinnut vessapaperia tuhlata paria tuplataiteltua arkkia enempää.

Näitä enemmän. Huonoa seksiä vähemmän.
Vastaa Viestiin