Tuotin itselleni

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:Onhan sitä muille paljon näytelty mutta suhun ei kyllä enää minkäänlaista luottoa jouskarakas. Pusnus.

On se niin mukavaa, sekin kun oma skorppari rupee kiemurtelee ja Jouska-setä vasta ihan vaan pikkupikku lämppärittää..

..olen muuten semmottista ruvennut miettimään IHAN SIIS OIKEESTI että voisiko olla jotenkin mahdollista että esim skorpparit eivät itse tajua kaikkea tekemäänsä, tai siis sitä että mikä on esim oikein ja mikä väärin.

Olen kohta 9 kk katsellut ja hämmästellyt tätä omaani monta kertaa että onko tosissaan vaiko vain feikkaa.

No minkälaisissa astioissa, no lähinnä sellaisissa parisuhde-kolmasosapuolisessioissa.

Kerron yhden esimerkin: Oltiin La-iltana ravintelissa daamin kanssa ja kaikki meni hyvin. Tai kerrotaan vähän esilämppäriä ekax: Olin kaverin syntskäsaunaillassa ja kun menin sinne niin yllätykseksini(=onkohan oikea sana) huomasin että siellä oli 4kpl hot ziksejä 23v ja oli kyllä aika namuja ja tietysti multa kysyttiin alkumetreillä että seukkaanko yms ja vastasin tottakai et jep. Eli pipariahan ne olis sedälle antanut, ihan vaikka koe mielessä tai jotn heh.

No sitten 11:sta aikaan jo tavattiin mussukan kanssa ja hänen tuttavapariskunnan kanssa. No ilta meni ihan ok ja joratttiin porukalla kunnes hän yhtäkkii sanoo että tuolla on hänen eräs asiakkaansa että voiko hän mennä moikkaamaan. No asiakas oli kuulemma eräs tosi hyvännäköinen lätkäpelaaja. Sanoin että tottakai voit mennä, mutta sitten taisi tajuta jotain ja sanoikin että ei menekään, minä siihen että mene vaan.

Ei mennyt ja lähettiin kohta himaan. Ja kun päästiin himaan niin sanoin että ei hyvä juttu. Eihän siinä mitään jos ois mennyt mutta kun on sanonut että ei haluisi nähdä asiakkaitaan kun on ulkona yms. Mutta yllättäen nyt olisi pitänyt mennä oikein jutustelee mukavia hah.

Noh tästähän se episodi sitten alkoikin ja lopputuloksellisuus oli että hän sanoo että jos hän nyt lähtee niin se on sitten loppu. Sanoin että siitä vaan ja ota kaikki kamasi kanssa mukaan ja hyvää yötä.

Lähti sateeseen ja meinasin vielä huutaa että saatanan huora takaisin ei ole tulemista ja remonttisi saat itse järjestää. No en tosiaan sellasta meinannut, vaan soitin heti kohta ja sanoin että Tule takaisin kotiin NYT. Tuli ja kaikki taas hyvin= pillua tuli ihanasti antautuen:P

Joten Gee-pikkunen, eiköhän tässä ollut riittävästi sanasta LUOTTAMUS poks.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

RAM13 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:...
Voisit vähän suomentaa mulle julietia :roll: kuka se on?
Puppeli yrittää taas jotain hassuja.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

nowaysis kirjoitti:Tai viittaako jouskeliini tohon mun Juliette Licksiin? :shock: Olenko minä oikeasti Ramppa? Onko Ramppa oikeesti minä? HÄH? Ja kumpi on oikea hahmo ja kumpi vain huono parodia itsestään?
Do ei viittaa, kyllä Rami tietää..ns. yhteisistä intresseistä= mikä ei siis ole hänen puppelimaisuudet.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Joten Gee-pikkunen, eiköhän tässä ollut riittävästi sanasta LUOTTAMUS poks.
Toi aukee mulle vielä jossain vaiheessa. :]
Rouva Pupu

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyllä ne jotkut vaan jaksaa säätää. Se on vähän niinQ Xboxilla pelaamista. Luulisi pitkän päälle ottavan pumpusta, pelaaminen meinaan.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Joten Gee-pikkunen, eiköhän tässä ollut riittävästi sanasta LUOTTAMUS poks.
Toi aukee mulle vielä jossain vaiheessa. :]
No niin tai näin, mut tosiasia on se että skorpparit varsinkin syömun kädestä, kuten säkin..maista narttu..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä ne jotkut vaan jaksaa säätää. Se on vähän niinQ Xboxilla pelaamista. Luulisi pitkän päälle ottavan pumpusta, pelaaminen meinaan.
No jotkut pelaa tavallaan. Daamini ei ymmärrä ollenkaan miksi kerään lämpöä. Sanoin että jos todella olet tuota mieltä niin asia voidaan kääntää toisin päin. Eli näytän hänelle muutaman taktisen liikkeen, ehkäpä jopa hiukan taklaankin niin että tuntuu, tosin kun olen tämmönen kun olen niin siihen en lähde. Vaan kattelen aikani touhuja ja yhtenä päivänä vaan totean sitten että se on nyt piste poks näkemiin.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

jouden-za kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:...
Voisit vähän suomentaa mulle julietia :roll: kuka se on?
Puppeli yrittää taas jotain hassuja.
Siis mitääääh? :roll:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

jouden-za kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Tai viittaako jouskeliini tohon mun Juliette Licksiin? :shock: Olenko minä oikeasti Ramppa? Onko Ramppa oikeesti minä? HÄH? Ja kumpi on oikea hahmo ja kumpi vain huono parodia itsestään?
Do ei viittaa, kyllä Rami tietää..ns. yhteisistä intresseistä= mikä ei siis ole hänen puppelimaisuudet.
puppeJouska! kerro mulle, näistä meidän yhteisistä intresseistä :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
PerttiMakimaa

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

jouden-za kirjoitti:Kerron yhden esimerkin: ...
Voi Joutsen, voi Joutsen. Sinun pitäisi tajuta jo sanoa, että et jumaleissön muuten mene minkään hyvännäköisen clientin luo. Ja muutaman kerran merkiksi iskeä rintakehääsi miehekkäästi murahtaen. Voisi piparitarjonta olla jopa esimerkkiäsi parempi (jos se on inhimillisesti mahdollista) - semminkin kun saisit testosteronit virtaamaan tuota tehdessä.
Rouva Pupu

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

... Henkisen orgasmin.
Kyllä se vaan siltä tuntuu kun suoli pukkaa ja ah vihdoin helpotus.
safi

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja safi »

*pudistelee päätään* Yritä nyt gee jollain muulla tavalla kerjätä sitä huomioita, kun näin typerällä ja halvalla tavalla. Jokainen tietysti toimii niin kuin parhaiten taitaa, mutta tämän nyt on kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus. Onhan se ollut rivien välistä luettavissa, ettei sinulla kovin vahvasti mene millään osa-alueella elämässäsi, mutta yritä nyt edes vähän skarpata. Melkein sääliksi käy.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja aasi »

safi kirjoitti:*pudistelee päätään* Yritä nyt gee jollain muulla tavalla kerjätä sitä huomioita, kun näin typerällä ja halvalla tavalla.
Ehkä typerää, ehkä halpaa, muttei taatusti ilkeää tai ketään loukkaavaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
safi

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja safi »

aasi kirjoitti: Ehkä typerää, ehkä halpaa, muttei taatusti ilkeää tai ketään loukkaavaa.
Yritätkö sinä nyt vihjailla, että olisin ollut jotenkin erityisen ilkeä ja loukkaava jotakuta kohtaan. Heh tuskin, koska kertaakaan minua ei ole vielä hiljennetty YV:llä tai suoraan kyselemättä bannilla. Oliko sinulla vielä jotain muuta, joka mieltäsi on jäänyt vaivaamaan?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Clay »

Ei runkkaaminen ole säälittävää, kaikkihan sitä tekee (paitsi minä). Sitä paitsi Geetzu tekee sen vielä niin söpösti aina!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja aasi »

safi kirjoitti:Yritätkö sinä nyt vihjailla, että olisin ollut jotenkin erityisen ilkeä ja loukkaava jotakuta kohtaan. Heh tuskin, koska kertaakaan minua ei ole vielä hiljennetty YV:llä tai suoraan kyselemättä bannilla. Oliko sinulla vielä jotain muuta, joka mieltäsi on jäänyt vaivaamaan?
Ajattelin lähinnä verrata huomiohakuisuuden muotoja ja herätellä miettimään että mikä nyt sitten onkaan halpaa ja säälittävää huomionhakua. Huomaan että olet jo ehtinyt miettiä asiaa.

Nyt mieltäni jäi vaivaamaan, että onko tähän vastaaminen minulta säälittävää huomionhakua vai ei? Meinaan kallistua edellisen puolelle, hävettää jo valmiiksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

RAM13 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Tai viittaako jouskeliini tohon mun Juliette Licksiin? :shock: Olenko minä oikeasti Ramppa? Onko Ramppa oikeesti minä? HÄH? Ja kumpi on oikea hahmo ja kumpi vain huono parodia itsestään?
Do ei viittaa, kyllä Rami tietää..ns. yhteisistä intresseistä= mikä ei siis ole hänen puppelimaisuudet.
puppeJouska! kerro mulle, näistä meidän yhteisistä intresseistä :wink:
No etkö sä muka muista Juliettia?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

PerttiMakimaa kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Kerron yhden esimerkin: ...
Voi Joutsen, voi Joutsen. Sinun pitäisi tajuta jo sanoa, että et jumaleissön muuten mene minkään hyvännäköisen clientin luo.
Olet kyllä toisaalta ihan oikeessa, mut taas toisaalta eihän sitä voi toisen elämää rajoittaa, mut taas toisaalta eihän mun tosiaankaan tarvii tollasia hyväksyä kun ollaan yhdessä liikkeellä.

Ja vaikka hän sanoi edelleen eilen kun asiasta veisteltiin, että mun pitää tosiaan lopettaa tällaset, niin voinpa vaan todeta että ei tosiaan tarvii tollasta hyväksyä.

Ja sanoin että jos tehdään viimeinkin selväksi ne pelisäännöt. Ja kun itse olen vitun tarkka protokolla- yms säännöistä ja siitä miten käyttäydytään mm. seuralaisen kanssa liikkuessa, niin toki osaan olla sellanen VILPERTTI että luulisi mustis-skordarin repivän pelihousunsa aika nopeesti. Mutta ei saanut oikein kannatusta???!!
Ollaan vaan ja nautitaan
PerttiMakimaa

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

jouden-za kirjoitti:Olet kyllä toisaalta ihan oikeessa, mut taas toisaalta eihän sitä voi toisen elämää rajoittaa, mut taas toisaalta eihän mun tosiaankaan tarvii tollasia hyväksyä kun ollaan yhdessä liikkeellä.

Ja vaikka hän sanoi edelleen eilen kun asiasta veisteltiin, että mun pitää tosiaan lopettaa tällaset, niin voinpa vaan todeta että ei tosiaan tarvii tollasta hyväksyä.

Ja sanoin että jos tehdään viimeinkin selväksi ne pelisäännöt. Ja kun itse olen vitun tarkka protokolla- yms säännöistä ja siitä miten käyttäydytään mm. seuralaisen kanssa liikkuessa, niin toki osaan olla sellanen VILPERTTI että luulisi mustis-skordarin repivän pelihousunsa aika nopeesti. Mutta ei saanut oikein kannatusta???!!
Toisaalta teit oikean ratkaisun, et ehkä suhteen kannalta, mutta omaltasi.

Minulle on jäänyt ajatus, että tämä kumppanisi laskeskeli seuraavaa. Sinä Uittu ilmestyt paikalle vasta klo23 ja hän päätti pienen laskeskelun jälkeen tehdä sinut mustasukkaiseksi. Toki jos olisit kieltänyt häntä menemästä tätä überhottiZta lätkäheeboa katsomaan niin jättäisit oven auki kieltää nämä alkuillan harharetkesi. "Koska minäkään en saa tehdä mitä haluan".

On sinulla tuossa kädet täynnä hommia. Taitaa tykätä valtapeleistä tämä täti. Pidä katse pallossa. :)
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

jouden-za kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Do ei viittaa, kyllä Rami tietää..ns. yhteisistä intresseistä= mikä ei siis ole hänen puppelimaisuudet.
puppeJouska! kerro mulle, näistä meidän yhteisistä intresseistä :wink:
No etkö sä muka muista Juliettia?
Muistan, mut en ymmärrä sua.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

safi kirjoitti:*pudistelee päätään* Yritä nyt gee jollain muulla tavalla kerjätä sitä huomioita, kun näin typerällä ja halvalla tavalla. Jokainen tietysti toimii niin kuin parhaiten taitaa, mutta tämän nyt on kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus. Onhan se ollut rivien välistä luettavissa, ettei sinulla kovin vahvasti mene millään osa-alueella elämässäsi, mutta yritä nyt edes vähän skarpata. Melkein sääliksi käy.
Plääh, hetkellinen muka-hauska-läppä, jonka ehkä aloitushetkellä pari ihmistä tajusikin. Koska sain -ketjusta, johon taas en jaksa oikein osallistua... Eiköhän tämäkin kuole pian jos jätätte rauhaan, en millään viittis runkata tänäänkään ihan vaan siks kun pitäis päivitellä tätä. Paskaketjukin vähän jäänyt. Suoleni kyllä toimii päivittäin.

Musta tuntuu et löysin ikiliikkujat ihan äskettäin ja siksipä siksi kun kitinä noin muuten ei oikein enää tarjoa mitään. Hyvä jos se sulle tarjoaa, mä en oikein jaksa ku pistää läskiks vaan kato. En oo hetkeen lukenu sun kiinnostavia päivä-avautumisia vp-ketjustakaan.

Kyllä mä ihan oikeasti alan jo voimaan paremmin, elämä tuntuu ihan hyvältä ja silleen, taidan tuoda sulle huomaamattani huolta rivien väleissä. Pusnus.

Ei musta kyllä aikoihin tule niin tasapainoista ja hyvinvoivaa, ettei piikkisi satuttaisi, joten parempi jättää vastaamatta näihin avautumiin tulevaisuudessa (oletus siis, että kirjoitit ns. vääntömielessä etkä vain halunnut piikikkäästi mutta vähän huolestuneena saada mua oikeasti ajattelemaan asioita ja elämääni, sitäkin tein tupakan ajan, thanks.)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Toisaalta teit oikean ratkaisun, et ehkä suhteen kannalta, mutta omaltasi.

Minulle on jäänyt ajatus, että tämä kumppanisi laskeskeli seuraavaa. Sinä Uittu ilmestyt paikalle vasta klo23 ja hän päätti pienen laskeskelun jälkeen tehdä sinut mustasukkaiseksi. Toki jos olisit kieltänyt häntä menemästä tätä überhottiZta lätkäheeboa katsomaan niin jättäisit oven auki kieltää nämä alkuillan harharetkesi. "Koska minäkään en saa tehdä mitä haluan".

On sinulla tuossa kädet täynnä hommia. Taitaa tykätä valtapeleistä tämä täti. Pidä katse pallossa. :)
Tiedä sitten mikä on oikein ja mikä väärin, mutta tärkeintä tietysti on se että tullaan tosi hyvin muuten toimeen. Ainoastaan tulee hässäkkää aina kun lähetään ulos ja napataan drinksua. Hän kun saa tarpeeksi drinksua niin eiköhän jo rupea tallaisia tapahtumia tulee. Eikä siinä mitään jos tulee kunhan vaan sitten tehdään tasapuolisesti..ja voisko olla tällanen tas.puolista= mennään baariin, menen jubaan tytsin kanssa, kohta jo nussin sitä vessassa ja sanon raksulle että pari läppää heitin yhen tutun kanssa ah.

Ja vitut, mun ei todellakaan tarvi lähtee tollaseen mutta jonkinlainen tasapuolisuus olisi kohdillaan. Ja muutenkin olen monesti miettinyt että olenko minä ansainnut tällasia kuvioita. Daami itse sanoo että ei tykkää että jubaan muiden mimmien kanssa mutta sitten kuitenkin itse järkkää tollasia häppeninkejä. Ja vaikka kuinka olen sanonut että kun mittari on täynnä, niin mikään rakkaus tms ei enää auta vaan sanon kylmän viileesti että nyt tämä loppui piste.

Kerronpa eräästä joka oli oikein potentiaalinen, mutta hänen ongelmansa oli siinä että vittuili ja piikitteli jatkuvasti. katselin sitä aikani ja eräänä aamuna sanoin että nyt riitti ja se oli siinä se.

Ps. se olikin kuulemma jo klo 12 kun vasta tavattiin. Ja kerroin että niihin pileisiin oli yllättäen siis tullut pimujakin= 4 kpl 22-23v mimmejä ja kyllä, kyllä kaikki oli oikein hottiksen näkösiä heh. No ei siis tästä tainnut mun muzzukka tykätä uh.

Joo kyllä taitaa tykätä pelistä jos toisesta, mutta ei kyllä mua yritä hallita muutoin kuin sillä sexillä= skorppioni. Mutta kun sitäkin kerran yritti= ei antanut muutaman kerran piparia, niin toisella kerralla runkkasin ja ekalla kerralla kysyin siis että onko pula-aika ja taidan mennä ottamaan muualle sivusettiä---sitten tuli piparia. Joten mua on turha sillä kiristää, eikä millään muullakaan vastaavalla, nimittäin kun on oman arvonsa tunteva niin yksikään pimu ei pysty kiristämään noilla jutuilla. Ja sillä ole mitään väliä että olenkin ruma kaljupää, koska puhun kuin Runeberg ja siis pimut halutessani pyörryksiin ja pillut märäx tai mitä vaan!!:)

"Pidä katse pallossa" aika hyvä.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

RAM13 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
puppeJouska! kerro mulle, näistä meidän yhteisistä intresseistä :wink:
No etkö sä muka muista Juliettia?
Muistan, mut en ymmärrä sua.
Väitit että laitoit sille mesee, pitikö paikkansa?
Ollaan vaan ja nautitaan
slam

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja slam »

kaksi tonnia ropsautin pihalle.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:..
Gee älä välitä höpöhöpö hutuista..sulla Greits läppä vaikka niin junnulta livenä Tunnutkin zillai:P
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin