Ajelin karvat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
isohaara

Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Äskön ajelin tukan, kainalot ja munakarvat poies. Samalla koneella, en välttämättä tuossa järjestyksessä.
Paino taisi tippua parilla kilolla. Rajasin myös talvitäysparran.

Pään ajelun aloitin tietenkin päälaelta, ja hetken aikaa peilistä tuijotti takaisin sekoitus isääni ja Spedeä. En muuttunut kauniimmaksi enkä komeemmaksi, mutta hauskaa oli.
Quarter

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Ja sit eikun odottamaan G:n avautumista metroseksuaalisuudesta josta jatketaan nussivaan maailmaan jonne joku heittää jotain 130% juttua ja dildoperseilyä ja oravanpyörä onkin siinä...

Et kiitti vitusti vaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Pään ajelun aloitin tietenkin päälaelta, ja hetken aikaa peilistä tuijotti takaisin sekoitus isääni ja Spedeä.
:pics:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ajelin mieheltä hiukset ja itseltäni kainalokarvat.
ninnithequeen

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ajoin koivet ja kainalot tänään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ajelin Mazdalla töihin ja kivaa oli.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tasoitin otsatukkani eilen. Se on nyt sangen hieno.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nenäkarvat leikkasin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dr.Diarrhea

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Pehmensin, föönasin ja värjäsin pottuvarpaitteni tupsut.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja mdm »

Toissapäivänä veisteltiin tukkaa pois.
fuck me I'm fabulous
CandyMan

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ajelin kainalokarvani ja myin ne Huuto.Netissä Britney Spearsin genitaalikarvoina, mukana takuutodistus. Tälläkin hetkellä joku pervo varmaan imeskelee niitä Britneyn kuva verkkokalvoillaan. Kauppa se on mikä kannattaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Think »

CandyMan kirjoitti:Ajelin kainalokarvani ja myin ne Huuto.Netissä Britney Spearsin genitaalikarvoina, mukana takuutodistus. Tälläkin hetkellä joku pervo varmaan imeskelee niitä Britneyn kuva verkkokalvoillaan. Kauppa se on mikä kannattaa.
Stana prkl.... *sylkee karvoja suustaan*
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Amatöörit! Ammattilainen ei ajele vaan sokeroi.

Tänään lähti taas sääret ja kainalot sileäksi ammattilaisen käsittelyssä. Alan jäädä tähän koukkuun, kohta ei ole enää karvaista läiskää koko ropassa :P
Kerroppa tyhmälle lisää?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Amatöörit! Ammattilainen ei ajele vaan sokeroi.

Tänään lähti taas sääret ja kainalot sileäksi ammattilaisen käsittelyssä. Alan jäädä tähän koukkuun, kohta ei ole enää karvaista läiskää koko ropassa :P
Kerroppa tyhmälle lisää?
http://www.kauneushoitolavanilla.fi/www ... 1d51729ace

( ohos, olipas pitkä osoite )

Huomattavasti vahausta kivuttomampaa, tosin kyllä tällaisella karvakasalla alussa nipisteli ihan kunnolla. Mutta paljon parempi jälki ja pitempään pysyy myös sileänä. Tarpeeksi usein kun käy niin karva heikkenee ja lakkaa lopulta kasvamasta. Tänään ei oikeasti lähtenyt enää paljoa mitään. Harvemmin ja harvemmin enää tarvitsee käydä.

Tänään ensi kertaa otatin kainalokarvat pois. Sattui paljon vähemmän kuin odotin, tosin mulla niitä olikin niin vähän alunperinkin. Varasin kulmien värjäyksen ja nyppimisen seuraavaksi kerraksi.
Mä justiinsa olen menossa liikkumaan ja tätä lukiessa jo hengästyin etukäteen. Mietin jos lepäisin. Tämä on tätä miehistä heikkoutta.
Ja tottakai riippuu siitä mistä henkilöstä riippuu. Ouuuuu.

Siis pyydän selvittämään onko todella niin ettei karvaista läiskää ole koko kropassasi. Posliini?
Mutta otan hyvän asennon jos vastaat ja luen vastauksen?

Stadinarska
heikkoa lihaisuutta

Topic: Minäkin olen vähentänyt kainalokarvoja.Fiskarseilla.
Mutta se on siinä.

JOS kirjoitukseni hipoo liiallista uteliaisuutta pyydän etukäteen anteeksi, mutta kyllä en voi väittää ettei kiinnostaisi...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyppäsin karvan pois korvastani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
isohaara

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bluntly kirjoitti:Nyppäsin karvan pois korvastani.
Hyvä kun muistutit. :shock: Mun korvakarvani on varmaan jo viissenttinen, pitää käydä tarkistamassa ja nyppäämässä.
Kid

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Suvinen kirjoitti: Mutta paljon parempi jälki ja pitempään pysyy myös sileänä. Tarpeeksi usein kun käy niin karva heikkenee ja lakkaa lopulta kasvamasta. Tänään ei oikeasti lähtenyt enää paljoa mitään. Harvemmin ja harvemmin enää tarvitsee käydä.
kerroppas vielä lisää =) Eikö noin sanottu epiloinnistakin? Että kun tarpeeks epiloi niin karvat lakkaa kasvamasta. Mä epiloin ja epiloin ja epiloin ja ne kainalokarvat kasvaa ja kasvaa..
Mä olen kyllästynyt niihin!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kid kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Mutta paljon parempi jälki ja pitempään pysyy myös sileänä. Tarpeeksi usein kun käy niin karva heikkenee ja lakkaa lopulta kasvamasta. Tänään ei oikeasti lähtenyt enää paljoa mitään. Harvemmin ja harvemmin enää tarvitsee käydä.
kerroppas vielä lisää =) Eikö noin sanottu epiloinnistakin? Että kun tarpeeks epiloi niin karvat lakkaa kasvamasta. Mä epiloin ja epiloin ja epiloin ja ne kainalokarvat kasvaa ja kasvaa..
Mä olen kyllästynyt niihin!
UniQ karvapalttoo päällä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Niin. Kertokaa rakkaat ajelijat, millä terällä ja millä vaahdolla saisi genitaalialueen maton harvennettua tai poistettua kokonaan ilman suurempia jälkivaikutuksia?

Kainalot ajelin eilen, pöheikkö pöksyissä (etupuolella) on saanut tovin rehottaa kun olen pohdiskellut edellämainittua pulmaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Tix

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Tix »

Razormaid kirjoitti:Niin. Kertokaa rakkaat ajelijat, millä terällä ja millä vaahdolla saisi genitaalialueen maton harvennettua tai poistettua kokonaan ilman suurempia jälkivaikutuksia?
Riippuu vähän siitä miten herkkä iho sulla on. Ihan Gillette Venus toimii toisille, toisille tulee näppyä ainakin aluksi. Ihon desinfiointi ja rasvaus höyläyksen jälkeen vähentää kyllä riskiä saada näpykkeitä.
Rouva Pupu

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Koska pidän kivusta niin tuli tänään tussukarvoja nypittyä pinseteillä.
bedlam

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Partaa yritin ajella aamulla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Koska pidän kivusta niin tuli tänään tussukarvoja nypittyä pinseteillä.
Rouva Jänö! Kai ymmärrät että kiusaat...huhhuh.

hooooo
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajelin karvat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herra siunakkoon! Unohdin raportoida, että ajelin Isohaaran hiukset maanantaina.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin