Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Geetzu

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:No ei se mua olekaan stalkannut!
Aaaa, jotain muuta siis. Olet vain myötätuntoinen.
Noh, en tiedä ketä ja miten, joten jätetään tähän. :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

hyvä tavaton. täällähän hypellään taas pöydälle!

puolustajat, tukijani, voisitteko olla sijaisena kun en ehdi kirjoittaa heti...

stadinarska
katsoin mitä on stalkkaus. jos minä oon stalkannut niin kaikki ovat stalkanneet, heh

tämä aluksi...palaan kohta.pari tuntia. mulla vieras.

pusut faneille!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Ei jumalauta, vaikuttaa taas lastentarhan leikkitunnilta tämä touhu... Mikäs tämän paikan keski-ikä olikaan? Jos asiasta tehty kysely, niin laittakaa linkki, pakko tarkistaa arvioni asiasta...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Odottelen niitä vonkauksia tässä.
Hei Suvinen. Meille on laitettu tällainen ketju. Minun kuuluisi kirjoittaa niitä apukoulutason idotismia ja sinua tulisi vongata.Hassua. Minä taidan tosiaan sitten osata ärsyttää. Candyman on ilmeisesti mm. revennyt tiedosta, että on isäni.

Eikö ole hassua, että Nowaysiskin on epätietoinen olenko minä normaali!
Ja Tix koettaa olla mahdollisimman ärsyttävä. Eihän hän Arskaa kaada, huvittaa kylläkin.

Mulla, vaikka "kova" analysoimaan olenkin, on vaikeus itse tietää ketkä ovat täysjärkisiä ja pelleilevät ja ketkä ovat "lahjattomia" oikeasti!

Mussukalle oikein hyvältämaistuvaa yötä!
Ja yksi vonkaus sulle että tulee topic täytettyä!

Stadinarska
NORMAALI baari
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos ei kirjoita, niin silloin on hävinnyt, junous pox zäp.
Jos ei kirjoita, niin ei kiinnosta, jounouspokzzäp. Mutta jos tarpeeks on pelissä fyrkkaa, niin sovitaan frekvenssi? Kerran kuussa min vähintään vuoden ajan?
Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Puolet vedosta suoritettu. Miten aiot ND naamioitua ensi vappuna? Meinaan lääkärin tuloilla tuosta spreijaamisesta voi saada aika isot sakot.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huutokaupataan oikeus Tixin bannaamiseen. Korottava huuto vähintään 10% korkeampi edellisestä huudosta. Huuto on voittanut kun kolmeen vuorokauteen ei ole tullut korotuksia. Maksu suoritettava tilisiirrolla viikon sisällä huutokaupan päättymisestä. Oikeutta voi käyttää kun kauppasumma on kokonaisuudessaan siirtynyt myyjän tilille.

Lähtöhinta kymmenen euroa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aito_Johanna

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

saira kirjoitti:Ei jumalauta, vaikuttaa taas lastentarhan leikkitunnilta tämä touhu... Mikäs tämän paikan keski-ikä olikaan? Jos asiasta tehty kysely, niin laittakaa linkki, pakko tarkistaa arvioni asiasta...

http://kitina.net/viewtopic.php?t=1684& ... %E4jakauma

Kerrohan, pitikö arviosi paikkansa...
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

aasi kirjoitti:Huutokaupataan oikeus Tixin bannaamiseen. Lähtöhinta kymmenen euroa.
Saanen osallistua?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saako muita vongata?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aito_Johanna

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

aasi kirjoitti:Huutokaupataan oikeus Tixin bannaamiseen. Korottava huuto vähintään 10% korkeampi edellisestä huudosta. Huuto on voittanut kun kolmeen vuorokauteen ei ole tullut korotuksia. Maksu suoritettava tilisiirrolla viikon sisällä huutokaupan päättymisestä. Oikeutta voi käyttää kun kauppasumma on kokonaisuudessaan siirtynyt myyjän tilille.

Lähtöhinta kymmenen euroa.
Kymmenen euroa! :yo:

En aio bannata Tixiä, mutta keksin sellaisen juonen, että ostan bannioikeudet ja sitten kiristän Tixiä niillä. Tuottoisa bisnes! :2cents:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tix kirjoitti:
aasi kirjoitti:Huutokaupataan oikeus Tixin bannaamiseen. Lähtöhinta kymmenen euroa.
Saanen osallistua?
Tottakai! Eihän tässä kaupassa muuten olisi kunnon ansaintalogiikkaa..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Aito_Johanna kirjoitti: En aio bannata Tixiä, mutta keksin sellaisen juonen, että ostan bannioikeudet ja sitten kiristän Tixiä niillä. Tuottoisa bisnes! :2cents:
Sä luulet todellakin ettei juristi osta niitä oikeuksia sun nokanedestä joko itse tai bulvaanin välityksellä?
Deleted-499

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Deleted-499 »

Aito_Johanna kirjoitti: Kymmenen euroa! :yo:
11 €.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Aasi voisi vaatia että huutajilla on vähintään sata veistiä plakkarissa, ennenkuin saa huutaa.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

huima kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: En aio bannata Tixiä, mutta keksin sellaisen juonen, että ostan bannioikeudet ja sitten kiristän Tixiä niillä. Tuottoisa bisnes! :2cents:
Sä luulet todellakin ettei juristi osta niitä oikeuksia sun nokanedestä joko itse tai bulvaanin välityksellä?
Ei, mun ainoa tavoite on tehdä vedosta luistaminen kalliiksi ND:lle. Aasi, psst, 70%-30% sulle-mulle?
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Schrödinger kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Kymmenen euroa! :yo:
11 €.
12 €.
Bhven

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tix kirjoitti:
Schrödinger kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Kymmenen euroa! :yo:
11 €.
12 €.
Väärin huudettu. Korotus piti olla vähintään 10 prossaa korkeampi edellisestä huudosta.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bhven kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Schrödinger kirjoitti: 11 €.
12 €.
Väärin huudettu. Korotus piti olla vähintään 10 prossaa korkeampi edellisestä huudosta.
Busted. Yritin vedättää hintaa ilman sitoumuksia.
Aito_Johanna

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Schrödinger kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Kymmenen euroa! :yo:
11 €.
Vetäydyn kisasta, koska aasi on värvännyt mukaan oman bulvaanin korottamaan hintoja. Tällasen vilunkikauppiaan kanssa asiointi tulee liian kalliiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
Schrödinger kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Kymmenen euroa! :yo:
11 €.
12 €.
Ei kai tää mitenkään minuun tai Suviseen liity? Jos oikein vilkaisin niin ei. Tosin mielestäni kyse oli Tixin ja Taavetin "jostakin" bannista??

Kahdellatoistako eurolla saisi Tixin muille postauksille? Huhuh. Jo menisi tosi halvalla!

Mut olen nyt laupiaalla päällä ja koska en itsekään ole pyhimys niin mikä minä Tixiä olisin määräämässä bannattavaksi eikä ainakaan pantavaksi? Antaa miehen olla paikallaan. On säyseöitynyt massapoika.

Kiitän

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:Huutokaupataan oikeus Tixin bannaamiseen. Korottava huuto vähintään 10% korkeampi edellisestä huudosta. Huuto on voittanut kun kolmeen vuorokauteen ei ole tullut korotuksia. Maksu suoritettava tilisiirrolla viikon sisällä huutokaupan päättymisestä. Oikeutta voi käyttää kun kauppasumma on kokonaisuudessaan siirtynyt myyjän tilille.

Lähtöhinta kymmenen euroa.
Hmmm... Eikö tuo bannaaminen olisi Force Majeure -syy? Eli Tix voisi halutessaan kiemurrella irti koko vedosta postaamalla tänne muutaman feikkinakukuvan tmv. Ei näköjään kannata lyödä vetoa lakimiehen kanssa, tai jotain.
NuoriDaavid

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Jos ei kirjoita, niin ei kiinnosta, jounouspokzzäp. Mutta jos tarpeeks on pelissä fyrkkaa, niin sovitaan frekvenssi? Kerran kuussa min vähintään vuoden ajan?
Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Puolet vedosta suoritettu. Miten aiot ND naamioitua ensi vappuna? Meinaan lääkärin tuloilla tuosta spreijaamisesta voi saada aika isot sakot.
Fak. Alkaa pelottamaan. MIten tästä selvitään? Yrittäkää nyt hei ärsyttää tota tixiä!

Arska! Slam! Suvinen!

*Apuuva*

:think: Paitsi jos mut bannattaisiin ennen tuota päivämäärää niin...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Puolet vedosta suoritettu. Miten aiot ND naamioitua ensi vappuna? Meinaan lääkärin tuloilla tuosta spreijaamisesta voi saada aika isot sakot.
Fak. Alkaa pelottamaan. MIten tästä selvitään? Yrittäkää nyt hei ärsyttää tota tixiä!

Arska! Slam! Suvinen!

*Apuuva*
Mitäs jos pyytäisin kavereita järjestämään kadunvaltauksen.. Tulisiko Dave-ukki mukaan kunniavieraaksi ottamaan haltuun kaupunkitilaa? Ehkä voisit polkaissa tapahtuman käyntiin jo vakituisella tavalla, eli levittämällä tienlevyisen banderollin? :)

*haaveilee*
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Bliss

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:Alkaa pelottamaan.
Mitä suomea tämä muka on?
prosessi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Alkaa pelottamaan.
Mitä suomea tämä muka on?
Jos peloittaa tarpeeksi paljon, katoaa kielitaitokin...
Vastaa Viestiin