Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Tix

Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Noniin, tänne Arska, tseh!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tällaiseen ei kukaan pahinkaan imbesilli idiootti vastaisi yhtään mitään. Jos joku on vastaamassa, on se vammainen vakavasti ja täysin kykenemätön mihinkään älylliseen tai se on lahjaton pelle tai raivostuttava paskiainen, jonka aivot ovat surkastuneet.
Yök sellaista limanuljaskaa joka vastaa tähän.

Nyt kun vastasin niin... :oops: :oops: :cry: :wink:
ninnithequeen

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:Tällaiseen ei kukaan pahinkaan imbesilli idiootti vastaisi yhtään mitään.
Niinpä.
Vihtahousu

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Arskasta vitut, mut vongataaks tässä suvista vai suvinen muita?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tällaiseen ei kukaan pahinkaan imbesilli idiootti vastaisi yhtään mitään.
Niinpä.
NIINPÄ. MINÄ ITKEN. ITKEN itken itken ...ei voi olla totta.
Ninni!!! En halua olla ilkeä en en enenen en ...ei voi olla totta
Mun pitää lopettaa täällä? Ihan totta... nyt mä "masennun"...
En sano mitään! Niinkuin Rouva Pupukin sanoi kerran!
Sanokaa nyt joku muu, mä en suorastaan KEHTAA OLLA...!
Täällä tosiaan ymmärtää mitä se myötähäpeä on!
Geetzu

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:Täällä tosiaan ymmärtää mitä se myötähäpeä on!
Täällä oppii aina vaan sen, miten eri tavalla ihmiset suhtautuvat ns. provoutumiseen. Todella kakaramaista minulta, mutta tavallaan nautin siitä miten hermostutat porukkaa, kun en siihen itse ole koskaan kyennyt, riittävästi siis... Puspus!

Ja ja ja. Luulen et hermostujille tää on vaan hyväksi. Jokainen tarttee vitutusta päiviinsä, on hyvä jos se tulee kitinästä eikä oikeesta elämästä. ;)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä Kitinän palstahörhöosasto oli useimpien mielestä riittävän täynnä jo ennen Arskaakin? Minusta jotenkin tuntuu, että Arska saattaisi IRL olla jopa ihan normaali, mutta valitettavasti tänne tuo vaikutelma ei välity. Kuten monen muunkaan kohdalla. Voisit siis Arska yrittää uutta lähestymistapaa, kirjottaisit suht normaaleja kommentteja suht normaaleihin asioihin. Aivan kuten me muutkin.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausk

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:Noniin, tänne Arska, tseh!
Lähtölaskenta on alkanut.
Rouva Pupu

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä provoonnun aina stalkkauksesta. Sama se missä tapahtuu. Omaan tässä asiassa erittäin lyhyen pinnan.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Ja ja ja. Luulen et hermostujille tää on vaan hyväksi. Jokainen tarttee vitutusta päiviinsä, on hyvä jos se tulee kitinästä eikä oikeesta elämästä. ;)
Ei vittuilu vaadi vitutusta, ainoastaan hienoisen vastenmielisyyden tunteen tai kevyen tylsistymisen! Jos kitinä alkaa vituttaa, se kannattaa sulkea. Arska on kyl tarpeellinen, sitä on kiva dissata. Eilenkin käytin eniten aikaa kaikista viesteistä sen miettimiseen, miten sais niin ytimekkäästi kiteytettyä Arskalle sen, miten urpo se on. Oon oikeastaan aika ylpeä verbaalisesta saavutuksestani.

On kivaa olla koulukiusaaja.
NuoriDaavid

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja ja ja. Luulen et hermostujille tää on vaan hyväksi. Jokainen tarttee vitutusta päiviinsä, on hyvä jos se tulee kitinästä eikä oikeesta elämästä. ;)
Ei vittuilu vaadi vitutusta, ainoastaan hienoisen vastenmielisyyden tunteen tai kevyen tylsistymisen! Jos kitinä alkaa vituttaa, se kannattaa sulkea. .
And counting.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:And counting.
Dave se jaksaa :D Ihan sun kiusaksikaan en poistu enää ikinä. Vaikka vuoteen en kirjoittais mitään, anna tunnarin olla :D Lyödäänkö vaikka joku veto, mihins rikkaalla lääkärillä olis varaa? C-sarjan mersusta? 50.000 € käteisenä? Kyllä se vaimo ymmärtää.
Dr.Diarrhea

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tix kirjoitti:On kivaa olla koulukiusaaja.
Kiteytit suuren osan palstalaisista tuntoja. Aika hemmetin halpaa ampua sanansaattaja. Näitä moralisoijia riittää aina.
Geetzu

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:And counting.
Dave se jaksaa :D Ihan sun kiusaksikaan en poistu enää ikinä.
JES! Pusui Davelle tästä hyvästä! :D
Geetzu

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä provoonnun aina stalkkauksesta. Sama se missä tapahtuu. Omaan tässä asiassa erittäin lyhyen pinnan.
Mä en tienny et sua on stalkattu Arskan puolelta. Ehkä se sit on sekopää. Ei mun sekopää-tutka oo ennenkään täällä toiminu.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:
Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:And counting.
Dave se jaksaa :D Ihan sun kiusaksikaan en poistu enää ikinä.
JES! Pusui Davelle tästä hyvästä! :D
Emmä luvannu mitään kirjoitella, junous. Se on kato kii ihan IRL:stä. Tällee lomal kerkee.
Geetzu

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Emmä luvannu mitään kirjoitella, junous.
Emmä aiemminkaan oo sellasta vaatinu. Mullehan riittää läsnäolo, edes kuviteltu sellainen. JUNOUS.
NuoriDaavid

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Dave se jaksaa :D Ihan sun kiusaksikaan en poistu enää ikinä.
JES! Pusui Davelle tästä hyvästä! :D
Emmä luvannu mitään kirjoitella, junous. Se on kato kii ihan IRL:stä. Tällee lomal kerkee.
Jos ei kirjoita, niin silloin on hävinnyt, junous pox zäp.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos ei kirjoita, niin silloin on hävinnyt, junous pox zäp.
Jos ei kirjoita, niin ei kiinnosta, jounouspokzzäp. Mutta jos tarpeeks on pelissä fyrkkaa, niin sovitaan frekvenssi? Kerran kuussa min vähintään vuoden ajan?
BettyB.

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mitäs jos pojat vaan lyötte ne pippelinne tiskiin niin täti mittaa ja julistaa voittajan? Deal?
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Mitäs jos pojat vaan lyötte ne pippelinne tissiin niin täti mittaa ja julistaa voittajan? Deal?
Hääyönä sit, mittaa Dave nyt ku oot vasta kihloissa.
NuoriDaavid

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos ei kirjoita, niin silloin on hävinnyt, junous pox zäp.
Jos ei kirjoita, niin ei kiinnosta, jounouspokzzäp. Mutta jos tarpeeks on pelissä fyrkkaa, niin sovitaan frekvenssi? Kerran kuussa min vähintään vuoden ajan?
Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Rouva Pupu

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mä provoonnun aina stalkkauksesta. Sama se missä tapahtuu. Omaan tässä asiassa erittäin lyhyen pinnan.
Mä en tienny et sua on stalkattu Arskan puolelta. Ehkä se sit on sekopää. Ei mun sekopää-tutka oo ennenkään täällä toiminu.
No ei se mua olekaan stalkannut!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Think »

nowaysis kirjoitti:normaaleja kommentteja suht normaaleihin asioihin. Aivan kuten me muutkin.
Buahhhahahahahahahaaaa

:rofl: :rofl: :rofl:
Ovela kuin orgasmi
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Selvä. Kirjoitan vähintään kerran kuukaudessa Kitinään jotain 2.3.2008 saakka enkä poista nimimerkkiäni. Force Majeure -syyt poislukien, toki, eli Kitinän pitää olla pystyssä ja minun toimintakykyinen.

Täytyy hommata tv-ryhmä paikalle tuohon mielenosoitukseen.
Vastaa Viestiin