Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

no perrrkules, tein hirveen tilityksen ja nettiyhteys poikkas ja meni hyvä tilitys hukkaan! No, anyways loppu hyvin. Joskus ihmettelen mimmonen vaikutus mulla on ihmisiin. Oon ihan hirveän syyllistävä, admit, mutta ystävällisyyteen kun vastaa ystävällisyydellä, saa ihmeitä aikaan.
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaverit pyyti järjestämään bileet tänäkin vuonna ja kyselivät missä kutsut viipyvät.
No. Laitoin kutsut menemään. Vastauksia tuli 25%:lta ja loput ei siis vastaa mitn :kele: Vain yhdeltä tuli ei vastaus, koska silloin toisella puolella palloamme.
Josko tekis safkaat vaan vastanneille ja noi loput 10+henkilöä ihmettelisi paikalle tultuaan että miksi ei heille tarjoilla.
Vastaamattomista osa viime vuonna sanoi, että ainahan he tulevat, ei noihin kutsuihin tartte vastata vaikka pyysitkin vastausta x päivään mennessä.. :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Manzel »

So Hard kirjoitti:
Manzel kirjoitti:Juuri kun uskoin päässeeni mahdottomista ylitöistä eroon, yksi neljästä tyypistä vaihdettiin toisiin tehtäviin. Todellisena syynä oli säästö kustannuksista. Samalla tuli ilmoitus, ettei ylitöitä makseta enää prosentteina vaan "joustovapaina". Voisi haistaa jotain koko tirehtöörijoukko. Motivaatio tuskin kajahtaa taivaisiin kenelläkään meistä.
Ööh, ylitöitä ei voi maksaa vapaina jos työntekijä ei niin itse halua. Se pitää sopia, ei ilmoittaa. Muuten se on aina pengar.
Ei tuossa tilanteessa viitsi yksin nahistella, kun muut tyytyvät tuomioon. Viesti oli ”yksikön yleisen käytännön mukaan..jne..”. Varmasti tuo on kaiken mahdollisen vastainen, mutten jaksa. Kikkailen mieluummin yhtä epämääräisillä konsteilla takaisin, koska se on helpompaa.
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Manzel »

annepa kirjoitti:
Manzel kirjoitti:
Manzel kirjoitti:Samalla tuli ilmoitus, ettei ylitöitä makseta enää prosentteina vaan "joustovapaina".
Keino jo keksittiin: joustotyötunnit kirjataan normaalisti, mutta lisätään prossalisäykset päivittäin tuntimäärään kenenkään siitä tietämättä (tuota on mahdotonta valvoa).
Hyvä että keino löytyi. Ylityöthän voi maksaa myös aikana eli vapaana mutta siihen pitää tosiaan ne prosentit lisätä siihenkin. Ehkäpä työnantaja tarkoittikin tätä..? Ja hei, ei ylitöitä ole PAKKO tehä edelleenkään :D
Tässä tapauksessa ei olisi lisätty. Ei ylitöissä muuten mitään vikaa ole ja mielelläni hoidan hommat loppuun, kunhan niistä tulee sopiva korvaus. Yrittäjäperheessä kun on kasvanut, välillä 40 viikkotuntia tuntuu jopa oudolta. Väh. 20h ylkkää teen jatkuvasti, mutta jos menee 40-60h tai siitä yli, alkaa kiristämään, varsinkin kun perhettä on. Paperihommia onneksi pystyy tehdä kotona.

Selvennys; 20h.. 40..60 ylkät tarkoittavat kuukauden periodilla.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Alkaa tämä solidaarisuus vähän vituttamaan: 56% rahapalkasta maksetaan tilille ja loput 44% menevät urpilaisenkäteisen pölhömyllyyn - ja tämänkin jälkeen varmaan lyödään mätkyillä päin pläsiä ensi vuonna.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oma veroprossa on vuorotteluvapaasta johtuen kimalteleva kahdeksantoista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elco, onko teillä joku syy miksi asutte edelleen Suomessa?
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Elco, onko teillä joku syy miksi asutte edelleen Suomessa?
Ilmasto!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Elco, onko teillä joku syy miksi asutte edelleen Suomessa?
Ilmasto!
No voi mua tollakin nimellä kai kutsua...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ilma kuin morsian? :)
Prepare for the worstest.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Ilma kuin morsian

- Kurikasta.

..oli tapana sanoa kuin tuli vettä kaatamalla,
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

nowaysis kirjoitti:Elco, onko teillä joku syy miksi asutte edelleen Suomessa?
Hyvä kysymys. Jossainhan tässä pitää asua. Yksittäisiä syitä ovat varmaankin duuni, kieli ja sosiaaliset- ja perhesuhteet. Ausseista muutettiin takas nelisen vuotta sitten duuninäkymien siellä huononnuttua ja sillä tiellä edelleen. Nyt olen ollut kuukauden uudessa duunissa ja ensimmäistä kertaa elämässäni pidän työstäni (tiedän, tiedän, katsotaan vuoden kuluttua uudestaan). Eli jollei tule kenkää niin tästä hommasta en lähde mitenkään pariin vuoteen; lisäksi velattomuus siintää taas parin vuoden päässä. Kai sitä voisi taas alkaa suunnittelemaan seuraavaa kampanjaa - oli se sitten maastamuutto tai isompi reissu tmv. Tämä on oikeastaan aika pysäyttävää miten suuri painoarvo duunilla on juuri nyt elämässäni. Ja kai tässä näin vanhemmiten tulee entistä riskiä kaihtavammaksi tyyliin nyt pitää painaa kun vielä palkkaa maksetaan.

Elintaso ei sinänsä ole syy muuttaa mihinkään, koska vaikka verotus on hirvittävä niin tokihan palkalla tulee toimeen. Lähinnä vituttaa se, että veroja pumpataan loputtomasti läpimädän humpuukisysteemin ylläpitoon.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä on käynnissä rekrytointiprosessi, joka aiheuttaa ahdistusta ja ketutusta. Paperilla pätevän kuuloiset ihmiset (tai useat heistä) ovat haastattelussa paljastuneet öh.. eri tyyppisiksi, ja nyt pelottaa, että joutuu jo "hyllytetyistä" kaivamaan vielä väkeä haastatteluun, että saisi sellaista työvoimaa kun kaipaa. Ennen ei ole käynyt näin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16634
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Meillä on käynnissä rekrytointiprosessi, joka aiheuttaa ahdistusta ja ketutusta. Paperilla pätevän kuuloiset ihmiset (tai useat heistä) ovat haastattelussa paljastuneet öh.. eri tyyppisiksi, ja nyt pelottaa, että joutuu jo "hyllytetyistä" kaivamaan vielä väkeä haastatteluun, että saisi sellaista työvoimaa kun kaipaa. Ennen ei ole käynyt näin.
Oletko jo haastatellut Pertin ja Kottaraisen?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Meillä on käynnissä rekrytointiprosessi, joka aiheuttaa ahdistusta ja ketutusta. Paperilla pätevän kuuloiset ihmiset (tai useat heistä) ovat haastattelussa paljastuneet öh.. eri tyyppisiksi, ja nyt pelottaa, että joutuu jo "hyllytetyistä" kaivamaan vielä väkeä haastatteluun, että saisi sellaista työvoimaa kun kaipaa. Ennen ei ole käynyt näin.
Oletko jo haastatellut Pertin ja Kottaraisen?
:stfu:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei ne oo hakeneet meille!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Mistäs tiedät? :wink:

Sä olit just se outo tyyppi, joka paperilla vaikutti hyvältä. :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kottarainen kirjoitti:Mistäs tiedät? :wink:
Oon lukenut ne hakemukset, tietty. Ei siellä ollut yhtään Kottaraista! Tietysti jos oot hakenut valenimellä ja valetutkinnolla valekotikaupungista, niin se muuttaa kaiken.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Alkaa herätä epäilys, että tähän firmaan rekrytään poikkeuksellisen tyhmiä ihmisiä (minun lisäkseni)
- poka kertoo että hänellä on ongelma A
- minä kerron hänelle kirjallisesti että ongelma ratkaistaan tavalla X ja kirjoitan seikkaperäisen kuvauksen - ihan selkokielellä
- siitä huolimatta vastaus on "joo, joo, mutta miten ongelma ratkaistaan?"
- "kuten kirjoitin eli X"
- "niin niin, mutta mitä mun pitää tehdä?"
- "no se X"
- jne

Olen luonut ilmeisesti ikiliikkujan.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Alkaa herätä epäilys, että tähän firmaan rekrytään poikkeuksellisen tyhmiä ihmisiä (minun lisäkseni)
- poka kertoo että hänellä on ongelma A
- minä kerron hänelle kirjallisesti että ongelma ratkaistaan tavalla X ja kirjoitan seikkaperäisen kuvauksen - ihan selkokielellä
- siitä huolimatta vastaus on "joo, joo, mutta miten ongelma ratkaistaan?"
- "kuten kirjoitin eli X"
- "niin niin, mutta mitä mun pitää tehdä?"
- "no se X"
- jne

Olen luonut ilmeisesti ikiliikkujan.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nokun vituttaa ettei yleisissä vessoissa ole naulakoita. Ja kun ei se pippeli mahdu sinne.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:Nokun vituttaa ettei yleisissä vessoissa ole naulakoita. Ja kun ei se pippeli mahdu sinne.
Melkoinen pippeli.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Viimeisin yt-maili sai otsakyrvän kyllä sellaisiin mittoihin että Holmesin Jussikin olisi kateellinen.

Mulla on suht vakaalta vaikuttava positio ja hyvä tulevaisuus tehtävieni kanssa, mutta vuodesta toiseen jatkuvat yt-neuvottelut on painaneet motivaation niin alas, että ei voisi vähempää kiinnostaa pitää kiinni edes noista turvanaruista. Niitä neuvotteluita kun on ollut viimeisen 5 vuoden aikana noin 20-25 kpl ja edelliset tais just loppua kuukauden sisään. Eikä yt-neuvotteluiden alla olevat leikkaussuunitelmat lomarahoihin auta asiaa yhtään.

Se että oma positio säilyy ei ole enää tässä vaiheessa mikään helpotus. Jatkuvat neuvottelut kun rassaa kokonaisvaltaisesti koko työyhteisöä: Käytävillä juoruilllaan, kovat avainosaajat jättävät uppoavan laivan, hankinnat on jäissä, mielialat maassa, suoristustaso pohjalukemissa ja kaikenlainen hyvää henkeä luova toiminta on kuin rikkonaiseen rantaleluun yrittäisi puhaltaa ilmaa.

Vitun nokia ja nokiaan puusilmäisesti luottava johto. Teidän paskiaisten takia tässä nyt kontataan.

Nyt kyllä hajottaa ja isosti. Saatana.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Sulla on isojen setien murheet.

Mä puolestani löysin sängystä (SAATANA!) sokeritoukan! Siis jotenkin siedän ne satunnaiset yksilöt kylppärin- tai eteisen lattialla, mutta en jumalauta sängyssäni!!

No, imuroin koko paskan, sen verran minkä saatoin, pesin tyynyt ja peiton, kiskoin petarin päällisen irti(vittumaisen ikävä homma, btw) ja sain just ja just tungettua sen pesukoneeseen silläkin riskillä, että se paska kone hajoaa.

Tulipahan syy ostaa uusi sänky, tuo onkin jo melkein 12 vuotta vanha.

VITTUSAATANA. Kyllä tässä nyt on murhanhimoisuus sitä luokkaa, että on saatava sekä viinaa että seksiä. Jos ei nekään auta, ni ehkäpä sitten uusi sänky. Onkohan tankeropäivät menossa? En ihmettelis.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Kuulostaa v-mäiseltä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin