Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Gat. Jos sulla ei muuta ole, niin ainakin sun elämässä on positiivista se, että sulla on kuitenkin niin hyvä suhde vanhempiisi, että välität heistä. Jos mun vanhemmat olisi tuossa kunnossa nauraisin vain paskaiset naurut.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:^Aivan vittuilematta: runsas alkoholin käyttö lisää ahdistusta.
Näin on näppylät. Mielenterveyden häiriöt yhdistettynä päihdehäiriöihin (mitkä nekin ovat mielenterveyden häiriöitä) pahentavat toisiaan ja vaikeuttavat toistensa hoitoa. Kannattaisi pitää korkki kiinni ja hoidattaa aktiivinen alkoholiriippuvuus ennen kuin menee vituiksi (siis enemmän kuin nyt jo on).
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:^Wow.

Yli puolivuosisatainen elämä hukattu katkeruudelle kaikesta?

Kaikkea hyvää sulle Gat. Koita muistaa elää vähäsen.
Sairalle anteeksipyyntö, hämärästi muistin nyt että taitaa huonoa ollut hänellä.

Kerta kiellon päälle: Onhan tässä melkein elettykin ja toivonkipinöiden kanssa. Nyt katkeroiduin kitinäläisiin.

Parting shot vitutuksiin:
Äitini soitti juuri.
Pitäisi ajaa Varkauteen. Eivät kuulemma tule toimeen yksin.
Isäni on juopotellut päiväkausia. Sekoilee, konttailee ja kuseskelee ympäriinsä. Puhelimessa vaikutti selvältä, mutta raitistuminen edes avutonta äitiäni lääkäriin kyyditäkseen ei onnistu. Puhelintakaan eivät osaa ladata.

Minäkin sattuneesta syystä vedin eilen kitinöidessä perskännit ja nyt aamulla krapulaan kaksi jäljelläolevaa Karhua. Joten iltaan menee lähtö.

Ei sovi ahdistua? Pitää muistaa elää?
Ja varmaan tämäkin on vain minun syytäni? Sellaista sukua.
Ratkaisu on langaton lataus:

Kuva
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja saira »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:^Wow.

Yli puolivuosisatainen elämä hukattu katkeruudelle kaikesta?

Kaikkea hyvää sulle Gat. Koita muistaa elää vähäsen.
Sairalle anteeksipyyntö, hämärästi muistin nyt että taitaa huonoa ollut hänellä.

Kerta kiellon päälle: Onhan tässä melkein elettykin ja toivonkipinöiden kanssa. Nyt katkeroiduin kitinäläisiin.

Parting shot vitutuksiin:
Äitini soitti juuri.
Pitäisi ajaa Varkauteen. Eivät kuulemma tule toimeen yksin.
Isäni on juopotellut päiväkausia. Sekoilee, konttailee ja kuseskelee ympäriinsä. Puhelimessa vaikutti selvältä, mutta raitistuminen edes avutonta äitiäni lääkäriin kyyditäkseen ei onnistu. Puhelintakaan eivät osaa ladata.

Minäkin sattuneesta syystä vedin eilen kitinöidessä perskännit ja nyt aamulla krapulaan kaksi jäljelläolevaa Karhua. Joten iltaan menee lähtö.

Ei sovi ahdistua? Pitää muistaa elää?
Ja varmaan tämäkin on vain minun syytäni? Sellaista sukua.
En ottanut pahalla. :) Jokaisella meillä on omat vastoinkäymisemme elämässä, ei sitä helppoa elämää varmaan olemassa olekaan vaikka varmasti jokainen meistä sellaisen päässään voisi kuvitella.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja MrM »

Gat kirjoitti: Ruahahhahaa!!!

Vittu sä oot Spede!
Minä kuten sanoin, symppaan jos voitat ja symppaan jos häviät tai jos olet jo hävinnyt.
Ja itsehän juuri valitat, että kohtalosi on muiden vika, ja saattaapa ollakin. Jos Tix/Sohardimaisesti mennään, niin ei sun kohtalossa hävitessäsikään ole mitään oikeudetonta, vaan se on uusi Laki. DIN. Das Ist Norm. Mutta ei sunkaan tarvitse siitä pitää.
Niinhän me kaikki aina ollaan kun ei suostuta näkemään sun kurjuuksiesi todellista kurjuutta ja mahdollisuuksiesi todellista mahdottomuutta. Toisin kuin sä, mä en kuitenkaan koe, että tässä olisi nyt mun kohtalo lyöty lukkoon ja asia nyt vain on näin, kävi miten kävi. Sen sijaan mulla olis kyllä helvetin paljon parempaakin tekemistä elämäni tärkeille vuosille kuin taistella luonnehäiriöisiä rahanahneita ammattirikollisia vastaan. Hulluintahan tässä on se, että jos olisin käynyt ottamassa noi suurimmissa raivareissani hengiltä sillon 2010-2011 ja ottanut omin kätösini sen mikä minulle kuului, olisin todennäköisesti istunut pari vuotta ja hakenut tilipussini takaisin joltain sukulaiseltani nyt sen sijaan että yritin kuvitella kaikissa ihmisissä piilevän jonkinlaisen sovittelevuuden ja oikeudentajun siemenen ja lopputuloksena odottelen tässä nyt että sormienpyörittäjät pääsevät johonkin nollatulokseen ja nämä tyypit saavat jatkaa rikollista puuhasteluaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
KSE
Attaboy.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja MrM »

Android-sovelluksista ei voi jättää arvioita/antaa tähtiä ilman Google+ -profiilia. Pelkkänä rekisteröityneenä käyttäjänä Android markettiin/Playhin ei onnistu. Ihan järkyttävän typerää.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Puhelimen näytössä toinen särö, ärsyttää, pakko vaihtaa luuri. Ja se vasta ärsyttääkin! Tietojen siirto Lumiasta iPhoneen on kai mutkikasta? Olen kai siis tuomittu hankimaan vielä yhden Lumian.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Melnais kirjoitti:Tietojen siirto Lumiasta iPhoneen on kai mutkikasta?
On, mutta juuri sitä varten sä olet verkostoitunut ja sulla on kavereita jotka mielellään tekee yliheivauksen sun puolesta. Ne tekee mitä vaan, ettei sun tartte ostaa uutta Lumiaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä ne tiedot saa siirtymään suuntaan taikka toiseen, koska käytännössä varmaan kaikki puhelimet osaa ottaa siihen kytketyn sähköpostitilin yhteystiedot ja ne yhteystiedot saa sinne hyvin helposti synkronoitua.

Tosin en näe mitään erityistä syytä olla ostamatta lumiaa. Ei se päivä paista sen kummemmin iKasaan tai androidiinkaan, iKasassa nyt on ehkä heikoin hintalaatusuhde kuitenniin kaikista tarjolla olevista vaihtoehdoista.
Universaali disclaimer.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kottarainen kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Tietojen siirto Lumiasta iPhoneen on kai mutkikasta?
On, mutta juuri sitä varten sä olet verkostoitunut ja sulla on kavereita jotka mielellään tekee yliheivauksen sun puolesta. Ne tekee mitä vaan, ettei sun tartte ostaa uutta Lumiaa.
Aamen.

Oletko Melnais muuten kinunut rikkinäisestä luurista korvausta kotivakuutuksesta? Mä olen kaksi lasipuhelinta pudottanut ja kaksi uutta saanut tilalle omavastuun hinnalla.
Ekan kerran korvattiin. Nyt tuon 920:n arvo on jo niin mitätön että lasin vaihtaminen on kalliimpaa kuin uuden puhelimen osto, ja samalla voisin päivittää uuteen.

Täältähän on paras kysyä kun on jo sisällään ratkaisun tehnyt, eli ostan nyt kuitenkin sen hirviökameraluurin ja siirrän sotkuista tietojensiirron selvittelyä vuodella-kahdella. Palataan asiaan kun taas helähtää!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tiedot onnistuu siirtää ainakin niin, että lataa pilvestä yhteystiedot koneelle ja sitten koneelta taas uuden käyttöjärjestelmän pilveen.

Näin päin olen siirtänyt iOS=>Android, Android=>WP ja WP=>Android.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lumia ei tallenna mitään puhelimen muistiin, vaan oman valinnan mukaan joko hotmailiin tai gmailiin. Siellä yhteystiedoissa siis säilyvät ja ovat keskenään synkronoitavissa. Todennäköisesti myös siirtyvät sieltä omppuun jotenkin, mutta laite ei ole tuttu joten en tiedä kuin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hain töitä. Hakijoita oli yhteensä sata, ja voitin heistä 98.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

1. Sulje ajat aamulla
2. Herää tavallista aiemmin
3. Aja keskustaan hammaslääkäriin
4. Hammaslääkärissä ei aikaa löydy koneelta, vaikka sulla oikein pahvilapullakin vo-hoitajan kirjoittama aika (eri hoitaja kuin nyt tiskin takana istuva).

Noh. Eihän tämä nyt historian suurimpia vastoinkäymisiä ole, mutta watuttaa se. Aasiakaspalvelija hoiti kyllä tilanteen hyvin, pahoitteli kovasti jne. Eli hoiti negatiivisen asiakaskokemuksen mahdollisimman hyvin himaan. Varattiin sitten uusi aika.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olisin todennäköisesti vaatinut hammashoitoa sovittuun aikaan. Ei paljoa pahoittelut auta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^noh. Se on vähän hankalaa, kun toinen potilas tulee juuri sisään myös sovittuun aikaan. Eli toinen on pakko jättää hoitamatta. En mä halua, että mun hampaat hoidetaan kiireessä, jos lääkäri hoitaa kaksi varausta päällekkäin.

Toki jos olisin ollut oikein kovana, niin olisin tietysti voinut vaatia, että toinen potilas jätetään hoitamatta ja mut hoidetaan, mutta en mä siihen lähtenyt. Mulla oli kuitenkin kyse hammaskiven poistosta, eli ei mikään kiireellinen aika.

Lääkäri ei voi kloonautua.

Vo. hoitaja tuntui olettavan, että kun toisen pt:n aika näkyy koneella ja mun ei (mulla olisi siis kyllä toisen hoitajan kirjoittama pahvilappu kyseisestä ajasta), niin tämä toinen pt on se, jolla on "oikea" ajanvaraus. Computer says no.

Jompi kumpi piti joka tapauksessa jättää hoitamatta. Toinen pt ei edes huomannut ko. insidenssiä, kun olin saapunut ennen häntä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hammaslääkäri jättää sitten vaikka lounaan nauttimatta, että ehtii hoitaa molemmat potilaat.

Tästä oli juuri aamulla radiossakin puhetta, että mikä kumma se on, että potilas ei kyllä saa koskaan myöhästyä, ja jos sen tekee, niin aika menee ja tulee laskua perään. Lääkärit kyllä ovat ihan jatkuvalla syötöllä myöhässä yksityisillä lääkäriasemillakin. Sairaalassa/terveyskeskuksessa myöhästely on ymmärrettävää, kun akuuttia pukkaa ovesta tasaiseen tahtiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:Hammaslääkäri jättää sitten vaikka lounaan nauttimatta, että ehtii hoitaa molemmat potilaat.

Tästä oli juuri aamulla radiossakin puhetta, että mikä kumma se on, että potilas ei kyllä saa koskaan myöhästyä, ja jos sen tekee, niin aika menee ja tulee laskua perään. Lääkärit kyllä ovat ihan jatkuvalla syötöllä myöhässä yksityisillä lääkäriasemillakin. Sairaalassa/terveyskeskuksessa myöhästely on ymmärrettävää, kun akuuttia pukkaa ovesta tasaiseen tahtiin.
Jos mä olisin jäänyt sinne odottamaan, niin mun aikataulu olisi mennyt sekaisin. Mä olin laittanut määrätyn määrän aikoja kiinni ja muut mun ajat oli jo buukattu.

Toki jos mulla itsellä olisi ollut aikaa, olisin voinut jäädä sinne istumaan ja odottamaan, että mut hoidetaan jossain välissä.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 17.06.2014 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun mielestä henkilökunnan pitäisi mokansa myönnettyään heti tarjota uutta sopivaa aikaa heti kun mahdollista, vaikka sitten ängetä se jotenkin asiakkaan pyynnön mukaisesti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^olisi ollut heti huomenna aamusta aikaa tarjolla. Mutta mun huomisaamun ajat jo annettu. Meen 25.6
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Jos mä olisin jäänyt sinne odottamaan, niin mun aikataulu olisi mennyt sekaisin. Mä olin laittanut määrätyn määrän aikoja kiinni ja muut mun ajat oli jo buukattu.
Kai sä laskutat niitä tästä ansionmenetyksestä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Tästä oli juuri aamulla radiossakin puhetta, että mikä kumma se on, että potilas ei kyllä saa koskaan myöhästyä, ja jos sen tekee, niin aika menee ja tulee laskua perään. Lääkärit kyllä ovat ihan jatkuvalla syötöllä myöhässä yksityisillä lääkäriasemillakin. Sairaalassa/terveyskeskuksessa myöhästely on ymmärrettävää, kun akuuttia pukkaa ovesta tasaiseen tahtiin.
Mulla on tapana huomauttaa aina, jos lekuri on yli 2 minuuttia myöhässä. Jos palvelu on huonoa niin pitää vaatia parempaa palvelua ja tarvittaessa vaihtaa palveluntarjoajaa. Ongelma tässä tietty on, että kaikki ovat yhtä paskoja tai ainakaan kukaan ei tietääkseni profiloidu tarjoamaan lekuripalvelua ajallaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ongelma tässä tietty on, että kaikki ovat yhtä paskoja tai ainakaan kukaan ei tietääkseni profiloidu tarjoamaan lekuripalvelua ajallaan.
Tämä on pohjalla. Mutta kyllä minulla vaikuttaa myös esmes se, etten halua pilata tunnelmaa millään marinoilla, ei vaan viitsi. Esmes ruokaravintolassa väärin kypsennetty pihvi on hyvä esimerkki. Tilaan mediumina, saan kypsänä. Reklamoin ja tärisevä tarjoilija tuo viiden minuutin päästä tirisevän medium piffin, josta leikatessa veret valuu lautaselle. Kohta piffi on jälkikypsentyneenä lähes kypsänä lautasellani punaisella pedillä. Lienee relevanttia kysyä, mitä tässä voitin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Jos mä olisin jäänyt sinne odottamaan, niin mun aikataulu olisi mennyt sekaisin. Mä olin laittanut määrätyn määrän aikoja kiinni ja muut mun ajat oli jo buukattu.
Kai sä laskutat niitä tästä ansionmenetyksestä?
En jaksa. Sitä paitsi mä pidän mun hammaslääkäristä, olen käynyt samalla monta vuotta. En jaksa ruveta tällaisesta tappelemaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos haluaa mediumin pihvin, on täysin oikein lähettää liian kypsä pihvi takaisin. Oikein tehty medium ei kyllä millään jälkikypsy kypsäksi. Ei ole mitään ongelmaa reklamoida jos palvelun laatu ei ole kohdallaan. Ei ole myöskään ongelmaa jakaa kiitosta/tippiä kun on. Paskaan laatuun reagoimattomuus ylläpitää paskaa laatua.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin