Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vaikea olo tänään, yleinen vitutus ja turhautuneisuus vaivaa. Kai tämä on tällainen hiekkaa pyllyssä -päivä taas. Näitä on nyt kyllä ollut aika paljon viime aikoina.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ollut sellainen alkuvuosi, että kohta on aika asettaa Molliin paikkavahti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firmaan hankittiin kahvinkeitin, joka napsauttaa itsensä pois päältä automaagisesti -> nyt sitten saa lipitellä kylmää kahvia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 28.03.2017 12:07 Firmaan hankittiin kahvinkeitin, joka napsauttaa itsensä pois päältä automaagisesti -> nyt sitten saa lipitellä kylmää kahvia.
Tästä saa varmaankin syyttää EU:ta? Eikös nuo ole nykyään pakollisia??
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luultavasti.

Tulee luultavasti käytettyä enemmän aeropressiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun mustan kirjani mielestä juuri Bluntly on tällä palstalla raportoinut suunnitellusta EU-direktiivistä, jonka mukaan lasipannuun keittävän kahvinkeittimen lämpölevyn tulisi kytkeytyä pois päältä 40 minuuttia kahvin tippumisen päättymisen jälkeen. Tästä keskusteltaessa taisin olla sillä kannalla, että jos ylipäänsä aikoo juoda yli 40 minuuttia sitten keitettyä kahvia, maun kannalta on parempi, että levy on pois päältä ja kahvin käyttää vaikka mikron kautta (sairaala-apulaisaikanani marttahenkiset vakioapulaiset toimivat näin ja kytkivät itse levyn päältä jo 5 min kohdalla).

Nyt olisin kyllä ehkä ymmärtäväisempi Bluntlyn tuohtumukselle. Kyllä se 40 minuuttia kuitenkin on aika lyhyt aika, erityisesti toimistokontekstissa, mutta myös vaikka ihan sunnuntain Hesaria aamiaispöydässä lukiessa.

En kuitenkaan tiedä, onko tällaista direktiiviä tosiasiassa tullut voimaan. Useimmissa koneissa kai virta katkeaa noin 2 tunnin kohdalla. Onko firmassanne joku EU:n erikoiskone?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kun tästä viimeksi puhuttiin, niin fantasioin EU-kahvinkeitintarkastajan virasta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuuliaisena EU-kansalaisena olen jo pari kolme vuotta sitten hankkinut kotiin tämän.

http://www.clasohlson.com/fi/Lyhytaika-ajastin/36-5421

Toimii kuin Eit, Eip, Ep ja Ein sarjan junanvaunun vessa. Jokainen naksautus kytkimestä lisää 15 minuuttia ajastimeen, maksimiaika 1h.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En nyt oikeastaan laske juhlamokkaa kahviksi vaan joksikin epämääräiseksi paahtamattomaksi litkuksi, joka täyttää kofeiinintarpeen. Maku ei oleellisesti muutu vaikka lojuisi muutaman tunnin keittimessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 28.03.2017 12:07 Firmaan hankittiin kahvinkeitin, joka napsauttaa itsensä pois päältä automaagisesti -> nyt sitten saa lipitellä kylmää kahvia.
Tee parampaa tulosta, niin firmalla on joskus varaa investoida mikroaaltouuniin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ota töihin mukaan oma vedenkeitin ja juo teetä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 28.03.2017 16:02Tee parampaa tulosta, niin firmalla on joskus varaa investoida mikroaaltouuniin.
Olen firmalle nykyisin puhdas kuluerä.
Bhven kirjoitti: 28.03.2017 16:06Ota töihin mukaan oma vedenkeitin ja juo teetä.
Teet on täynnä homeita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Asemapaikka on nykyään Kalasataman kupeessa, johon/josta ajelen päivittäin Lehtisaaresta. Tunnin verran menee siirtymiin päivässä, joten todellisuudentaju on hämärtynyt siinä määrin, että mietin metrolla liikkumista siinä vaiheessa kun metro joskus ehkä alkaisi kulkemaan. Eli ajaisin johonkin liittymäparkkiin ja sieltä metrolla. Ongelma on, että firma maksaa parkkimaksut (20e/päivä), muttei varmaan seutulippua.

Tämä ei kuitenkaan ole vitutuksen aihe. Vitutuksen aihe on, että Teollisuuskadun liikennejärjestelyiden katastrofaalisuuden vuoksi ajan toisinaan Sörnäisten läpi ja Helsinginkatua. Voi jeesus, että vituttaa se hampuusipaskasakki, joka siellä luuhaa tuhlaten hengitysilmaa ja äänestäen jakopuolueita. Perkele!

Olin aiemmin sitä mieltä, että Kehä III:n sisäpuolen pitäisi itsenäistyä muusta Suomesta, mutta nyt olen sitä mieltä, että Länsi-Helsinki ja Espoon Turunväylän eteläpuoliset osat voisivat itseänäistyä kaupunkivaltioksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Sähköpotkulaudalla keilaniemeen?

Kuva
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^^ Ootko kokeillu ajaa Hakamäentien kautta?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Ongelma on joka tapauksessa päästä Pasilan toiselle puolelle. Mäkelänkadun viihtyisälle, sykkivälle ja idylliselle kaupunkibulevardille kääntyminen on paha tukos, samaten Ratapihantielle. Jos tulee Pasilan läpi niin Kumpulantie jumittaa tuon Teollisuuskatutukoksen vuoksi. Aleksis Kiven katu on jumissa Sturenkadun valoissa.

Toimivin ratkaisu on ajaa Aleksis Kiven kadulle ja siitä Traverssikujaa Teollisuuskadulle, mutta siinä joutuu ajamaan moottoriajoneuvoilta kielletyn kadunpätkän. Liikenne sujuu kyllä hyvin tuolla pätkällä!

Takaisin tullessa Linnakosken puiston liikennejärjestelyt ovat täysin karmeat kun Mechelininkatu on rempassa. Parhaiten etenevä reitti tuntuisi olevan Helsinginkatu-Ruusulankatu-Topeliuksenkatu-Tavaststjernankatu-Paciuksenkatu-Seurasaarentie. Tässä reitissä on siis ongelmana ne BMW:n tunnelmaa pilaavat hampuusinretkut siellä tukihelsingissä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vitun sääntöhelvetti.

Osui kohdalle potetiaalinen autoprojekti, mutta moottorin vaihto tehokkaampaan olisi melko pakollinen. Mutta eipä saa pistää kuin max. 20% tehokkaamman moottorin.

Mistäpä helvetistä pieraisen 52 hevosvoimaisen V4 koneen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eikös tuon tehoinen ollut 12 metrisen Taunuksen 1.5 ltr V4 -kone ? Vai heittääkö hepan pari jonnekin suuntaan..?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nuorimmaisen passi kadonnut. Teimme asianmukaisesti sähköisen rikosilmoituksen ja sen jälkeen sähköinen passihakemus, johon asianmukaiseen kohtaan merkittiin, että edellisestä passista on tehty rikosilmoitus ja ilmoituksen koodi. Sitten odottamaan. Mitään ei tapahdu.

Muutama päivän päästä kirjatuminen uudelleen poliisin tietojärjestelmän, koska mitään ei tapahdu. Kas, siellä selvityspyyntö nykyisen passin tilasta ja ohje tehdä vanhasta passista sähköinen rikosilmoitus jotta voi tilata uuden passin?! Mitä vittua, oli jo tehty näin ja hakemukseen oli nimenomaan asianmukaiseen kohtaan merkitty, että rikosilmoitus ON TEHTY ja koodi laitettiin asianmukaiseen kohtaan.

:cry:

Ei muuta kuin poliisiasemalle passia hakemaan, koska ylihuomenna pitää olla jo Barcelonassa.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 12.04.2017 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tee työtä jolla on tarkoitus. Perkele!

Perse pitkällä väännetty toimitusta, jotta ehdittäisiin deadlineen. Onnistuttiin.

Asiakkaalla ainut henkilö, joka osaa asentaa paketin, on ottanut loparit ja toimitus lentää roskakoriin koska seuraava on jo parin viikon päässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lapsen päivähoitoaja irtisanoi sopimuksen kuukauden jälkeen, kun ei jaksanutkaan. Haluaa olla rehellinen ja tunnustaa omat rajansa. Hänen kanssaan sopimuksen tehdessämme hylkäsimme kaupungin tarjoaman 4kk:tta jonotetun päiväkotipaikan. Sopimuksessa on 1kk irtisanomisaika, joten uutta hoitopaikkaa pitäisi katsella keskellä vilkkainta lomakautta heinäkuussa. Tiukan palautteen jälkeen lupasi jatkaa tarvittaessa elokuullekin, mutta äiti minussa ei haluaisi pitää lasta yhtään ylimääräistä hetkeä hoitajalla, joka ei koe jaksavansa hoitaa lastani.

Lapsi ei ole siis erityisen vaativa vaan oikeastaan poikkeuksellisen iisi puolitoistavuotias.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa ihan tosissaan jenkkien tapa kirjoittaa päivämäärä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

JUMALAUTA!!!!!!!!

Helvetin isyysloma, kuka hemmetin täyspälli on mahdollistanut monen kuukauden sluibailun työpaikalta? Ampua pitäisi.

Projektin hallinnollinen vastuu tiputettiin mun niskaan ja joudun kulkemaan asiakkaalla usean kerran viikossa. Eikä täältä pääse julkisilla mitenkään järkevästi. Ja koko projekti on yksi harakanpesä muutenkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 29.08.2017 13:33 JUMALAUTA!!!!!!!!

Helvetin isyysloma, kuka hemmetin täyspälli on mahdollistanut monen kuukauden sluibailun työpaikalta? Ampua pitäisi.

Projektin hallinnollinen vastuu tiputettiin mun niskaan ja joudun kulkemaan asiakkaalla usean kerran viikossa. Eikä täältä pääse julkisilla mitenkään järkevästi. Ja koko projekti on yksi harakanpesä muutenkin.
Käytä omaa autoa ja laskuta km-korvaukset?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parkkipaikan löytäminen Vallilassa on aika perseestä keskellä päivää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin