Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Taksi firman piikkiin. Normaalikonsulttilaskutuksella se on ihan silkkaa voittoa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jäsen B:stä on kuoriutumassa manttelinperijä jäsen G:lle.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Diddley Bow kirjoitti: 29.08.2017 18:01Jäsen B:stä on kuoriutumassa manttelinperijä jäsen G:lle.
En oikein näe yhtäläisyyksiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No kerrohan mitä ne on?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Älkääpäs nyt. Bluntly on virkaatekevä päällysmies ja asiakasrajapinnassa. Siitä on kuulkaa pitkä matka syväjokiranchille.

Enpä kyllä minäkään ymmärrä julkisia, jos pitää hyppiä konttoreiden välillä. Eivät parkki ja kilsatkaan ilmaisia ole. Jos taasen menee Vallilaan koko päiväksi niin pääseehän sinne junalla Pasilaan ja metrolla ikuisen vapun aukiolle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juna tai metro ei oikein ole vaihtoehto jos lähtöpiste on Olarin lähistöllä. Taksi siis ja perkeleellinen kuittirumba.

Huomiselle napsahti taas kiva palaveri. Pöydän toisella puolella puolenkymmentä kirjanpitotätiä ja pari lakimiestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

^ No noihan on leppoisia kun ei ole IT eikä bisnes paikalla! Aasinajajat ja pavunlaskijat vastustavat viran puolesta kaikkea ja sitten loppujenlopuksi kuitenkin tehdään just niin kun ne eivät halua.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pavunlaskijat on se bisnesporukka. IT:een ulkoistivat eräälle isolle puljulle, joten sitä jengiä tuskin koskaan näkeekään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

No sitten vaan animal magnetism body languagella homma haltuun!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaa?

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oon ollut ilmeisen onnekas, kun kaikki tähänastiset rengasrikot polkupyörän kanssa ovat ilmenneet "varastoinnin jälkeen", ts. lähtöä tehdessä, enkä ole sen kummemmin miettinyt varustautumista pyörälenkeille kenttäkorjausvälinein - pääseehän sitä vaikka taksilla pois. Vaan enpä ottanut huomioon miten kosmisen vitutuksen saa kun tulee totaalinen rengasrikko reilun vartin matkanteon jälkeen ja joutuu jättämään lenkin sikseen, ja vain siksi kun ei ole huvittanut varustautua kunnolla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

aasi kirjoitti: 04.09.2017 21:39 Oon ollut ilmeisen onnekas, kun kaikki tähänastiset rengasrikot polkupyörän kanssa ovat ilmenneet "varastoinnin jälkeen", ts. lähtöä tehdessä, enkä ole sen kummemmin miettinyt varustautumista pyörälenkeille kenttäkorjausvälinein - pääseehän sitä vaikka taksilla pois. Vaan enpä ottanut huomioon miten kosmisen vitutuksen saa kun tulee totaalinen rengasrikko reilun vartin matkanteon jälkeen ja joutuu jättämään lenkin sikseen, ja vain siksi kun ei ole huvittanut varustautua kunnolla.
Tuolla maastopyöräpiireissä hc-harrastajat "litkuttaa" renkaat, eli korvaa sisäkumin jollain mömmöllä. Olen ollut myös niin onnekas tähän mennessä, että ei ole motivoinut riittävästi sen tyyppinen askartelu.

Tästä kumirikosta tuli mieleen, kun Ahvenanmaalla näin pari pyöräretkeläistä taluttamassa pyöriä rengasrikon jälkeen. Meitä ennen toinen pyöräilevä pariskunta saavutti heidät ja tarjosi ystävällisesti mukana ollutta sisäkumia rikkoutuneen tilalle. Kun tyttö sisäkumin saadessaan kysyi hämillään, että "Mikä tämä on?" tiesin, että on paras vain kiristää vauhtia sen sijaan, että pysähtyisi enää auttamaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

exsu kirjoitti: 05.09.2017 14:20

Tuolla maastopyöräpiireissä hc-harrastajat "litkuttaa" renkaat, eli korvaa sisäkumin jollain mömmöllä. Olen ollut myös niin onnekas tähän mennessä, että ei ole motivoinut riittävästi sen tyyppinen askartelu.
Tubeless. Tarvii asiaankuuluvat vanteet ja renkaat ja sitten vain litkut sisään ja harras toive siitä, että systeemi pitää ilmaa. En ole moista itsekään kokeillut, mutta eilen takarenkaan gummin toistamiseen kahden viikon sisään vaihtaneena harkitsen asiaa. Tosin vasta keväällä, kevyesti kaasutettu sisäinen juutalaiseni ei anna lupaa jättää hunningolle viime talvena isolla rahalla ostamaani nastarengasta, joka jäisi tuubittomuuteen siirtyessä pahasti jalkoihin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ei oikeastaan vituta, olen lähinnä surullinen asiantilan takia, mutta siis olin tänään taas Jätkäsaaressa työkeikalla ja siis Mechelininkadun työmaalla ei ollut näkyvästi muuttunut mikään noin neljään kuukauteen. Edelleen kaistat suljettuna samoista paikoista.

Kyllä tuo katujen rakentaminen ja mitä putkia ne sinne vetää, tulisi ottaa pois STARAlta. Työt pitäisi myydä kilpailuna jollekin yksityiselle firmalle, joka tekee ne työt 24 tuntia vuorokaudessa tahdilla. Homma valmistuisi noin 24 kertaa nopeammin, kun tietää stadin duunareiden tekevän vain sen kaksi tuntia töitä päivässä ja senkin puoliteholla.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Suomessa on niin ammattitaidottomia ostajia, että eivät osaa antaa mitään aikarajaa sille, kuinka kauan liikenne saa häiriintyä. Ja päättäjät taas ovat niin paskoja, että eivät osaa vaatia ostamaan edes perustason suoritusta.

Hommahan on simppeli: arvioidaan kohtuullinen kesto kaistan sulkemiselle ja pistetään se laatuvaatimukseksi kilpailutukseen.

Yksityiseltä firmalta ostaminen ei itsessään auta mitään, koska kaista kannattaa sulkea ihan vaan varmuuden vuoksi, jos vaikka jonkun toisen kohteen pysähdyttyä tulisi tilaisuus siirtää koneet tekemään jotain kaiveluja.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ ja ^^ Tietysti tässä on sekin, että nythän työ tullee halvemmaksi, kun tekijöillä ei ole paineta ja työ voidaan tehdä valtion virastoissa noudatettavana työaikana. Tietysti, jos haitalle laskettaisiin hinta (mutta sitähän ei lasketa), saattaisi olla halvempaa hoitaa homma 24/7 pohjalta.

Sama hommahan on terveydenhuollossa, jossa potilaan ajalle ei lasketa hintaa, eikä myöskään sitä, että puolivalmis työ on kalleinta (siihen on jo laitettu resursseja, mutta siitä ei ole saatu tuottoa).
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 12.09.2017 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

En ihmettelisi vaikka taustalla olisi jotain ideologiaa haitata autoliikennettä ja venyttää työmaata, siinähän kulkee ratikka vieressä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minua on myös paljon kummaksuttanut Mechelininkadun tilanne. Minua on korkeintaan harmittanut, mutta olen kurvannut Topeliuksenkadun kautta. Tai on mua oikeastaan v:nut. Tai en voi tunnustaa.
Ainakin silloin kun limousine tuhoutuu töyssykuopissa.

S Y Y S A R S K A
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.09.2017 16:28 ^ ja ^^ Tietysti tässä on sekin, että nythän työ tullee halvemmaksi, kun tekijöillä ei ole paineta ja työ voidaan tehdä valtion virastoissa noudatettavana työaikana.
Työ siis voidaan jättää tekemättä virastoaikaan. Ei siellä ole ketään töissä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 12.09.2017 20:57
James Potkukelkka kirjoitti: 12.09.2017 16:28 ^ ja ^^ Tietysti tässä on sekin, että nythän työ tullee halvemmaksi, kun tekijöillä ei ole paineta ja työ voidaan tehdä valtion virastoissa noudatettavana työaikana.
Työ siis voidaan jättää tekemättä virastoaikaan. Ei siellä ole ketään töissä.
Sehän on edullisinta! Ei tule työtapaturmia ja koneet eivät kulu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ostin vahingossa LUOMUpuolukkahilloa. Homo. Tunnen jo risuparran pärinän leukaperissäni.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Kerro terkkuja neggeripoitsuystävällesi!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Karhun nostokenkien ohuet nauhat ja hankala kiinnityssolki.

Olen kuitenkin liian laiska vaihtamaan nyörejä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja toi liiga.fi on kyllä käsittämätön paskasaitti. Aina nurin kun matsit menossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti: 19.09.2017 19:23 Ja toi liiga.fi on kyllä käsittämätön paskasaitti. Aina nurin kun matsit menossa.
Ha! Ennen uudelleenbrändäystä toi oli meidän pyörittämä, ja sanoisin että pyöri aika hyvin alun säätämisen jälkeen ja ottaen huomioon että käytössä oli vm. 2007 hankitut raudat.

Oikein konffattuna varmaan mun työpöytäkonekin hoitais tuon suorituskyvyn puolesta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin