Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Chubs kirjoitti: Mutta siinä mielessä kokemukseni on poikkeuksellinen, että olen varsinkin nuorena tyttönä törmännyt enemmän poikien kuin tyttöjen ilkeilyyn. Olen varmaan tehnyt jotain väärin.
Niin, itselläni suurin osa kavereista on miehiä ollut. Ilkeitä ovat yhtälailla. Siinä on vaan se ero (huom. mun mielestä), että ne ovat sitä suoraan ja naiset epäsuorasti. Jotenkin mulle sopii ennemmin vittuilu päin naamaa kuin salassa tehty kyräily, ulospäin toki reilua esittäen.
Chubs

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Rouva Pupu kirjoitti: Jotenkin mulle sopii ennemmin vittuilu päin naamaa kuin salassa tehty kyräily, ulospäin toki reilua esittäen.
Joo, tytöt välttää sitä konfrontaatiota ja ovat ilkeitä selän takana.
Mulle taas sopii tuo paremmin, koska silloin on helpompi olla välittämättä toisten ilkeyksistä. Jos siis taustalla on vaan sitä kateutta/kaunaa/ilkeyttä/pahantahtoisuutta, eikä oikeata asiaa tai kritiikkiä. Jälkimmäisessä tapauksessa haluankin nostaa kissan pöydälle.

Ja oikeastaan em. ei päde parisuhteeseen tai muutenkaan läheisimpiin ihmissuhteisiin. Siihen piiriin en ilkeilijöitä päästä, harrastivat sitä sitten päin naamaa tai selän takana. :)
JakeBlues

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

CandyMan kirjoitti: Muistitko tilata naiset?
Doup!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rouva Pupu kirjoitti:Jotenkin mulle sopii ennemmin vittuilu päin naamaa
Millä planeetalla tätä tapahtuu?

Mieluiten ei vittuilua ollenkaan. We are the world, we are the children..

Suklaamunaylläreistä halusin tulla kertomaan tähänkin ketjuun seuraavaa:
Ostin Alepasta semmosen Disni Prinses-munan.. ENKÄ SAANUT SORMUSTA! Tuli semmonen rinsessa jolla oli reikä mekon alla. Hävytöntä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ann kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Jotenkin mulle sopii ennemmin vittuilu päin naamaa
Millä planeetalla tätä tapahtuu?
Isot pojat on kertoneet, että tätä tapahtuu. Uskon niitä, on ne ennekin olleet oikeassa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:..
Suklaamunaylläreistä halusin tulla kertomaan tähänkin ketjuun seuraavaa:
Ostin Alepasta semmosen Disni Prinses-munan.. ENKÄ SAANUT SORMUSTA! Tuli semmonen rinsessa jolla oli reikä mekon alla. Hävytöntä.
Siis toi oli nyt just se "kynänpää-prinsessa", josta silloin eilen mainitsin. Ei muuta kuin reikää kynän päähän vain kohdilleen ja se on siinä, heh.

Ehdin muuten silloin eilen vielä käydä ostaa yhden sellaisen suklaamunan, sain sieltä Lumikki-sormuksen. Ihan söpö but not the Ring that'll rule the world.
Sormuksen mahti.. Olen antanut sille pikkusormen ja se vie konk.. koko käden. tms.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vituttaa mun ääliönaapurit, jotka ei taaskaan antanu mun nukkua viime yönä!!! Vittu tapan ne jos ens yönä toistuu. Tietäis vaan mistä kämpästä se mekkala kuuluu ni auttais vähä asiaa..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Jotenkin mulle sopii ennemmin vittuilu päin naamaa
Millä planeetalla tätä tapahtuu?

Mieluiten ei vittuilua ollenkaan. We are the world, we are the children..

Suklaamunaylläreistä halusin tulla kertomaan tähänkin ketjuun seuraavaa:
Ostin Alepasta semmosen Disni Prinses-munan.. ENKÄ SAANUT SORMUSTA! Tuli semmonen rinsessa jolla oli reikä mekon alla. Hävytöntä.
mites sun mekko ja sen alus?
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

irmelianneli kirjoitti:Vituttaa mun ääliönaapurit, jotka ei taaskaan antanu mun nukkua viime yönä!!! Vittu tapan ne jos ens yönä toistuu. Tietäis vaan mistä kämpästä se mekkala kuuluu ni auttais vähä asiaa..
Ruokotonta ettei toisen anneta nukkua. Täälläpäin siihen ei kyllä tarvita edes naapureita, ihan itse näköjään osaa valvottaa itseään. Kuka hemmetin dorka menee nukkumaan yhdeltä ja herää kuudelta? Okei, kroppa on yhä talviajassa, mutta silti.

Voi karviaismarjat, salottisipuli ja kökkömuhennos sentään. Päivä alkaa yleisarvosanalla :evil: :krooh:
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

HellBell kirjoitti:
Ann kirjoitti:..
Suklaamunaylläreistä halusin tulla kertomaan tähänkin ketjuun seuraavaa:
Ostin Alepasta semmosen Disni Prinses-munan.. ENKÄ SAANUT SORMUSTA! Tuli semmonen rinsessa jolla oli reikä mekon alla. Hävytöntä.
Siis toi oli nyt just se "kynänpää-prinsessa", josta silloin eilen mainitsin. Ei muuta kuin reikää kynän päähän vain kohdilleen ja se on siinä, heh.

Ehdin muuten silloin eilen vielä käydä ostaa yhden sellaisen suklaamunan, sain sieltä Lumikki-sormuksen. Ihan söpö but not the Ring that'll rule the world.
Sormuksen mahti.. Olen antanut sille pikkusormen ja se vie konk.. koko käden. tms.
Mä taisin lukea HellBellin postauksausta vaan siihen asti, että sormuksia saa niistä prinsessamunista. En varautunut siihen, että saisin juuri jonkin ihmeen Tuhkimo-kynänpään. BLAAH! Jos toinen kerta sanoisi toden, ja saisin tänään sormukseni.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

didi kirjoitti: että sormuksia saa niistä prinsessamunista
Ennen vanhaan niitä sormuksia tuli kyllä toisenlaisista munista. Ainakin jos muna oli pannut paksuksi.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

SmartAss kirjoitti:
didi kirjoitti: että sormuksia saa niistä prinsessamunista
Ennen vanhaan niitä sormuksia tuli kyllä toisenlaisista munista. Ainakin jos muna oli pannut paksuksi.
Niin tosiaan, onnistuisihan se tuolleenkin.
EDIT: Sormuksen hankkiminen jälkimmäisellä tavalla on pitkässä juoksussa ehkä turhan tyyristä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

didi kirjoitti:
EDIT: Sormuksen hankkiminen jälkimmäisellä tavalla on pitkässä juoksussa ehkä turhan tyyristä.
Joo, mä oonkin aina satsannut ennemmin tohon hamekankaiden hankkimiseen.

...seuraavaa karkauspäivää odotellessa...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa lasinen työpöytä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Vituttaa lasinen työpöytä.
Joko se meni rikki?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

didi kirjoitti: Mä taisin lukea HellBellin postauksausta vaan siihen asti, että sormuksia saa niistä prinsessamunista. En varautunut siihen, että saisin juuri jonkin ihmeen Tuhkimo-kynänpään. BLAAH! Jos toinen kerta sanoisi toden, ja saisin tänään sormukseni.
Hehe! Noin niihin just jää koukkuun.. Jokin sormuksista alkaa kiehtoa tai sitten haluaa kerätä ne kaikki harrastuksen kaltaisesti.
Niistä prinsessa-kynänpäistä kivoin on mielestäin ehkä se Ruusunen, jolla kukka kädessä ja pitkissä hiuksissa jokin nyppylä (tiara?) pään päällä. Mulla on nyt se ja sen lisäksi eilen ostamastain munasta sukeutunut Tuhkimo-kynänpää, jolle on käynyt kasvoihin jokin "karva-vahingolta" näyttävä musteviirujutska, karvaviiru kulkee viistosti pitkin toista puolen kasvojaan. Ihan persoonallista, karva-prinsessa.
(Jännä ettei muuten Arielia ole mukana noissa hahmoissa tai Pocahontasia.. miksei Mulaniakin. Mitä enemmän, sen hauskempaa olisi.)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulle tuli semmonen hassu fiilis, että tota munasormusten havittelua käytetään korviketoimintona oikean sormuksen kaipuussa. Tai sitten mä vaan projisoin omia halujani ja fantasioitani toisten tekoihin...

Tää ei kyllä vituta mua. Mua ei nyt just vituta, kun se äänekäs ja rasittava työkaveri on pitkään pois. Töitäkään ei ole liikaa, eli ei paskanakkeja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:Mulle tuli semmonen hassu fiilis, että tota munasormusten havittelua käytetään korviketoimintona oikean sormuksen kaipuussa. Tai sitten mä vaan projisoin omia halujani ja fantasioitani toisten tekoihin...
..
En tiedä.. Omalla kohdallain se lähti siitä, että sain viime vuonna - olikohan se juuri "ihmiset ovat paskoja"-isoäidiltäni - yhden, ensimmäisen Princess-suklaayllärimunan, jonka sisältä paljastui Se Belle-Sormus, johon tykästyin ja jota olen siitä lähtien pitänyt näpissäni. Nyt sitten tänä vuonna sain pakkomielteen etsiä samanlainen sormus.. Etten jäisi ilman sormusta, jos tämä joka on nyt näpissäni menee rikki.
Syy: Pakkomielle.
Perimmäinen syy taustalla: Hulluus.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Mulle tuli semmonen hassu fiilis, että tota munasormusten havittelua käytetään korviketoimintona oikean sormuksen kaipuussa.
Ai sullekin??

Nartut kaipaa munaa ja(/tai) sormusta. Onhan se nyt maailman ehkä selvin juttu.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei nyt suoranaisesti vituta, ärsyttää vain. Piti tänään käydä housuostoksilla, mutta on sen verran huono ilmanlaatu, etten mie tonne nenäni kanssa viitti lähteä käppäilemään.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mulle tuli semmonen hassu fiilis, että tota munasormusten havittelua käytetään korviketoimintona oikean sormuksen kaipuussa.
Ai sullekin??
Nartut kaipaa munaa ja(/tai) sormusta. Onhan se nyt maailman ehkä selvin juttu.
Hei hei hei, naiset! Keräilin joskus kauan sitten myös etanoita yhteen isoon kukkaruukkuun ulkopihalla ja sitten yhtenä kesänä taas mahdollisimman pyöreitä kiviä. Päähänpistoja. Hassuuksia, hulluuksia.
:twisted:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Vituttaa lasinen työpöytä.
Joko se meni rikki?
Siinä en ole vielä onnistunut, mutta pari hyvää yritystä on ollut. Aurinko tuosta heijastuu silmiin, kahvikuppi kolisee perkeleesti ja kädet hikoaa nojatessa siihen.

Pöytäliina täytyy ostaa jos arkkitehti antaa luvan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dr.Diarrhea

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ei vituta, yrittäkää paremmin 8)
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kakittaa. Se vähän vitutti että vaikka pelasin yöhön asti HOMM4:sta, niin en päässyt karttaa läpi. Hieno päivä, aurinko paistaa ja meikä istuu inessä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ehkä vähän vituttaa se, että aamulla sattui menemään joko a) shampoota, b) hoitoainetta tai c) kosteusvoidetta silmiin/silmien nurkkiin, kun kiireessä pesin hiuksia ja lätkin itseeni kosteusvoidetta ja siitä seurauksena tulivat lähes tulehduksenpunaiset silmät.
Normaalistikin mulla on aina vähän punaiset silmät, kun ne nyt vaan ovat mutta tämä punakkuus on vähäistä paljon suurempaa.

Opetus: älä käy pesemässä hiuksia aamulla. Tee se yöllä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Vastaa Viestiin