Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rahkapussi

Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Itse menin eilen erääseen konkurssin tehneeseen naistenvaatehtimoon ja olin vailla rintojen alta solmittavaa mustaa neuleboleroa. Utelin sitten myyjältä kohteliaasti, että löytyykö moista tekelettä. Lieneekö konkurssiuutiset vaikuttaneet työntekijän palvelualttiuteen, kun hän vastasi minulle: "En jaksa nyt muistaa, kyllä teidän pitää vain itse etsiä..." Sanoin kiitos ja näkemiin. Edelleenkään en osta väkisin.
PerttiMakimaa

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Itselläni hyllyyn ovat viime aikoina jääneet tekniset urheiluvaatteet ovh-hintaisina. Onko joku muukin katsellut näitten tuotteiden ohjeellisia pyyntihintoja tai vaihtoehtoisesti ostaako näitä joku tällä hinnalla.

Aina menevät aleen ja aina löytyy kaikkia kokoja.

Välillä yleensäkin urheiluvaatekaupassa tuntuu, että hinnoittelussa ajatuksena on aina laittaa "houkuttelevia" tarjouksia mahdottomasta ovh:sta.

TJEU. Polyester bokserit, ovh. 36E/kpl... :)
Aito_Johanna

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Rahkapussi kirjoitti:Itse menin eilen erääseen konkurssin tehneeseen naistenvaatehtimoon ja olin vailla rintojen alta solmittavaa mustaa neuleboleroa. Utelin sitten myyjältä kohteliaasti, että löytyykö moista tekelettä. Lieneekö konkurssiuutiset vaikuttaneet työntekijän palvelualttiuteen, kun hän vastasi minulle: "En jaksa nyt muistaa, kyllä teidän pitää vain itse etsiä..." Sanoin kiitos ja näkemiin. Edelleenkään en osta väkisin.
Jos edelleen olet vailla, kokeile Aleksi13:a. Ostin sieltä sellaisen, tosin jo ennen vappua, joten voivat olla loppu.

Itse jätin eilen ostamatta Marimekon hameen. Sovitin, koska näytti mainoksessa nätiltä, mutta livenä pönkötti hölmösti vyötäröltä.
ninnithequeen

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kartanon Ranskan maaseudulta, useita timanttisormuksia ja parit avoautot.

Älkääkä nyt kysykökään jotta miksi.
Bliss

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Toyota Corolla Verson vuosimallia 2006 suorastaan törkyisen hintapyynnön takia :evil:
Seuraavaksi autokauppoihin kehä3:n sisäpuolelle. Prkl.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Englanninkielisiä pokkareita tai Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjaa enkä myöskään Alexandra Marininan toista romaania. Koska ei ollut rahaa. nih. Tai persaatteessa olisi, mutta sen jälkeen ei.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Jätin ostamatta bussilipun aamulla, ja sen sijaan pyöräilin 50 minuuttia töihin lastenpyörälläni. Tein näin syystä, että ehdin jo eilen puoliksi epähuomiossa tehdä välitilinpäätökseni, enkä siis voi ennen huomista käyttää lainkaan rahaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jäljennoksen Sargentin maalauksesta Madame X.

En ole vielä ihan varma onko tuo juuri se mitä haluan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
chevilyn

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Jätin ostamatta pitsan, koska edellisellä kerralla kyseisessä pitseriassa oli asiakkaana nainen, joka huusi kovaan ääneen, että: "Tämä ei ole kyllä kinkkua, syötättekö te meille rottia vai?". Kävelin kyllä sisään sinne tarkoituksenani ostaa pitsa, mutta ruokahaluni katosi kun muistin tapauksen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oisin ostanut pokaalista varsin kivan ja kohtuuhintaisen estepenkin vaan kun se(kin) oli perkele liian leveä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Aito_Johanna

Re: Mitä jätit ostamatta ja miksi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Limbosta käsilaukun, joka on tehty kankaasta ja vanhasta puhelimesta: laukun etupuolella oli koristeena puhelimen numerolevy (siis sellainen, joka lapsuudenkodissanne oli 80-luvulla ja sitä ennen; sellainen, josta numeroita käännetään sormella), laukun hihna oli vanhan puhelimen kierteille kiertyvä johto ja kantokahva puhelimen luuri.
Se oli hauska, mutta maksoi 96 euroa.
Vastaa Viestiin