Antaisin...

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Aito_Johanna

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

kipeä ukkeli kirjoitti:
Kymmenen pinnaa ja papukaijamerkki.

10 vuotta minäkin uskoin tuohon AJ:n esittämään sinkkumantraan kunnes törmäsin kumpaniini, ja huomasin että 10 vuotta olen elänyt täydellisessä itsehuijauksen kehdossa. Ei sellaista ihmistä ole oikeasti olemassakaan, jota 10 vuotta hain.
Nykyinen kumppanini on kaikkea muuta kuin se, josta olin haaveillut ja vaatinut, mutta nyt vasta olen tajunnut, että hän on minulle kuin bussilastillinen parhaita kavereita hienon mökin pihassa kuumana kesäviikonloppuna. Täydellinen.

Luojan kiitos, että tajusin itse katsoa peliin ja sulkea epäoleelliset ja mahdottomat vaatimukset pois. Ilman sitä, hokisin yhä samaa mantraa.
Mikä "AJ:n esittämä sinkkumantra"? Ja mitä vittua te jatkuvasti änkytätte jostain "epäoleellisista ja mahdottomista vaatimuksista", tai lähinnä miksi yhdistätte minut niihin, itse toki tiedätte mitä omassa pääkopassanne liikkuu tai on liikkunut?
"Haaveilen ja vaadin", että ryhdyn parisuhteeseen vain sellaisen miehen kanssa, johon olen ihastunut ja joka on ihastunut minuun. Ei mulla sen kummempaa "mantraa" ole. Mikä tässä on epäselvää?
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti: "Haaveilen ja vaadin", että ryhdyn parisuhteeseen vain sellaisen miehen kanssa, johon olen ihastunut ja joka on ihastunut minuun. Ei mulla sen kummempaa "mantraa" ole. Mikä tässä on epäselvää?
Tuo on mielestäni itsestään selvää.

Oleellinen kysymys mielestäni on, miksi ihastuminen on sinulle niin vaikeaa?

Tiedän toki, että jos ei ihastu niin ei ihastu, mutta vaikuttaa juttujesi perusteella siltä, että sinun on vaikea ihastua.

Tietty siihen yhteen pahikseen prätkäkundiin (minustakin muuten tulee pärinäpoika :jouden: ) ihastuit.
MGandhi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

NuoriDaavid kirjoitti: (minustakin muuten tulee pärinäpoika :jouden: )...
Eiköhän sulla ole pärissyt jo vuosia sträppäri perseessäs. Homo!
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

MGandhi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: (minustakin muuten tulee pärinäpoika :jouden: )...
Eiköhän sulla ole pärissyt jo vuosia sträppäri perseessäs. Homo!
Hankkikaa huone. :)
MGandhi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: (minustakin muuten tulee pärinäpoika :jouden: )...
Eiköhän sulla ole pärissyt jo vuosia sträppäri perseessäs. Homo!
Hankkikaa huone. :)
Paraskin puhuja! Tehän saatte ND:n kanssa aiheesta kuin aiheesta kahdenkeskiset keskustelut aikaisiksi, joissa muilla ei ole sijaa.

Toisaalta jos Elco viittii laittaa varastostaan pari 'Anal Intruderiaan' mulle matkaan, niin kyllä me jotain kivaa siellä huoneesa ND:n kanssa keksittäis. Haluuks mukaan?
Aito_Johanna

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Oleellinen kysymys mielestäni on, miksi ihastuminen on sinulle niin vaikeaa?
Se nyt sattuu olemaan yksi minun luonteenpiirteistäni, samoin kuin monen muun. Jotkut ihastuvat päivittäin, toiset harvoin. Yritä elää sen kanssa. Ihmisten erilaisuus on rikkaus, ei ongelma.
MGandhi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Oleellinen kysymys mielestäni on, miksi ihastuminen on sinulle niin vaikeaa?
Se nyt sattuu olemaan yksi minun luonteenpiirteistäni, samoin kuin monen muun. Jotkut ihastuvat päivittäin, toiset harvoin. Yritä elää sen kanssa. Ihmisten erilaisuus on rikkaus, ei ongelma.
Onkohan tiukkapipoisuus ja huumorintajuttomuus myös luonteenpiirteitäsi? Entä onko näillä tekemistä ihastumisen vaikeuden kanssa?
Quarter

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Oleellinen kysymys mielestäni on, miksi ihastuminen on sinulle niin vaikeaa?
Se nyt sattuu olemaan yksi minun luonteenpiirteistäni, samoin kuin monen muun. Jotkut ihastuvat päivittäin, toiset harvoin. Yritä elää sen kanssa. Ihmisten erilaisuus on rikkaus, ei ongelma.
Et ole yksin tuon kanssa... Perustetaanko kerho? :)
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Quarter kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Oleellinen kysymys mielestäni on, miksi ihastuminen on sinulle niin vaikeaa?
Se nyt sattuu olemaan yksi minun luonteenpiirteistäni, samoin kuin monen muun. Jotkut ihastuvat päivittäin, toiset harvoin. Yritä elää sen kanssa. Ihmisten erilaisuus on rikkaus, ei ongelma.
Et ole yksin tuon kanssa... Perustetaanko kerho? :)
Mielummin perhe!
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

MGandhi kirjoitti:Paraskin puhuja! Tehän saatte ND:n kanssa aiheesta kuin aiheesta kahdenkeskiset keskustelut aikaisiksi, joissa muilla ei ole sijaa.

Toisaalta jos Elco viittii laittaa varastostaan pari 'Anal Intruderiaan' mulle matkaan, niin kyllä me jotain kivaa siellä huoneesa ND:n kanssa keksittäis. Haluuks mukaan?
Kaikkea sitä pitää kuulemma kerran koettaa paitsi siskoa, vai muistanko väärin? :)
MGandhi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Kaikkea sitä pitää kuulemma kerran koettaa paitsi siskoa, vai muistanko väärin? :)
Jotain puhetta oli kai myös kansantansseista...

Ja sitäpaitsi ei yksi homoryhmäseksisessio vielä homoa tee!
Aito_Johanna

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Quarter kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Oleellinen kysymys mielestäni on, miksi ihastuminen on sinulle niin vaikeaa?
Se nyt sattuu olemaan yksi minun luonteenpiirteistäni, samoin kuin monen muun. Jotkut ihastuvat päivittäin, toiset harvoin. Yritä elää sen kanssa. Ihmisten erilaisuus on rikkaus, ei ongelma.
Et ole yksin tuon kanssa... Perustetaanko kerho? :)
Perustetaan vaan! :)
Deleted-811

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Aito_Johanna kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Et ole yksin tuon kanssa... Perustetaanko kerho? :)
Perustetaan vaan! :)
Ei siinä enää mitään kerhoa tarvita, kun olette jo valmis pari. Nyt Himmel vaan äkkiä Achtung muna suuhun!
SaintJohnPerse

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Minä olen jo unohtanut mitkä ne joitakin ärsyttävät AJ:n vaatimuslistat olivatkaan? (voisiko joku muistuttaa, niin voisimme arvostella ovatko ne realistisia tai ei? :) ) Mutta toisaalta en ymmärrä, miten jotain voi ärsyttää, että joku vaatii unelmiensa kumppanilta jotain? Eihän se ole keneltäkään pois? Ellei sitten ole hyvin ihastunut ko. henkilöön (tässä tapauksessa AJ:hin) ja vituttaa se, etteivät terälehdet aukea sen takia, että kohta 6 jää täyttymättä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksi AJ:ssa on olevinaan jotain vikaa, kun ei pariudu ja seurustele jatkuvalla syötöllä ja sanoo vielä ääneenkin, että ihan turhan ja sukkia pyörittämättömän miehen takia ei viitsi vaivautua, kun palstan miehissä sama ominaisuus ei herätä pahennusta. Koetteko te jotenkin pelottavana tai uhkaavana, kun nainen sanoo, että miehessä pitää olla sitä jotain ja ihan kuka vaan "ihan mukava" ei kelpaa? Oletteko epävarmoja itsestänne ja kelpaamisestanne, olette sitten pariutuneita tai ette? Pitäisikö naisen ainakin kokeilla seurustelua jokaisen halukkaan kanssa? Onko ajatus naisten pitämästä rimasta pelottava ja vaivan näkeminen riman ylittämiseksi aivan liikaa ja luo suorituspaineita?

Valikoiminen on naiselle synti ja häpeä, jotenkin viallisen naisen merkki. Kyllä naisella pitää mies olla huolta pitämässä, ei muuten ole kunnon nainen. Itsellinen nainen on pelottava, jokaisen naisen pitäisi olla valmiina ja halukkaana miehen siemenenlevitystä varten. (Ok, nyt mua naurattaa)

Pöhköjä olette. Ihan tavallinen nainen tavallisine "vaatimuksineen", mutta sanoi asian ääneen.
Pyry-Matias

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

AJ on tässä varmasti monestakin "syystä" personoitu ikisinkuksi, jolla on kuulemma kriteeriagendakin :shock: Näin voi käydä.

Mutta en kyllä minäkään ymmärrä mikä se huomionarvoinen juttu tässä nyt on? AJ:han on mielestäni vain yksi sinkku todella monesta tällä palstalla. Miksi papat ovat AJ:n kimpussa eivätkä jonkun toisen? En osaa olla epäilemättä pappojen oman (liian) pitkän ja elähtäneen suhteen tuomaa harmitusta ja kontrastia AJ:n elämäntyyliin nähden.

Miten joku voisi olla tyytyväinen ilman parisuhdetta, koska minä olen (muka)tyytyväinen parisuhteessani? Onko ajattelumallini väärä tai liian kapea, joudunko nyt ehdollistamaan oman valintani? Syökö toisen elämänvalintamalli omaani?
Vihtahousu

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti:Valikoiminen on naiselle synti ja häpeä, jotenkin viallisen naisen merkki. Kyllä naisella pitää mies olla huolta pitämässä, ei muuten ole kunnon nainen. Itsellinen nainen on pelottava, jokaisen naisen pitäisi olla valmiina ja halukkaana miehen siemenenlevitystä varten. (Ok, nyt mua naurattaa)
Ihan kakkia. En tajua miten itsenäinen nainen olis pelottava, hyvä asiahan se vaan. Emmä halua ainakaan alkaa huoltajaksi (tulevalle)puolisolleni.
Lolita kirjoitti: Pöhköjä olette. Ihan tavallinen nainen tavallisine "vaatimuksineen", mutta sanoi asian ääneen.
Epäilen että pöhköt lajitoverini luulevat että AJ on vielä 10 vuodenkin päästä täällä samaa virttä virkkaamassa.
Deleted-811

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Lolita kirjoitti:Miksi AJ:ssa on olevinaan jotain vikaa, kun ei pariudu ja seurustele jatkuvalla syötöllä ja sanoo vielä ääneenkin, että ihan turhan ja sukkia pyörittämättömän miehen takia ei viitsi vaivautua, kun palstan miehissä sama ominaisuus ei herätä pahennusta.
Eihän AJ:ssä mitään vikaa ole. Itse viittasin vaan tuohon sinkkumantraan, jota hoin itsekin yli 10 vuotta. Mitä kauemmin sitä mantraa hokee, sitä vaikeammaksi kumppanin löytäminen menee.
Itse pääsin sitä kai vahingossa yli, kun lähdin vaan mukaan leikkiin, vaikka alku ei ollutkaan mitään love at first sight-juttua. Kun aikaa oli mennyt tarpeeksi ja toisen oppi tuntemaan, huomasi että ne omat sinkkumantrani kriteerit olivat aivan järjettömiä ja naiveja. Niitä kun oli niin helvetin helppo vaalia ja keksiä selitykseksi itselleen ja omalle sitoutumiskammolle.

- Ja trust me. Olen taatusti yksi sitoutumiskammoisimmista mantrailijoista, jota tämä palsta on elinaikanansa nähnyt..
SikaMika

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lolita kirjoitti:

Valikoiminen on naiselle synti ja häpeä, jotenkin viallisen naisen merkki.

Näin on. Vitut me miehetkään mitään valikoida, kaikki käy.

kipeä ukkeli kirjoitti:...sinkkumantrani kriteerit olivat aivan järjettömiä ja naiveja. Niitä kun oli niin helvetin helppo vaalia ja keksiä selitykseksi itselleen ja omalle sitoutumiskammolle.
Komppi. En väitä, että AJ kärsii moisesta, väitän vain että olen itse etsinyt koko ikäni jotain täydellistä naista jota ei ole olemassa kuin omassa päässäni. Tämä seikka (jos ei mikään muu) on torpannut aika tehokkaasti kaikki suhteenpoikaset.
Ei tämän tiedostaminen tietenkään tarkoita sitä, että yht'äkkiä kuka tahansa morsianehdokas kelpaisi. Se tarkoittaa sitä, että valintakriteerit on saatu asetettua todellisiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Crowbar kirjoitti: Esitän vain periaatetasolla kysymyksen: Miten voi olla rakastunut ja pariutunut naiseen kun on homo?
Ainakin tiedämme, kuka on oikea henkilö vastaamaan tähän kysymykseen, eikö, eikö? Enkä puhu nyt sinusta.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ymmärtäkäätte, hyvät sedät, että sinkkuelo on erilaista kuin teidän parisuhteilunne. Pitkässä tyydyttävässä/hyvässä kuin kiitettävässäkin suhteessa toisesta ihmisestä ja suhteessa olemisesta tulee hyvin tärkeä osa elämää, ja se on ihan ymmärrettävää. Sinkkulähtökohdista tällaista asettelua ei tietenkään pääse syntymään. Ymmärtänette myös sen, ettei se parisuhde voi olla sinkun elämän perusta, koska sitä ei sillä hetkellä ole. Tämä ei suinkaan tarkoita, etteivät sinkut arvostaisi parisuhteita in general. Se vaan ei kuulu heidän tämän hetkiseen elämänvaiheeseeheeseeweeceeheensa.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin