Antaisin...

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti:
Tix kirjoitti:...sokeria...hunajaa...lipeää...
*sokerihumalassa*

:laatta:
Juu, on se vaan ihana ja herkkä mies! Antaisin kinkygrillille "Anal Annihilator"-sträppärin ja Tixin. Pantaisiin Tixkin heteroksi.
Viimeksi muokannut elco, 12.06.2007 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Antaisin tietty Gandhille piparia koko rahalla!!1

Muita, vähemmän itsekkäitä laupeudentekoja lisään myöhemmin kun hetken mietin mitä te OIKEASTI tarvitsette...
elco

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:Antaisin tietty Gandhille piparia koko rahalla!!1
Ettekö tekään nyt muka pääse konditionaaleista Toteuttamiseen? Antaisin teillekin kinkkigrillin ja "Anal Annihilatorin".
BettyB.

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Antaisin tietty Gandhille piparia koko rahalla!!1
Ettekö tekään nyt muka pääse konditionaaleista Toteuttamiseen? Antaisin teillekin kinkkigrillin ja "Anal Annihilatorin".
Herrasnainen ei kerro, mutta lisättäköön tuonne sekaan sana lisää.

Ja kiitti mut ei kiitti. Vaikka mua 2+1 tietyssä mielessä kiinnostaakin niin mielummin joku kurvikas punapää... Anna sellanen?
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
elco kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Antaisin tietty Gandhille piparia koko rahalla!!1
Ettekö tekään nyt muka pääse konditionaaleista Toteuttamiseen? Antaisin teillekin kinkkigrillin ja "Anal Annihilatorin".
Herrasnainen ei kerro, mutta lisättäköön tuonne sekaan sana lisää.

Ja kiitti mut ei kiitti. Vaikka mua 2+1 tietyssä mielessä kiinnostaakin niin mielummin joku kurvikas punapää... Anna sellanen?
Elco?
BettyB.

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Elco?
Ei ku yks kalju/kimppa riittää.
MGandhi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Ja kiitti mut ei kiitti. Vaikka mua 2+1 tietyssä mielessä kiinnostaakin niin mielummin joku kurvikas punapää... Anna sellanen?
Tässähän mä oon messissä! Jokos sulla oli joku punapää kateltuna?
BettyB.

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ja kiitti mut ei kiitti. Vaikka mua 2+1 tietyssä mielessä kiinnostaakin niin mielummin joku kurvikas punapää... Anna sellanen?
Tässähän mä oon messissä! Jokos sulla oli joku punapää kateltuna?
No jos alat käyttäytymään niin eiköhän tää järjesty... ;)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Betty: koen itseni syrjityksi.
Miksi housut ei aukene meille, onko Sotumme syytä tää?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
BettyB.

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gattaca kirjoitti:Betty: koen itseni syrjityksi.
Sori!

Antaisin Gattacalle Real Dollin, sellasen punapäisen, norjan ja pystytisuisen.
elco

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja elco »

Gattaca kirjoitti:Betty: koen itseni syrjityksi.
"Anal Annihilator" tulossa sinnekin!
MGandhi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Betty: koen itseni syrjityksi.
"Anal Annihilator" tulossa sinnekin!
Sulla on pelottavan paljon noita varastossa..!
elco

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti: Sulla on pelottavan paljon noita varastossa..!
"Frendi" teki jäynän ja tilasi netistä 25000 kappaletta mulle suoraan himaan. Sen jälkeen naapurit ovat varoneet ottamasta katsekontaktia.
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Taasko se mäkimaa siellä vikisee? Luepa Pertti uusimmasa CITYstä juttu miekkosesta, joka oli mennyt nopeasti naimisiin ja sitten eronnut. Kertoo pitävänsä elämänsä suurimpana virheenä sitä, että tyytyi "ihan jees" -tapaukseen. Myöhemmin tapasi naisen, joka tuntui oikealta, ja entistä ja nykyistä suhdetta ei kuulemma voi edes verrata toisiinsa, jälkimmäinen on niin paljon parempi. Haastateltu suosittelee, että kannattaa kaikessa rauhassa etsiä ja tutustua. Olisikohan tässä Pertillekin jotain opittavaa?

Tuo, ettei komeita, fiksuja jne. miehiä (tai vastaavasti naisia) muka olisi vapaana ja "löytyisi", on muuten ihan väärä myytti. Sulle pertti on ehkä syntynyt illuusio tasokkaiden sinkkujen loppumisesta siksi, että olet ollut niin epätoivoinen?
Kommenttisi sävystä päätellen osuin hermoon. :)

Rauhassa etsiä tottakai. Tässä voitaisiin kai määritellä "rauhallisen hakemisen" määritelmä. Mikä on se aikaraja, jonka jälkeen tulevat toisenlaiset termit mieleen? Pitää lukea, nappasin juuri lehden pisteestä matkaan.

Juttua lukematta tuota on helppo kritisoida. Ensinnäkin miksi hänen oli pakko mennä pian naimisiin? Huonoitsetuntoinen? Ja toisaalta miten nykyistä suhdetta voisi arvostaa jos ei olisi elänyt huonommin itselleen sopivan kumppanin kanssa? Itsekin arvostan nykyistä kumppaniani eniten juuri niissä kohdissa joissa hän on paljon enemmän itseni kaltainen kuin aiemmat.

Jälkimmäiseen. Totta kai niitä on vapaana, kun parinvaihdon "Iipon onnenpyörä" niitä aika ajoin heittää markkinoille. Sitähän sanoinkin. Parhaatkaan (meistä muista puhumattakaan) eivät aina onnistu, mutta jaksavat yrittää kun tätä elämää ei kuitenkaan ihan loputtomasti ole elettävänä. Hauskempi on jo tässäkin iässä muistella epäonnistuneita suhteiluja kuin niitä surullisia tapauksia, joissa ei uskallus riittänyt pitemmälle. Millaistahan muistelu on vanhana? Jokaisesta ihmissuhteestani olen jotain oppinut vaikkeivat ne olisikaan muuten olleet "täydellisiä". Ihmiset ovat mielenkiintoisia.
Aito_Johanna

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti: Kommenttisi sävystä päätellen osuin hermoon. :)
Niin teit. Vituttaa, kun sinä ja daavid katsotte oikeudeksenne olla jatkuvasti nälvimässä ja moralisoimassa elämäntapaani ja henkilökohtaisia valintojani, joista en ole tilivelvollinen kenellekään.
En riko mitään lakia enkä petä tai satuta ketään, kun pysyttelen sinkkuna. Olen itse oikein tyytyväinen elämääni. Yksi osa tätä elämää on sekin, että tapaan jatkuvasti mukavia, fiksuja miehiä, joiden joukosta minulla on täysi syy uskoa ennemmin tai myöhemmin löytäväni parini. Näin aion jatkaa, vaikka se kuinka herättäisi jossain Pertti Mäkimaassa pahennusta.

(Ja ennen kuin vetoat masentuneisiin viesteihin, joita taisin muutaman joskus keväällä kirjoitella, niin kyllä, joskus harmittaa, mutta joskus sinuakin varmasti harmittaa sen hanipuppelisi naama, vitutukselta kun ei voi ihmiselämässä kokonaan välttyä teki niin tai näin. Satunnaiset notkahdukset eivät kuitenkaan horjuta balanssia.)

Jätä minut rauhaan.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Aito_Johanna kirjoitti:
En riko mitään lakia enkä petä tai satuta ketään, kun pysyttelen sinkkuna. Olen itse oikein tyytyväinen elämääni. Yksi osa tätä elämää on sekin, että tapaan jatkuvasti mukavia, fiksuja miehiä
Keikaus?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ihmiset ovat mielenkiintoisia.
Sinä oletkin tylsin ihminen maailmassa, poislukien ex-työpaikkani kirjanpitäjät. Joten ihmekös tuo, että sinusta "ihmiset ovat mielenkiintoisia" ja pareiluun sopivia naaraita löytyy helposti. Toista se on jos suhtautuu suuremmalla vakavuudella ja romantiikalla puoliskon etsimiseen. Minun ijissäni kun kaikki sopivanikäiset kumminkin ovat varattuja, tilastollinen todennäköisyys sopivan osua kohdalle on todella pieni kun valittavana on vain "vaihtoviikko"- naisia.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Niin teit. Vituttaa, kun sinä ja daavid katsotte oikeudeksenne olla jatkuvasti nälvimässä ja moralisoimassa elämäntapaani ja henkilökohtaisia valintojani, joista en ole tilivelvollinen kenellekään.
En riko mitään lakia enkä petä tai satuta ketään, kun pysyttelen sinkkuna. Olen itse oikein tyytyväinen elämääni. Yksi osa tätä elämää on sekin, että tapaan jatkuvasti mukavia, fiksuja miehiä, joiden joukosta minulla on täysi syy uskoa ennemmin tai myöhemmin löytäväni parini. Näin aion jatkaa, vaikka se kuinka herättäisi jossain Pertti Mäkimaassa pahennusta.

(Ja ennen kuin vetoat masentuneisiin viesteihin, joita taisin muutaman joskus keväällä kirjoitella, niin kyllä, joskus harmittaa, mutta joskus sinuakin varmasti harmittaa sen hanipuppelisi naama, vitutukselta kun ei voi ihmiselämässä kokonaan välttyä teki niin tai näin. Satunnaiset notkahdukset eivät kuitenkaan horjuta balanssia.)

Jätä minut rauhaan.
Ei pahennusta herätä. Oletan, että sinullakin olisi jollekin toiselle ihmiselle niin paljon annettavaa ja _mielestäni_ tässä on kyse jostakin ympäristön paine/uskalluksen puute/ties mistä. Olen Ehuolissani sinusta.

Jos tästä jää holhoava perusvire niin ei ollut tarkoitus.

Jätän.
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Ihmiset ovat mielenkiintoisia.
Sinä oletkin tylsin ihminen maailmassa,
Ainakin palstapersoonani on, toisaalta haluan olla aika lailla normaali palstalla. Jätän vain kertomatta kaiken olennaisen mitä elämässäni tapahtuu. Yksityisyyttä, hyvä Gattis. Sinustakin lähti jotain pois kun kerroit niistä runkkupapereistasi joita äitisi poimii lattioilta.
Aito_Johanna

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Ei pahennusta herätä. Oletan, että sinullakin olisi jollekin toiselle ihmiselle niin paljon annettavaa ja _mielestäni_ tässä on kyse jostakin ympäristön paine/uskalluksen puute/ties mistä. Olen Ehuolissani sinusta.

Jos tästä jää holhoava perusvire niin ei ollut tarkoitus.

Jätän.
Voi vittu. Tajuatko yhtään, miten raivostuttavalta kuulostat? :maanantai:
Jos ei ollut tarkoitus jättää "holhoavaa perusvirettä", olisit voinut lukea postauksesi kerran läpi ja editoida, vai?
Minulla on ihan ilman konditionaalia ja perttimäkimaan tilaamatta tyrkyttämää huolta ja sääliä jollekulle toiselle ihmiselle paljon annettavaa KUNHAN TAPAAN SELLAISEN IHMISEN, ja sellaisenhan tapaan kunhan sattuma tai Jumala suo enkä kunhan pertimäkimaa tarpeeksi painostaa.
Kyökkipsykologiset _mielipiteesi_ voit työntää anukseesi, niitä en ole pyytänyt saada kuulla.
Todellakin, L O P E T A.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sääliville niskalaukauksen, sillä sääli on sairautta. Pätee mihin tahansa tapaukseen ja ajatukset ymmärtävät kaikki, jotka ovat joskus saaneet vittumaista sääliä osakseen.
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Riemumieli kirjoitti:sääliville niskalaukauksen, sillä sääli on sairautta. Pätee mihin tahansa tapaukseen ja ajatukset ymmärtävät kaikki, jotka ovat joskus saaneet vittumaista sääliä osakseen.
Nyt pitäisi kai kieli keskellä suuta kirjoittaa tai olla kirjoittamatta, mutta on kyllä pakko muistella sitä PerttiMakimaa nimisen nimimerkin ensimmäistä humalansotkuista saapumista aamuyöllä syksyllä 2004 Cityn kullanhohtoiselle "katto on korkealla" palstalle.

Pohdiskelin silloin masennuksen vallassa sitä, että mikä lie vikana vastakkaisessa sukupuolessa kun ei suksi luista. Silloin sain palautetta mm. ihmiseltä jonka mielen onnistuin nyt sitten pahoittamaan, että piristypäs nyt ja ei missään ole vika paitsi sinussa. Hieman paremmin artikuloitua palautetta taisi silloin tulla Lolitalta. Kilahdin varmaan kuin atomipommi niistä sanoista silloin. Muistini mukaan. Pitkään hankasin vastaan ja olin katsomatta peiliin, että jospa sittenkin joku muu kuin minä olisin oikeassa.

Loppu on historiaa, ei nyt tongita sitä liikaa. Oliko tässä muistelussa mitään järkeä sen jokainen voi itse päättää.
Pyry-Matias

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:- Antaisin Geetzulle mielenrauhaa, onnistuneen raskauden ja toisen pikku ihkulaisen.
- Vaolalle seinän kokoisen diplomin sydänverellä tehdystä lopputyöstä.
- Nowaysiskolle hyväpalkkaisen duunin joka ei estä kityilyä.
- Chubsille nopean toipumisen vammastansa.
- HellBellille onnistumista työn alla olevaan jutskaan ja jaksua siihen toiseen.
Hyvin sä "uhrisi" valitset. Siis tossahan on pelkkää priimaa. Mitä luulet, miltä rumista nyt tuntuu?
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:Hyvin sä "uhrisi" valitset. Siis tossahan on pelkkää priimaa. Mitä luulet, miltä rumista nyt tuntuu?
Antaisin Pyry-Matiakselle "Olet ihan JEES koppalakiksi" t-paidan. :)
Pyry-Matias

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Hyvin sä "uhrisi" valitset. Siis tossahan on pelkkää priimaa. Mitä luulet, miltä rumista nyt tuntuu?
Antaisin Pyry-Matiakselle "Olet ihan JEES koppalakiksi" t-paidan. :)
Nyt saavutit tyynynpurijamaisella kommentillasi viime viikonlopun polttareiden ratkaisemattomaksi jääneen kysymyksen. Polttarikalummehan oli puettu homoksi ja kaikki tilpehöörit musiikkeineen jne. oli teeman mukaista. Kuitenkin, siis ratkaisemattomaksi jäi se: "Kumpi on homompaa, lystiluolaan laittaminen vai sinne saaminen?"
Vastaa Viestiin