Antaisin...

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:Nyt saavutit tyynynpurijamaisella kommentillasi viime viikonlopun polttareiden ratkaisemattomaksi jääneen kysymyksen. Polttarikalummehan oli puettu homoksi ja kaikki tilpehöörit musiikkeineen jne. oli teeman mukaista. Kuitenkin, siis ratkaisemattomaksi jäi se: "Kumpi on homompaa lystiluolaan laittaminen vai sinne saaminen?"
Saaminen? *arvaa* :)
Aito_Johanna

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti: Nyt pitäisi kai kieli keskellä suuta kirjoittaa tai olla kirjoittamatta, mutta on kyllä pakko muistella sitä PerttiMakimaa nimisen nimimerkin ensimmäistä humalansotkuista saapumista aamuyöllä syksyllä 2004 Cityn kullanhohtoiselle "katto on korkealla" palstalle.

Pohdiskelin silloin masennuksen vallassa sitä, että mikä lie vikana vastakkaisessa sukupuolessa kun ei suksi luista. Silloin sain palautetta mm. ihmiseltä jonka mielen onnistuin nyt sitten pahoittamaan, että piristypäs nyt ja ei missään ole vika paitsi sinussa. Hieman paremmin artikuloitua palautetta taisi silloin tulla Lolitalta. Kilahdin varmaan kuin atomipommi niistä sanoista silloin. Muistini mukaan. Pitkään hankasin vastaan ja olin katsomatta peiliin, että jospa sittenkin joku muu kuin minä olisin oikeassa.
Tuossa on minun tapaukseeni verrattuna se ero, että minä en ole humalansotkuissani ja masentunutkin vain äärimmäisen harvoin enkä minä pohdiskele, että vastakkaisessa sukupuolessa olisi jotain vikaa. Vastakkainen sukupuoli on ok, minä itse olen ok, maailmassa on paljon mukavia miehiä ja on sangen todennäköistä että joskus jonkun kanssa heistä ryhdyn parisuhteeseen.
Ymmärrän, että osin olen tyhmyyksissäni aiheuttanut nuo mäkimaan säälittelyt itse, mitäs olen mennyt joskus heikkona hetkenäni avautumaan shrink-palstalla, mutta ON SE NYT PERKELE kun ihminen kuitenkin 99 % palsta-ajastaan suhtautuu maailmanmenoon myönteisesti ja vielä JUHLALLISESTI JA SELVIN SANOIN MELKEINPÄ KÄSI RAAMATULLA VAKUUTTAA OLEVANSA ELÄMÄÄNSÄ TYYTYVÄINEN, niin silti siinä roikkuu kuin takiainen joku perttimäkimaa heristämässä sormea ja vakuuttamassa, että ei kun oikeasti sinussa on vikaa ja vaatimuksesi liian korkealla ja olet onneton yksinäinen reppana jonka pitäisi ehdottomasti ryhtyä heti parisuhteeseen niin kuin Pertti.
En muista ollenkaan, mitä olen pertille joskus vuonna 2004 sanonut, ehkä se sitten oli jotain vittumaista ja pertti kostaa nyt, mutta hei, siitä on kolme vuotta, anna jo olla.
NuoriDaavid

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ilmeisesti HB:ä vaivannut demoni on nyt vallannut AJ:n ruumiin.

Onko paikalla päivystävää manaajaa?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 12.06.2007 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:Mitä luulet, miltä rumista nyt tuntuu?
Me itketään itsemme uneen :cry:
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Antaisin:

Ison halin kaikille, jotka pahoittivat mielensä (periaatteesta en kyllä Gattagalle, hän voisi vielä ylpistyä jos tuntisi saavansa kerrankin).

Vuoden varajeesus palkinnon itselleni ellei varteenotettavampia ehdokkaista ala piakkoin paikalle saapua.
elco

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Ilmeisesti HB:ä vaivannut demoni on nyt vallannut AJ:n ruumiin.
Se demoni iskee kuule neljän viikon välein.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Aito_Johanna kirjoitti:ON SE NYT PERKELE
Tuo on kyllä selkeästi pahoinvoivan ja yksinäisen ihmisen käytöstä. Olet vihainen nuori opettaja. Ehkä sinun kannattaisi hieman katsoa peiliin näissä asioissa niin saattaisit oppia ehkä tuntemaan itsesi paremmin, jolloin löytäisit varmasti myös puolison. Miten se puolisoehdokas voisi oppia tuntemaan sinut jos et ensin tunne itseäsi? Hieman nyt itsereflektiota niin lähetät samalla itsetuntemuksen viestiaaltoja, jotka sitten pureutuvat paremmin niiden hyvien miesten tajuntaan. Säälin sinua. Koita jaksaa. Voi paremmin. Voita lotossa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Aito_Johanna

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Crowbar kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:ON SE NYT PERKELE
Tuo on kyllä selkeästi pahoinvoivan ja yksinäisen ihmisen käytöstä. Olet vihainen nuori opettaja. Ehkä sinun kannattaisi hieman katsoa peiliin näissä asioissa niin saattaisit oppia ehkä tuntemaan itsesi paremmin, jolloin löytäisit varmasti myös puolison. Miten se puolisoehdokas voisi oppia tuntemaan sinut jos et ensin tunne itseäsi? Hieman nyt itsereflektiota niin lähetät samalla itsetuntemuksen viestiaaltoja, jotka sitten pureutuvat paremmin niiden hyvien miesten tajuntaan. Säälin sinua. Koita jaksaa. Voi paremmin. Voita lotossa.
:rofl:
Deleted-811

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ilmeisesti HB:ä vaivannut demoni on nyt vallannut AJ:n ruumiin.
Se demoni iskee kuule neljän viikon välein.
Sillä on perkele sisaruksiakin. Meillä on himassa yksi demoni hillunut jo pian viikon. Toivottavasti se pian poistuu, sillä en jaksaisi joka ikinen kerta hampaiden pesun jälkeen pestä koko vessaa, kun kuulemma sotken niin paljon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

PerttiMakimaa kirjoitti:Hieman paremmin artikuloitua palautetta taisi silloin tulla Lolitalta.
Herra siunakkoon! Tikulla silmään, vanhojen kaivelijaa. Jos sanoin jotain ilkeää, en muista ja vetoan nuoruuteen ja tyhmyyteen. Jos taas sanoin jotain mukavaa, niin mä olen aina kiltti ja ystävällinen ja mukava ja tarkoitan, mitä sanon.

Edit: Oli pakko hakea vielä kolmaskin Snickers, kun huomasin, että tämä keskustelu jatkuu kolmannellekin sivulle.
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lolita kirjoitti:Herra siunakkoon! Tikulla silmään, vanhojen kaivelijaa. Jos sanoin jotain ilkeää, en muista ja vetoan nuoruuteen ja tyhmyyteen. Jos taas sanoin jotain mukavaa, niin mä olen aina kiltti ja ystävällinen ja mukava ja tarkoitan, mitä sanon.
Tarkoitit mitä sanoit. :)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Gattaca kirjoitti:... poislukien ex-työpaikkani kirjanpitäjät.
Onko sinulla ollut työpaikka? :shock:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Antaisin mielelläni jollekin tarvitsevalle viitisen kiloa läskiä ruumiistani.
Edith

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Antaisin mielelläni jollekin tarvitsevalle viitisen kiloa läskiä ruumiistani.
Mä voisin kans. En ole käynyt vaa'alla noin kuukauteen ja koska on pitänyt maistella niin paljon kaikkea, olen varmaan lihonut. Piukee olo muutamissa vaatteissa.

Itselleni antaisin kutsun treffeille ja ihan helvetisti huomiota.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kimmen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:... poislukien ex-työpaikkani kirjanpitäjät.
Onko sinulla ollut työpaikka? :shock:
Viisi vuotta olin Varkauden urheiluseurat ry/ TUL Savon piiri /TUL paini nettijulkisivun tekijä ja ainoa vastaava, 860 egee kuussa. Ja seliseli että niiden kammottavat perussivut ei ole mun, liikaa tavaraa uusittavaksi mun tullessa joten lätkin uutta vanhalle pohjalle. Muutama kansallinen/ kansainvälinen aikanani tapahtunut urheiluhäppeningisivusto sitten kokonaan mun tekoa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja martza »

Antaisin Geetzu nartulle, mutta, kun luonto ei anna periksi. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Tix

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pyry-Matias kirjoitti:Hyvin sä "uhrisi" valitset. Siis tossahan on pelkkää priimaa. Mitä luulet, miltä rumista nyt tuntuu?
Kuinka paljon luulet että mua kiinnostaa?

a) ei yhtään
b) vielä vähemmän
c) absolute zero
Vihtahousu

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

"Rumat ichmiset menkää kotiinne..." :hevikaraoke:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pyry-Matias kirjoitti:
Tix kirjoitti:- Antaisin Geetzulle mielenrauhaa, onnistuneen raskauden ja toisen pikku ihkulaisen.
- Vaolalle seinän kokoisen diplomin sydänverellä tehdystä lopputyöstä.
- Nowaysiskolle hyväpalkkaisen duunin joka ei estä kityilyä.
- Chubsille nopean toipumisen vammastansa.
- HellBellille onnistumista työn alla olevaan jutskaan ja jaksua siihen toiseen.
Hyvin sä "uhrisi" valitset. Siis tossahan on pelkkää priimaa. Mitä luulet, miltä rumista nyt tuntuu?
Mua vähän masentaa. Mut Timohox on aina ollut kuitenkin eKannustava.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
PerttiMakimaa

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Hyvin sä "uhrisi" valitset. Siis tossahan on pelkkää priimaa. Mitä luulet, miltä rumista nyt tuntuu?
Kuinka paljon luulet että mua kiinnostaa?

a) ei yhtään
b) vielä vähemmän
c) absolute zero
Antaisin Tixille "Teeskentelen ettei kiinnosta" palkinnon.

Raati kiittää kommentin struktuuria, joka paikkaa sen ennalta-arvattavuutta. :)
Tix

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mylwin kirjoitti:Mua vähän masentaa. Mut Timohox on aina ollut kuitenkin eKannustava.
Timohox antais sulle. Onneks mä en.
plumps

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja plumps »

Minulla on tarkoitus tehdä kodistani hotelli tämän lomani aikana. Rojut pitäisi antaa pois. Näin saisin itselleni hotellihuoneen käyttööni, joka olisi aina siisti kuin juuri siivottu.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mua vähän masentaa. Mut Timohox on aina ollut kuitenkin eKannustava.
Timohox antais sulle. Onneks mä en.
Timohoxilla on helmiäiskuorinen pepsodenthymy ja suussa nahkasikari. Ja alligaattorinahkaiset pertti palmrothit.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja Tix »

PerttiMakimaa kirjoitti:Antaisin Tixille "Teeskentelen ettei kiinnosta" palkinnon.
Samassa palkintojenjakotilaisuudessa ojentaisin mielelläni Pertille "luulen olevani hauska" -mitalin ja Karttakepin. Karttakepin saisi ojentaa AJ, ilman lubrikanttia suoraan "telineeseen."
elco

Re: Antaisin...

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti: Samassa palkintojenjakotilaisuudessa ojentaisin mielelläni Pertille "luulen olevani hauska" -mitalin ja Karttakepin. Karttakepin saisi ojentaa AJ, ilman lubrikanttia suoraan "telineeseen."
Mainitsinko jo, että minulta saattaisi löytyä tilanteeseen sopiva "karttakeppi"?
Vastaa Viestiin