Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

5 vuoden kepuliskoirtisanomissuojalla siitä ei todella tule demarivirkaa. Joku paikallisen kepuliyhidstyksen Pj siihen istutettaneen loisimaan Porin rahoja.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tässä on kyllä joo tosiaan käynnissä lähes yhtä oppikirjamainen projektio kuin silloin, kun kepulien kiinnijäänti talousrikoksista todisti Perden mielestä siitä, että demarit tekevät luultuakin suurempia törkeyksiä. Erikoista, eritoten kun just nyt ei oikein Porin demarien harteille tarvitse kasata keksittyjä syntejä, jos haluaa heitä läimiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Suvinen kirjoitti:Viime kesän kesäpoika- ihastukseni soitti ja ilmoitti tulevansa pelaamaan kierroksen ensi lauantaina
Siis 18 reikää? Oikeesti?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Viime kesän kesäpoika- ihastukseni soitti ja ilmoitti tulevansa pelaamaan kierroksen ensi lauantaina
Siis 18 reikää? Oikeesti?
Eihän se ole kuin 5 tarjoilijaa ja vuoropäällikkö.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suvinen kirjoitti:Viime kesän kesäpoika- ihastukseni soitti ja ilmoitti tulevansa pelaamaan kierroksen ensi lauantaina :h: Vaikka nykyinenkin kesäpoika on ihan söpö on viime kesän kuuma ihastus ihan omaa luokkaansa, jalat meni veteliksi kun kuulin tulostaan! :oops:
Jänskätys maximus! Pidetään peukkuja pystyssä! Joko olet miettinyt, mitä laitat päälle?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Viime kesän kesäpoika- ihastukseni soitti ja ilmoitti tulevansa pelaamaan kierroksen ensi lauantaina :h: Vaikka nykyinenkin kesäpoika on ihan söpö on viime kesän kuuma ihastus ihan omaa luokkaansa, jalat meni veteliksi kun kuulin tulostaan! :oops:
Jänskätys maximus! Pidetään peukkuja pystyssä! Joko olet miettinyt, mitä laitat päälle?
Eikö tärkeintä ole miettiä mitä laittaa alle? :)
No se kesäpoika, daah! Giddy up!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mikrokuituliina on kyllä aivan järkyttävän hieno keksintö. Aiemmin tajusin, että on paras laite ikkunoiden pesemiseen. Ikkunalastaa käytän vessan lattian kuivaamiseen. Nyt huomasin, että auto ovien saranoiden seutu lähtee puhtaaksi möhnätöhnästä kevyellä pyyhkäisyllä. Voisin ihan tieteen nimissä kokeilla pyyhkiä perseen mikrokuituliinalla ja raportoida sitten tänne.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Noh.. jos paparazzit olisivat roikkuneet meidän kannoillamme 24/7 joskus parikymppisenä niin kyllä monenlaisia kuvia olisi otettu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Noh.. jos paparazzit olisivat roikkuneet meidän kannoillamme 24/7 joskus parikymppisenä niin kyllä monenlaisia kuvia olisi otettu.
Yleiseen freshiyteen viittasin. En pukeutumiseen.
Niin minäkin. Meinaan, että välillä on pönttö himmeänä oltu. Onko Mr Proper ollut 24/7/365 partaveitsen terävänä koko nuoruusajan?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Niin minäkin. Meinaan, että välillä on pönttö himmeänä oltu. Onko Mr Proper ollut 24/7/365 partaveitsen terävänä koko nuoruusajan?
Vedän tähän väliin ja totean, että olen ja edelleen olen. :paavi:
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Niin minäkin. Meinaan, että välillä on pönttö himmeänä oltu. Onko Mr Proper ollut 24/7/365 partaveitsen terävänä koko nuoruusajan?
Vedän tähän väliin ja totean, että olen ja edelleen olen. :paavi:
Mitään vähempää emme odottaneetkaan!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Elon Musk on tyyppi, jota ihailen

http://en.wikipedia.org/wiki/Elon_Musk

Mies ollut mukana perustamassa PayPalia, Space X:ää ja Teslaa

Tavoitteena muuttaa sekä avaruuslentobisnes että autobisnes. Saa nähdä, miten käy.

Space X suoritti juuri tämän vuoden kolmannen menestyksekkään laukaisun.

http://www.spacex.com/webcast/

Muskin pitkän tähtäimen suunnitelmana on Marsin asuttaminen. Hän aikoo kuolla Marsissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja huima »

^Täh?

Lue hieman historiaa, niin muistuu mieliin että ei tämä ihmiskunnan elo ole mitenkään hirveän pitkää aikaa ollut edes näin säyseää ja sivistynyttä.

Koko ajan mennään siis parempaan suuntaan, eikös siitä kannattaisi siis ennemminkin iloita.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tuliko Pertille yllätyksenä, että myös naiset kykenevät julmuuksiin? Naisethan se ympärileikkaavatkin toisiaan, vaikka voisivat lopettaa sen, jos vain sanoisivat ei. Ja mites nämä lastenmurhat, naisten tekemiä suurin osa. Myös törkeät pahoinpitelyt ovat naisten voittojuhlaa. Nainen on ihan samanlainen paska kuin mies, erotuksena on ollut vain se, että nyrkin ja hellan välistä ei ole ollut niin helppo päästä näyttämään parasta osaamistaan. Ajat ovat muuttuneet, viinaa vedetään, siiderivalaiksi muututaan ja nuorten naisten mielestä miestä voi vähän läppäistä, jos se on tyhmä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:Ja Riemis, ei suoranaisesti tullut yllätyksenä. Ehkä sitä vaan haluaisi uskoa parempaa.
Parempaan uskominen on ihailtavaa, itse ei vain jaksa enää yllättyä mistään, varsinkaan mistään negatiivisesta. Aina tulee vastaan uusia entistä hirveämpiä kammottavuuksia niin kuin tämä taannoinen lastenpakastaja, joka on toki syytön kaikkeen kunnes toisin todistetaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo, kyllä se tiesi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Nyt oli kyllä liian vaikea testi. Tarjolla olleet kasvonpiirteet ei miellyttäneet. Kauhean synkkiä kuvia ja mä tykkäisin sellaisesta nätistä hymystä. Yhteen kohtaan kahdestakymmenestä osasin valita miellyttävämmän vaihtoehdon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

70% naisellisista kasvoista.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

85% naiselliset. Olisin osannut sanoa tuon prosenttiosuuden ilman tulostakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sinua miellyttävät 60-prosenttisesti feminiiniset kasvonpiirteet ja 40 -prosenttisesti maskuliiniset kasvonpiirteet.

Juuri mitään eroa huomannut unisilla silmillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Juuri mitään eroa huomannut unisilla silmillä.
Leuat ovat usein jykevämmät jommalla kummalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Silloin olisin ollut vahvasti maskuliinisen puolella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ulkonäöllisesti täysin leuattomat naiset ei vain viehätä tippaakaan. Sama olkapäiden kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Ulkonäöllisesti täysin leuattomat naiset ei vain viehätä tippaakaan. Sama olkapäiden kanssa.
Täysin leuaton ja olkapäätön nainen taitaa olla melko harvinainen noin ylipäätään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ulkonäöllisesti täysin leuattomat naiset ei vain viehätä tippaakaan. Sama olkapäiden kanssa.
Täysin leuaton nainen taitaa olla melko harvinainen noin ylipäätään.
Joillain on niitä jopa useita!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin