Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:Nauruni kuulemma ihmetyttää, koska minun pelättiin suuttuvan asiasta. Suuttuvan? Ehei, mutta pakko oli kysyä, löytyykö talosta alkomahoolia toipumislääkkeeksi. Löytyi yksi siideri. Mahtaakohan riittää...
Mikä sua niin naurattaa?
bedlam

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuuntelin taas työmatkalla Appetitea, vaikka osa biiseistä on aivan puhkisoitettuja, niin vittu on se niin hieno levy, että melkein itkettää.
Luulen, että minun ikäluokalleni Appetite oli viimeistään se levy, joka vetäisi pois lapsuudesta farkkutakkeihin, pitkään tukkaan ja oluenhajuiseen nuoruuteen. Jaan siis kyyneleesi, ND.
Tää oli nimenomaan se. Tuohon asti diggailin lähinnä Duran Durania ja Michael Jacksonia, mutta eräänä päivänä diskohumppaa radiosta nauhoitellessani Welcome to the Jungle pläjähti soimaan ja pääni räjähti. Juoksin keittiöön systeriltä kysäsemään, että tietääkö se radiossa pauhaavan bändin ja vastaus kuului jotakuinkin että "hyi miten kauheaa huutoa". Se vahvisti lopullisesti sen, että tää on mun musaa.

Ja tosiaan, vuoden päästä tuosta oli jo pitkä takkutukka, risat mustat farkut ja bootsit. Paitsi että bootseja pidin vain kerran, silloinkin liukastuin ja kaaduin turvalleni.
Bliss

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:diggailin lähinnä Duran Durania ja Michael Jacksonia
:shock:

:shock: :shock: :shock:
ninnithequeen

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:diggailin lähinnä Duran Durania ja Michael Jacksonia
:shock:

:shock: :shock: :shock:
Ne oli kyl oikeesti aika hyviä sillon kauan sitte...
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:diggailin lähinnä Duran Durania ja Michael Jacksonia
:shock:

:shock: :shock: :shock:
Höh. Etkö sä muka ole koskaan digannut? Älä häpeile, se oli ihan normaalia.

Mikä näistä pyöri sun kasettisoittimessa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/1980-luku
bedlam

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti: :shock:

:shock: :shock: :shock:
Älä ny! Duranin kokoelman ostin tuossa pari vuotta sitten ja nyt on harkinnassa Jacksonin Off the Wall- ja Thriller-levyjen uusintapainatusten hankinta!
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
Bliss kirjoitti: :shock:

:shock: :shock: :shock:
Älä ny! Duranin kokoelman ostin tuossa pari vuotta sitten ja nyt on harkinnassa Jacksonin Off the Wall- ja Thriller-levyjen uusintapainatusten hankinta!
Bliss ei ole oikein sinut feminiinisen puolensa kanssa.
Bliss

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Mikä näistä pyöri sun kasettisoittimessa?
Sori.
Ramones, Clash, Sex Pistols, Lama, Kaaos ja kaltaisensa.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mikä näistä pyöri sun kasettisoittimessa?
Sori.
Ramones, Clash, Sex Pistols, Lama, Kaaos ja kaltaisensa.
Myönnän sinulle "Nuori Kapinallinen" sertifikaatin. :)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

bedlam kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuuntelin taas työmatkalla Appetitea, vaikka osa biiseistä on aivan puhkisoitettuja, niin vittu on se niin hieno levy, että melkein itkettää.
Luulen, että minun ikäluokalleni Appetite oli viimeistään se levy, joka vetäisi pois lapsuudesta farkkutakkeihin, pitkään tukkaan ja oluenhajuiseen nuoruuteen. Jaan siis kyyneleesi, ND.
Tää oli nimenomaan se. Tuohon asti diggailin lähinnä Duran Durania ja Michael Jacksonia, mutta eräänä päivänä diskohumppaa radiosta nauhoitellessani Welcome to the Jungle pläjähti soimaan ja pääni räjähti. Juoksin keittiöön systeriltä kysäsemään, että tietääkö se radiossa pauhaavan bändin ja vastaus kuului jotakuinkin että "hyi miten kauheaa huutoa". Se vahvisti lopullisesti sen, että tää on mun musaa.

Ja tosiaan, vuoden päästä tuosta oli jo pitkä takkutukka, risat mustat farkut ja bootsit. Paitsi että bootseja pidin vain kerran, silloinkin liukastuin ja kaaduin turvalleni.
Jo vain! Ah, miten nostalgista. Minulle tämä tapahtui - joskin eri biisillä - muistaakseni hiihtolomalla jossain päin Hämettä. Hengailtiin illalla porukalla radiota kuunnellen, kun hieman vanhempi, rock-henkisempi ja kaikin tavoin meitä muita coolimpi serkkuni tuli paikalle, sammutti radion, laittoi mukanaan tuomansa C-kasetin kasettipesään ja painoi playta: "Take me down to the Paradise City..." ja maailma ei enää ollut entisensä. Oikeastaan, nyt kun ajattelen asiaa, tämä samainen serkkuni on aina ollut vastuussa musiikkitavoistani. Tuohon Guns 'n' Roses -herätykseen asti olin kuunnellut lähinnä häneltä kopioimaani Kissiä, Mötley Crueta, AC/DC:tä jne. mutta jotenkin puolivillaisesti. Vasta Gunnarit repäisivät homman lentoon, ja tällä Guns 'n' Roses ja Skid Row -pohjaisella linjalla taisinkin sitten jatkaa 90-luvun puoliväliin saakka. Sitten hankin ensimmäisen oman vuokrakämppäni, ja pyysin tätä samaista serkkua auttamaan seinän maalaamisessa. No, kaveri tuli paikalle, mukanaan mankka ja kasetillinen remonttimusiikkia. Playta, ja ilmoille Van Morrisonin Moondance. Sittemmin olen ollutkin jumissa tällaiseen pehmeästi jazzahtavaan, vanhaan populaarimusiikkiin ja aivan pihalla kaikesta nykymusiikista. Pitäisiköhän taas kutsua mainittu serkku kylään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Lucas Jackson

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Bliss kirjoitti:Sori.
Ramones, Clash, Sex Pistols, Lama, Kaaos ja kaltaisensa.
Näistä tuli mieleen Ebba Grön joka kuului naulapään melusaasteeseen takavuosina. Kaikki bändiin liittyvä äänitallennemateriaali on kuitenkin kadonnut kuin tuhka tuuleen. Ei kellään sattuis löytymään nurkista?
prosessi

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nauruni kuulemma ihmetyttää, koska minun pelättiin suuttuvan asiasta. Suuttuvan? Ehei, mutta pakko oli kysyä, löytyykö talosta alkomahoolia toipumislääkkeeksi. Löytyi yksi siideri. Mahtaakohan riittää...
Mikä sua niin naurattaa?
Ihminen, joka kertoi päättäneensä ryhtyä noudattamaan erään pikkulinnun toimintatapoja, koska ne luontodokumentin mukaan kuulostivat fiksuilta. Yllättävän monta rahaa pikkulinnuksi ryhtyminen kyllä kustantaa. Toisaalta ei niin monta kuin olisi voinut kuvitella. Olen jo melkein toipunut, nyt ei enää naurata, hymyilyttää vain.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nauruni kuulemma ihmetyttää, koska minun pelättiin suuttuvan asiasta. Suuttuvan? Ehei, mutta pakko oli kysyä, löytyykö talosta alkomahoolia toipumislääkkeeksi. Löytyi yksi siideri. Mahtaakohan riittää...
Mikä sua niin naurattaa?
Ihminen, joka kertoi päättäneensä ryhtyä noudattamaan erään pikkulinnun toimintatapoja, koska ne luontodokumentin mukaan kuulostivat fiksuilta. Yllättävän monta rahaa pikkulinnuksi ryhtyminen kyllä kustantaa. Toisaalta ei niin monta kuin olisi voinut kuvitella. Olen jo melkein toipunut, nyt ei enää naurata, hymyilyttää vain.
:D Mitenkä tuota elämäntyyliä käytännössä toteutetaan? Kaivetaan matoja maasta ja asutaan puussa?
prosessi

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mikä sua niin naurattaa?
Ihminen, joka kertoi päättäneensä ryhtyä noudattamaan erään pikkulinnun toimintatapoja, koska ne luontodokumentin mukaan kuulostivat fiksuilta. Yllättävän monta rahaa pikkulinnuksi ryhtyminen kyllä kustantaa. Toisaalta ei niin monta kuin olisi voinut kuvitella. Olen jo melkein toipunut, nyt ei enää naurata, hymyilyttää vain.
:D Mitenkä tuota elämäntyyliä käytännössä toteutetaan? Kaivetaan matoja maasta ja asutaan puussa?
Jotain sellaista. Ja kerätään kaikkea sinistä.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Ihminen, joka kertoi päättäneensä ryhtyä noudattamaan erään pikkulinnun toimintatapoja, koska ne luontodokumentin mukaan kuulostivat fiksuilta. Yllättävän monta rahaa pikkulinnuksi ryhtyminen kyllä kustantaa. Toisaalta ei niin monta kuin olisi voinut kuvitella. Olen jo melkein toipunut, nyt ei enää naurata, hymyilyttää vain.
:D Mitenkä tuota elämäntyyliä käytännössä toteutetaan? Kaivetaan matoja maasta ja asutaan puussa?
Jotain sellaista. Ja kerätään kaikkea sinistä.
Ei ehkä kuitenkaan kannata jättää päivätyötä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään tähän mennessä:

Kahvia, kaksi ruisleipää Oivariinilla ja juustolla, jugurtti.

Ehrmann-mehu-Liinus -mössö ja vissyä.

Lisää vissyä ja Elovena keksi.


Ans kattoo mitä kaupasta tarttu mukaan iltaruuaks, karkkia ainakin aion syödä kohtuudella Kovan lain aikana.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti:Tänään tähän mennessä:

Kahvia, kaksi ruisleipää Oivariinilla ja juustolla, jugurtti.

Ehrmann-mehu-Liinus -mössö ja vissyä.

Lisää vissyä ja Elovena keksi.


Ans kattoo mitä kaupasta tarttu mukaan iltaruuaks, karkkia ainakin aion syödä kohtuudella Kovan lain aikana.
No nyt ei tainnu kiinnostaa enää kiviäkään?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:No nyt ei tainnu kiinnostaa enää kiviäkään?
Ei, kyllä tämä on nimenomaan sitä asiaa, mikä kiinnostaa kiviä.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti: Ei, kyllä tämä on nimenomaan sitä asiaa, mikä kiinnostaa kiviä.
Ei ainakaan mun kiviksiä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Ei, kyllä tämä on nimenomaan sitä asiaa, mikä kiinnostaa kiviä.
Ei ainakaan mun kiviksiä!
Kivestenkiinnostusketju on muualla.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Jokaiselle taitaa olla se "oma" GN'R- biisinsä.
Mr. Brownstone <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bedlam

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lapitii kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Jokaiselle taitaa olla se "oma" GN'R- biisinsä.
Mr. Brownstone <3
Toi oli Junglen lisäksi mun lempparibiisi levyltä silloin alkujaan. Siis nimenomaan sävellykseltään. Mutta kun ne sanotukset sitten myöhemmällä ikää tajusi, niin sen iloisen hilipatipimppaa-melodian ja niiden ristiriita jotenkin tiputti biisin arvoa. Silti hieno biisi edelleen.
Bliss

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on täysin epäoleellisia taitoja. :shock:
Oon helvetin hyvä mm. koristelemaan täytekakkuja, tekemään lahjapaketteja ja sitomaan kukkakimppuja. Miksen voisi osata jotain oikeasti hyödyllistä? :?
SikaMika

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Welcome to the Jungle
Paradise City
Paradise City
Itse en pahemmin perustanut bändistä kun se nousi pinnalle. Olin tuolloin niin syvällä speedthrashdeathwhatever-metallin syövereissä, että Gunnarit kuulosti aivan liian mamolta jotta sitä kehtaisi kuunnella. Muutama vuosi myöhemmin (ennen Illusioneita kuitenkin) aloin sitten lipsumaan meteliruodusta ja Welcome to the jungle oli se biisi joka kolahti koviten.
NegaDuck

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Miksen voisi osata jotain oikeasti hyödyllistä? :?
Onneksi raha on keksitty. Sen ansiosta kaikki taidot ovat oikeasti hyödyllisiä, kun vain löytyy sopiva veloitettava kohderyhmä.
Vastaa Viestiin