Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tässä ketjussa saa, ei vaan pitää kertoa kun kaivelee itseään ja sitten haistelee ja maistelee kaivelusormeaan.

Aloitan hillitysti:
Kaivoin nenääni.
Ulos tuli pieni kuivunut räkäklimppi.
Ei haissut miltään. Johtuneeko rään todellisesta hajuttomuudesta vai onko hajuaisti kalibroitunut jättämään nenän sisäisen tuoksun huomiotta?
Suussa möykky maistui hyvin vienosti suolaiselta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
ninnithequeen

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä halasin tänään Suvista.

Vituttaako?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Mä halasin tänään Suvista.

Vituttaako?
Pysytäänpäs asiassa.
Et kertonut miltä sormesi haisee ja maistuu Suvisen koskettamisen jälkeen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
ninnithequeen

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä halasin tänään Suvista.

Vituttaako?
Pysytäänpäs asiassa.
Et kertonut miltä sormesi haisee ja maistuu Suvisen koskettamisen jälkeen.
Hmmm...lievästi saippuainen, mieto tuoksu. Kissat tuoksuu, niitä tuli ikäväpäissään tossa just rapsuteltua enemmän ku laki sallii. Vaatteissa haisee vielä oman mökin sauna. Pitänee käydä pesemässä savut pois.
bedlam

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Puheenaiheesi muistuttavat hieman 70-80-luvun eksploitaatioelokuvia nykysilmillä katsottuna. Ohjaajalla ei ole tarpeeksi näkemystä tekemään oikeaa elokuvaa, joten kansaa koitetaan ravistella mukamasten inholla materiaalilla joka nykysilmin aiheuttaa pelkästään huvitusta ja säälintunnetta. Tekijännimi aiheuttaa jonkinlaista kiinnostusta, mutta aina itse tuotoksen nähdessään joutuu pettymään. Kunnon budjettia ja erikosefektejä tää nyt kaipais. No, budjetti taitaa löytyä mutta tehostemies puuttuu. Pitäskö sun lainata sun tunnuksia isällesi?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pyyhin perseeni kun kävin paskalla. En kyllä haistellut enkä maistellut, ja paperikin oli sormien ja perseen välissä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aha, tämä on aivan oikein siirretty Paskanjauhannasta Ikiliikkujiin. Toivoisin ketjulle pitkää ikää, mutta tämä masentaa:
bedlam kirjoitti:Puheenaiheesi muistuttavat hieman 70-80-luvun eksploitaatioelokuvia nykysilmillä katsottuna. Ohjaajalla ei ole tarpeeksi näkemystä tekemään oikeaa elokuvaa, joten kansaa koitetaan ravistella mukamasten inholla materiaalilla joka nykysilmin aiheuttaa pelkästään huvitusta ja säälintunnetta. Tekijännimi aiheuttaa jonkinlaista kiinnostusta, mutta aina itse tuotoksen nähdessään joutuu pettymään. Kunnon budjettia ja erikosefektejä tää nyt kaipais. No, budjetti taitaa löytyä mutta tehostemies puuttuu. Pitäskö sun lainata sun tunnuksia isällesi?
:maanantai:
Kyllä sitä nyt ollaan niin kriitikkoa, niin kriitikkoa.
Taiteilijoita vaaditaan kehittymään. Mutta kriitikot eivät kehity, he puhkeavat suoraan rikkaruohoiksi. Noin jyrkkä kritiikki saattaa tukahduttaa luovuuteni seikkailla tässä ketjussa alueille, joita ihmisjalka ei ole koskaan sormettanut.

Viitataan eksploitaatioelokuviin. Alunperin ne olivat kai sensuuria kiertämään tarkoitettuja muka moraalisia opetuselokuvia, jonka varjolla yleisö sai nauttia juuri sen seksuaalisen tai muuten turmiollisen töryelämän kuvauksista, josta mukamas varoitettiin. Vasta myöhemmin exploitaatio kehittyi itsetarkoitukselliseksi mauttomuudeksi Russ Meyerin tyyliin. (Myöhemmästä arvostan eniten nunexpolitationia, naisvankilaexploitaatiota ja kannibaaliexploitaatiota)

Itselläni ei ole ainakaan tässä ketjussa tarkoituksena räikeä kauhistuttaminen. Vaan päinvastoin hillitty, kuivakas ja aikuismainen keskustelu alunperin infantiilistä, lapsen henkisen kehityksen oraali-anaali-ja genitaalivaiheiden kaikkien alitajunnassa vielä aikuisiälläkin vaikuttavista teemoista. Myöskään ei ole tarkoitus että tämä ketju olisi vain minun produktioni. Vaan yhteistyössä kokoaisimme ikäänkuin kartan ihmiskehosta tällä kaivelu-, haistelu- ja maistelumenetelmällä. Itseäni kiinnostavat erityisesti naisen anatomian salatut sopukat, niiden haistelu ja maistelu. Luonnollisesti minulta itseltäni ne sormeilukohteet puuttuvat, sekä omasta takaa että lainana.

Ehdotus tunnusteni antamisesta isälleni otetaan harkintaan. Onhan isä treffeistänikin monesti sanonut, että kun niistä ei ikinä tulosta näy, isä menisi puolestani ja sanoisi naiselle: "Kun ei siitä pojasta mihinkään ole, minä tulin sitten Ite".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Herra Manala

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Itselläni ei ole ainakaan tässä ketjussa tarkoituksena räikeä kauhistuttaminen. Vaan päinvastoin hillitty, kuivakas ja aikuismainen keskustelu alunperin infantiilistä, lapsen henkisen kehityksen oraali-anaali-ja genitaalivaiheiden kaikkien alitajunnassa vielä aikuisiälläkin vaikuttavista teemoista.
Odotettavissa erityisen vilkasta keskustelua.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Istualtaan kustessa minulla on tapana lopuksi kutitella häntäluutani vessapaperilla. Se saa minulla aikaan refleksin, jolloin rakostani tulee vielä vähän pissaa ulos. Joku hermopääte siellä. Tällä kertaa pissaamisen yhteydessä hieroin häntäluutani sormella. Toimi samalla tavalla ja lisäksi lopuksi tunsin miten häntäluu taipoi sisäänpäin rakkoa kohti.

Haistoin sormeani, ja se haisi hieman paskalta ja hieltä. Ei voimakkaasti, koska vasta toissapäivänä kävin saunassa, mutta kuitenkin. Ihmettelen miten paska sinne asti leviää, enhän pyyhkiessäni sitä niin ylös litostele. Sormi ei maistunut kovin voimakkaasti. En ole ennen maistanut paskaa, joten en osaa vertailla. Joka tapauksessa maku oli mieto eikä ollenkaan paha. Lähinnä mokkainen maku muistuttaen itse sekoittamaani murukahvia mutta laimeampana kuin olen tottunut.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Oletko aivan varma, ettet ole vauvana maistellut omaa tuotostasi, pienet ihmiset kun laajentavat maailmankuvaansa nimenomaan maistelemalla?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kaivelin itseäni, haistelin ja maistelin sormeani -ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Riemumieli kirjoitti:Oletko aivan varma, ettet ole vauvana maistellut omaa tuotostasi, pienet ihmiset kun laajentavat maailmankuvaansa nimenomaan maistelemalla?
Olen lukenut, että pienet lapset pitävät kakkaansa joko suorastaan osana omaa itseään tai ainakin tuotteena, josta ovat ylpeitä. Ja voivat saada traumoja jos aikuiset suhtautuvat inhoten lapsensa kakkaan.

Itse olin lapsena niin estoinen, että en usko maistelleeni kakkaani. Opin potallekin hyvin aikaisin. Tai minut pakotettiin siihen? Äitini ihmettelee nykymainoksia, jossa jo kävelykykyiset lapset käyttävät vaippoja. Miksei ne mene potalle?

Mahdollista, että varhainen siisteyskasvatukseni on psykologisten ongelmieni ja nykyisen (kapinoivan?) epäsiisteyteni alkusyy. Ja ehkä yritän nyt aikuisena kompensoida traumaani tämäntapaisilla ketjuilla?

Näiden miettiminen nosti taas estojani pintaan. Joten tänään uskallan kaivella vain korvaani. Korvavaikku haisee melko pahalta ja maku on erittäin karvas tai kitkerä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin