Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Duck

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Duck »

Onko normaalissakin maitorahkassa oikeasti vain 0,5% rasvaa? Finelistäkään ei löydy muuta kuin < 0,5% -rahka.

Ihmetyttää miksi siitä ylipäätään tehdään myös "vähärasvaista" versiota, kun tuo 0,5%:kin vaikuttaa aika hintsulta.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Onko normaalissakin maitorahkassa oikeasti vain 0,5% rasvaa?
No katsotaanpas.
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Ihana! :D
MGandhi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Monsieur Manala kirjoitti:
Duck kirjoitti:Onko normaalissakin maitorahkassa oikeasti vain 0,5% rasvaa?
No katsotaanpas.
LOL!

Tosin tämän ketjun pointti menee nopeasti pilalle, jos vastaukset ovat tasoa "KVG".
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onko tämä hyvä mesta hankkia sauna?

Parempia vaihtoehtoja?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Onko tämä hyvä mesta hankkia sauna?

Parempia vaihtoehtoja?
En mä tiedä onko parempi, mutta mun faija hankki tuolta, sekä saunan että ison piha-aitan eikä valittamista minkään suhteen. :)
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mihin hiivattiin minä nyt käytän kaiken yli jäävän vapaa-aikani?
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

prosessi kirjoitti:Mihin hiivattiin minä nyt käytän kaiken yli jäävän vapaa-aikani?
Ryhdy virkkaamaan pitsistä päiväpeittoa :P
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

prosessi kirjoitti:Mihin hiivattiin minä nyt käytän kaiken yli jäävän vapaa-aikani?
Mitä mitä, miks sitä nyt on yhtäkkiä liikaa? Minkä tilalle käytät? Hä? Liian sekavaa. Kirjota mukelosta.
Bhven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Saako mistään enää tavallisia sinisiä farkkuja joita ei ole raiskattu valmiiksi kuluneen näköisiksi? Ja ylipäätään mistä kaupasta löytynee nykyään laajin valikoima farkkuja Hgissä? Sekä, myydäänkö missään enää farkkupaitoja (muun kuin sinisen värisä) vai ovatko totalisen passé ja sold out?

Terveisin:
Ostanut viimeksi vaatteita 1991.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bhven kirjoitti:Saako mistään enää tavallisia sinisiä farkkuja joita ei ole raiskattu valmiiksi kuluneen näköisiksi?
Olisikin noin helppoa. Nykyisin vaatesuunnittelu kun on ihan perseellään, sopivia housuja on liki mahdoton löytää valmiina.

Näitä kävin testaamassa ja sopiviksi havaitsin, mutta hinta hirvitti. Mutta pakon edessä on kai vain kaivettava kuvetta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Joudun muuttamaan helsinkiin ensi syksyksi opiskeluiden perässä. Olen ajatellut hankkia asunnon jo kesäksi. Kun yksiöiden hinnat ovat peräti 10% nousussa, ajattelin kysyä mikä olisi järkevin asumismuoto?

Minulla on kissa joten HOASin solu ei ole kovinkaan hyvä vaihtoehto, kimppakämppää on harkittu, mutta toinen osapuoli harkitsee vielä muuttoa Siperiaan...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Razormaid kirjoitti:Joudun muuttamaan helsinkiin ensi syksyksi opiskeluiden perässä. Olen ajatellut hankkia asunnon jo kesäksi. Kun yksiöiden hinnat ovat peräti 10% nousussa, ajattelin kysyä mikä olisi järkevin asumismuoto?
Omakotitalo.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet? Kriteerit: baari Helsingin ytimessä; pitää mahtua noin 50 ihmistä (tiedä sitten muistaakohan kukaan enää mua), muttei kuitenkaan välttämättä pöytiin; pitkä baaritiski saa olla. Eikä sitten tosiaan mikään pubimesta eikä etenkään irkkupubi. Läksiäiset oli Aussibaarissa, tietenkin, ja se toimi vallan hyvin.

Ja tämä ei siis mitenkään liity kitinämiittiin.
Onslow

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Onslow »

elco kirjoitti:Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet?
Kallen yläkerta?

http://www.kaarle.com/fi/yksityistilaisuudet/
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet? Kriteerit: baari Helsingin ytimessä; pitää mahtua noin 50 ihmistä (tiedä sitten muistaakohan kukaan enää mua), muttei kuitenkaan välttämättä pöytiin; pitkä baaritiski saa olla.
http://www.helmi.net/tapahtumat.htm

Sijainti hyvä piikkipaikka hyökätä eteenpäin minne tahansa.
Duck

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Duck »

Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^oon miettiny ihan samaa!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jossain HS:n "Kysy Kirstiltä"-palstalla tuolle annettiin ihan tieteellinen selityskin, en muista mikä. Ainakaan sukkia sun muuta kovin pientä ei kannata laittaa samaan aikaan pesuun. Lakanat, pyyhkeet ja pussilakanat omassa erässään, tyynyliinat sitten muun kanssa.

Olen havainnut että pussilakanoiden syömishimoa ehkäisee se että laittaa ne pesuun mytyssä siten että avonainen pää jää mytyn sisimmäksi.

Ninni osannee kertoa enemmän tästä aiheesta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^oon myös miettiny et jos on useempi pussilakana samaan aikaan koneessa niin silti kaikki on sen yhen sisällä.. niin miten se yks lakana voittaa ne muut?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bhven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Duck kirjoitti:Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
Ompele siihen pushilakanaan kolme nepparia niin saattaa auttaa.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
Mielenkiintosta. Mulle ei oo koskaan käynyt näin. Kertaakaan. :shock:

Liekkö pesukoneen toiminta-/pyörintätavalla sitten vaikutusta asiaan?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä oon joskus sukkia löytynyt pussilakanasta, mutta mitään muuta syönti-ilmiötä en ole koskaan havainnut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

^ Etteks työ saa pelkistä petivaatteista koneellista kun tarttee sukkiakin mukaan puskea? Kyllä mulla ainakin parivuoteen aluslakana, kaks pussilakanaa ja neljä tyynyliinaa tekee sen verran reippaasti kangasta, ettei mukaan tee mieli ängetä muuta. Tietty jos on vaan yks pussilakana ja kapea sänky, eikä tyynyjäkään niin montaa, niin saattaa vaikuttaa vajaatäytöltä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hakaneula auttaa pussilakanan ahmimishimoon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin