Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

^ Sukurasite, ei voi välttyä oppimasta jotain aiheesta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sulla on isot Legot!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Aasi loi muotin, palikat tuli ja kirjoitti.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuinka pitkiä karvojen pitikään olla, että ne saa letille?

Viikset siis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Suunnitteliko Jony Ive tämänkin?

http://www.theverge.com/2013/6/26/44665 ... s-new-logo


"First we started with the Motorola Logo, then we made it 25% thinner!"
Ensimmäinen ajatus oli, että onko tuo vitsi, mutta ilmeisesti ei.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mitä voi ostaa 70-vuotiaalle, jolla on jo kaikkea paitsi molemmat jalat haudassa?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Bhven kirjoitti:Mitä voi ostaa 70-vuotiaalle, jolla on jo kaikkea paitsi molemmat jalat haudassa?
Mä olen viime aikoina ostanut kirjoja. Teatteri- ja elokuvalippuja ennen kirjoihin siirtymistä. Sukkia oon kanssa neulonut. Jos 70-vuotiaasi harrastaa jotain spesifiä, esim. kalastusta, puutarhanhoitoa, ruoanlaittoa yms., jokin niihin liittyvä voi olla hyvä, jos tiedät, ettei sillä jo ole juuri sellaista objektia, jonka hankit.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Bhven kirjoitti:Mitä voi ostaa 70-vuotiaalle, jolla on jo kaikkea paitsi molemmat jalat haudassa?
Lippu konserttiin, esim. musiikkitaloon.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bhven kirjoitti:Mitä voi ostaa 70-vuotiaalle, jolla on jo kaikkea paitsi molemmat jalat haudassa?
Prostituoidun.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ja paketin sinisiä pillereitä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:
Bhven kirjoitti:Mitä voi ostaa 70-vuotiaalle, jolla on jo kaikkea paitsi molemmat jalat haudassa?
Prostituoidun.
Mun syndet on syksyllä. Oliko toi lupaus? En ole ihan vielä ole 70, mutta siinä kintaalla. Kelpaan varmaan näinkin nuorena maksulliselle naiselle?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Bhven kirjoitti:Mitä voi ostaa 70-vuotiaalle, jolla on jo kaikkea paitsi molemmat jalat haudassa?
Prostituoidun.
Mun syndet on syksyllä. Oliko toi lupaus? En ole ihan vielä ole 70, mutta siinä kintaalla. Kelpaan varmaan näinkin nuorena maksulliselle naiselle?
Saat sitten seitenkymppisenä.

Olisin muuten hankkinut eräälle exälle synttärilahjaksi vieraan naisen (itse olsiin toki katsonut vierestä), mutta sillä meni pupu pöksyyn.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Vesper kirjoitti:Olisin muuten hankkinut eräälle exälle synttärilahjaksi vieraan naisen (itse olsiin toki katsonut vierestä), mutta sillä meni pupu pöksyyn.
Oliko se niin naurettava pano?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MrM kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Olisin muuten hankkinut eräälle exälle synttärilahjaksi vieraan naisen (itse olsiin toki katsonut vierestä), mutta sillä meni pupu pöksyyn.
Oliko se niin naurettava pano?
Pöh. Fantasioita on joskus ihan kiva toteuttaakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
uskon että Pupusta (siitä pöksyihin menevästä) kannattaa fantasioida!11
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onko tosiaan niin ettei Moltonia myy suomessa kuin Kukila.fi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tekis mieli ostaa kunnon kuulokkeet. Sellaset koko korvan peittävät. Reunaehtona on se, että mulla on isot korvat. Löytyiskö hifisteiltä suosituksia?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Mulla on ollu tästä MK1 malli 20+ vuotta. Tuona aikana olen uusinut piuhan ja korvia vasten tulevat tyynyt uusilla järkevästi hinnotelluilla alkuperäisosilla.
En usko että MK2 olisi huonontunut. Tai valitse tuosta kalliimpi malli, ei ne varmaan huonompia ole :)

Luurit
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Diddley Bow kirjoitti:Tekis mieli ostaa kunnon kuulokkeet. Sellaset koko korvan peittävät. Reunaehtona on se, että mulla on isot korvat. Löytyiskö hifisteiltä suosituksia?
Siinä on alle 200 euron hintaluokkaan aika lyömättömät korvakannut. Käytännössä kaikki on vaihdettavissa nips-naps jos jokin hajoaa tai haluaa muuten vain kustomoida luurinsa. Bassotoiston saa asettaa mieleisekeen lennosta ja impedanssi on niin matala, että noita ajaa verrattain laadukkaasti ilman hifistien kuulokevahvistimia ja jopa pelkällä läppärin tai puhelimen omalla kuulokeulostulolla.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

^ Verkkokaupan hinta jää just 10 senttiä alle 200€. Joo noilla mennään. Kiitos vinkistä!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Diddley Bow kirjoitti:^ Verkkokaupan hinta jää just 10 senttiä alle 200€. Joo noilla mennään. Kiitos vinkistä!
Eieieieieieieieieieieieiei!!!!!!!!!!!

Ei hifilaitteita voi noin ostaa. Pitää tehdä huolella valittu testikooste kappaleista joiden tietää edustavan hyvin musiikkimakuaan ja kiertää hifiliikkeissä keskustelemassa oman valikoimansa tuntevien myyjien kanssa (tässä pitkä asiakassuhde on tietysti eduksi, jolloin myyjällä on jo etukäteen käsitys mieltymyksistäsi) ja koekuuntelemassa eri malleja, jotta voi sitten tehdä parhaan mahdollisen valinnan oman subjektiivisen kuuntelukokemuksensa pohjalta, jotta sijoitukselle saa parhaan mahdollisen vastineen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Get the fuck outta here! (Eddie Murphyn äänellä)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Onneks noi on ainakin tossa hintaluokassa varmaankin markkinoiden monikäyttöisimmät luurit riippumatta musiikkityylilajista ja äänilähteestä. Ihan sama mitä kuraa niille syöttää ja mistä lähteestä niin priimaa tuppaa pukkaamaan!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Vagabondo kirjoitti: Ei hifilaitteita voi noin ostaa. Pitää tehdä huolella valittu testikooste kappaleista joiden tietää edustavan hyvin musiikkimakuaan ja kiertää hifiliikkeissä keskustelemassa oman valikoimansa tuntevien myyjien kanssa (tässä pitkä asiakassuhde on tietysti eduksi, jolloin myyjällä on jo etukäteen käsitys mieltymyksistäsi) ja koekuuntelemassa eri malleja, jotta voi sitten tehdä parhaan mahdollisen valinnan oman subjektiivisen kuuntelukokemuksensa pohjalta, jotta sijoitukselle saa parhaan mahdollisen vastineen.
Ei pidä unohtaa itsensä dippaamista vaimentavaan hyytelöön huoneessa, joka leijuu magneettikentässä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Mä lopetin hifi-tuotteiden sokkokuunteluvertailushoppaamisen jotakuinkin siinä kohtaa kun huomasin, että kivoiten mun korvaan soiva kompakti kaiutinsarja kotiteatteriin maksaa 2800 euroa. Per kaiutin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin