Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Osta se Laguna ja kohta tulee samanlainen ketju kuin Masalta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Älä osta 2007 vanhempaa Lagunaa (Lagunat 1 ja 2) jollet ole valmis maksamaan jokseenkin ko auton hintaa pyörätuentaremppojen muodossa.
Tyyppivika, eikun!! ominaisuus, eli alimitoitetut osat.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Ovatko Beats by dr Dre solo 2:t hyvät kuulokkeet? Mikä olisi hyvä hinta sellaisista? Minulle tarjottiin moisia 130e hintaan.
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kyseessä on ylihintainen brändi. En ole koskaan kuunnellut, niin omaa mielipidettä ei oikein ole.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on snadi ongelma, nimittäin uusi naapuri, jonka kanssa en ole vielä päässyt jutulle ollenkaan. Nyt niillä on monta päivää taukoamatta huutanut kämpässä ilmeisesti ilmastointilaite, joka resonoi sellaisella taajuudella, että mun parhaassa tv:n katsomispaikassa kuulostaa ihan sille kuin olisin magneettikuvaulsessa. Lisäksi ovat hankkineet koiranpennun, ja ilmeisesti sen takia verkottaneet mun terassin alla asuvan siilin kotioven. Että pitääkö mun nyt vaan mennä oven taakse antamaan palautetta, ja tekemään siten lähtemätön vaikutus heti ensi tapaamisella? Vai väijynkö jossain pihalla, jotta "törmään" naapuriin, ja sitten siinä sopivasti keskustelun lomassa annan palautetta? Vai vienkö lapun postilaatikkoon, joka nyt olis ehkä todella noloa. Apua! Haluan olla kiva naapuri, en mulkku.
Viimeksi muokannut Vesper, 27.07.2014 19:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Lähtökohta on, että naapurin kanssa kannattaa tulla toimeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ myrkytä se koiranpentu ja tarjoa sitten sympatiaa. Tuollainen lähentää kummasti ja ilmastointilaitteesta on luontevampi jutella.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Lähtökohta on, että naapurin kanssa kannattaa tulla toimeen.
Vau, mieletön oivallus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ongelma ratkesi kuin itsestään, naapurilla tulikin asiaa mulle :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Lähtökohta on, että naapurin kanssa kannattaa tulla toimeen.
Vau, mieletön oivallus!
Äläs nyt liioittele. Sitä paitsi naapuri on vähän kuin appiukko, kummankin kanssa kannattaa olla väleissä, muttei liian läheisissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Suvinen kirjoitti:Miten tässä pitäisi toimia? Liikutaanko nyt jossain urkinnan tai tietosuojajuttujen harmaalla alueella?
Ei liikuta. Kyllähän baaripokauksesta tulleelle vahingolle voi isiä koittaa haeskella.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitä kaksi keski-ikäistä miestä voisi tehdä Tampereella iltapäivällä ensi lauantaina? Illalla on ohjelmassa ryyppäystä, mutta päiväksi voisi yrittää jotain muuta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vakoilumuseo? Plevnan makkarapannu? Lenin museo?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Mitä kaksi keski-ikäistä miestä voisi tehdä Tampereella iltapäivällä ensi lauantaina? Illalla on ohjelmassa ryyppäystä, mutta päiväksi voisi yrittää jotain muuta.
Pyynikin rannalle väijyyn akkojen perseitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Vakoilumuseo? Plevnan makkarapannu? Lenin museo?
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mitä kaksi keski-ikäistä miestä voisi tehdä Tampereella iltapäivällä ensi lauantaina? Illalla on ohjelmassa ryyppäystä, mutta päiväksi voisi yrittää jotain muuta.
Pyynikin rannalle väijyyn akkojen perseitä.
Nää on kaikki hyviä. Sää vaan ei ilmeisesti oikein tuota rantsua suosi. Järviristeily on myös tullut mieleen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ne sisävesiristeilyt on ihan tappavan tylsiä, jos ei ole sellainen sää että kannella voi olla. Sen sijaan Laukontorilla kannattaa mennä laivaan syömään, joko tänne: http://koskiravintolat.fi/gastrolaiva/ tai sillan yli tänne: http://www.gastropub.net/merete/

Ennen tai jälkeen safkan keilaamaan tänne: http://www.spacebowling.fi/ Tai sisägolfaamaan simulaattorilla tänne: http://www.golfdaddy.fi/indoor_center.php
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Mikään esitetyistä vaihtoehdoista ei kyllä ole todellinen vaihtoehto, jos meinaatte olla selvinpäin.

Oikeastaan mahdotonta keksiä mitään, mitä voi tehdä selvinpäin, jollei siihen liity ohjastettavaa polttomoottorihärveliä. Menkää käymään paikallisissa kirkoissa (ehkä pienet tumut auttaisivat siinäkin)?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

Tampereella.

Huber ja sitten Bertha.

Sitten siellä on tosi mukavia misuja kanssa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Mitä kaksi keski-ikäistä miestä voisi tehdä Tampereella iltapäivällä ensi lauantaina? Illalla on ohjelmassa ryyppäystä, mutta päiväksi voisi yrittää jotain muuta.
Yksi (hetero)miehenä olemisen raskaita taakkoja on nimenomaan se, että *kaksi* miestä ei voi tehdä oikein mitään, mikä ei olisi jotenkin pikkaisen homoa. Ryyppääminen toki auttaa, erityisesti jos sitä siivittää naisia esinneellistävä seksistinen äijäläppä. Mutta silti, kaksi. Kyllä isompi porukka olisi tässäkin tarpeen. Äkkinäinen voisi ajatella, että joku mahdollisimman kamppailullinen urheilusuoritus olisi tie ulos uhkaavasta homoeroottisesta tunnelmasta, mutta siinäkin on sitten se pukukoppimaailma kaikkine dimensioineen. Ei ihme, että joukkueurheilu on niin suosittua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Biljardi kahdestaan ei ole erityisen homoa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:^ Biljardi kahdestaan ei ole erityisen homoa.
Toisaalta, toinen katsoo vieressä keppi tanassa, kun toinen pyllistää selkä kaarella, myös keppi tanassa, sitä keppia hinkaten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksi miehet ovat usein niin kovakouraisia? Jos pitää vetää narusta, vedetään niin lujaa, että se irtoaa. Kun ravistellaan sateenvarjoa, pitää ravisuttaa niin kovasti että sontsa melkein hajoaa. Laatikot vedetään sellaisella voimalla auki, että kaikki kamat vaihtavat paikkaa jne.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eläminen on voimalaji.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ole, ottakaa rennommin elkääkä saatana rikkoko kaikkea!!!1
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kyllä minun liikkeeni ovat sulavia, manaattimaisen rauhallisia.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten ihminen oppisi nukkumaan selällään? Olkapäät ei kestä kylkiasentoa ja selällään nukkuminen aiheuttaa niin epämukavan tunteen yleisesti, että aina tulee kierähdettyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin