Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Siksi olen ruvennut pohtimaan, että epäjumalankuvien tuijottamisen sijaan voitaisiin kokeilla välillä jotakin muuta. Seitsämäs lamavuosi menossa vaikka Kataisen hallitus perusti 519 työryhmää pohtimaan näitä ongelmia vain kahtena ensimmäisenä vuotenaan.
Johan tässä Sipilän hallituksella on kokeiltu jotain ihan muuta. Ihan ilman työryhmiä tehty sekavia päätöksiä jotka on peruttu, ainoat varmat asiat ovat työmarkkinoiden tukeva sekoittaminen, pyrkimys suosia veronkiertäjiä, rahan syytäminen kehittyvien maakuntien Suomeen maksoi mitä maksoi, koulutusleikkaukset ja risupaketit.

Tämä on niin paska hallitus, että se saa Kataisenkin sosialistihallitukset näyttämään hyvältä. Varmaksi voi sanoa, että minkään päätösten valmistelussa ei ole käytetty minkäännäköistä tieteellistä tietoa.

http://blog.hse-econ.fi/?p=7110
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

No kyllähän tämä oikeistohallitus korotti hyvätuloisten tuloveroja. Sitä tervehditään varmaan ilolla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kekkosesta ei ole jäänyt muuta mieleen, kuin suhde nuoreen oikisopiskelijaan. Siitä oli juttua oikein Ylioppilaslehdessä. Tsubu oli jättänyt tenttipapereiden väliin palavia rakkaudentunnustuksia ja muuta skeidaa. Kekkis jätti perheensä ja solmi avioliiton nuorikkonsa kanssa. Käsittääkseni suhde ei kestänyt ja asiaan liittyi kaikenlaisia ikäviä tapahtumia.
Tuossa vielä linkki juttuun: http://ylioppilaslehti.fi/1998/09/profe ... uto-lempi/
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Libidosta on paljon harmia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Libidosta on paljon harmia.
Onneksi ei ole sitä ongelmaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Juuri näin. Ihana rauha.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hillitön libido on nolo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Hillitön libido on nolo.
Vähän niin kuin hillitön kurvi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kesko myi Anttilan saksalaiselle pääomasijoittajalle. Anttila on kuitenkin edelleen Plussa-järjestelmän piirissä. Miten tämä on mahdollista?

Edit: vastaan itse. Ilmeisesti K-plussa kumppanin ei ole pakko olla keskolainen.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 15.12.2015 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Kesko myi Anttilan saksalaiselle pääomasijoittajalle. Anttila on kuitenkin edelleen Plussa-järjestelmän piirissä. Miten tämä on mahdollista?
Mun ymmärtääkseni plussan ja näiden muidenkin kantissysteemien piirissä on erilaisia yhteistyökumppaneita vaikka kuinka. Esim. Nesteen asemilla tankatessa saa vissiin plussaa, ja Kesko ei kyllä tietääkseni omista Nestettä..
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^juu näin tosiaan näyttää olevan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lopullisesti matkustajaterminaalin sisäänkäynti liukuportaineen valmistuu keväällä. Kansosen mukaan yli 60-metriset liukuportaiden osat saadaan kiskottua maan alle jouluun mennessä. Sen jälkeen ne on vielä asennettava yhteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Luettuani hesarin näköislehteä kysyn hämmentyneenä, että onko tosissaan niin ettei sillä kehäradalla pääsekään lentoasemalle sisälle? Siis tehdään juna ja ei uloskäyntiä asemalle? WAAAT?

Lehdessä siis juttu kahdesta hissistä, jotka saatiin auki terminaali 2:n, kuulostaa samalta kuin siirtyminen kerroksesta toiseen tallinnan laivalla tuloruuhkassa.
En ole junayhteyttä vielä kokeillut, mutta onhan se kai aika farssi ollut. Kyse on siis siitä, että kun junayhteys avattiin, lentokentän matkustajaterminaalien puoleiset sisään- ja uloskäynnit juna-asemalle eivät olleet vielä valmiita, vaan matkustajat joutuivat kulkemaan toisesta päästä asemaa joko bussikuljetuksella terminaaliin tai kävelemään ulkona. Nyt suora hissiyhteys asemalta terminaaliin on avattu, ja loput, vetokyvyltään paremmat kulkureitit asemalta terminaaliin avataan joskus keväällä. En siis ole yhteyttä itse kokeillut, mutta töissä ulkomaiset vieraat ovat kyllä olleet aika ihmeissään - ja pitäneet huolta, että matkustavat takaisin kentälle joko lentokenttäbussilla tai taksilla.

Keväällä kulkuyhteyksien valmistuttua tilanne paranee, mutta ei kuitenkaan siis muutu siitä, että miljardihankkeella on luotu erinomaisen hidas ja kömpelö paikallisjunayhteys lentoasemalle sen sijaan, että olisi rakennettu muun maailman käytäntöjä vastaava lentokenttäjunayhteys kentän ja keskustan välille. Jotain käsittämätöntä hulluutta tässä on.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Se on kyllä maailman idiootein lentokenttärata. 0 points.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo. Tai siis se ei ole lentokenttärata ollenkaan, vaan lentokentälläkin pysähtyvä lähiliikenteen poikittaissuuntainen runkolinja. Muistaakseni pääkaupunkiseudun alustavissa liikennesuunnitelmissa lentokenttärataa (tunnellissa Pasilasta kentälle) on kaavailtu jonnekin 2040-luvulle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo. Kustannuksetkin kai jakautuvat valtion liikennevirastolle (tms) ja Vantaalle, ja joku pienempi siivu Finavialle. Eli sikäli on vähän hassua mussuttaa tässä, että hanketta ei ole optimoitu Helsingin keskustan tarpeisiin. Vantaa varmaan haluaa nimenomaan rakentaa radalla etuja Aviapolikselle Keilaniemeen tai Helsinkiin nähden. Kiinnostaisikohan pks:n kuntaliitos ketään?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ruipelo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Minusta myös kehon mittasuhteet (jalkojen ja kehon suhde) on hämmästyttävän täydellinen suomalaiseksi missiksi. Ja ei muutenkaan mitään valittamista.

Mitä mieltä kitinäraati?
Mitä tässä kysytään? Spekuloidaan missikisojen arviointikriitereistä vai yksittäisen kitisijän mielipidettä ko. henkilöstä?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

urpiainen kirjoitti:miljardihankkeella on luotu erinomaisen hidas ja kömpelö paikallisjunayhteys lentoasemalle sen sijaan, että olisi rakennettu muun maailman käytäntöjä vastaava lentokenttäjunayhteys kentän ja keskustan välille. Jotain käsittämätöntä hulluutta tässä on.
Suora ja nopea yhteys kilpailisi liikaa raitiovaunujen kansaa, joiden keskinopeus on jotain 8 km/h.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Jälkimmäistä toki.
:sir:

Liian pitkä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oisko täällä joku nuuskahuuli joka vois kertoa, mistä pk-seudulla kannattaa hankkia lätkäkamat? Vai onko netti paras vaihtoehto?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tulipa pikkumoka auton kanssa näin joulun alla, jopa selvin päin.
Tein ostoskeskuksen parkkipaikalta lähtöä. Isän Mitsubishillä. Jo automaattilaatikkoon tottuneena käynnistin samoin kuten Pikkumustan (jossa siis ei ole kytkinpoljinta) vain vääntämällä virta-avaimesta. Ykkonen olikin päällä ja arvannette että auto hyökäisi eteenpäin parikytä senttiä. Suoraan vastapäisen pysäköidyn Volvon keulaan. Minusta näytti, että vain rekkarilaatat kosketti, ei pelti. Peruutin jo ja ajattelin lähteä lipettiin, kun asiaa ollenkaan huomaamaton Volvon omistaja tuli paikalle. Rehellisyydenpuuskassa selitin. No hää syynäämään ja löysipä Volvon puskurin alapuolelta kuulemma uuden pienen halkeaman. Harmi että jo peruutin, olisi voinut tarkastaa koskettiko sinne mikään tai onko se edes mahdollista. Joku hetkellinen vääntyminen ehkä aiheutti?

No, näytin henkkarin ja annoin puhelinnumeron hää soittelee jos soittelee. Tuli mieleen että pahimmassa tapauksessa joudun maksamaan koko auton etuosan, yhtä kappalettahan ne nykyään.

Kysymys että onhan mulla täyskasko, mutta maksetaanko tämmöiset ajajan eli minun vai auton omistajan eli isäni kaskosta?

Vituttaa ja nolottaa. Vaikka olen tottunut kuski, siinä oli mulla jo selkäpiihin tarttunut automaattilaatikkomoodi käynnistystyyleineen päällä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Kysymys että onhan mulla täyskasko, mutta maksetaanko tämmöiset ajajan eli minun vai auton omistajan eli isäni kaskosta?
Tarina nauratti.

Korvaus menee kolariauton liikennevakuutuksesta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:Ajoneuvon vakuutukset ovat käsittääkseni ajoneuvokohtaisia.

Törkeä tuottamuksellisuus taas menisi kaiketi rikosasiana omista vakuutuksistasi, tai kun ne ovat kuitenkin vituillaan, perstaskustasi.
No ei meidän autolle mitään, mutta jos sille Volvolle, minä kai syyllisenä maksan. Voinko vakuutuksella ja siis omasta vai ajamani isän auton vakuutuksella?

Olisi kai sittenkin pitänyt kutsua kytät mittailemaan että minäkö sen nirhaman tein ja millä osalla. Se kun oli ihan alahuulessa, eikä meilläkään ole sillä korkeudella mitään. Toki itse "kolaroin" jos mokomaa voi sellaiseksi sanoa. Ei kai mun auta maksaa jos soittaa, mutta vakuutusasia siis?

Väliinkin joku jo selitti. Mutta sori, ties kuinka monta kymmentä vuotta ajaneena tämä psosedyyri on mulle kuitenkin ihan uutta. Ai jaa, isän auton vakuutuksesta siis? Isä oli mukana, mutta isän tietoja niillä ei ole.
Viimeksi muokannut Gat, 23.12.2015 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Mitsun liikennevakuutus korvaa vastapuolen vauriot. Siis se pakollinen vakuutus.
Jos epäilet tai olet eri mieltä vaurioiden määrästä, niin mainitse se vahinkoilmoitusta tehdessäsi (esim. ettei Mitsussa ole noin matalalla mitään mikä voi ko. vaurion aiheuttaa) vahinkotarkastajat sitten ihmettelevät asiaa jos viitsivät/ehtivät/huomaavat.
Faijasi joutuu tekemään vahinkoilmoituksen, ellei sulla ole valtakirjaa vakuutusasioiden hoitamiseksi. Kannattaa varmaan tehdä tuo valtakirja jo pelkästään tulevaisuutta varten ja mutsisi vakuutuksista kanssa valtakirja sulle?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin