Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Eiks noita erilaisia alempia formulasarjoja jouduta väkisinkin ajamaan ulkomailla jo paljon ennen mahdollista F1-tasoa? Mitens rallissa - treenaavatko ne yksin metsäteillä vai ajavatko jotain pohjoismaista sarjaa? Tämä voisi vaikuttaa kielitaitoon.

Toinen on tietty toi, mistä Bluntly puhuu: ralliyhteisössä englanti taitaa olla formulamaailmaa enemmän ei-englantilaisten pyörittämän shown yhteinen kieli, ja tällaisissa yhteyksissä hidas ja tönkkö aksentti on paljon tehokkaampi kommunikointiväline kuin vaikka nopea ja sujuva työväenluokkainen aksentti Pohjois-Englannista. Mä olen ollut akateemisissa konferensseissa, joissa englantilaiset uhkaavat jäädä sivuun, kun he eivät meinaa ymmärtää kieltämättä vähän erikoista Baijerin englantia, eivätkä eritoten dubbausmaiden ihmiset ymmärrä heidän alueellisia aksenttejaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bhven kirjoitti: 12.09.2021 14:23 Mika Häkkinen jostain siitä välistä.
Mika Häkkisen kestävin ja kammottavin panos lingvistiseen praksikseen on sinä- tai sä-passiivin tuominen Suomeen ja suomeen. Vielä hetki sitten se kuulosti moukkamaisuuden huipentumalta, nyt sitä kuulee joka haastattelussa ja puheohjelmassa. No, moukkamaiselta se kuulostaa edelleen, mutta moukkien määrä on noussut aika väkeväksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaikella kunnioituksella, kyllähän esmes tämä Rovanperä Jr on kuin joku komediahahmo, kun se puhuu englantia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 13.09.2021 10:11 Kaikella kunnioituksella, kyllähän esmes tämä Rovanperä Jr on kuin joku komediahahmo, kun se puhuu englantia.
En ole kuullut. Mutta sehän on tosi nuori kaveri, ja varmaan ollut tekemisissä lähinnä suomalaisten vetämien ralliprojektien kanssa. Ehkä koulukaan ei ole kauheasti maistunut? Ja onhan siinä sekin, että ilman jotain elävää yhteyttä indoeurooppalaiset kielet eivät kerta kaikkiaan ole helppoja meille ugreille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo nuorempi Rovanperä on kyllä tosi junnu, ja varmaan koulua on suoritettu ainakin osin soveltaen ja tenttimällä että tuon tason harjoittelu on ollut mahdollista. Mä pidän vähän omituisena että olisi jotenkin itsestäänselvyys, että kaikkien maiden kaiken ikäiset ihmiset puhuisivat täydellistä englantia. Ilmeisesti Kallekin sen verran puhuu, että pystyy toimimaan ilman tulkkia. Eikö se ole aika hyvä taso jo se?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 11.08.2021 10:25 Mites tämä mätsää sen kanssa, että Kiina pukkaa hiilivoimaloita Afrikkaan kuin arska blokattuja viestejä?
Nyt aina luotettavien twitter-tietojen mukaan Xi itse on julistanut, että Kiina ei enää rakenna ulkomaille uusia hiilivoimaloita. Toki tästä on matkaa jo olemassaolevien korvaamiseen, mutta on tämä kiinnostavaa. Ainahan on hoettu, että muiden ei kannata tehdä mitään, jos Kiina ei tee. Nyt ehkä tekee.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Miksi sähköauton vaihdevivussa on pakki edessä ja vaihde takana, sen sijaan että kapulaa tökittäisiin loogisesti siihen suuntaan johon halutaan liikkua?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 22.09.2021 10:17 Nyt aina luotettavien twitter-tietojen mukaan Xi itse on julistanut, että Kiina ei enää rakenna ulkomaille uusia hiilivoimaloita. Toki tästä on matkaa jo olemassaolevien korvaamiseen, mutta on tämä kiinnostavaa. Ainahan on hoettu, että muiden ei kannata tehdä mitään, jos Kiina ei tee. Nyt ehkä tekee.
Minusta Suomen pitää nyt myös lopettaa hiilivoimaloiden rakentaminen Afrikkaan. Sitten olemme tehneet riittävästi.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ovatko ruotsalaiset sinisilmäisiä?

Lähetin taas joulukortin tädille Tukholmaan vanhaan osoitteeseen. Olisi pitänyt tajuta, että tiedot ovat helposti saatavilla: hitta.se. Löytyy osoite, aiemmat osoitteet, kenen kanssa asuu, asunnon arvo, henkilön ikä ja syntymäpäivä jne.

Edit: mm. asunnon koko. Keitä asuu naapurissa. Sama haku tarjoaa erikseen hakematta suoraan myös oleellista tietoa alueesta: keski-ikä korttelissa asuvilla on 54v, tulot ovat -10% keskimääräisistä ansoista ja feminismin kannatus poikkeuksellisen voimakasta.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kun perustuslaissa puhutaan sukupuolten tasa-arvosta, tarkoitetaanko sillä biologista vai juridista sukupuolta? Riittääkö ulinan lopettamiseen se, että puolet pörssiyhtiöiden hallitusten miesjäsenistä vaihtaa ilmoituksella juridisen sukupuolensa?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti: 06.02.2023 17:38 Kun perustuslaissa puhutaan sukupuolten tasa-arvosta, tarkoitetaanko sillä biologista vai juridista sukupuolta? Riittääkö ulinan lopettamiseen se, että puolet pörssiyhtiöiden hallitusten miesjäsenistä vaihtaa ilmoituksella juridisen sukupuolensa?
No eihän kukaan uskaltaisi tuossa tilanteessa mitään valittaa ilman terfiksi nimeämistä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^
Tietenkin. Transnainen on nainen. Tai sitten hän on trans, jos sellaista kiintiötä vaaditaan. Vai voiko transnainen olla trans, jos hän on nainen? En tiedä.

Itse olen keskipainoinen musta muunsukupuolinen panseksuaali. Olen uhri. Tarvitsen tukea.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

sivustahuutaja kirjoitti: 06.02.2023 17:47 Itse olen keskipainoinen musta muunsukupuolinen panseksuaali. Olen uhri. Tarvitsen tukea.
Yksi nettituttu / oman firman yhteistyökumppani identifioi itsensä panseksuaaliseksi naiseksi. Nuorempana hän oli korostetun maskuliinen, kalju IT-firman omistaja ja autoremppaaja. Varmaan tausta vaikeutti sukupuolen korjausleikkaukseen pääsyä. Nykyään hän on sairaanhoitaja ja hevonkuusessa olevan pikkupaikkakunnan Setan vetäjä.

Hänellä sattui olemaan XXY-kromosomit. Edit: poistin epäasiallisen osuuden, en tiedä oliko hänellä tyypillisiä seurauksia tästä.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Itse olen niin vanilja, etten ole varmaan kiinnostava naisten silmissä. En oikein pidä läväreistä tai edes tatskoista. Haluanko siis koskemattoman nais(vartalon), ja olenko oikeutettu haluamaan jotain.

Toisaalta "homoeroottiset" kokeilut voisivat olla jollekulle järkytys. Jos on ottanut suihin, voiko olla enää 130%? Mitään eroottista hommassa ei kyllä ollut, lähinnä täytyi asia hoitaa, kun oli suostunut.

Edit: tässähän siis oli jo kaksi urpoa kysymystä, mutta tuskin ketään kiinnostaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 11.02.2023 15:42 Itse olen niin vanilja, etten ole varmaan kiinnostava naisten silmissä. En oikein pidä läväreistä tai edes tatskoista. Haluanko siis koskemattoman nais(vartalon), ja olenko oikeutettu haluamaan jotain.

Toisaalta "homoeroottiset" kokeilut voisivat olla jollekulle järkytys. Jos on ottanut suihin, voiko olla enää 130%? Mitään eroottista hommassa ei kyllä ollut, lähinnä täytyi asia hoitaa, kun oli suostunut.

Edit: tässähän siis oli jo kaksi urpoa kysymystä, mutta tuskin ketään kiinnostaa.
Kysymys 1) Suurimmalla osalla naisista ei ole läväreitä eikä tatskoja. Luonnollisesti olet oikeutettu haluamaan em. asiaa.

Kysymys 2) Kaikkea ei tarvitse kertoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kun diabeetikolta amputoidaan jalka, kysyykö lääkäri haluatko jalan muistoksi?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bhven kirjoitti: 03.03.2023 12:47 Kun diabeetikolta amputoidaan jalka, kysyykö lääkäri haluatko jalan muistoksi?
Suomessa ei saa poistettuja kappaleita itselleen lain takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Miksi hammaslääkäri tarjoilee poistettuja hampaita kotiinviemisiksi?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Koska hammaskeiju antaa hampaista rahaa. Jalkakeiju on pihi paskiainen, eikä lunasta jalkoja.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitä Sarasvuo nyt puuhaa, kun mainosta pukkaa joka tuutista?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eikö se kerro, mitä se mainostaa?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole jaksanut klikata. Naama on kuitenkin Hesarissa ja töllössä jotain mainostamassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.d33d.fi/

En vieläkään laittanut mutea pois. Kuka uskaltaa?

edit: palveluksena ihmiskunnalle otin muten pois.

Media-alustaa rakennetaan.

Mitäs tuo nyt tarkoittaa? JOku nettiportaali? Kuulostaa 90-luvulta.

Tai olisiko joku alusta, jolle voi helposti rakentaa sisältöä? Kuulostaa nolkytluvulta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ "pyhiiinvaeltaa oman potentiaalisi huipulle"
Yhtä hullu kuin ennenkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 15.03.2023 10:38 ^ "pyhiiinvaeltaa oman potentiaalisi huipulle"
Yhtä hullu kuin ennenkin.
Hyvä kuitenkin, että depressio on vaihtunut hypomaniaksi.

Ps. mainos nytkin nettihyysärin etusivulla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin