Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dynamo kirjoitti:^^
Nyt sanon jo että olet PÖSILÖ !

Myytte pesän omaistuutta niin paljon kun velat vaatii. Vai meinaatko että kun olisi esimerkiksi 1000ha uudistuskypsää metsää mutta RAHAA vain 100€, niin yhteiskunta maksaa hautaamisen ja muut viulut sen jälkeen kun tuo 100€ on käytetty?? :mrgreen: :mrgreen: :D :D :lol: :lol:

Ja aselupien suhteen juttelet poliisin kanssa. Et varmaan halua, että poliisi tulee kyselemään isäsi aseiden perään ja saat niistä sitten jonkun sortin sanktiot.
"Rinnakkaislupa annetaan 10 vuodeksi, kuitenkin enintään hallussapitoluvan voimassaoloajaksi, jollei sitä ole erityisestä syystä annettava lyhyemmäksi ajaksi. "
Eli kun faijasi potkaisi tyhjää, niin rinnakkaislupakin raukesi. Sikäli kun ymmärrä tuon oikein.

https://www.poliisi.fi/luvat/ampuma_aseluvat

120ha riittää hyvin metsästykseen ja joidenkin aseiden käyttötarkoitus tullee täytettyä. Mutta jos isälläsi oli esim pistoolin lupa, niin sulle sen saanti voi olla hankalaa. Elleivät sitten myönnä muistoaseen lupaa. Mulla sellainen on isoisäni aseelle ja se ei sisällä lupaa patruunoiden ostoon saati ampumiseen.
No vittu.
Sanottiinhan niitä "rinnakkaisluviksi", mutta lapussa lukee vain mun luvat niille aseille. Ei "rinnakkaista". Omistajan eli isä- vainaani nimi on kyllä. Koskeeko sanomasi sääntö vanhempiakin lupia? En kännissä jaksa lukea linkkejä.

Onhan niissä myös ihan lelu ja käyttökelvoton 22 kaliiperin yksitoiminen Reck-revolveri. Jolle ei nykylain mukaan asiallista käyttöä keksi. Ei varsinaisesti massamurhaajan valinta. Mutta mun aikaan kun lupia hain, olin vain polliisilaitoksen alakerrassa. Ja siellä virkailijanainen kysyi, olenko jonkun seuran jäsen. Sanoin, että aion liittya metsästysseuraan. Revolverin käytöstä kysyessään en osannut sanoa muuta kuin "hupiammunta". Ja hyvin kelpasi.

Hyvä jos se 0.7 ja vähän yli rattijuoppous ilman ajovirhettä ja onkos jo noin kolme vuotta sitten ei ole raskauttava este. Toivottavasti riippuu vielä paikkakunnastakin Ei ole Karhukopla tullut aseita hakemaan. Aseet ovat vielä Varkaudessa, osiin purettuna tietysti.

No joo, muun sanomanne ymmärrän. Minä siis maksan.
Isälleni jo viisi vuotta sitten selitin, että mä en tiedä jaksanko enää saattaa teitä hautaan.
Isä nauroi ja sanoi: "Eihän ne maan päälle jätä".
Isälle oli aina ne mystiset "ne" ja "muut".
Siis käytännössä minä.
Viimeksi muokannut Gat, 28.06.2016 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Kannattaako hommata pesänselvittäjä tossa tilanteessasi. Kannattaa. Muuten tuosta ei näytä tulena lasta eikä jne.

http://www.laki24.fi/pepe-pesanselvitys ... ntehtavat/

http://www.laki24.fi/pepe-kuolinpesavelat-vainajavelka/

Lue tota jälkimmäistä kun olet selvempi. Nyt sun on ihan turha edes kysellä mitään, kun et tunnu ymärtävän mistään lukemastasi mitään.

Kannattaisiko Karhuttelua vähentää?
Vastaan puolestasi: KANNATTAA.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hautajaiskukat, hautakivet ym. eivät ole sellaista kamaa, jota yhteiskunta maksaa oli vainaja perikuntineen kuinka varaton tahansa. Jonkinlainen maahanpano ja siunaus on saatavilla ilman rahaakin, mutta siihen jää.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: Jonkinlainen maahanpano ja siunaus on saatavilla ilman rahaakin, mutta siihen jää.
Älä akka puhu paskaa.
Kuopion seurakunta veloitti 410 egee tyhmän naispapin siunauksesta ja ukon polttamisesta ja tuhkan postittamisesta Orimattilaan. Orimattilan seurakunta veloitti olikos 120 egeä uurnan luovuttamisesta ja pienen kuopan kaivamisesta (Jonka itse täytin, eli lapiovuokraa) . Molemmat seurakunnat on vielä maksamatta. Nyt ei ole käsillä hautaustoimistokuittia, se vainaan tililtä sentään. Jotka rosvot tarvittiin vain kuljettamaan raato KYSistä kappeliin itse ostamassamme arkussa ja uurna sitten. Tais olla lähemmäs tonni, joo 950 se kilometri ja laatikot. Polttolaitos kun ei tarjoa kuljetusta eikä polttoarkkuja.

Sitten maksamatta vielä paitsi seurakunnat, myös ne kukat ja kuolinilmoitus Varkauden Lehdessä, onko 300 tai 400 egeä. Ei pakollista, mutta että oli jotain Oululaiselle 90-vuotiaalle siskolleen lähettää. Huge sukuhauta mun valtuuksilla Orimattilassa, mutta molemmat obeliskit ovat jo täynnä nimiä.

Täytyypä muistaa erota kirkosta, että omaiset tai valtio ei mulle joudu maksamaan moisia.

Päälle vielä orimattilalaisen asianajajan kulut perunkirjoituksesta. Sillä on varmasti reipas taksamittari joka puhelinsoitostakin.

Muuten yllä kiinnostava neuvo PESÄNSELVITTÄJÄSTÄ.
Mutta se veloitaa ja täytyisi valtuuksista rajata mitä saa myydä.
Viimeksi muokannut Gat, 28.06.2016 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu meinasi, että vaikka rahaa ei _oikeasti_ olisi, niin kyllä kuoppa kaivetaan ja mullat päälle ja varmasti pappikin käy jotain sanomassa.

Mutta tämä ei mitenkään koske teidän tapaustanne.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:exsu meinasi, että vaikka rahaa ei _oikeasti_ olisi, niin kyllä kuoppa kaivetaan ja mullat päälle ja varmasti pappikin käy jotain sanomassa.

Mutta tämä ei mitenkään koske teidän tapaustanne.
Varaton voi saada hautausavustusta sossusta, mutta se kattaa tosiaan vain perusmaahanpanon.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vanhat pyssyt taitaa olla aivan arvottomia ellei satu olemaan jotain kiinnostavaa merkkiä.

Kiitos nykyisen aselain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Arkut, hautakivet, asianajajat, lehti-ilmoitukset, kukat ym. ovat palveluita, jotka te olette ostaneet. Niillä ei ole mitään tekemistä kirkollisveron kanssa
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21428
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Niksipirkasta luin, että kaikki kuolevat sukulaiset kannattaa käännyttää pakanoiksi. Sitten ne voi itse polttaa esim. paloiteltuna pallogrillissä. Tuhkat sitten maanparanteeksi. Ei kannata käyttää kookosbrikettejä, niistä tulee jotain outoa tuhkaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti:Arkut, hautakivet, asianajajat, lehti-ilmoitukset, kukat ym. ovat palveluita, jotka te olette ostaneet. Niillä ei ole mitään tekemistä kirkollisveron kanssa
No ei kaikki sanomistasi. Mutta vainajan tai perikunnan maksettavia silti.

Mutta vaikka kirkollisveroa maksaa, silti sen huuhaakirkon naispapin rituaalit (Ei sanonut juuri mitään selittämästämme isän henkilöhistoriasta. Mutta rituaalipuheessaan korosti että kirkko ja hautajaiset ovat "portti Paratiisiin". Mikä lie ja siitäkö se on kiinni, jos joku tuntematon poppa-akka höpöttelee?), sitten maksaa seurakunnan polttouuni, kuopan kaivaminen ja hautapaikkakin maksaa. Hautapaikkakin on voimassa vain 25 vuotta, sitten laittavat muita raatoja päälle... ja haudan hoidosta pitäisi maksaa tai haravoida ja istutella itse. Siis kirkollisverosta huolimatta kirkko kuitenkin aina laskuttaa kirkon alan asioista.
sivustahuutaja kirjoitti:Niksipirkasta luin, että kaikki kuolevat sukulaiset kannattaa käännyttää pakanoiksi. Sitten ne voi itse polttaa esim. paloiteltuna pallogrillissä. Tuhkat sitten maanparanteeksi. Ei kannata käyttää kookosbrikettejä, niistä tulee jotain outoa tuhkaan.
Sivustahuutajalle, että itse en halua moisia muotomenoja enkä koko sukuhautaankaan.

Arkku tarvittiin, koska ilman sitä ei hautaustoimisto eikä krematorio olisi kuljetellut kilometriäkään, Orimattilan seurakunta taas ei halunnut siunata pelkkää tuhkauurnaa. Joten ne symbolimenot samassa rakennuksessa Kuopiossa, jossa myös krematorio.

Vakavimmistakin syistä aion erota kirkosta. Vanha äitinikin piti isän siunausta ja arkun ostoa joutavana taikamenona.

Mutta vanhan kansan ihmisenä ei eroa kirkosta, vaikka olen puolisalaa ehdotellut.

Aseista että kyllä se Sako .243 Forester silloin kalliine kiikaritähtäimineen on ihan käypää kamaa, samoin Sauerin kaksipiippuinen haulikko. Lelurevolveri ei niin. Kuitenkaan en haluaisi luopua niistä, vaikkeivät taisteluaseita olekaan. Vaikea nykyään juuri kenenkään saada lupia.¨

Kysymys:
Meillä on on myös 1800-luvun suustadattava mustaruutiluodikko, kaikkine varusteineen. Ruutisarvi, luotipihdit, luotikukkaro. Maasepän tekemä ja hanan korjautettuamme ihan kunnossa. Emme uskaltaneet laukaista. On ollut seinäroikkujana. Luultiin, ettei museoase tarvi lupaa tai tarvitse säilyttää kaapissa. Onko sekin kamala terroristiase nyt laiton?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Hautapaikkakin on voimassa vain 25 vuotta, sitten laittavat muita raatoja päälle.
Meinaatko että siellä on 25 vuoden päästä vielä joku käymässä?
Universaali disclaimer.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Gat kirjoitti:
Vakavimmistakin syistä aion erota kirkosta. Vanha äitinikin piti isän siunausta ja arkun ostoa joutavana taikamenona.

Mutta vanhan kansan ihmisenä ei eroa kirkosta, vaikka olen puolisalaa ehdotellut.
Onko nyt siis niin, että patistelet äitiäsi eroamaan kirkosta, mutta kuulut siihen itse?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hans Jörgen kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Vakavimmistakin syistä aion erota kirkosta. Vanha äitinikin piti isän siunausta ja arkun ostoa joutavana taikamenona.

Mutta vanhan kansan ihmisenä ei eroa kirkosta, vaikka olen puolisalaa ehdotellut.
Onko nyt siis niin, että patistelet äitiäsi eroamaan kirkosta, mutta kuulut siihen itse?
:D
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hans Jörgen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Vakavimmistakin syistä aion erota kirkosta. Vanha äitinikin piti isän siunausta ja arkun ostoa joutavana taikamenona.

Mutta vanhan kansan ihmisenä ei eroa kirkosta, vaikka olen puolisalaa ehdotellut.
Onko nyt siis niin, että patistelet äitiäsi eroamaan kirkosta, mutta kuulut siihen itse?
Nooh. Kunhan olen sanonut. Äiti ei ole tosiuskis, tuskin tietää niistä asioista paljoa, kun häntä ei kiinnosta.

Toki itse eroaisin kirkosta, jos saisin lapsia. joita en haluaisi altistaa. Mutta en Saa. Ainakaan ilman kondomia.

Enkä itsekään haluaisi niitä sadunkertojia peijaasiini ja jonkun vielä maksamaan siitä. Tosin olisin itse kuollut, joten mitäpä siitä.

Kirkosta eroamallakaan en pääsisi yrityksiltäkin pakkolunastettavasta kirkollisverosta. Ei millään muulla yhdistyksellä ole tuollaisia valtuuksia.

Niin mites se mustaruutikivääri, josta yllä eikun edellisellä sivulla kysyin?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olet ennenkin selittänyt, mutta olen jo unohtanut. Mikäs sun peruste kirkkoon kuulumiselle olikaan? Oliko se kulttuurihistoriallisesti arvokkaiden rakennusten kunnospidon kannattaminen?

Mun on vain äkkiseltään vaikea ymmärtää, miksi kuulut kirkkoon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikös kirkkoon kuulumattomattoman hautapaikka kustanna pirusti enemmän kuin kuuluvan? Heillähän taitaa olla vielä monopoli kokonaisten kroppien monttuamiseen ja sama taitaa koskea uurnan laittamista monttuun tuolle rajatulle alueelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Onko lain mukaan niin, että vain kirkko saa laittaa ruumiita maahan? Luulisi olevan elinkeinovapauden vastaista? Pitäisiköhän ruveta käymään EU-oikeutta asiasta. Lähteekö Tix mukaan?

Voisi ihan piruuttaan perustaa yrityksen, jonka toimialana on ihmisten hautaaminen. Jostain jönsteristä saisi hehtaarin maata halvalla.

Tuskin laki voi kieltää muita kuin kirkkoa kaivamasta kuoppaa ja laittamasta sinne kuolleita ihmisiä??

edit: ei ole kirkolla monopolia tämän mukaan

http://eroakirkosta.fi/eroakirkosta/faq#minnehaudataan

" Jonkin verran hautausmaita on myös vapaa-ajattelijoiden yhdistyksillä."
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:^Onko lain mukaan niin, että vain kirkko saa laittaa ruumiita maahan?
Ei tietenkään. Senkun vaan perustamaan sekulaarista hautausmaata.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21428
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ siis tietenkin kirkko voi hinnoitella oman maansa käytön miten lystää. Eikös sen uurnan voi pistää vaikka kirjahyllyyn tai ripotella pihalle? Joku kunnioituslaki varmaan estää lannoitteena käytön.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^juu, onhan se tymää valittaa kirkon toiminnan kalleudesta, jos itse hakeutuu asiakkaaksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tuhkan loppusijoitus on aika vapaata

http://tuhkaksi.fi/kysymyksia-vastauksia/#q7

Eli summa summarum; mahdollisuuksia kilpailulle on. Kirkko on vain brändännyt itsensä hyvin ja luonut mielikuvan monopolista, vaikka sitä ei todellisuudessa olekaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan olla aika pahasti viime vuosituhannella tässäkin asiassa. Tuhkan kohtalon toki tiesin kun mutsi on pyytänyt sirottelun Keurusselkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:Olet ennenkin selittänyt, mutta olen jo unohtanut. Mikäs sun peruste kirkkoon kuulumiselle olikaan? Oliko se kulttuurihistoriallisesti arvokkaiden rakennusten kunnospidon kannattaminen?

Mun on vain äkkiseltään vaikea ymmärtää, miksi kuulut kirkkoon.
No se on vain sellainen tapa. Ja kuten useimmat maallistuneet evlutit (lähes koko kansa luulemma), en ole koskaan ottanut sitä niin vakavasti. Enkä ole ollut nuorempana niin tietoinenkaan, mitä se kristinusko on.

Sitten on joo kirkkorakennukset, kirkolliset tapahtumat rituaalikehyksenä ja initiaatioriitteinä sekä evlut-kirkko vastapainona fundishihhulismille. Sitä kirkon piispat ovat, mutta kuulemma kirkossakävijöiden enemmistö on nykyään umpihihhuleita. Kaikenmaailman Pirkko Jalovaarat ym. on päästetty taikamenojaan tekemään.

Mitä enemmän olen kristinuskosta oppinut, sitä vähemmän sellaiseen uskon. Mutta kun en ole koskaan uskonutkaan, kirkosta eroaminen olisi minulle kuin tunnustaisin, että olen ennen uskonut ja vasta nyt tullut järkiini.

Kuitenkin luettuani en vain Petriä ym äärihihuja vaan myös liberaalipappien mitään miettimättömiä suloisia söpöttelyjä netissä saati kuultuani pappien ääliömäisyyksiä sukulaisten hautajaisissa, olen tympääntynyt koko kristinuskoon.

Joten todellakin aion erota kirkosta, ehkä jo tänä vuonna.

-------------------

Ketjun kyselyaiheeseen:
Onko Suomessa nudistirantoja joihin miehetkin pääsevät samalle rannalle alastomien naisten kanssa? Tietysti minusta olisi noloa itse riisua, mutta päästä tsekkailemaan monia alastomia nuoria pystytisumisuja, olisihan se hienoa. Tosin käytännössä taitavat olla lihavia vanhoja akkoja ja pystytisumisut eivät edes tule rannoille, joissa on rivoja tirkistelijäukkoja.

Joka tapauksessa jotkut nakurantafilmit ovat... viehättäviä.

http://voyeurhit.com/videos/beach-mwr-02/
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Joten todellakin aion erota kirkosta, ehkä jo tänä vuonna.
Jykevää ja nopeaa toimintaa! Sehän kun vaatii pari klikkausta netissä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Joten todellakin aion erota kirkosta, ehkä jo tänä vuonna.
Jykevää ja nopeaa toimintaa! Sehän kun vaatii pari klikkausta netissä.
Oikeastaan mieluummin käyn kirkkoherranvirastossa fyysisesti ja katselen virkailijamisun ilmeitä. Perustelut pidän lyhyinä ja kohteliaina, ei se kuitenkaan tajuaisi.

Mutta ylempänä yritin siis kysellä siitä historiallisesta 1800-luvun suustaladattavasta mustaruutiluodikosta. Toimintakykyinen, vaikka emme ole ampuneet.

Onko sekin laiton tai lupaa vaativa nykyään? Ennen kun moinen museoase ei lupia tarvinnut.
Kysyn mieluummin Kitinän kaikentietäjiltä kuin poliiseilta. Koska saattaisivat haluta takavarikoida sen.

Niin ja huomatkaa myös nakurantakysely yllä!!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin