Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Kai muistat mun osoitteeni? :D
Sulle toimitankin kutsun henkilökohtaisesti...

*kirjottelee tussilla ihoon*
kyyppo

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Starflare kirjoitti:Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Pingis?
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

kyyppo kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Pingis?
Yritys hyvä. Kokeiltu on, ja aivan persiistä oli.
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:*kirjottelee tussilla ihoon*
Tämä oli aivan liikaa.. olen Otettu!
Etkö muuten luule, että tuosta otsastasi sen näkevät kaikki muutkin? :D
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Tämä oli aivan liikaa.. olen Otettu!
Etkö muuten luule, että tuosta otsastasi sen näkevät kaikki muutkin? :D
Huoh.

*ranteet auki*
Dumari

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti:Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Uiminen?
slam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja slam »

muna on kuin rautakanki :p Miksi?
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

slam kirjoitti:muna on kuin rautakanki :p Miksi?
Jotta sinullakin riittäisi ihmeteltävää.
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:Uiminen?
Hyvä ehdotus sinänsä. Tuota tulee aina välillä väännettyäkin, mutten osaa mieltää sitä varsinaiseksi "harrastukseksi". En ole mikään varsinainen vesipeto enään, mutta ehkäpä vanha rakkaus roihahtaa uudestaan :).
Tsaari

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Mistä johtuu se ilmiö etten enää tule kirjoittaneeksi tälle palstalle juuri ollenkaan. Käyn kuitenkin täällä suhteellisen usein vierailemassa, mutten ota kantaa mihinkään asiaan vaikka välillä olisi sanottavaakin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tsaari kirjoitti:Mistä johtuu se ilmiö etten enää tule kirjoittaneeksi tälle palstalle juuri ollenkaan. Käyn kuitenkin täällä suhteellisen usein vierailemassa, mutten ota kantaa mihinkään asiaan vaikka välillä olisi sanottavaakin.
Sinulla on sen verran tervettä itsekritiikkiä että maltat lukea ketjut läpi ja huomata että ainutlaatuinen ajatus joka sinulla oli, on siinä jo mainittu eikä sen toistaminen tuo keskusteluun lisäarvoa. Lisäksi ehkä säästelet paukkuja ettet leimaudu kaikkien alojen asiantuntijaksi vaan kun jotain kommentoit, se huomataan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:
killkill kirjoitti:Tämä oli aivan liikaa.. olen Otettu!
Etkö muuten luule, että tuosta otsastasi sen näkevät kaikki muutkin? :D
*ranteet auki*
Okei okei! Mä EROTAN nämä huumorikäsikirjoittajani HETI, kun jostain saa parempia tilalle. Nyt kaikki ovat parhaat joko Riku Suokkaan tai Andre Weckströmin hommissa..
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti: Okei okei! Mä EROTAN nämä huumorikäsikirjoittajani HETI, kun jostain saa parempia tilalle. Nyt kaikki ovat parhaat joko Riku Suokkaan tai Andre Weckströmin hommissa..
Hei, palkkaa MUT! Tai ees joku meistä kolmesta...

ps. vasemmalla on huonompi huumorintaju kun oikealla...
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Starflare kirjoitti:Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Uintia ajattelin itsekin ehdottaa. Jos haluaa vauhdikkaampaa menoa, kokeile räpyläuintia. Tarvitaan snorkkeli, maski ja jonkinlaiset räpsät. Jollain satasella pääsee alkuun. Sitten vaan uimahalliin yhteyttä ja kysymään, koska siellä on sukeltajien vuoroja.

Ei murtsikkakaan ole kallista, jos ei heti fiinejä kilpavermeitä osta.
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:palkkaa MUT! Tai ees joku meistä kolmesta...
Luulet sitten, että kumpikaan saisi töitä tehtyä, jos samoissa liiketiloissa tätä komiikkaa työstettäisiin? :D Minun puhelimeen puhumiseni olisi varmastikin "gooble-booble-goo" -tasoa.. tai sitten pitäis pitää silmät kiinni :D
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:kokeile räpyläuintia
Useissa halleissa noita räpsiä saa lainata ihan ilmatteeksi, suosittelen lämpimästi.
Lisäbonarina pakaroidesi ja reisiesi juureen lankeava hameväki.
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Useissa halleissa noita räpsiä saa lainata ihan ilmatteeksi, suosittelen lämpimästi.
Jos noin on, niin pääkaupunkiseudulla ollaan ainakin jossain asiassa Mansea edellä. Pääseekö siellä uimaan perusvälineillä yleisille vuoroille? *äimistelee*
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Jos noin on, niin pääkaupunkiseudulla ollaan ainakin jossain asiassa Mansea edellä. Pääseekö siellä uimaan perusvälineillä yleisille vuoroille? *äimistelee*
Omat kokemukseni rajoittuu Kauniaisten uimahalliin, jossa ainakin ennen sai räpytellä ihan rahvaan seassa. Kyllä ne mummot tajus mennä toiselle kaistalle...
Testaan viikonloppuna Tuusulan hallin, raportoin lisää ensi viikolla.

nimim. superpakarat
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:nimim. superpakarat
Persvälineuinti tekee kyllä hyvää selkälihaksille, bärsselle ja vatsalle - etenkin jos jaksaa opetella delfiinipotkun. Se on kyllä saablarin vaikea, mutta maksaa vaivan. Tavoitteena olisi siirtyä monoräpylään jossain välissä, tosin tää pikkujouluaika on huolestuttavasti lisännyt ei-jaksa-mennä-halliin -päivien määrää.
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Mistä helvetinperseestä tuo Jack Bauer hömpötys oikein pamahti ilmoille ihan ykskaks?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Starflare kirjoitti:Mistä helvetinperseestä tuo Jack Bauer hömpötys oikein pamahti ilmoille ihan ykskaks?
Huiman hyväntuoksuisesta runoperseestä, jota Jack Bauerkin vilkuilisi ellei olisi 130%. http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1216
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Uiminen?
Hyvä ehdotus sinänsä. Tuota tulee aina välillä väännettyäkin, mutten osaa mieltää sitä varsinaiseksi "harrastukseksi". En ole mikään varsinainen vesipeto enään, mutta ehkäpä vanha rakkaus roihahtaa uudestaan :).
Uiminen on muuten tosi nivel-ystävällistä, toisinkuin jalkapallo :? Uimisessa saa lihasta ja aerobista kondista, suosittelisin vaikken itse olekaan ikinä "harrastanut".
huima

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumari kirjoitti:Uiminen on muuten tosi nivel-ystävällistä, toisinkuin jalkapallo :? Uimisessa saa lihasta ja aerobista kondista, suosittelisin vaikken itse olekaan ikinä "harrastanut".
On. Uimisessa joutuu myös nöyrtymään siinä, että voimalla ei korvata paskaa tekniikkaa. Pariin otteeseen funtsinut että pitäisi mennä jollekin tekniikkakurssille, että saisi uinnista enemmän irti. Välillä kun törmää siihen loistavaan fiilikseen, että tuntee kuinka uinti kulkee hyvin ja soljuu vedessä äärettömän kevyen tuntuisesti -- mutta ei saa tietoisesti toistettua sitä aina, tajuaa ettei hanskaa hommaa vielä riittävän hyvin.

Kyllä Bauerkin aina opettelee tekniikan kunnolla.
Exsat

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Mistä helvetinperseestä tuo Jack Bauer hömpötys oikein pamahti ilmoille ihan ykskaks?
Huiman hyväntuoksuisesta runoperseestä, jota Jack Bauerkin vilkuilisi ellei olisi 130%. http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1216
Huomauttaisin, että minä kirjoitin ekan Bauer-viestin samaisen päivän aamuna. Suostun kyllä jakamaan Huiman kunn.. siis kunnian Huiman kanssa.
Gina

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kysymys teille urpoille kun te ette lue sitä vitutusketjua.

Jos mulle luvataan kirjakerhosta kamera jos hankin uuden jäsenen ja mä hankin sen uuden jäsenen niin voiko ne sanoa että sä et saakaan sitä kameraa lälläslää, voit halutettessasi saada tilalle marimekon sateenvarjon?

Mä haluun mun kameran!!! :cry:
Vastaa Viestiin