Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gina kirjoitti:Kysymys teille urpoille kun te ette lue sitä vitutusketjua.

Jos mulle luvataan kirjakerhosta kamera jos hankin uuden jäsenen ja mä hankin sen uuden jäsenen niin voiko ne sanoa että sä et saakaan sitä kameraa lälläslää, voit halutettessasi saada tilalle marimekon sateenvarjon?

Mä haluun mun kameran!!! :cry:
Ei ne voi, jos se lukee jossain sun allekirjoittamassa paperissa. Siinä voi myös olla karenssiaika jos kameraa ei kuulu. Read the fine print ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Gina

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gina »

Elppis kirjoitti:
Gina kirjoitti:Kysymys teille urpoille kun te ette lue sitä vitutusketjua.

Jos mulle luvataan kirjakerhosta kamera jos hankin uuden jäsenen ja mä hankin sen uuden jäsenen niin voiko ne sanoa että sä et saakaan sitä kameraa lälläslää, voit halutettessasi saada tilalle marimekon sateenvarjon?

Mä haluun mun kameran!!! :cry:
Ei ne voi, jos se lukee jossain sun allekirjoittamassa paperissa. Siinä voi myös olla karenssiaika jos kameraa ei kuulu. Read the fine print ;)
Mä luin jo pienen präntin, ei sanota että vain niin kauan kuin tuotetta riittää. Ja laitoin mä tietysti allekirjoituksen siihen paperiin jolla se uus jäsen liitty. Kelle pitää valittaa? Mä soitin jo asiakaspalveluun ne vaan väisteli kysymystä. En aio joustaa en!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gina kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Gina kirjoitti:Kysymys teille urpoille kun te ette lue sitä vitutusketjua.

Jos mulle luvataan kirjakerhosta kamera jos hankin uuden jäsenen ja mä hankin sen uuden jäsenen niin voiko ne sanoa että sä et saakaan sitä kameraa lälläslää, voit halutettessasi saada tilalle marimekon sateenvarjon?

Mä haluun mun kameran!!! :cry:
Ei ne voi, jos se lukee jossain sun allekirjoittamassa paperissa. Siinä voi myös olla karenssiaika jos kameraa ei kuulu. Read the fine print ;)
Mä luin jo pienen präntin, ei sanota että vain niin kauan kuin tuotetta riittää. Ja laitoin mä tietysti allekirjoituksen siihen paperiin jolla se uus jäsen liitty. Kelle pitää valittaa? Mä soitin jo asiakaspalveluun ne vaan väisteli kysymystä. En aio joustaa en!
Ota postiosoite ylös ja kirjotia kirjallinen reklamaatio. Perkele, nyt muakin vituttaa sun puolesta! Montakohan kameraa niillä oli, 2 ?
The great club outshines the individual, always and forever.
Gina

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gina »

Elppis kirjoitti:
Ota postiosoite ylös ja kirjotia kirjallinen reklamaatio. Perkele, nyt muakin vituttaa sun puolesta! Montakohan kameraa niillä oli, 2 ?
Saatana sen muuten teen. Hyvä ajatus. Kiitos. :piru:
Angita

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Angita »

Miks mun päätä rupes ihan tajuttomasti särkee just ny ku pitäis mennä pitää kivaa yksiin varjopikkujouluihin? :?
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Angita kirjoitti:Miks mun päätä rupes ihan tajuttomasti särkee just ny ku pitäis mennä pitää kivaa yksiin varjopikkujouluihin? :?
Hermostuttaa? otapa lääkettä ettei vaiva kiusaa enempiä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ollako vaiko eikö olla?
Angita

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Angita »

vadim kirjoitti:Ollako vaiko eikö olla?
Oo vaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Oli mulla oikeakin kysymys:

Miksi *elvetissä kukaan haluaa olla kuuluisa? Siitä ei saa juurikaan rahaa, ei juurikaan ystäviä, ei juurikaan vaikutusvaltaa. Sen sijaan kaikki muistavat sut lopun ikääsi sinä tyyppinä, joka nousi julkisuuteen syystä tai toisesta, yleensä melko vähäpätöisestä sellaisesta, vaikka tekisit mitä sen jälkeen.

Onks järkee, hä?
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

vadim kirjoitti:Oli mulla oikeakin kysymys:

Miksi *elvetissä kukaan haluaa olla kuuluisa? Siitä ei saa juurikaan rahaa, ei juurikaan ystäviä, ei juurikaan vaikutusvaltaa. Sen sijaan kaikki muistavat sut lopun ikääsi sinä tyyppinä, joka nousi julkisuuteen syystä tai toisesta, yleensä melko vähäpätöisestä sellaisesta, vaikka tekisit mitä sen jälkeen.

Onks järkee, hä?
Ei ole, en missään nimessä/tapauksessa haluaisi olla kuuluisa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ota postiosoite ylös ja kirjotia kirjallinen reklamaatio. Perkele, nyt muakin vituttaa sun puolesta! Montakohan kameraa niillä oli, 2 ?
Saatana sen muuten teen. Hyvä ajatus. Kiitos. :piru:
Kuuleppa! Meijän T:lla oli kerran samantyyppinen ongelma, just vielä kirjakerhon palkintojen kanssa.. As.palvelijat just semmosia loputtomiin vältteleviä, puheluita katkovia kakkinaamoja. Se soitti sit kuluttajaviranomaiselle, ja sitten taas kirjakerhoon, ja mainitsi asiasta niille, ni jopas löytyi palveluhalukkuutta taas. Kuluttajaviranomainen oli käskenyt sanoa että jos luvattua palkintoa ei laiteta tulemaan niin asia viedään eteenpäin heidän taholtaan. En tiedä voivatko sentään esim rahana laittaa mutta kyllä niitten on hommattava sulle vähintäänkin joku vastaava tuote, uskon.
Gina

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ota postiosoite ylös ja kirjotia kirjallinen reklamaatio. Perkele, nyt muakin vituttaa sun puolesta! Montakohan kameraa niillä oli, 2 ?
Saatana sen muuten teen. Hyvä ajatus. Kiitos. :piru:
Kuuleppa! Meijän T:lla oli kerran samantyyppinen ongelma, just vielä kirjakerhon palkintojen kanssa.. As.palvelijat just semmosia loputtomiin vältteleviä, puheluita katkovia kakkinaamoja. Se soitti sit kuluttajaviranomaiselle, ja sitten taas kirjakerhoon, ja mainitsi asiasta niille, ni jopas löytyi palveluhalukkuutta taas. Kuluttajaviranomainen oli käskenyt sanoa että jos luvattua palkintoa ei laiteta tulemaan niin asia viedään eteenpäin heidän taholtaan. En tiedä voivatko sentään esim rahana laittaa mutta kyllä niitten on hommattava sulle vähintäänkin joku vastaava tuote, uskon.
Sama kävi mielessä kun en tahdo tuota kirjallista tuotosta saada aikaiseksi... Mä soitan sinne huomenna taas. mulle ei oo nyt pikkujouluihin kameraa :cry: :cry: :cry:
Nighthawk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ostin jokin aika sitten neljä ruukkukasvia. Ongelma on siinä, etteivät ne ilmeisesti pidä minusta, koska lähes välittömästi siitä hetkestä, kun olin roudannut ne kotiin, alkoivat nämä pienokaiset käyttäytyä oudosti. Ensin sitä käpristeltiin, seuraavaksi kellasteltiiin lehtiä ja lopulta tiputeltiin ne kokonaan pois. Elossa näyttävät vielä olevan, mutta en tiedä kuinka kauan.

Mikä kasvejani vaivaa, häh? Huonelämpötilani on n. 22 C, saavat tarpeeksi valoa ja kastelen mielestäni riittävästi. Rakkautta, lämpöä ja huolenpitoa vai?
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:Ostin jokin aika sitten neljä ruukkukasvia. Ongelma on siinä, etteivät ne ilmeisesti pidä minusta, koska lähes välittömästi siitä hetkestä, kun olin roudannut ne kotiin, alkoivat nämä pienokaiset käyttäytyä oudosti. Ensin sitä käpristeltiin, seuraavaksi kellasteltiiin lehtiä ja lopulta tiputeltiin ne kokonaan pois. Elossa näyttävät vielä olevan, mutta en tiedä kuinka kauan.

Mikä kasvejani vaivaa, häh? Huonelämpötilani on n. 22 C, saavat tarpeeksi valoa ja kastelen mielestäni riittävästi. Rakkautta, lämpöä ja huolenpitoa vai?
Auttaisi hurjasti, jos kertoisit mistä kasveista on kyse.

Lisäksi näin talvisaikaan, kun valoa on niukemmin, niitä EI saa kastella jatkuvalla syötöllä, antaa välillä kuivahtaa ennemminkin. Talvisinkin saa laittaa sitä lannoitetta ohjeen mukaan kerran kuussa. Kesällä eli valoisampaan aikaan useamminkin.
Nighthawk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti: Auttaisi hurjasti, jos kertoisit mistä kasveista on kyse.
Yksi on sellainen vähän yli metrin korkuinen, vissiin joku palmun tapainen. Ne kolme muuta on noin kahvinkeittimen korkuisia ja yllätyksellisesti vihreitä. Mikään niistä ei taida kukkia. Eli mulla ei ole mitään käsitystä.

Ja kiitoksia vaan neuvoistasi!
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Auttaisi hurjasti, jos kertoisit mistä kasveista on kyse.
Yksi on sellainen vähän yli metrin korkuinen, vissiin joku palmun tapainen. Ne kolme muuta on noin kahvinkeittimen korkuisia ja yllätyksellisesti vihreitä. Mikään niistä ei taida kukkia. Eli mulla ei ole mitään käsitystä.
No sille palmulle älä ainakaan anna kovasti vettä. Nyt anna mullan kuivahtaa oikeen kunnolla ja laita semmoselle ikkunalle missä se saa eniten valoa.
Nighthawk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

ninnithequeen kirjoitti:
No sille palmulle älä ainakaan anna kovasti vettä. Nyt anna mullan kuivahtaa oikeen kunnolla ja laita semmoselle ikkunalle missä se saa eniten valoa.
No hyvä, nimittäin tuon palmun kohdalla olen tähän asti toiminut lähes päinvastaisesti; vähiten valoa ja eniten vettä. :nuts:
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Mistä voin säätää mitä ohjelmia tämä koneeni oikein yrittää pistää käyntiin kun napsautan virrat päälle?
Kittys

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Voiko ulkona pakkasessa kirmailla spidermääään -puku päällä? Juosta, hihkua ja poNppia? Pääseeköhän HIMAAN vielä sellasen spurttisen vartin jälkeen, vai pääseeköhän ehkäpä jonnekin muualle..? :shock:

(olo kuin oravalla)
Kittys

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:Mistä voin säätää mitä ohjelmia tämä koneeni oikein yrittää pistää käyntiin kun napsautan virrat päälle?
Paina nappia :p:
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti:Voiko ulkona pakkasessa kirmailla spidermääään -puku päällä? Juosta, hihkua ja poNppia? Pääseeköhän HIMAAN vielä sellasen spurttisen vartin jälkeen, vai pääseeköhän ehkäpä jonnekin muualle..? :shock:

(olo kuin oravalla)
Voi kyllä, ja jos pääsee jonnekin muualle, niin sehän pitää ottaa vain seikkailuna :wink: .
Kittys

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Voiko ulkona pakkasessa kirmailla spidermääään -puku päällä? Juosta, hihkua ja poNppia? Pääseeköhän HIMAAN vielä sellasen spurttisen vartin jälkeen, vai pääseeköhän ehkäpä jonnekin muualle..? :shock:

(olo kuin oravalla)
Voi kyllä, ja jos pääsee jonnekin muualle, niin sehän pitää ottaa vain seikkailuna :wink: .
Kiitos! Näihin sanoihin; jos ei hetkeen kuulu, pääsin siis muualle :)
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Mistä voin säätää mitä ohjelmia tämä koneeni oikein yrittää pistää käyntiin kun napsautan virrat päälle?
Paina nappia :p:
Nyt menee persus ruvelle :D . Nuita namikoita ja esoteerisia vilkkuja joiden käyttötarkoitus ei koskaan valkene minulle, on aivan liikaa käsityskyvylleni.
Kittys

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Starflare kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Mistä voin säätää mitä ohjelmia tämä koneeni oikein yrittää pistää käyntiin kun napsautan virrat päälle?
Paina nappia :p:
Nyt menee persus ruvelle :D . Nuita namikoita ja esoteerisia vilkkuja joiden käyttötarkoitus ei koskaan valkene minulle, on aivan liikaa käsityskyvylleni.
Syö ne! Mä lupaan liukastua suihkuun..
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kittys kirjoitti:
Syö ne! Mä lupaan liukastua suihkuun..
On krapula, ei nälkä. Sitten kun nälättää, ajattelin tehdä perunamuusia ja lihapullia sekä kastiketta :) .
Vastaa Viestiin