Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
kyyppo

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Tsaari kirjoitti:Seurahuoneella asustamme joten varmaan jossain vaiheessa ko hotellin yökerho tulee tarkastettua. Mutta kyllä joku pubikin pitää käydä katsastamassa.
Niin joo, jos pubiin mielii niin siinä Aleksanterinkadulla on ainakin yksi irkkupubi ja Vuorikadulla (samansuuntainen katu kuin Aleksi, toinen katu Aleksilta rautatieasemalle päin) Molly Malone's. Ja tosiaan, Vapaudenkadultahan löytyy myös panimoravintola Teerenpeli.
hermine

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mitä tarkoittaa ATM? Jotain markkinointiin liittyvää kai...varmaan tosi ilmeinen juttu, en vaan tajua.
gullible

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja gullible »

hermine kirjoitti:Mitä tarkoittaa ATM?
Automated/-ic Teller Machine. Pankkiautomaatti.
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jos ajan kotoani varsinaiseen tyäpisteeseeni (A), minulle ei luonnollisestikaan makseta kilometrejä.

Jos ajan kotoani "asiakkaan" luo (B), minulle maksetaan kilometrejä.

Jos aamulla ajan ensin paikkaan A ja sitten paikkaan B, minulle maksetaan kilometrit matkalta A-B. Jos ajan paikasta B suoraan kotiini, maksetaanko minulle kilometrit matkalta B-koti? Vai pelkästään kilometrit B-A?
Nimitz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Patz kirjoitti:Jos ajan kotoani varsinaiseen tyäpisteeseeni (A), minulle ei luonnollisestikaan makseta kilometrejä.

Jos ajan kotoani "asiakkaan" luo (B), minulle maksetaan kilometrejä.

Jos aamulla ajan ensin paikkaan A ja sitten paikkaan B, minulle maksetaan kilometrit matkalta A-B. Jos ajan paikasta B suoraan kotiini, maksetaanko minulle kilometrit matkalta B-koti? Vai pelkästään kilometrit B-A?
Veikkaisin B-A. :think:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

hermine kirjoitti:Mitä tarkoittaa ATM? Jotain markkinointiin liittyvää kai...varmaan tosi ilmeinen juttu, en vaan tajua.
Eräissä nettiympyröissä Alemman Tason Mies. Ks. Markkina-arvoteoria.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Nimitz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

alja kirjoitti:miksi mä haluan kitystä ystäviä?
ei aavistustakaan ... :roll:
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:...
Kilometrilapuissa kannattaa olla "luova". Kuitenkaan ahneeksi ei kannata ruveta ;)
millivanilli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Patz kirjoitti:Jos ajan kotoani varsinaiseen tyäpisteeseeni (A), minulle ei luonnollisestikaan makseta kilometrejä.

Jos ajan kotoani "asiakkaan" luo (B), minulle maksetaan kilometrejä.

Jos aamulla ajan ensin paikkaan A ja sitten paikkaan B, minulle maksetaan kilometrit matkalta A-B. Jos ajan paikasta B suoraan kotiini, maksetaanko minulle kilometrit matkalta B-koti? Vai pelkästään kilometrit B-A?
Jotenkin olis semmoinen kutina, että saat myös B-koti kilometrikorvaukset.
tuulenpuiska

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Patz kirjoitti:Miten v*tussa voi yksien pikkujoulujen järjestäminen olla NIIIIN vaikeaa?
Sana KITY ei tarkoita kovinkaan erityisesti mitään mikä yhdistäisi ihmisiä. Siis kiinnostusten puolelta. Eli jo lähtökohtaisesti meillä on lauma ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla ja omaavat eri mielenkiinnon kohteet.

Olenpas sekava, siis vaikkapa jos olisimme lintubongareita olisi meillä jotain yhteistä ja ajatusmaailma edes vähän yhtenäisempi.
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Hebuli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Starflare kirjoitti:Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Jooga jossain kansanopistossa tai missä lie. Ei se tosin mikään uusi harrastus ole, vaan tuhansia vuosia vanha.
Starflare

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Hebuli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Jooga jossain kansanopistossa tai missä lie. Ei se tosin mikään uusi harrastus ole, vaan tuhansia vuosia vanha.
Onpa muuten käväissyt mielessäkin, mutta täälläpäin en ole nähnyt mitään ilmoitusta saati vastaavaa että olisi edes järjestetty.

EDIT: Typo
hermine

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kannattaa vuodenvaihteessa katsella paikallisen kansalaisopiston ohjelmaa, yleensä alkeistason joogakursseja järjestetään aika pienilläkin paikkakunnilla. Hyvä harrastus, tosin kansalaisopiston ryhmät saattaa olla aika mummovoittoisia mutta ainakin saat miehenä sitten erikoishuomiota/suosiota :)

Suomentakaa mulle front-line manager, division manager ja remote manager? mitkä noista on isoimpia pomoja ja missä suhteessa nuo yleensä on toisiinsa? ihan käsittämätöntä lukea jostain organisaatioiden sisäisistä verkostoista kun ei ole mitään käytännön tajua yritysmaailmasta. olis kai ihan paikallaan yrittää pitää muutama työelämävuosi ennen syventäviä opintoja...

ja sit jos joku tietäisi löytyykö netistä ilmaista mutta laajaa sanakirjaa?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Clay »

hermine kirjoitti:ja sit jos joku tietäisi löytyykö netistä ilmaista mutta laajaa sanakirjaa?
[linkki]www.yourdictionary.com[/linkki] on omassa käytössäni osoittautunut tyydyttäväksi, mutta en tiedä löytyykö sieltä minkään sortin erikoissanastoa.
Nyt penikseni on fantastinen!
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Itseriittoisaan tyyliini esitän sekä kysymyksen että vastauksen:

K: asuntoni ikkunat huurtuvat talvisin. Ikkunatiivisteet ovat ehjät. Mikä mättää?

V: tarkistapa että ilmanvaihtoventtiilit eivät ole suljettu tai tukossa
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kysyn teiltä, rakkaat runkkarit, apua seuraavaan ongelmaan:

Olen pitämässä tuparit, ja haluaisin jollain "kauniilla" tavalla ilmaista kutsuissa, etten halua kuutta Aaltovaasia ja kymmentä viinipulloa, vaan nekin rahat voi arvon vieraat kantaa lompakkooni, tai käyttää lahjakortteihin. Uudessa kodissa kun on vielä paljon ostettavaa (mm. verhot, matot jne.), käyttäisin mielelläni "lahjat" näihin ostoksiin. Miten voin ilmaista tämän asian kutsuissa?

Laittakaapa nyt runoisuoni/li liikkeelle, apuanne tarvitaan!
Viimeksi muokannut Patz, 21.11.2005 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vastatkaa nyt, tällä asialla on KIIRE!
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos haluat tuoda lahjan, arvostaisin eniten käteislahjoitusta "**********:n Kodinperustamisrahastoon"
Exsat

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:Jos haluat tuoda lahjan, arvostaisin eniten käteislahjoitusta "**********:n Kodinperustamisrahastoon"

Jotain vastaavaa pyörittelin täälläkin:

Mahdolliset lahjukset voidaan osoittaa Patsyn ja Sulon Sisustusrahastoon esimerkiksi käteisenä tai lahjakorttina.
SingleMalt

Wlanpurkkiruosituksia

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Tarkoituksena olisi laittaa kotiin "verkko" pystyyn, jossa on kaksi osapuolta. Xboksi ja läppäri. X tulee suoraan piuhalla kiinni ja läppäri Wlanilla.

Suosituksia wlanpurkista, jossa tuo konfiguraatio toimii, ja kunnolla?
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kutsut lähetetty, kiitos avustanne!
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Kutsut lähetetty, kiitos avustanne!
Kai muistat mun osoitteeni? :D
AugieM

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AugieM »

Onko Helsingissä sellaista ravintolaa, jonne voisi viedä oman viinipullon?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AugieM kirjoitti:Onko Helsingissä sellaista ravintolaa, jonne voisi viedä oman viinipullon?
Ei. Käsittääkseni laki ei tätä salli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin