Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mirkku kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:1 olisi siis tuttu ja turvallinen, varma valinta, mutta jo "elähtänyt" ja tylsä, loppuunkaluttu ja yllätyksetön. Vaihtoehto 2 on.. :shock:... tunnen häntä kohtaan jotain, mitä en muista koskaan kokeneeni ketään kohtaan
Eikö tämä vastaa sun kysymykseen. Mä olen enemmän tunne kuin järki ihminen, kumpi sinä oot?
Aina, tätä ennen siis, olen ajatellut järjellä viikon, kuukauden, puoli vuotta asioita eteenpäin. Olen siis miettinyt tekojeni seurauksia. Nyt repsahdin ja unohdin järjen äänen hetkeksi ja sotkeennuin tunteideni vietäväksi.
Jos olet järki-ihminen, valitset insinöörin. Jos olet tunneihminen, valitset markkinointimiehen.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Chap kirjoitti: Jos olet tunneihminen, valitset markkinointimiehen.
Mutta sitten täytyy varoa jäämästä kakkoseksi taimenelle.
Lucy

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mirkku kirjoitti:2 sekoittaa mun pään totaalisesti jo pelkällä "moi"-viestillään :shock:.
Annan ääneni numerolle 2. Kuulostaa poikkeukselliselta, ellei päälläsi ole yleensäkin taipumus mennä helposti sekaisin tervehdyksistä. Älä tee kuitenkaan hätiköityjä päätöksiä, vaan katso rauhassa mihin suuntaan tilanne ja tunteesi kehittyvät. En tiedä onko tilanteilla tapana järjestyä itsekseen, mutta jos päättäminen tuntuu täysin mahdottomalta niin melko varmasti aika tekee jossain vaiheessa päätöksen puolestasi.
Viimeksi muokannut Lucy, 22.09.2008 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Kakkonen on ykkönen. Jos simpukassa ei oo vettä niin on turha soutaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mirkku kirjoitti:"elähtänyt" ja tylsä, loppuunkaluttu ja yllätyksetön
Meinasin ensin vastata "tapa se sika", mutta ilmeisesti ykköstä kohti sinua vetää lähinnä se ettet ainakaan jäisi yksin? Kakkosta tekisi enemmän mieli mutta pelkäät ettei hänestä ole yhtä tasalaatuiseen ja pitkäaikaiseen suhteeseen?

Kivikautinen TosiNainen ratkaisisi dilemman hankkiutumalla paksuksi sähikäisen kanssa ja antamalla tylsän ja turvallisen vaihtoehdon kasvattaa näin saatu jälkikasvu. Tällä tavoin kaikki voittavat, kunhan et paljasta juontasi kellekään. Me lupaamme pitää salaisuutesi.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 22.09.2008 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mirkku kirjoitti:2 sekoittaa mun pään totaalisesti jo pelkällä "moi"-viestillään :shock:. 1 puolestaan tietää minusta lähes kaiken, joten voin olla totaalisen oma itseni, mutta ei saa sisäistä värinää aikaiseksi sen kummemmin...
Ykkönen on käytännössä veljesi, kakkonen rakastajasi. Mieti kuule sitä.

Kerran olen kieltäytynyt henkisen veljen osasta kun Suuri Rakastaja sitten "yllättäen" jättikin hänet ja sille tuli hinku takaisin järkivaihtoehdon eli insinöörin luokse. Kieltäytymispäätöstäni avitti kovasti se etten itsekään niin välittänyt enää kyseisestä harmaahiirulaisesta, ja olin alunperinkin ollut hieman helpottunut siitä että hän ehdotti ns. taukoa.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 22.09.2008 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Storia

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Storia »

Frederik Krueger kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:2 sekoittaa mun pään totaalisesti jo pelkällä "moi"-viestillään :shock:. 1 puolestaan tietää minusta lähes kaiken, joten voin olla totaalisen oma itseni, mutta ei saa sisäistä värinää aikaiseksi sen kummemmin...
Ykkönen on käytännössä veljesi, kakkonen rakastajasi. Mieti kuule sitä.
Ykkönen on käytännössä aviomies ainesta, kakkonen on se, jonka takia kannattaa luopua avioliitto ajatuksista.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Storia kirjoitti:Ykkönen on käytännössä aviomies ainesta, kakkonen on se, jonka takia kannattaa luopua avioliitto ajatuksista.
Mutta kakkonen pitää ensin vähintään kokea ja koluta loppuun tai muuten jää herkästi haikailemaan sitä tai sellaisia koko loppuiäkseen. Tulee herkemmin syrjähyppyjä ja sensellaisia sen tylsänturvallisen avioliiton aikana. Kuka nyt veljensä kanssa yleensäkään naimisiin menisikään?

Keikaus sanoisi tähän varmaankin että kakkonen on Mirkun nenään paremman hajuinen. Ai niin tärkeä tieto jäi puuttumaan! Mirkku käytätkö tällä hetkellä e-pillereitä? Hajuvalinta kannattaa tehdä pillerittömässä mielentilassa, muuten voi tulla huti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edsit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mirkku kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Kivikautinen TosiNainen ratkaisisi dilemman hankkiutumalla paksuksi sähikäisen kanssa ja antamalla tylsän ja turvallisen vaihtoehdon kasvattaa näin saatu jälkikasvu.
Tuollaiseen toimintaan en ikuna ryhtyisi. Ennemmin syöksyisin alas kalliolta. Ykkönen haluaisi lapsia, kakkonen ei... en myöskään minä.

Voinko ottaa ykkösen mieheksi, kakkosen rakastajaksi... :roll:?
Sitähän mä tuossa niinku vähän niinku niinku ehdottelinkin. Ykkönen haluaa lapsen mutta kakkonen ei: tämäkin sopii täydellisesti suunnitelmaan, kunhan uskottelet molemmille lapsen olevan ykkösen. Muahahhah. Muaaahhahhah! MUAAHAHAH!

http://www.youtube.com/watch?v=ZBRI3iHmLys

PeeÄss. Kysyit alunperin voiko kahta kohdetta rakastaa romanttisessa mielessä, mutta vaikuttaa siltä ettei kiintymyksesi ykköstä kohtaan ole varsinaisesti tuota laatua, vaan enemmänkin just sitä veljellistä kiintymystä? Tiedä sitten voiko jälkimmäisenkään kohdalla puhua varsinaisesta rakkaudesta, puhdas ovulaation aikainen kiima siinä taitaa luultavammin puhua.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 23.09.2008 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: Pitäähän sitä naisen edes kerran elämässään ihastua pahikseen, onpahan sekin sitten poissa päiväjärjestyksestä.
Mitä jos rakastuu aina pahikseen? Miten semmoset esitellään mutsille? (Tosin nyt pitäis ensin määritellä pahis, EW-tyyli. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Mitä jos rakastuu aina pahikseen? Miten semmoset esitellään mutsille?
Sellaisia ei esitellä mutsille, ellei sitten halua että pahis iskee mutsinkin ja pakenee hänen kanssaan Keski-Länteen yhteiselle pankkiryöstökeikkamatkalle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Lucy kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:2 sekoittaa mun pään totaalisesti jo pelkällä "moi"-viestillään :shock:.
Annan ääneni numerolle 2. Kuulostaa poikkeukselliselta.
Eh? Eikö tämä kuulosta (tai kitinäläisittäin kuuLLosta) siltä, että 2:ssa itsessään ei ole mitään kiinnostavaa, vaan kaikki on Mirkun itse kaveriin projisoimaa? Tai siis pelkässä moi-viestissä nyt ei vaan ole mitään kummempaa sisältöä, jos ei vastaanottaja sitä sinne laita. Kuulostaa siltä, että 2 on pelkkä tyhjä väline Mirkun omien epävarmuuksien ja pelkojen kanavoimiseksi, jotka liittyvät 1:een sitoutumiseen. Ja muutenkin Hollywood-romantiikka on yliarvostettua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NegaDuck

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mistä voi ihan ostamalla ostaa juomatölkin eristeitä? Siis semmoinen eristävästä materiaalista tehty hylsy jonka sisällä jääkaappikylmä juoma pysyy kylmänä. Työkaverilla on yksi mainoslahjaksi saatu. Mutta kai niitä ihan kaupastakin saa?

(askartelin sellaisen taannoin Pringles-purkista ja vaahtomuovista, mutta en jaksa syödä toista purkillista Pringlejä vain saadakseni uuden)
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:Mistä voi ihan ostamalla ostaa juomatölkin eristeitä? Siis semmoinen eristävästä materiaalista tehty hylsy jonka sisällä jääkaappikylmä juoma pysyy kylmänä.
Mihin sellaista oikeasti tarvitsee? Ei kai sitä juomaa ole tunti tolkulla tarkoitus siinä tölkissä pitää? En ole ainakaan itse koskaan huomannut että tölkkijuoma ehtisi lämpenemään mitenkään häiritsevästi. Jos kokee asian niin, eikö sen juoman voisi vaikkapa kaataa lasiin muutaman jääpalan seuraksi?
Quinevere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Onko Ylermi Pyrden reinkarnaatio?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Monsieur Manala kirjoitti:Jos kokee asian niin, eikö sen juoman voisi vaikkapa kaataa lasiin muutaman jääpalan seuraksi?
Koitin tuota vinkkiä kaljan kanssa, toimii!

Tämä on kuitenkin edelleen parempi vaihtoehto.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Quinevere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

exPertti kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Onko Ylermi Pyrden reinkarnaatio?
Pyrde lähti palstalta tärkeistä henkilökohtaisista syistä ja nyt sinä menit paljastamaan tämän asian hänen stalkkerilleen.
:doh:
Quinevere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Mirkku kirjoitti:loppuunkaluttu

Nättiä. Jos tuo on kuvauksesi tyypistä, niin miksi ihmeessä pähkäät asiaa täällä?

Oon varmaan huono neuvomaan kun en ole koskaan ollut kahden miehen loukussa ja ihmettelen miten sellaiseen ylipäätään päätyy.
Lucy

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lucy »

urpiainen kirjoitti: Eh? Eikö tämä kuulosta (tai kitinäläisittäin kuuLLosta) siltä, että 2:ssa itsessään ei ole mitään kiinnostavaa, vaan kaikki on Mirkun itse kaveriin projisoimaa? Tai siis pelkässä moi-viestissä nyt ei vaan ole mitään kummempaa sisältöä, jos ei vastaanottaja sitä sinne laita.
Kuulostaa, mutta siihenkin on epäilemättä olemassa syynsä miksi hän toimii näin.
urpiainen kirjoitti: Kuulostaa siltä, että 2 on pelkkä tyhjä väline Mirkun omien epävarmuuksien ja pelkojen kanavoimiseksi, jotka liittyvät 1:een sitoutumiseen. Ja muutenkin Hollywood-romantiikka on yliarvostettua.
Syy voi olla tämä tai sitten se voi olla joku täysin toinenkin. Siitä olen samaa mieltä, että kakkonen on tosiaan vain keino Mirkun epävarmuuksien ja pelkojen kanavoimiseksi, mutta en ole näillä taustatiedoilla täysin vakuuttunut siitä, että ne liittyvät välttämättä lainkaan ykköseen. Mitä Hollywood-romantiikkaan tulee, niin tässä tapauksessa näyttäisi varsin epätodennäköiseltä, että Mirkku ratsastaisi kummankaan kanssa valkoisella hevosella auringonlaskuun ja eläisi koko loppuelämäänsä onnellisena. Hän saattaisi sen sijaan päästä sankarinsa kanssa kenties lähigrillille ja takaisin hieman ruosteisella, mutta toimivalla vespalla ja elää elämänsä kohtuullisen tyytyväisenä hamaan loppuun asti.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Jos kokee asian niin, eikö sen juoman voisi vaikkapa kaataa lasiin muutaman jääpalan seuraksi?
Koitin tuota vinkkiä kaljan kanssa, toimii!
Jos nyt en ihan väärin muista, Ankka ei taida juoda olutta. Olut nautitaan sitten tietenkin pakastimessa jäähdytetystä tuopista.
NegaDuck

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Ei kai sitä juomaa ole tunti tolkulla tarkoitus siinä tölkissä pitää?
Helteellä telkun/koneen ääressä on kiva siemailla silleen hitaasti. Ja kyllä se ehtii siinä lämmetä. Ja näpit kastua tiivistyvästä kosteudesta. Ja kaikkee. Ihan kivaksi se askartelemani eriste on osoittautunut.

Jenkeissä on myytävänä häkellyttävä, ainutlaatuinen Lentävä Tölkkieriste. :jee:
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Askartele tollasesta :P

edit. Saa valmiita päällyksiäkin
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin