Päivän lainaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kohta historia tulee taas toistamaan itseään...
Berliiniläisessä bussissa turkkilaiset kiusasivat kanssa matkustavaa saksalaista.
Sivusta katsova mummo huikkasi että jättäkää poika rauhaan!
Turkkilainen huikkaa että: ette Te meille enää mitään mahda! Meitä on täällä jo miljoonia.
Mummo siihen, että niin oli yhteen aikaan juutalaisiakin...
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
RP

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tuo ehkä avautuisi himpun verran paremmin jos taustatietona olisi tämä saksalaisten/turkkilaisten yhteiselon ei-toimimattomuus uutinen.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Mitäs turhia. Kaikki lehtiä lukeneet tietävät, että monikulttuurisuus on epäonnistunut Saksassa. (ja kaikkialla muuallakin.)

Kun neljännenkään polven maahanmuuttajat eivät osaa puhua elättäjävaltionsa kieltä eivätkä muutenkaan integroitua, niin sisällissota ja ruumiitahan siitä seuraa kun maksajan mitta tulee täyteen.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jos vielä joskus menen kouluun töihin, olen jo kehittänyt opetusmetodin, jolla saan lasten huomion ja mielenkiinnon hereille eli puhun heille ymmärrettävää kieltä, sitä, jota he puhuvat minulle. (Älä yleistä!)

Tunti alkaa:

Huomenta. Toimin tämän päivän opettajananne. En tiedä, miksi oma opettajanne on poissa, toivottavasti joku räjäytti hänet paskaksi. Minun nimeni on Vitun Huora. Koska en muutamassa tunnissa opi teidän kaikkien nimiä, niin kutsun teitä Paskahousuiksi, Vammaisiksi ja Homoiksi. Ja tällä tunnilla opiskelemme ainetta, joka on ihan perseestä, eli historiaa (äikkää, matikkaa ym whatever).

Molemminpuolinen ymmärrys kumpuaa yhteisestä kielestä, eikö?

homma
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä on uutisotsikko..
Humalasta odotetaan pelastajaa Perun köyhille!
(suomalaiset köyhät ovat jo tätä toteuttaneet)

Niinpä tietysti, ja olipas helppo ellei suorastaan heikko..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Minun armeija-aikananikin kerättiin veteraaneille. Eräs sankari keräsi päivän ja kun rahaa oli tarpeeksi, meni viinakauppaan ja osti rahoilla viinaa. Ryyppäsi sitten puistossa, kunnes järjestyspartio korjasi talteen uupuneen feissarin. En tiedä, kuinka kauan voi putkassa olla.....
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Helsinkiläinen Tino Singh on huolissaan netissä lisääntyneistä vihakirjoituksista. "Siellä kytee viha maahanmuuttajia ja kansainvälistymistä vastaan", Singh sanoo.
Ei pidä paikkaansa.

Kansainvälistymistä ei kai kukaan vastusta, sehän on monikulttuurisuuden vastakohta.

Kansainvälisyys on kansojen ja niiden jäsenten vapaaehtoista ja hyötyä tuottavaa kanssakäymistä, kun taas monikultturismi on ylhäältäpäin ohjattua, fasistista, pakotettua ja vastentahtoista alkuperäiskulttuureiden tuhoamista ja ahtaalle ajamista sekä vieraiden arvojen väkinäistä tuputtamista.

Kansainvälisyys tapahtuu itsestään ja luonnollisesta ihmisten tarpeista ja uteliaisuudesta lähtien, mutta monikultturismi ei perustu kansalaisten mihinkään tarpeisiin vaan se päinvastoin heikentää alkuperäisväestön mahdollisuuksia käyttää omia resurssejaan ja tyydyttää tarpeitaan sekä viettää omaehtoista elämää päättäen itse asioistaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"Jos sinulla on lainaa satatonnia, sinulla on ongelma. Jos sinulla on lainaa satamiljoonaa, pankilla on ongelma."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:"Jos sinulla on lainaa satatonnia, sinulla on ongelma. Jos sinulla on lainaa satamiljoonaa, pankilla on ongelma."
Vanha tosiasia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1.Estä rasimi
Rasisti ei ilmesty sattumalta. Rasismin syihin voidaan puuttua ja rasismi on torjuttavissa ja vältettävissä. Rasimin yleisin ilmentymisssyy on varomaton tai huolimaton sosiaalietuuksien käsittely.
Ihminen aiheuttaa itse noin 50 % rasismista. Näistä rasimitilanteista on noin 1 % tahallaan aiheutettuja ja noin 30 % huolimattomuudesta aiheutettuja,loput väärinymmärryksiä(Joko tahallisia tai tahattomia). Mieti rasismin mahdollisuutta ja rasismin vaaroja kodissasi ja tunnista sekä ehkäise mahdolliset vaarat.
Vaaratekijät ja vaaratilanteet voidaan usein poistaa oma-aloitteisesti tottumusten muutoksilla ja pienilläkin toimenpiteillä. Tärkeätä on myös oivaltaa, että oma riskinotto vaikuttaa rasistiturvallisuuteen. Huolimaton herjanheitto yhdistettynä humalahakuiseen alkoholin käyttöön on merkittävä riski.
Arjen rasistisuus on monesti sinusta itsestäsi kiinni, halustasi huolehtia turvallisuudesta, kyvystäsi tunnistaa mahdolliset vaaranpaikat, kyvystäsi noudattaa sääntöjä ja ohjeita, tarkkailla ympäristöä, ennakoida tulevaa, sekä kyvystäsi tehdä vaaratilanteissa oikeita päätöksiä.

2.Rasismi-ilmoituksen tekeminen
Rasismitilanteessa soita 112
1.Soita rasistipuhelu itse, jos voit.
2.Kerro, kuka on rasisti.
3.Kerro rasistin tarkka osoite ja kunta.
4.Vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin,totta ei tarvitse puhua.
5.Toimi annettujen ohjeiden mukaisesti.
6.Lopeta puhelu vasta saatuasi siihen luvan.

3.Rasimisuunnitelma ja poistuminen rasistisesta rakennuksesta
Rasistisessa tilanteessa pitää rakennuksesta pystyä poistumaan nopeasti ja turvallisesti. Turvallisen poistumisen ratkaisee oma osaaminen ja ennakkosuunnittelu.
Tee yhdessä perheesi kanssa oma pelastautumissuunnitelma.
•poistuttaessa rakennuksesta ei lähdetä hakemaan tavaroita muista huoneista
•ovet ja ikkunat suljetaan, jotta rasisti ei saa happea ja nettiyhteys katkaistaan jotta rasisti ei pääse keskustelmaan vihasivuille.
•ulkona mennään ennalta sovittuun rasistivapaaseen kokoontumispaikkaan
•hätäilmoitus numeroon 112 turvallisesta paikasta

4.Toiminta rasismitilanteessa
Rasistin huoneesta on itse pystyttävä poistumaan nopeasti - viimeistään 2-3 minuutin kuluttua rasisimin havaitsemisesta
Jos omassa asunnossasi on rasisti tai jos itse olet:
•poistu ulos
•sulje ovet perässäsi poistuessasi asunnosta
•auta muitakin poistumaan
•voit yrittää tukahduttaa rasismin peitteellä tai käsisammuttimella(Päähän sillä lyömällä), mikäli mahdollista (Lyö rasistia sillä päähän tai jos olet itse rasisti niin lyö omaa päätäsi)
•tarvittaessa konttaa tai ryömi, lattianrajassa rasismia on vähiten
•soita 112 turvallisesta paikasta
•opasta poliisi ja vähemmistövaltuutettu lakimiehineen paikalle.
•poistuessasi käytä rappuja, hissiin voit jäädä loukkuun rasistin kanssa.

5.Pelastautuminen rasistisesta tilanteesta
Sinulla ja perheelläsi pitäisi olla mietittynä pelastautumisreitti rasistin varalle. Yhdessä kannattaa tutkia, miten ovista, ikkunoista ja uloskäynneistä voidaan pelastautua. Jos ikkuna täytyy rikkoa pakoon pääsemiseksi, kuinka se tapahtuu? Sopikaa ennalta, missä kokoonnutte, kun olette päässeet rasistin talosta ulos. Varsinkin pienille lapsille tulee korostaa, että rasismia ei saa mennä piiloon pöydän alle tai komeroon!

Pelastautumisreitit tulee aina pitää esteettöminä, joten älä koskaan lukitse turvalukkoja sisällä ollessasi. Sinun ja perheesi täytyy päästä ulos avaimetta ja vähemmistövaltuutetun tarvittaessa sisään.
Jos rasismin syttyminen huomataan heti sitä voi yrittää sammuttaa. Vaikka rasisti sammuu, soita hätänumeroon 112. Vähemmistövaltuutetun on hyvä käydä tarkastamassa, että rasisti on sammunut kunnolla eikä havahtumisen vaaraa ole. Älä kuitenkaan vaaranna itseäsi ja varmista aina pakotiesi.

Jos rasismi kuitenkin leviää nopeasti eikä sen patoaminen argumentein onnistu, pelasta vaarassa olevat ihmiset, varoita muita, poistu huoneesta sekä sulje ovi perässäsi. Hälytä tämän jälkeen vähemmistövaltuutettu ja poliisi numerosta 112 turvallisesta paikasta.

Jos et pääse ulos tavanomaista tietä, sulje rasistin huoneeseen johtavat ovet. Soita hätäilmoitus numeroon 112 ja kerro tarkkaan missä olet. Pyri käyttämään vaihtoehtoisia poistumisteitä kuten esimerkiksi ikkunaa tai parveketta. Mikäli poistuminen on mahdotonta, mene avoimeen ikkunaan tai parvekkeelle. Pyri herättämään huomiota esimerkiksi huutamalla "rasisti", heiluttamalla vaatetta tai vilkuttamalla valoja, jotta vähemmistövaltuutettu löytää sinut. Muista sulkea ovi, jotta rasismi ei pääse leviämään parvekkeelle.

6.Miksi pitää hankkia rasismivaroitin?
•rasismivaroitin nopeuttaa rasistin havaitsemista mahdollisimman aikaisessa vaiheessa
•Rasismivaroitin varoittaa rasistista kovalla hälytysäänellä
•Rasismivaroittimen hälytysäänen tulee kuulua asunnon kaikkiin osiin, joissa normaalisti oleskellaan
•ääni herättää nukkuvankin ihmisen ja antaa 2-3 minuuttia aikaa pelastautua asunnosta
•kuulovammaisille on olemassa erilaisia tärinällä ja valolla varustettuja rasismivaroittimia
•Rasismivaroitin on CE-merkitty rakennustuotteena (tulee voimaan 1.1.2012)
•Rasismivaroittimen mukana toimitettavissa käyttöohjeissa on riittävät tiedot rasismivaroittimen asianmukaisesta sijoittamisesta, asennuksesta, kunnossapidosta, testauksesta ja hävittämisestä (tulee voimaan 1.1.2012)
•Rasismivaroittimen on täytettävä rasistivaroitinstandardin SFS-EN F14604YP6 vaatimukset
•Vähemmistövaltuutetun viranomaiset valvovat rasistilain nojalla rasismivaroittimen hankinta- ja kunnossapitovelvoitteen toteutumista
•Rakes (Rasismitekniikan Keskus) valvoo markkinoilla olevia rasimivaroittimia: laitteiden tulee olla toimintavarmoja ja käyttötarkoitukseensa sopivia
•markkinoilla on myös skini, kilju- ja yhdistettyjä rasisti/kiljuvaroittimia
•Kiljusaatioon perustuvan rasismivaroittimen säteilystä ei ole ihmiselle haittaa, koska kiljua-ainetta on vähän ja sekin on kapselin sisällä suojassa. Näissä rasismivaroittimissa on useimmiten pieni määrä Koff 3:ta, joka on eristetty ruostumattomasta teräksestä valmistettuun kapseliin
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tyson ruined pay-per view for me when he knocked Hearns out in 90 seconds.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Starships In a Century?
I find all the BS that gets thrown around about how technology from the middle of the last century like space travel or fourth generation nuclear power is "only X decades away" rather annoying. It makes me feel like we're living in decline portrayed in the Foundation novels.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"Maastohiihto on edelleenkin uskottava. Tämä kohu osoittaa, että laji on kiinnostava."
- Mika Kulmala
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Biaudet huolestui suomalaisista: "Useimmilla ei yhtään ulkomaista ystävää"

Pitäisköhän sitä itsekin osallistua talkoisiin, vaikka liittyä naamakirjaan ja ihan yleisen huolestuneisuuden hälventämiseksi kaapata joku kiva neekeripoika kaveriksi. Päivän hyvä työ.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Biaudet huolestui suomalaisista: "Useimmilla ei yhtään ulkomaista ystävää"

Pitäisköhän sitä itsekin osallistua talkoisiin, vaikka liittyä naamakirjaan ja ihan yleisen huolestuneisuuden hälventämiseksi kaapata joku kiva neekeripoika kaveriksi. Päivän hyvä työ.
Voisin ruveta tutustumaan tuohon naapuriosaston minihametta pitävään kinkkityttöön vaikka. Olisi Eva tyytyväinen.
Missäs ihmeen paskaseudulla sä oikein asut jos siellä tuollaisia tapaa?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Biaudet huolestui suomalaisista: "Useimmilla ei yhtään ulkomaista ystävää"

Pitäisköhän sitä itsekin osallistua talkoisiin, vaikka liittyä naamakirjaan ja ihan yleisen huolestuneisuuden hälventämiseksi kaapata joku kiva neekeripoika kaveriksi. Päivän hyvä työ.
Voisin ruveta tutustumaan tuohon naapuriosaston minihametta pitävään kinkkityttöön vaikka. Olisi Eva tyytyväinen.
Missäs ihmeen paskaseudulla sä oikein asut jos siellä tuollaisia tapaa?
Pertti tarkoittaa viereisessä kuutiossa asuvaa tyttöä

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"Hyväksyn myös homot mutta en heidän tapojaan."
- Oinonen Pentti

Jäin miettimään, miten tämä on käytännössä mahdollista, koska eihän se ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi Aku on niin kovasti Iineksen perään. Iineshän on aivan hirveä menstruaalimonsteri. Vihainen, vaativa, nalkuttava, äkkipikainen ja pinnallinen hiekkavagina.

Iines valittaa Akulle toimettomuudesta, vaikkei hänellä itsellään ole minkäänlaista ankkakaanonissa vahvistettua ammattia. Iines valittaa aina, että Aku on lihava, vaikka on itse aivan samankokoinen.

Iines pyörittää aivan avoimesti ja häpeilemättä kahta miestä pikkusormensa ympärillä.

Iines, haista paska.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

En minä mikään rasisti ole, mutta jotenkin minusta on kivempaa, että Afrikka on netin päässä, eikä naapurissa. Mistä johtunee?
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Joku potilas kertoi kollegalleni, että ei halua aloittaa verenpainelääkitystä, koska on taistelijaluonne.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Näin unta Suomesta, jossa Euroviisuissa laulaa Pertti Kurikan Nimipäivät, heikompaa ainesta ei halveksita ja taskuliina ei ole pakollinen." - Kari Peitsamo
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In the US, health insurance companies are starting to give discounts to people with a lower BMI.

The problem was that fat people were good for the economy: More doctor visits, more dining out, more clothes, etc... Have you ever known a stingy fat person? They may not be generous, but God bless them, they spend every last dime they have.

Times are changing, and excessive consumption will soon fall out of favor
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti:"Näin unta Suomesta, jossa Euroviisuissa laulaa Pertti Kurikan Nimipäivät, heikompaa ainesta ei halveksita ja taskuliina ei ole pakollinen." - Kari Peitsamo
EIkös Pertti Kurikan Nimipäivät edustanut Suomea euroviisuissa? Taskuliinaa ainakaan mulla ei nyt ole..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:"Näin unta Suomesta, jossa Euroviisuissa laulaa Pertti Kurikan Nimipäivät, heikompaa ainesta ei halveksita ja taskuliina ei ole pakollinen." - Kari Peitsamo
EIkös Pertti Kurikan Nimipäivät edustanut Suomea euroviisuissa? Taskuliinaa ainakaan mulla ei nyt ole..
Ja, kuten joku jo jossain kirjoittikin, moni suomalainen jalkapalloilija sai jopa kutsun linnan juhliin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän lainaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:"Näin unta Suomesta, jossa Euroviisuissa laulaa Pertti Kurikan Nimipäivät, heikompaa ainesta ei halveksita ja taskuliina ei ole pakollinen." - Kari Peitsamo
EIkös Pertti Kurikan Nimipäivät edustanut Suomea euroviisuissa? Taskuliinaa ainakaan mulla ei nyt ole..
Ja, kuten joku jo jossain kirjoittikin, moni suomalainen jalkapalloilija sai jopa kutsun linnan juhliin.
Persujakin oli kutsuttu!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin