Olen/olin alasti- raportit

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Olen/olin alasti- raportit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Täällä on ketju "mitä sinulla on päälläsi juuri nyt". Minua se kiinnostaa vain, jos misut (koetan heteroutua) kertovat olevansa ilkialastomia. Tai pelkissä pikkareissa. Tai alaosattomissa.

Tähän ketjuun siis pitää raportoida kun on ihan alasti. Tai vuorokauden sisään kun on ollut alasti.
Itse olen nyt IHAN NAKUNA, mutta se on harvinaista, koska saunassa siis käyn vain kerran viikossa ja nykyään nukunkin päivävaatteissani, mitä sitä turhaa riisumaan.

Miehetkin saa (homosti) vastata, mutta heteroutta tavoitellessani naisten alastomuus kiinnostaa enemmän. Mieluiten sellainen viaton alastomuus, suihkussa tai riisuessa/pukiessa.. mutta jos seksiakteihin liittyy, saa senkin raportoida, nautinhan masokistisesti pillukateudesta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Olen/olin alasti- raportit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nytten olen syvästi loukkaantunut.
Tähän ketjuun ei ole tullut yhtään alastomana olon kertomista.

Jotka kiihoittasivat minua varsinkin naisten sanomina. Tai jos homoksi yritän, myös miesten alastomuutena.

Onko nyt niin, että Kitinäläiset eivät ole alasti koskaan?
Eivät paneskele (kuten en minäkään) tai paneskelevat vaatteet päällä?

Eivät kylve koskaan, kuten minäkin harvoin?

Eivät vaihda alusvaatteita?

Eivät vaivaudu vaihtamaan yöpukuun tai pyjamaan? Kuten en minäkään, joka laiskuuttani nykyään nukun päivävaatteissani. Siis paidassa ja saastaisissa runkkufarkuissani.

TÄNÄÄN olin kuitenkin ihan alasti! Suihkussa!
Katsoin viisaammaksi pestä tukkani ja muutenkin poistaa visvojani, ennen kuin menin parturiin. (Älkää misut huolestuko! "Parta" on vielä tallella).

Peseytyessäni koskettelin alastonta vartaloani ihan joka paikasta, myös timmiä peppuani ja esinahan alta!

Jos kitinäläiset alasti koskaan olette, kertokaa tässä. Tietysti minun kiihoitukseksekseni. Mutta jos ette koskaan kerro, epäilen, että olette vielä epäsiistimpiä, koskaan peseytymättömiä, aina vaatteissanne nukkuvia, koskaan vaatteitanne vaihtamattomia. Ja lisäksi ette koskaan nussi, ainakaan alastomana.

Edit: plussaa jos lähetätte viestin ihan nakuna, mutta saa toki kertoa nakuilun jälkeenkin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Olen/olin alasti- raportit

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä voisin nyt kattaa koko loppuelämäni tämän ketjun osalta kertomalla, että ainakin kaksi kertaa päivittäin olen alasti hetken, kun vaihdan vaatteet.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Olen/olin alasti- raportit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiitos saira.
Mutta kun muutenkin arvaan, että olette alasti arvaan päivittäin. Toisin kuin minä, joka nykyään nukunkin vaatteisillani ja peseydyn vain kerran viikossa. Tai nyt vierähti kaksi, koska viime perjantain sauna-aikaan halusin katsoa romanttisen komedian Bridget Jones 2.

Joten tuo ei ihan riitä.
Mustasukkaisena (sukkia en vaihda edes saunassa käynnin jälkeen) seuraan tuota "Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt"-ketjua, ja sinne kyllä kertyy todistuksia alasti olosta.

Kuten:
Teraslilja_m kirjoitti:Kello on nyt 15:30, enkä ole pukenut päälle yhtikäs mitään.
BettyB. kirjoitti:Ei mitään, paitsi läppäri polvien päällä!
Ja melkein-alastomuutta kuten:
posteljaana kirjoitti:
Uma kirjoitti:Tooga.
Minullakin. Vaaleanpunainen froteepyyhe. Tulin just saunasta ja nyt olen edustuskunnossa, ei valkoisia pikkareita.
Mielestäni nuo sopii mainita vaateketjussa, mutta loogisesti ne pitäisi kertoa myös täällä!

---

No niin. Tänään (eikun eilen, nyt on jo aamuyö) perjantaina kävin siis saunassa.
Päälläni on vain Äidin lahjoittama sininen kylpytakki.
Riisun sen NYT.

Istahdan takaisin tuolille.
Katselen alastonta vartaloani, ja alan hitaasti kosketella itseäni.

Hieron paljaita hartioitani, tuntuu hyvältä kun sormeni hivelevät solisluitani.

Näen karvattoman rintani. Nännipihani ovat pienet (halkaisija noin puolitoista senttiä), mutta itse nännini (nekin vain noin kolme halkaisijaltaan) aina noin kolmen millin verran kohollaan. Koskettelen hetken pieniä nännejäni. Se tuntuu hyvältä.

Annan käsieni lipua hieman pömpällään olevalle vatsalleni. Kaljako se turvottaa vai läski? Napani pohjalla tunnen kuivuneen, sementtisen nöyhtäkokoelman!

Nyt käteni kulkevat sisäreisilleni, jalkojeni ja pallieni väliin. Munakarvoitukseni kutittaa jännästi käsiäni.

Kyrpäni on hieman tummempi kuin muu ihoni.
Nostan pippeliäni sormin ja ihailen ihonväristä laskimosuonen pullistumaa pippelini juuressa oikealla puolen, ja pientä söpöä syntymämerkkiä sen päällä.

En kuitenkaan vielä runkkaa, koska runkatessani verhoan kyrpäni vessapaperilla, ja silloin se ei enää ole täysalastomuutta.

Tuo oli malliksi teille mitä kertoa!

(Edit: nännimittani korjattu mittauksen jälkeen)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Olen/olin alasti- raportit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olin juuri ihan alasti suihkussa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Olen/olin alasti- raportit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mitä vittua mä just luin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Olen/olin alasti- raportit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mitä vittua?
En muistanut, että olen vuosia sitten (2008) perustanut tämänkin kyselyn.
Liekö alkoholilla ollut osuutta asiaan?
Miksi Niba tämän esille kaivoi 2009 jälkeen, onko salafanini?

Mallivastaukseni kuvottaa nyt jopa itseänikin, mikä on aika paljon se.

(No niin, kitinämisut voisivat toki kertoa vastaavia, jos ja kun eivät olisi jo vanhoja homehtuneita hemuleita.)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin