Narkkiketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on kausiluontoisia addiktioita erinäisiin asioihin. Tällä hetkellä olen kohtuullisen vierottunut vihreästä Tabascosta, uutena koukkuna naposteluporkkanat.

Mihin sinä olet koukussa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:Mulla on kausiluontoisia addiktioita erinäisiin asioihin. Tällä hetkellä olen kohtuullisen vierottunut vihreästä Tabascosta, uutena koukkuna naposteluporkkanat.

Mihin sinä olet koukussa?
Coca Cola Zero ja Battery (stripped) juomapuolelta
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Coca Cola Zero ja Battery (stripped) juomapuolelta
Oot NIIN väärässä! Light ja sokeriton RedBull, aaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Coca-Cola (eikä mikään vitun light tai zero saatana). On nyt kieltolistalla, mutta kyllä hammasta kolottaa joka päivä.
MGandhi

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Coca Cola Zero ja Battery (stripped) juomapuolelta
Oot NIIN väärässä! Light ja sokeriton RedBull, aaah!
Juu ei. Zerossa paljon raikkaampi maku kuin laitissa tai VARSINKAAN tunkkaisessa sokiliemessä, josta jää puolen sentin kuorrutus kitalakeen. Te olette kaikki väärässä!

sokeritonta RB:ia en oo kyl ees tyypannu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:sokeritonta RB:ia en oo kyl ees tyypannu.
Ootpas.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:sokeritonta RB:ia en oo kyl ees tyypannu.
Ootpas.
:D On se hyvä, että joku tietää mitä mä teen! no tykkäsinkö mä siitä ees?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:no tykkäsinkö mä siitä ees?
Ihan niinq mustakin eli kuin hullu puurosta ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:no tykkäsinkö mä siitä ees?
Ihan niinq mustakin eli kuin hullu puurosta ;)


*puspus*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on tiettyjen asioiden kanssa pahasti on-off-suhde. Just nyt on esimerkiks menossa sellainen urheiluhulluus, että jo yhden välipäivän pitäminen saa aikaan huonon omatunnon. Sama juttu syömisen kanssa. Jos retkahdan jonain päivänä johonkin ruokavalion ulkopuoliseen, menee se päivä sitten muutenkin ihan pelastusarmeijalle, esim. jos illalla lähtee viihteelle (juopottelemaan), samaan konkurssiin voi käydä pitsalla ja popsia jotain naksuja etkoilla. Hölmöä.

Pitää varmaan tutkituttaa pää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vähän riippuu mistä roikkuu. Voisin vastata, ettei ole addiktioita, koska pystyn olemaan ilman mitään nautintoaineita pitkiäkin aikoja. Toisaalta mun on h-y-v-i-n vaikea olla polttamatta tupakkaa kipatessani viinaa, ja edellisen kanssa käsikädessä, mielenterveyteni ei salli liian pitkiä (yli kuukausi) viinattomia kausia. "Karkkipäivinä" uppoaa miehekkäitä/naisellisia/lapsellisia määriä suklaata; eilen kippasin kaksi pussia karkkeja + 750gr vanukasta muutaman tunnin sisään. Ilman seksiä ei myöskään jaksa kauaa (paitsi tietenkin parisuhteessa, joka ei ole Miehelle luontainen elinympäristö), muuten alkaa vituttamaan.
MGandhi

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti: Ilman seksiä ei myöskään jaksa kauaa (paitsi tietenkin parisuhteessa, joka ei ole Miehelle luontainen elinympäristö), muuten alkaa vituttamaan.
Heh, hyvin sanottu.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

- Viikonloppuisin tulee outo hinku aamukahvia kohtaan. Arkisin ei, sinänsä kummallista.

- Kesällä mökillä ja kavereiden saunailloissa (ensi perjantaina) tekee mieli ottaa ainakin muutama olut.

- Jos käsiini saan, pullotettua vihreää teejuomaa voisi juoda vaikka ainoana juomana viikkokausiin: janojuomana, ruokajuomana jne. Mitkään kolat tai energiajuomat eivät ole läheskään yhtä koukuttavia, olin koukussa jo ensimmäisen pullon ensisiemauksesta.

- Joskus harvoin iskee suklaanhimo. Tämän viikonlopun osalta kyseinen himo on jo tyydytetty (Fazerin Sininen levy ja Smash!-pussi), ei enää kiitos.

- Urheiluharrastepuolella jonkinlaisena addiktiona tällä hetkellä edetä lisää jutsuilussa ja magassa. Ekasta tulikin joitakin viikkoja sitten ihan yllättäen edettyä samalla kertaa kaksi vyöarvoa. Pärstäkerroin, pärstäkerroin.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.01.2009 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En oikein huomaa itselläni muita addiktioita, kuin nuotiolla kärtsätty makkara metsästysreissuilla, kyytipoikana mehu, ruisleipää, kurkkua+tomaattia ja jälkiruaksi kotitekoinen korvapuusti :h:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
MGandhi

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Käsite 'addiktio' tuntuu olevan vieras.
Zeb

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tai sitten näiden addiktiot on vaan tappavan tylsiä. Herra Ylppöä lainatakseni: Oot inspiroivaa seuraa, nappaat mitä vaan.
Fcuk

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tupakka, kahvi, uninapit, pepsimaxi.

Tossa pahimmat (kaikista pääsen kyllä eroon "tosta vaan" mutta huomaan palaavani käyttäjäksi taas jossain vaiheessa, edes ajattelematta nou nou!) ja sitten ihan ookoot;

Suklaa, mäkkärin QP.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Makkara, olut, tumma olut, real ale, vodka, liköörit, tummat oluet, tummat lagerit, vaaleat lagerit, makkara, perunamuussi(tulee tosi paha olo jos syö liikaa, ne nopeat tärkkelyksen törkimykset!), niin lambic oluet, Olvi, Koff, Karhu, makkara, saksalaiset oluet, belgioluet, britannialaiset oluet, single malt -viskit, makkara, Urguel, Rebel, jne.(Netti)
Viimeksi muokannut Niba, 26.01.2009 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

MGandhi kirjoitti:Käsite 'addiktio' tuntuu olevan vieras.
Addiktio on tuttu sana ja JOPA tiedän sen merkityksen. Mutta toi kirjoittamani on ainoa tunnistamani. Esiintyy vain siis tietyssä tilanteessa. Ai niin, sit tietty ruoka ja juoma. Noin yleensä. Ilman niitä tulee ihan hirveitä vierotusoireita.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei taida olla mitään. Pikku himolaisia on taito/rahapelit, iltakarkki/suklaa ja netti ylipäätään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Kofeiini.

Toisinaan jään koukkuun johonkin tietokone/konsolipeliin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kahvi ja Ed Light -energiajuoma. Nikotiini, mutta taistelen vaihtelevan onnistuneesti addiktiota vastaan. Enimmäkseen lankean vain juodessani.
milli

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja milli »

Nykyään oon koukussa kaloreiden laskemiseen tai siis kalorilaskuriin (tervettä jee), pepsi maxiin, kahviin, battery strippediin ja urheiluun. Yritän urheilla joka päivä, käyn sitten vaikka vain kävelyllä tai roudaan töihin joogamaton käyttääkseni ruokiksen pilatekseen.

Ai niin.. ja oon ihan koukussa perezhilton.comiin :mrgreen:

Nikotiiniaddiktiosta onneksi pääsin eroon jo viimekesänä *ylpeä*
bedlam

Re: Narkkiketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kahvi on pahin. Ei kykene olemaan pitkään hereillä ilman kofeiinia. Vaikka olen tupakoinut yli 20 vuotta, huomasin esim. eilen klo 15.30, etten ollut polttanut yhtään kessua eikä edes tehnyt mieli.

Huonot leffat on yksi addiktio, joka aina välillä nostaa päätään. Tai itse asiassa niiden keräily, katsominen on sitten jo vähän vaikeampaa.
Vastaa Viestiin