Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vastaan vain kalsarikysymykseen. Tällä hetkellä suosin Ruskovillan silkkivillaisia(luonnonvalkoinen) ja villaisia(tummansiniset) kalsonkeja. Pikkupakkasella riittävät silkkivillaiset, kovemmilla villaiset ja tosikovilla molemmat, päällekkäin ja yhtä aikaa.

Hirveän sääli, ettei modernissa kaunokirjallisuudessa ole omistettu montaakaan eroottista kohtausta naisten pitkille lämpöalusasuille, ainoastaan yhden olen toistaiseksi onnistunut löytämään.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tiukat mustat pitkät kalsarit, joissa Jolly Rogereita.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

scarface kirjoitti:Mustat hipsterit, joissa takapuolessa apinan kuva. Juurikin sopivat tähän olotilailuun :lol:
Kuulostaa kivalta. Jospa laittaisit kuvankin?
Edit: Minä en edes tiedä, mitä ovat "hipsterit". Joten ota kuva itsestäsi noissa niin että apina näkyy selvästi.
NuoriDaavid kirjoitti:Tiukat mustat pitkät kalsarit, joissa Jolly Rogereita.
Hurjaa. Tiesithän, että meillä pastafareilla kuuluu olla merirosvoasu?
nowaysis kirjoitti: Hirveän sääli, ettei modernissa kaunokirjallisuudessa ole omistettu montaakaan eroottista kohtausta naisten pitkille lämpöalusasuille, ainoastaan yhden olen toistaiseksi onnistunut löytämään.
Tuota puutetta juuri pyrin korvaamaan kyselemällä tässä naisten pakkasalushousuista. Lupaan kokea ne eroottisesti. Kiitos sinulle!

Nyt minulla on tavanomaiset mustat Black Horse-bokserit, mutta epähuomiossa nurinpäin. En viitsi kääntää, koska sepalus toimii näinkin ja sisäpuolihan on jo saastutettu.
Benjamin
Kitinä paheena
Viestit: 40
Liittynyt: 12.02.2012 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Benjamin »

Just tänne suunnalle suunnattu kysely!

Nyt on sellaiset valkoiset bokserit, joissa on pinkillä ja mustalla kirjoitettu eri sanoja. :mrgreen:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oon tykästynyt naisten bokserimaisiin alushousuihin. Ei haittaa, jos tuuli heilauttaa hametta ja perse näkyy. Tosin näin talviaikaan en käytä hametta ja jos käytänkin, niin on takki päällä.

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mulla on läjäpäin CK:n bokserimallisia pöksyjä, saumattomia sellaisia. Ihan parhautta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja scarface »

^^aaawww. Mäkin. Hipsterit ja boxerit kaikista mukavimmat jalassa. Stringit alkaa olla loppuunkalutut ja kohtuutylsät. Tosin tällä hetkellä mulla on stringit, punaiset ja pitsiä.. grr! :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tytöt, kyllä teidän pitäisi oikeastaan postata kuvia nuo alushousut itsenne päällä. Pelkät tuotekuvatkaan eivät ole riittävän havainnollisia. Ja minä en vieläkään tiedä, mitä ovat "hipsterit"!

Tulin juuri 110-asteiseksi lämmittämästäni saunasta. Ei siellä kauan jaksa olla, mutta kuuma tekee hyvää. Valaisin on vieläkin rikki, joten löylyttelin kynttilänvalossa. Mietin, että olisipa siinä ihan vieressä lauteilla oma Emäntä. Ihan alasti ja mieluummin sellainen nuorehko, hoikka ja pystytisuinen. Saippuoisinkin Hänet huolella, koska romantiikka on tärkeää.

No niin. Nyt minulla on Siwan halpabokserit. Mustat, koko XL. Feikkimerkkiä "Pierre Robert", kuin joku oikea muotisuunnittelija. Näissä ei ole sepalusta, mikä on häiritsevää. (T-paitani on musta ja siinä lukee: "En ole gynekologi mutta voin vilkaista", mutta se ei tähän kyselyyn kuulu)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nowaysis kirjoitti: Hirveän sääli, ettei modernissa kaunokirjallisuudessa ole omistettu montaakaan eroottista kohtausta naisten pitkille lämpöalusasuille, ainoastaan yhden olen toistaiseksi onnistunut löytämään.
Tavallaan löysin toisen eilen Don DeLillon Valkoisesta kohinasta:

"Kerran minä olin vähällä pyytää häntä vetämään säärystimet jalkaansa ennen rakastelua. Mutta pyyntö tuntui nousevan pikemminkin säälistä ja myötätunnosta kuin poikkeuksellisesta seksuaalisuudesta, ja ajattelin hänen alkavan epäillä, että jokin on vinossa."

Nauroin ääneen bussissa :D
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tenaleidit on jalassa ja juuri paskansin housuuni. Onneksi on oma huone, käry on sankka.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei ole, hähää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja huima »

^Pics tai ei uskota!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miesten hipsterit OK!
Suomi tangat kanssa ok, mutta saksalaiset on syvältä pimeästä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai o

Viesti Kirjoittaja Gat »

Laiskana kopypaskon itseäni aiempaa tästä ketjusta. Tuohon ei vastattu vaikka pikkipöksyistään kertovat. Nyt on taas talvi ja pakkasta. Joten eikö lopultakin tulisi vastauksia seuraavaan, monesti olen kysynyt!! Vai nolottaako pakkaskalsarit naisia? Miksi?

Asiaan, että käyttävätkö Kitinän naiset nyt pakkaskaudella pitkiä kalsareita vai kärvistelevätkö pikkipöksyissään? Vai korvaavatko sukkiset ja legginsit pitkät alushousut? Jos naiset käyttävät pitkiä kalsareita, miksi niitä sanotaan? "Pitkiksiksikö", kuten Anttilan alusvaatesivuilla? Täytyykö niiden välttämättä olla tyttöjen pitkät alushousut, vai kelpaavatko miestenkin sepalukselliset pitkät kalsarit?

Niin ja jos käytätte, pidetäänkö naisten pitkien kalsarien alla vielä pikkupöksyjä, kuten kuulemma sukkahousujen ja legginsien alla tehdään? Miksi? Lämpöa tavaralle vai pidikkeenä pillun vuotosuojille ja geishapalloille?

Lisäksi: Minä en ole käyttänyt villa-eli välihousuja sitten intin, mutta ennenvanhaan naisilla oli hameen alla käytettäviä lyhyitä villahousujakin pikkarien päälle. Myydäänkö ja käytetäänkö niitä vielä?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai o

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mikäs nyt, kun Dracula on noussut haudastaan?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai o

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gat kirjoitti: Niin ja jos käytätte, pidetäänkö naisten pitkien kalsarien alla vielä pikkupöksyjä, kuten kuulemma sukkahousujen ja legginsien alla tehdään? Miksi? Lämpöa tavaralle vai pidikkeenä pillun vuotosuojille ja geishapalloille?
Ei kukaan pidä sukkahousuja, ne on helvetistä. Aluhousuja pidetään koska ne pestään päivän käytön jälkeen. Pitkät kalsarit (puuvillaa, microfleeceä tai merinovillaa) pestään vain noin 3-4 päivän välein. Nyt jalassa mustat hipsterit joissa vihreän ja harmaan hirven kuvia, puuvillaiset ja villaiset pitkät kalsarit.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olin jo unohtanut tämän laatuketjun!

Nyt olisi pakkaskauden aikana ollut aika kysellä.
Itse en tietenkään käytä pitkiä alushousuja ja näistä boksereistakin on kuminauha poikki, joten reisissä roikkuvat ja palleja kylmää.

Enemmän kiinnostaa naisten raportit pakkasalushousuistaan. Vaikka lämpenisi, sopii muistella tämän pakkaskauden tyyliä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ei ole.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Black horsen bambupöksyt kun lähikaupasta löytyi aikuisten kokoiset.

Mutta perkele, nää on pirusti pienemmät kuin saman valmistajan muut vastaavankokoiset. Väliliha auki jo kun sauma raastaa. Mutta kangas on ihanan pehmeä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä ketju pitää uudelleenkäynnistää!

Tyypilliseen rehelliseen itsehäpäisevään tyyliini tunnustan, että vanhemmiltani oppia otettuani käytän nykyään alushousuina VAIPPOJA. Luitte oikein. Tenan erikóisimukykyisiä L- kokoisia miesten bokserivaippoja. Isompia ei ole apteekin hyllyssä enkä ilkeä kysyä. Minulla kun taitaa olla eturauhasvaiva ja toissa keväällä lentonäytöksessä huomasin, että niihinhän voi kustakin ihan huomaamatta! Lisäksi vatsa on ollut pitkään löysänä ja on vuotava peräpukama... joten vaipat ovat hyvä. Vaikken paskokaan housuuni samaa tahtia kuin Homie. Vaipat kuitenkin voi vain heittää pois ja pukea uudet ilman pyykinpesua.

Tosin nolothan ne. Viimeksi kun nainen tsekkaili minua, olin just kussut housuuni. Siellä Kaivopuiston lentonäytöksessä oli liian pitkät bajamajajonot. Tai sen jälkeen Varkaudessa vähän alle vuosi sitten kerrankin misu puhutteli minua baarissa ja minä vain ärähdin: "Sori mulla ei ole kortsuja". Oikeasti, niin sanoin!! Vaipat päällä silloinkin vajaa vuosi sitten. Oikeille treffeille laittaisin tietenkin mustat bokserit ja hepin vasempaan lahkeeseen. Yksin kuijottaessa ei niin väliä.

Kitinän itsehäpäisyn mestaruus, vaikkei sillä pillua saakaan! Silti naisten pikkarit ja ne naisten talvikalsarit kiinnostavat vieläkin! Vanha irstas pervo ukko!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin