Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämän ketjun tarkoitus on tietenkin kiihoittaa minua. Siis olen erityisesti kiinnostunut millaiset alushousut Kitinän naisilla on, vai onko alushousuja ollenkaan. Näitä seikkoja ei aina selvinnyt "Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?"-ketjusta. Perustelut alushousuvalinnalle sopii kertoa.

Toki tasa-arvon nimessä miehetkin kertovat alushousuistaan, sillai heterosti.

Aloitan. Ja kertapostaus riittää, koska minulla on aina samanlaiset alushousut. Puuvillaiset bokserit. Mustat. Ei ihan väljät eikä ihan tiukat, sillain mukavan myötäilevät. Vaihdan niitä harvoin, ja silti minulla on niitä paljon, halpiskaupoista ja merkityksetöntä merkkiä. (Edit: juuri nyt kumminkin Black Horset)

Perustelut:
Boksereissa tuntuu ilman päällyshousujakin kuin olisi edes jotain päällä. Ne lahkeet tekevät sen. Joissakin boksereissani on jopa sepalusnappi kuten päällyshousuissa. Sitten bokserit ovat varastointi- ja logistiikkaratkaisu. "Kalusto" kulkee kätevästi, aina vasemmassa lahkeessa. Musta väri siitä, että aluspaitana käytän lähes aina mustaa t-paitaa. Kauluspaidan allakin, tuskin koskaan pelkkää T-paitaa siltään. (no joo, teoretisoiden jarruraita ei näy niin hyvin mustassa kankaassa.)

Pitkiä kalsareita en ole vuosiin ja vuosiin käyttänyt kuin erikoiskylmällä, ja silloinkin jos on ihan pakko olla tunteja kovassa pakkasessa. Nimittäin pitkät kalsarit tuntuvat minusta liian kuumilta sisällä. Villa- eli välihousuja en ole käyttänyt sitten lapsuuden ja intin.
Viimeksi muokannut Gat, 01.12.2009 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei ole alushousuja. Molemmat (huikeat 2) tähän mahaan sopivat ovat narulla kuivumassa joten pelkät verkkarit jalassa.

(nonii, runkkaa tolle Gat ;D)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Ei ole alushousuja. Molemmat (huikeat 2) tähän mahaan sopivat ovat narulla kuivumassa joten pelkät verkkarit jalassa.

(nonii, runkkaa tolle Gat ;D)

:(
En huomioinut, että misu voi olla alushousuitta vaan ei alaosattomana/nakuna/ kommandona hameen alla vaan vaikkapa verkkareissa tai muissa päällyshousuissa tai pyjamassa ilman pikkareita.

Mutta oikeestiko sinulla on vain kahdet tiineyspikkarit? :shock:
Zeb

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kaikkein löysimmät ja venyneimmät perusvalkoiset puuvillapökät mitä kaapista löytyi. Nämä ei nimittäin paina sektiohaavaa. Runksipa tolle sitten! :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Muistan joskus kiistelleeni bedlamin kanssa pitkien alkkareiden käytöstä, mutta nyt täytyy myöntää että pari viime talvea ovat olleet niin leutoja etten edes minä ole tainnut erehtyä kertaakaan laittamaan pitkiä kalsareita alle. Muistaakseni. Ellen sitten jotain mökin talvikunnossapitopäivää varten tms.

Miksi muuten naisten leggingseistä valitetaan? Jos naisella on rotusääret, tokihan sellaiset ihonmyötäiset "housut" näyttävät zsexymmiltä kuin lökäpöksyt. Tuli vain mieleen eilen kun eilen näin jollain sirpsakalla neidillä (kai?) leggingsit jalassa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Zeb kirjoitti:Kaikkein löysimmät ja venyneimmät perusvalkoiset puuvillapökät mitä kaapista löytyi. Nämä ei nimittäin paina sektiohaavaa. Runksipa tolle sitten! :D
Tuollainen tarinointi on juuri tuollaista tarkoituksellista antiseksikkyyttä, aivan kuten Gattacan tarinat siitä kuinka hän ei ole pessyt terskaansa kahteen viikkoon. Ei ihmekään ettette saa!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:Kaikkein löysimmät ja venyneimmät perusvalkoiset puuvillapökät mitä kaapista löytyi. Nämä ei nimittäin paina sektiohaavaa. Runksipa tolle sitten! :D
Uhhuh... öhhh.. en muistanut Kitinän naisten kohta enemmistön nykyistä tiineys/just poikinut statusta. Täytyykö tässä yrittää laajentaa perversioitaan tuollaisesta kiihoittumiseen? Avuksi voisit postata kuvan lököpikkareistasi ja sektioarvestasi.
Frederik Krueger kirjoitti: Miksi muuten naisten leggingseistä valitetaan? Jos naisella on rotusääret, tokihan sellaiset ihonmyötäiset "housut" näyttävät zsexymmiltä kuin lökäpöksyt. Tuli vain mieleen eilen kun eilen näin jollain sirpsakalla neidillä (kai?) leggingsit jalassa.
"Erotiikan" sukkatopikissani Suvinen sanoi, että legginsejä ei voi rinnastaa pitkiin kalsareihin, koska naiset pitävät legginsien alla vielä oikeita alushousuja.

Et muuten kertonut, millaiset alushousut itselläsi juuri nyt on. Sellaiset pitää kertoa, jotta saamme naiset jymäytettyä kertomaan omista pikkareistaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mustat bokserityyliset, kai niissä lukee DressMan tai He-Man, en muista varmaksi. Entäs itselläsi?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai o

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti: .
Oletko muistanut laittaa keltaisen eteen ja ruskean taakse?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:Mustat bokserityyliset, kai niissä lukee DressMan tai He-Man, en muista varmaksi. Entäs itselläsi?
Samat kuin eilen, kuvasin yllä. Bokserit, mustat, Black Horse, koko XL/54. Sauna on vasta perjantaina. :jouden:
NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti: .
Oletko muistanut laittaa keltaisen eteen ja ruskean taakse?
Mustassa erottaa vain runkkitahrat (Ei spermaa vaan hiplaus-precome), vaaleana.
Viimeksi muokannut Gat, 02.12.2009 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Mustat bokserityyliset, kai niissä lukee DressMan tai He-Man, en muista varmaksi. Entäs itselläsi?
Samat kuin eilen, kuvasin yllä. Bokserit, mustat, Black Horse, koko XL/54. Sauna on vasta perjantaina. :jouden:
Jätkä selvästikin matkii pukeutumistyyliäni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiitos Suvinen. Aloin jo huolestua, kun enempää naisten kontribuutiota ketjuun ei tullut. Että kulkevatko ilman pikkareita, "kommandona" joka toki kiihoittaisi sekin. Erityisesti.

Tuota kuvaamaasi naiset stringimuotia en tajua.

Ekaksi silkka hygienia. Ei kukaan persettään niin desinfioi, etteikö se anusta hierova naru uisi jossain määrin kakassa ja ainakin persehiessä, yöks.

Tokaksi miesnäkökulmasta (paitsi ei sun mies) en tajuu, mikä stringien viehätys on. Jos on saanut naisen riisuttua/riisuuntumaan alushoususilleen, niin eiköhän ne pöksytkin saa pois ja peppu näkyy ihan paljaana sitten.

Jos naisten selitys on, että tavallisissa pikkareissa alushousujen raja näkyy hameen tai päällyshousujen altakin.. niin luuletteko, että miehet peppuanne tsekatessa todella kiinnittävät katseensa mahdolliseen pikkarien rajaan?

Tänään minulla on sattumoisin taas Black Horset. Mutta ei 54/XL vaan 52/L. Ostaessa ei aina arvaa oikeaa kokoa. Tämä pienempi koko jotenkin ahdistaa vasemman lahkeen osalta.
Viimeksi muokannut Gat, 08.12.2009 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Gat kirjoitti:Kiitos Suvinen. Aloin jo huolestua, kun enempää naisten kontribuutiota ketjuun ei tullut. Että kulkevatko ilman pikkareita, "kommandona" joka toki kiihoittaisi sekin. Erityisesti.

Tuota kuvaamaasi naiset stringimuotia en tajua.

Ekaksi silkka hygienia. Ei kukaan persettään niin desinfioi, etteikö se anusta hierova naru uisi jossain määrin kakassa ja ainakin persehiessä, yöks.

Tokaksi miesnäkökulmasta (paitsi ei sun mies) en tajuu, mikä stringien vgiehätys on. Jos on saanut naisen riisuttua alushoususilleen, niin eiköhän ne pöksytkin saa pois ja peppu näkyy ihan paljaana sitten.

Jos naisten selitys on, että tavallisissa pikkareissa alushousujen raja näkyy hameen tai päällyshousujen altakin.. niin luuletteko, että miehet peppuanne tsekatessanne todella kiinnittävät katseensa mahdolliseen pikkarien rajaan?

Tänään minulla on sattumoisin taas Black Horset. Mutta ei 54/XL vaan 52/L. Ostaessa ei aina arvaa oikeaa kokoa. Tämä pienempi koko jotenkin ahdistaa vasemman lahkeen osalta.
Sä oot kyllä mahdoton. :D

Voin kertoa, ettei normaalihygieniasta huolehtivalla perseellä ole moisia ongelmia. Stringit on paras varustus silloin kun ei halua tuntea mitään ihollaan ja välttyä rajoilta, mutta ei täysin kommandona voi vedellä. Eikä naisia kiinnosta palaakaan huomaavatko miehet rajat, naiset pukeutuvat muiden naisten vuoksi, en tiennyt olevan kenellekään epäselvää.

Ohkaset pitsiset hotpantsit on kyllä täysin toinen iho nämäkin.
RP

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja RP »

Menkkakalsarit on tänään päällä. Ne on semmoset mammamaiset joihin saa siteen/siteeeet! hyvin kiinni. Niitä pidetään kotona pahimpina vuoto-ja kipupäivinä. Täällä ne tunnetaan nimellä erotiikantappajat. Toisaalta, tuo jotenkin käänteisesti hoettuna toimiikin toisin. Mutta me nyt ollaan joskus hieman outoja miehen kanssa.

Taas arjen pikkukertomuksia ja nippelitietoa teidän mieliksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:Taas arjen pikkukertomuksia ja nippelitietoa teidän mieliksi.
On se hyvä, ettet pitäny sanaas ja pysyny poissa. Oon varmaan todennu jo aiemminkin! <3
NuoriD

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:niin luuletteko, että miehet peppuanne tsekatessa todella kiinnittävät katseensa mahdolliseen pikkarien rajaan?
Häh? Kyllähän näkyvä pikkarin raja (jolle on lontoon kielessä oma lyhenteensäkin käytettäväski julkisella paikalla käytävässä keskustelussa VPL) on parhautta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Panty_line
Viimeksi muokannut NuoriD, 08.12.2009 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
RP kirjoitti:Taas arjen pikkukertomuksia ja nippelitietoa teidän mieliksi.
On se hyvä, ettet pitäny sanaas ja pysyny poissa. Oon varmaan todennu jo aiemminkin! <3
Tässä on syy miksi mun pitäisi poistaa tunnus jos aion pitää taukoa. Olen heikko. Nytkin ihan oikeasti piti hoitaa vain sähköpostit alta pois. En ole vielä hoitanut. Mut vatevo, RL on hiukan tylsää kun ei pääse niin paljon aivopieruilemaan kuin täällä.
Manaaja

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

On tommoset Black Horse bokserit, niissä lukee vasemmassa puntissa "hot!" Paniikissa menin kattoo kokomerkintää, niin 54/XL. Miten mä voin käyttää samankokoisia kalsareita kuin toi täysin perseetön Gattis? Nää vielä istuukin ihan täydellisesti!

Paitana mul on tämmönen V:n muotoisella kaula-aukolla varustettu T-paita, joka on vähän niinkuin jotain villaneulekangasta tai jotain. En oikein tiiä. En oo näitten juttujen erikoisasiantuntija. Mut ihan kiva paita kumminkin on, ja toimivan lämmin ja kaikkea olematta hiostava. Suosittelisin jos tietäisin mikskä näitä kutsutaan!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:On tommoset Black Horse bokserit, niissä lukee vasemmassa puntissa "hot!" Paniikissa menin kattoo kokomerkintää, niin 54/XL. Miten mä voin käyttää samankokoisia kalsareita kuin toi täysin perseetön Gattis? Nää vielä istuukin ihan täydellisesti!
Ei olisi pitänyt julkaista sitä huonokuntoisen ja treenin puutteesta kuihtuneen perseeni kuvaa. Mutta niin se menee, että ainakin Black Horset vain 52/L koossa puristavat ja hiertävät kiveksiäni ja penistäni ikävästi.

Edit: Mihin ne, jotka eivät käytä boksereita sijoittavat kalustonsa? Vai onko heillä niin pienet, että eivät ulotu kumpaankaan lahkeeseen? Vai niin hirveät nahkasuikaleen roikottamat vitjamunat, että tarvitsevat tukea kuin lypsylehmän utareet?

Tähän ketjuun tarvitaan lisää tietoa naisten alushousuista! Jos jonakin päivänä on lököt mummokalsarit, senhän voivat paikata muun päivän tosi seksyillä pikki-pikkipöksyillä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tänään on pakkaspäivä, ja päällä tiukat pitkät pikimustat Black Horset.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriD

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tiukat mustat kalsarit, joissa pääkallon kuvia (Sic!)
bedlam

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pitkät kalsarit ekaa kertaa tälle talvelle. Vai onko?
NuoriD

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bedlam kirjoitti:Pitkät kalsarit ekaa kertaa tälle talvelle. Vai onko?
Juuri näin!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pitkiä kalsareita siis en käytä kuin ihan pakosta. Eikä pakkoa ole, jos yhtenään pääsee lämpimään ja on enimmäkseen sisätiloissa. Joissa pitkät kalsarit ovat jo liian kuumat. Kyll sen välin kärvistelee.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Sä oot kyllä mahdoton. :D

Voin kertoa, ettei normaalihygieniasta huolehtivalla perseellä ole moisia ongelmia..
Minä taas olen muusta saastaisuudestani huolimatta maan neuroottisin ja huolellisin perseenpyyhkijä. Pönttö tukkeutuu paperista, jos pumppua ei ole. Epäilenkin, että muiden ihmisten perseenpyyhintä on enempi symbolista. Ja tuskin naisetkaan joka kakin yhteydessä persvakoaan vedellä pesevät. Joten päällä olleisiin, naru syvällä persvaossa ja anusaukossa kiinni.. yöks.. stringeihin koskeminen on minusta kuin käsittelisi käytettyä vessapaperia.

Lisäksi alushousujen yksi tarkoitus on estää pershikeä ja muita eritteitä pääsemästä ulompaan vaatekertaan asti. Stringien naru ei siihen toimi. Joten stringillisen naisen täytynee vaihtaa ja pestä hametta tai päällyshousuja yhtä usein kuin alushousuja?

EDIT: Unohdin, että naiset eivät käy kakalla eivätkä hikoile.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Ohkaset pitsiset hotpantsit on kyllä täysin toinen iho nämäkin.
? Määrittele hotpantsit. Olen luullut, että hotpantseillä tarkoitetaan naisten tosi tiukkoja ihonmyötäisiä shortseja. Mutta että ne ovat alushousujakin ja pitsisinäkin löytyy? Asian havainnollistamiseksi laita galleriaan kuva itsestäsi hotpantseissä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mun äiti on sairaalassa ja kaikkee, niin kyllä mun nyt lohtuna pitäisi saada tietoa naisten pikkuhousuista. Villa- eli välihousuistakin saavat naiset kertoa.
Vastaa Viestiin