Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bhven

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gat kirjoitti:Eikö tuo marimekko-kukkakuvio ole vähän gay urosmammutille?
Yritätkö nyt vihjata, että mammutit eivät aikoinaan käyttäneet juuri tuollaisia alushousuja? Sellainenhan olisi historian fääristelyä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Se siitä, vaikka kunis kuva toki olikin. =P
Viimeksi muokannut Lapitii, 02.08.2010 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saunan jälkeen kommandona. Grillin täyttämisen ajaksi pistin kyllä verkkarit jalkaan, jotta naapurin rouva saa ens yönä nukuttua (nauramiseltaan !? ).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Appropoo, edellisestä mieleeni, saahan omalla partsilla olla ilkimulki saahan? Mä ainaski oon ollu koko kesän. Nää helteet! Tos vastapäätä tehää julkisivuremppaa ja yleisöö on silläki ollu kai hippasen normia enempi (tai vähempi, vtustakos mä tiän, en oo mkn vanhempi raksamestari).
Mut siis iha vaan sillä kyselen ko en tokikaan haluu tehä minkää säännön vastasta mtn en en toki. Ja enimmäkseenhä mä oon ollu täältä vekka. On vaan välil käyny mieles tämmönenki et kuis tää ny oikke o.

PS: Julkipanoista partsilla naapurit (ainaki jotkut) on kyl tykänny.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lapitii kirjoitti:Se siitä, vaikka kunis kuva toki olikin. =P
Kiitos Lapitii, poistamasi kuva on toki kokoelmissani. Tosin niin nuhjainen kuin olisit kakkinut pöksyihisi, lököttivätkin ikävästi.

No niin.
Millaiset alushousut teillä oli jouluna?
Juhlapikkareita tai pitkiä kalsareita pakkasen takia?
Saitteko joululahjaksi alushousuja? Millaisia?
NuoriD

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pulkannaru kirjoitti:Nyt saunan jälkeen kommandona
:?:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Nyt saunan jälkeen kommandona
:?:
Dave, et oo tosissas!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Nyt saunan jälkeen kommandona
:?:
Dave, et oo tosissas!!11
No ei nää nykynuorten perverssiot oo mulla tuttuja!

Toista se oli ennen kuin hiihdettiiin kouluun kesät talvet ja pakkastakin oli 50 astetta varjossa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21357
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Eikö tuo marimekko-kukkakuvio ole vähän gay urosmammutille?
Sukupuutto? Kuulostaako tutulta?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eikö tuo marimekko-kukkakuvio ole vähän gay urosmammutille?
Yritätkö nyt vihjata, että mammutit eivät aikoinaan käyttäneet juuri tuollaisia alushousuja? Sellainenhan olisi historian fääristelyä.
sivustahuutaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eikö tuo marimekko-kukkakuvio ole vähän gay urosmammutille?
Sukupuutto? Kuulostaako tutulta?
Mielenkiintoinen hypoteesi.
Siis mammuttien sukupuutto ei olisikaan johtunut metsästyksestä tai taudeista tai niiden yhdistelmästä. Vaan siitä, että viimeiset mammuttiurossukupolvet alkoivat marimekkokuosia käyttäviksi, jazzia kuunteleviksi pehmo"miehiksi".

Nyt minulla on mustat bokserit, mutta taas sepaluksettomat. Järjetöntä, joku homojen tai juppien trendi tuo sepaluksettomuus? Mieluummin vaikka Marimekkoa mutta sepaluksen kera.

No, mites kitinämisujen pakkaskalsarit ja/tai joululahjaksi saadut seksyt pikkuhousut? Kertokee!
masa

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Nyt minulla on mustat bokserit, mutta taas sepaluksettomat. Järjetöntä, joku homojen tai juppien trendi tuo sepaluksettomuus? Mieluummin vaikka Marimekkoa mutta sepaluksen kera.
Mitä virkaa sillä sepaluksella muka on? Vai etkä vaan osaa painaa resoria toisella kädelläsi kivesten alle kustessa?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Nyt minulla on mustat bokserit, mutta taas sepaluksettomat. Järjetöntä, joku homojen tai juppien trendi tuo sepaluksettomuus? Mieluummin vaikka Marimekkoa mutta sepaluksen kera.
Mitä virkaa sillä sepaluksella muka on? Vai etkä vaan osaa painaa resoria toisella kädelläsi kivesten alle kustessa?
Auts. Kuulostaa kivuliaalta. Että sepaluksettomien alkkarien resori pitäisi kiskoa vielä kivestenkin alle? Eikä vain peniksen? Jolloin kuminauha kyllä voi haitata virtsantuloa. Sama kai sitten laskea päällyshousutkin pissatessa, tyttöjen tyyliin.

Ja neuvossasi siis mies kusee KAKSIkätisesti? Kyllä sepaluksen kanssa yksi käsi riittää. Paitsi minulla, joka joskus pitelen Magnumiani kahden käden otteella.

Ja ennen kaikkea onhan se tymää ilman sepalusta joutua kiskomaan slerssiäni niin syvältä vasemman lahkeen uumenista.
masa

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Ja ennen kaikkea onhan se tymää ilman sepalusta joutua kiskomaan slerssiäni niin syvältä vasemman lahkeen uumenista.
Sä tarvit selkeesti semmoset vanhan ajan kalsongit joissa oli luukku takapuolellakin.

Minulla tulee ainakin juostessa, hyppiessä yms. kuntoillessa mulkku sepaluksesta pihalle, ja sekös harmittaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

masa kirjoitti: Minulla tulee ainakin juostessa, hyppiessä yms. kuntoillessa mulkku sepaluksesta pihalle, ja sekös harmittaa.
Millon viimeeksi luulet Gatin kuntoilleen?
Me transmitte sursum, Caledoni!
masa

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja masa »

par-sky kirjoitti:
masa kirjoitti: Minulla tulee ainakin juostessa, hyppiessä yms. kuntoillessa mulkku sepaluksesta pihalle, ja sekös harmittaa.
Millon viimeeksi luulet Gatin kuntoilleen?
Silloin kun se on juossut naapurin karjakkoa vakoilemassa pusikoissa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti: Minulla tulee ainakin juostessa, hyppiessä yms. kuntoillessa mulkku sepaluksesta pihalle, ja sekös harmittaa.
:shock: Sinulla on sitten todella lyhyt velttonakin kun noin pilkistää sepaluksesta. Minulla kaikissa kalsareissa velttokin molo ulottuu paljon sepaluksen alapuolellekin, siis vasemmassa lahkeessa. Mutta ilmankos pienivehkeisille on helppoa kiskoa koko kalusto alkkarien resorien yli. Meille muille sepalus on helppokäyttöisyyttä.
masa

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: :shock: Sinulla on sitten todella lyhyt velttonakin kun noin pilkistää sepaluksesta.
Sillä on siitetty jo kaksi tervettä lasta, joten ei sillä ole enää mittailuvirkaa vaan pelkästään ylivuotoventtiilin.
Gat kirjoitti: Minulla kaikissa kalsareissa velttokin molo ulottuu paljon sepaluksen alapuolellekin, siis vasemmassa lahkeessa. Mutta ilmankos pienivehkeisille on helppoa kiskoa koko kalusto alkkarien resorien yli. Meille muille sepalus on helppokäyttöisyyttä.
Minkä donkeykong-mulkun nussiva maailma menettääkään säästellessäsi poikuuttasi!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Masa. Vai mikä Boner sinä nyt olet.
Minä en siis ollenkaan ymmärrä.
Viittasin tietenkin ainoiden järkevien lyhyiden alushousujen eli bokserien käyttöön. Ja vaikka slerbani on velttona vain Homie-luokkaa, tietenkin vedän bokserit päälle niin, että kalusto (m.l. pallini) asettuu näin oikeakätiselle luontevimmin bokserien vasempaan lahkeeseen. Pitkillä kalsareillakin sama. Eikä niissä silloin sepalus tietenkään lahkeisiin ulotu, että pippeli ulos heilahtelisi mitenkään liikkuessa. Sepalushan alkaa vasta mulkun juuren yläpuolelta. Muutenhan, niin alhaalla pidettynä että mulkku heiluisi sepaluksesta ulos, ne alushousut ja niiden päällä vielä farkut tekisivät kävelystäkin pingviinikäyntiä.

Joten onko sinulla oikeasti tosi pieni pippeli, vai perustuvatko sepaluskokemuksesi vanhojen ukkojen käyttämiin lahkeettomiin historiallisiin lyhyisiin alkkareihin tai modernimmin homojen munapussi-stringeihin?

Asiaan, että käyttävätkö Kitinän naiset nyt pakkaskaudella pitkiä kalsareita vai kärvistelevätkö pikkipöksyissään? Vai korvaavatko sukkiset ja legginsit pitkät alushousut? Jos naiset käyttävät pitkiä kalsareita, miksi niitä sanotaan? "Pitkiksiksikö", kuten Anttilan alusvaatesivuilla? Täytyykö niiden välttämättä olla tyttöjen pitkät alushousut, vai kelpaavatko miestenkin sepalukselliset pitkät kalsarit?

Niin ja jos käytätte, pidetäänkö naisten pitkien kalsarien alla vielä pikkupöksyjä, kuten kuulemma sukkahousujen ja legginsien alla tehdään? Miksi? Lämpöa tavaralle vai pidikkeenä pillun vuotosuojille ja geishapalloille?

Lisäksi: Minä en ole käyttänyt villa-eli välihousuja sitten intin, mutta ennenvanhaan naisilla oli hameen alla käytettäviä lyhyitä villahousujakin pikkarien päälle. Myydäänkö ja käytetäänkö niitä vielä?
Boner

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Gat kirjoitti: Joten onko sinulla oikeasti tosi pieni pippeli,
Mulla on vaan tosi pieni pippeli. Sellainen vauvan pikkusormen kokoinen. Eikä se edes seiso kovin usein.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Boner kirjoitti:
Gat kirjoitti: Joten onko sinulla oikeasti tosi pieni pippeli,
Mulla on vaan tosi pieni pippeli. Sellainen vauvan pikkusormen kokoinen. Eikä se edes seiso kovin usein.
Niin.
Olenkin (tietenkin 130% heterosti) huomannut, että joidenkin miesten pippeli on velttona sellainen surkea siskonmakkara, joka ei ulotu edes kivespussin alle vaan pilittää johonkin puoleenväliin. Varmaan niillä stondiksessa on tosi iso, mutta huvittavaa noin. Ja ehkä aiheuttaa kuvaamiasi sepalusongelmia.

Asiaan, että naiset saisivat vastata edellisen viestini talvialkkarikysymykseen. Vai eikö kukaan misu halua tunnustaa käyttävänsä pakkasella pitkiä kalsareita?
Boner

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Gat kirjoitti: Olenkin (tietenkin 130% heterosti) huomannut, että joidenkin miesten pippeli on velttona sellainen surkea siskonmakkara, joka ei ulotu edes kivespussin alle vaan pilittää johonkin puoleenväliin.
Etkös sä joskus huudellut täällä strategisia mittojas ääneenkin, eikä niillä muistaakseni mitään ääripäitä kolkuteltu. Vai oletkos ostanut peeniskehittimen?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Boner kirjoitti:
Gat kirjoitti: Olenkin (tietenkin 130% heterosti) huomannut, että joidenkin miesten pippeli on velttona sellainen surkea siskonmakkara, joka ei ulotu edes kivespussin alle vaan pilittää johonkin puoleenväliin.
Etkös sä joskus huudellut täällä strategisia mittojas ääneenkin, eikä niillä muistaakseni mitään ääripäitä kolkuteltu. Vai oletkos ostanut peeniskehittimen?
Hyshys. Turpakii. Ei saa kertoa, tärkeintä että misut luulevat, että minulla on Iso. Mutta rehellisesti sanottuna mittasin siweästi kiihoittumattoman penikseni nyt (päältä, tyvestä kärkeen), ja kun Homie sanoo omastaan 11 cm, minulla sama miinus kaksi nettimillimetriä. Harmi tosin, ettei stondiksen koko liene aina suhteessa velttoon pippeliin, joten ne siskonmakkaratkin varmaan paisuvat erektiossa ainakin 20-senttisiksi.

Mutta kertokaa nyt misut millaisilla alushousuilla tai muilla vaatteilla pidätte pakkasilla pimppanne, pyllynne ja säärenne lämpöisinä!!
RP

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mustat hotpäntsit. Perseessä hopea tiikeri, semmonen kunnon räyhähenki.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Siivosin tänään alusvaatelaatikon ja heitin roskiin tusinan pikareita. Olisko pitänyt lähettää ne sulle?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:Mustat hotpäntsit. Perseessä hopea tiikeri, semmonen kunnon räyhähenki.
Asiaa!
Vesper kirjoitti:^ Siivosin tänään alusvaatelaatikon ja heitin roskiin tusinan pikareita. Olisko pitänyt lähettää ne sulle?
Ei kiitos. Näen pikkareita Anttilan luettelossa ja kaupoissakin eikä käytettyjen nuuhkiminen oikeastaan ole harrastukseni. Tällä kyselyllä on minulle henkistäö arvoa!

Edellisellä sivulla siis oli yksityiskohtaisia kysymyksiä naisten pakkasalushousuista tai muista kylmäratkaisuista!! Detaljeja tänne, vaikka nyt olisi pelkät pikkarit tai ei niitäkään! (Joista sopii toki myös kertoa)
Vastaa Viestiin