Päivän Hyvä Teko

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nykyisellä negatiivisuuden aikakaudella on syytä korostaa positiivisia tekoja ja ilmentymiä yhteiskunnassamme. Tähän voi kertoa päiväkirjanomaisesti mutta ytimekkäästi mitä hyvää ja sosiaalisesti hyväksyttyä on tehnyt viimeksi, jolla kokee parantaneensa maailmaa epäitsekkäin motiivein.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Katson oikeudekseni aloittaa.

Eilen ruokakaupassa jäin miettimään maailman menoa parin sekunnin ajaksi munakennohyllykön kohdalle. Lopulta päädyin ottamaan Vapaan Kanan munia, vaikka kyseinen pakkaus maksoi muistaakseni 10-15 senttiä enemmän kuin "tavalliset" munat.

Jotenkin vaan ajatus vapaana tepastelevista ja toisiaan nokkivista kanoista lämmittää mieltä, kun syön heidän vauvojaan.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 02.12.2009 16:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Keitin kahvit aamulla töissä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Keitin kahvit aamulla töissä.
Onko varma ettet hakenut sillä työkavereittesi hyväksyntää? Jos teit sen muilta piilossa, et mainostanut uhraustasi muille etkä tehnyt sitä pakon edessä (oma kahvinhimosi), niin kelpaa.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 02.12.2009 16:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Korjaus, syöt niiden kuukautisia, buahahahah!1
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nowaysis kirjoitti:Korjaus, syöt niiden kuukautisia, buahahahah!1
Niin, mutta mitä hyvää SINÄ olet tehnyt viime aikoina?

Miehelle annetut bloukkarit eivät kelpaa (RP huom!), ne ovat kansalaisvelvollisuus ja niistä voidaan katsoa kertyvän hyvää myös tekijälleen onnellisemman parisuhteen muodossa. Itsekkäät motiivit, siis.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja RP »

Lahjoitin rahaa eläinten hyväksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Otin kolme maksapihviä kahden asemasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamulla siivosin duunin "keittiön" muiden jäljiltä ja äsken lähdin yhden assarin kantoavuksi kauppaan :] Kohta lähden moikkaamaan broidia sairaalaan, vien sen syömään tai kahville ja aion ostaa puheaikaakin. Ai nou, oon pyhimys!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Frederik Krueger kirjoitti:Jotenkin vaan ajatus vapaana tepastelevista ja toisiaan nokkivista kanoista lämmittää mieltä, kun syön heidän vauvojaan.
Mä en pysty just noita "vapaita" ostaa niin ku ikinä... Jotenkin niiden menkat niin ku ei mee kurkustani alas. Kiitos internetin.

Päivän hyvä teko varmaan on se, etten jaksa pestä pyykkiä. Enkä tehdä ruokaa.
SikaMika

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nukuin kahdet päikkärit.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lahjoitin Blissille rahasta lupaamani(lupasin myydä siis) kaksi kassillista lastenvaatteita yhdelle pakolaismuksulle, joka oli todellakin välittömästi niiden tarpeessa. Pahoittelen Bliss ja muksunsa, mutta sydän sanoi näin.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen joskus antanut pulloja pikkupojille kun ovat kerättyjä pulloja palautelleet koneella enkä jaksa odotella omaa vuoroa. Sillä on varmaan saatu pari kessu askia. Huoh. Noita vaatteitakin olen antanut joillekin köyhille mamuille. Mut anyway, lahjoitin myös joulupataan tänään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

SikaMika kirjoitti:Nukuin kahdet päikkärit.
Suvinen kirjoitti:Tänään olen laittanut ukolle kaksi kertaa ruokaa ja ollut nalkuttamatta. Paljon hyviä töitä!
Olen tavattoman pahoillani, mutta en voi hyväksyä näitä päivän hyviksi töiksi, koska teillä on selvästi ollut niissä oma lehmä ojassa (oma vireystaso ja parisuhteen hoitaminen). Nuo teot eivät paranna karmaanne, tässä haettiin vastikkeettomia ja pyyteettömiä tekoja.

Suvisen viinalaina puolestaan kelpaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ostin velipojan joulupakettiin sukkia tukeakseni kummityttöni luokkaretkirahastoa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lähden tänään poikien kanssa risteilylle daamin vahvasta vastustuksesta huolimatta
Dumis

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti:Lähden tänään poikien kanssa risteilylle daamin vahvasta vastustuksesta huolimatta
Tuliko kovasti sanomista?
SikaMika

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Lähden tänään poikien kanssa risteilylle daamin vahvasta vastustuksesta huolimatta
Tuliko kovasti sanomista?
Vähän. Lisää tuli kännykän sulkemisesta vieraalla maalla. Puhelinlaskun pitäminen puhtaana ulkomaansanktioista ei missään nimessä riittänyt selitykseksi.

Tänään annoin häirikölle jälki-istuntoa. Siis töissä, en kotona.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ostin velipojalle ensi viikon kelejä ajatellen pipon, kaulaliinan ja hanskat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suostuin pukkeilemaan aattona aamupäivällä jotta perheen mummo ehtii katselemaan kirkon menoja.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mmh.. gnäääh... *yrittää puristaa* Vaik kuin yritän niin eihän tähän löydy yhtään mitään. Vaik oon tosi hyvä ihminen. Ja kauheesti tänään törsänny rahaa ja miettiny <3 ihmisiä, ja sanonu/kirjottanu kauniita sanoja, mut ei ne tähän varmaan käy, ku on ollu loppuviimeks kai oma lehmä ojassa kuitennii...

No mut tarjoilijalle jätin euron tipin vaik ruoka ei ollukaan kovin hyvää, ja nyt välitän teille ihailtavaks tämän kauniin laulun:





Riittääkö?
Mjoo-oh, kyllä aika harva teko on epäitsekäs, kun perinpohjin aattelee. Eihän tämäkään ollu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eilen kuskasin autotonta tätiä jouluostoksilla pitkin Lappeenrantaa, tänään ilmoittauduin vapaaehtoiseksi Walkers-toimintaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Eilen kuskasin autotonta tätiä jouluostoksilla pitkin Lappeenrantaa, tänään ilmoittauduin vapaaehtoiseksi Walkers-toimintaan.
Haubaut vapaaehtoinen lapsenvahti?! *winkwink*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Haubaut vapaaehtoinen lapsenvahti?! *winkwink*
Ei oo mun pala kakkua :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän Hyvä Teko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Haubaut vapaaehtoinen lapsenvahti?! *winkwink*
Ei oo mun pala kakkua :D
Tuu kävelyttämään mua :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin