Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elco. Jopa minäkin tiedän, että puvuntakin rintataskussa pitää olla liina! Minulla on niitä suvun perintönä useita hienoja, ja käytän niitä jos puku pitää laittaa! Ymmärtäen, että niihin ei pyyhitä suuta, nenää tai persettä.

Värilliset liinat ovat kuitenkin homoja, ellet vappuna solidaarisuussyistä käyttänyt punaista liinaa.

Minulla nyt normialusvaatteet, sininen kauluspaita ja farkut, mutta oikeastaan kirjoitin vain vaatiakseni lisää postauksia alushousu- ja rintsikkaketjuihini!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:Elco. Jopa minäkin tiedän, että puvuntakin rintataskussa pitää olla liina! Minulla on niitä suvun perintönä useita hienoja, ja käytän niitä jos puku pitää laittaa! Ymmärtäen, että niihin ei pyyhitä suuta, nenää tai persettä.
Pitää muistaa, että ensi vuonna kun minusta tulee iän puolesta poikuus 41 niin olen siinä missä sinä olit 10 vuotta sitten.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti:Elco. Jopa minäkin tiedän, että puvuntakin rintataskussa pitää olla liina! Minulla on niitä suvun perintönä useita hienoja, ja käytän niitä jos puku pitää laittaa! Ymmärtäen, että niihin ei pyyhitä suuta, nenää tai persettä.
Pitää muistaa, että ensi vuonna kun minusta tulee iän puolesta poikuus 41 niin olen siinä missä sinä olit 10 vuotta sitten.
Täytyykö nyt välttämättä hieroa naamaani siihen, että 27. toukokuuta tulen ns. "miehen ikään". Joka sanonta on tietenkin vitsi ja tarkoittaa että mies on Vanha. En juhli mitenkään, yritän olla ajattelematta.

Kitinämisut tosin voivat muistaa tämän foorumin pitkäaikaista henkistä tukirankaa ja sielua eli meitsiä lähettämällä silloin alastonkuviaan postiin [email protected] En minä niitä ilmanna tai julkaise. Tai jos ette usko, pitäkää kuvissa pussi päässä tai leikatkaa/sutatkaa kuvista naama pois! Ja lähettäkää anonyymista osoitteesta.

(Hetki.. mitä yllä selitin saattaa olla hivenen säälittävää vaikka etäisesti liittyy vaatetusketjuun.. no nakukuvia silti lahjaksi, kiitos!!)
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

teepaita.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja huima »

Taskuliina.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

D&G Light Blue
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Nuuh!

Pyyhe. Suihkun jäljeltä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Kypytakki. Nukuin alasti ja heräsin vasta tunti sitten. En jaksa ikinä pukea heti herättyäni, vaan peippailen kylpytakissa pari ekaa hereilläolotuntia..
näyttää ,mielenkiintoiselta!

Nousin iltakaljan jälkeiseltä vuoteelta..
-olutseuran sukat jalassa, black horse jalassa ja Costa rica t-paita päällä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei mitään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Virallinen alushousuketjuni on linkattu ylempänä. http://kitina.net/viewtopic.php?t=8575
Mielenkiintoinen ketju tämäkin.
Nyt just minulla on halpa vanhanajan farkkupaita rintataskuin. Ei edes T-paitaa aluspaitana nyt. Valkoisilla neppariliittimillä.
Pitää muistaa käyttää antiperspiranttia kun suihkussakin kävin vasta yli viikko sitten.
Sitten halvat sukat. Varsikengät poikkeuksellisesti riisuin.
Sitten halvat mutta hyvät vanhat farkut, Vyö on katki ja vaikea kiinnittää laihaan äärisentooni, housut tippuu kotona, pitäisi muistaa vaihtaa uuteen vyohöni.
Farkkuen alla yksityisesti miesten VAIPAT. Koska krooninen ihan vähän turahteleva ripuli ja vuotava peräpukama. Saattaisi haitata. jos treffeillä joutuisin riisumaan farkkuni. Sellaista flaksia ei minulle tapahdu. Tai jos aavistaisin hypypoteettisen mahdollisuuden, söisin ennen lähtöä paljon ripulilääkkeitä. Ja sitten seksyt mustat bokserit.

Tuossa asussa nukunkin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti: 26.11.2017 17:27Farkkuen alla yksityisesti miesten VAIPAT. Koska krooninen ihan vähän turahteleva ripuli ja vuotava peräpukama.
Ja syyhän näihin ei ole kenellekkään mikään salaisuus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 26.11.2017 19:51
Gat kirjoitti: 26.11.2017 17:27Farkkuen alla yksityisesti miesten VAIPAT. Koska krooninen ihan vähän turahteleva ripuli ja vuotava peräpukama.
Ja syyhän näihin ei ole kenellekkään mikään salaisuus.
Onko Gattis homo!? Liikaa anaaliseksiä?

Mistä tiedät?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 26.11.2017 23:03
Bluntly kirjoitti: 26.11.2017 19:51
Gat kirjoitti: 26.11.2017 17:27Farkkuen alla yksityisesti miesten VAIPAT. Koska krooninen ihan vähän turahteleva ripuli ja vuotava peräpukama.
Ja syyhän näihin ei ole kenellekkään mikään salaisuus.
Onko Gattis homo!? Liikaa anaaliseksiä?

Mistä tiedät?
Bluntly taitaa viitata alkoholinkäyttööni.
Kuitenkin löysävatsaisuuteni ja peräpukamaongelmani alkoivat jo kauan ennen kuin minusta tuli tosijuoppo. En muista homostelleeni.

Eihän minulta tule jööti pöksyyn, mutta huolellisenkin perseeni pyyhkimisen jälkeen suolikuonaa ja verta ihan pikkasen turahtelee kun kakkaamisen jälkeen istuudun. Vaipat ovat hyvä suoja. Ja sitten niitä ei tarvitse pestä, kunhan heitän roskiin. Julkissosiaalisesti noloja ostaakin toki.

Alunperin käytin isävainaaltani jääneitä vaippoja. Hänellä oli virtsankarkailua. Minullakin taitaa olla jo vanhan miehen eturauhasvaivoja. Öisin pitää käydä useamman kerran pissalla, vaikka haluaisin nukkua. Kaljanjuonnilla on osuutta asiaan.

Huusuuni en ole kussut. Paitsi kesäkuun alkupuolella lentonäytöksessä. Bajamajoihin niin jono, että vahingossa pissasin housuun. Onneksi oli vaipat, jotka kestivät sen urean määrän. Surullista, että siellä oli söpö misu, joka ennen kusemistani oli vilkuillut minua luulen halukkaasti. Ja salakusemiseni jälkeen myös vaikutti kiinnostuneelta. Tietenkään en uskaltaisi sellaista puhutella muutenkaan. Ja olinhan just kussut housuun!! Revi siitä romantiikkaa!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lontoon tiedemuseosta ostamani "History of the Personal Computer" paita, jossa on kuvina 30 merkittävää tietokonetta alkaen https://en.wikipedia.org/wiki/Kenbak-1 ja päätyen https://en.wikipedia.org/wiki/Raspberry_Pi

Olen tästä hyvin ylpeä :]
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon kohdannut mun johtajuusuran suurimman haasteen: mitä laittaa päällensä? Edessä on sellaiset pönötyskinkerit, joissa päivät huidellaan seminaareissa ja illat erilaisissa iltatilaisuuksissa. Koska meidän toimisto on farkut ja teeppari- tyyppinen, niin multa löytyy tasan yksi jakkupuku, ja sekin on tuohon keliin ihan tappokuuma. Ja miten tuolla voi käyttää illalla korkoja kun on ensin päivällä turvottanut itseään helteessä ja huonosti ilmastoiduissa seminaaritiloissa? Ja voiko samaa kolttua pitää kahdessa eri iltatilaisuudessa, jos niissä käy sama jengi? Pitää ehkä lähteä kauppaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hokasin muuten, että ensin tätini, sitten enoni, sitten isäni ja nyt äitini hautajaisissa käyttämäni ainoa tumma pukuni oli muuten kunnossa, mutta ostoaikaan verrattuna takki vaikutti jopa paria numeroa liian suurelta. Olen siis laihtunut aivan kauheasti vaiikka laiha olen aina ollut. Lähinnä lihasmassan kuihtumista, läskihän ei minuun ole koskaan tarttunut. Kun en harrasta liikuntaa, minä kevenen päinvastoin kuin ihmiset yleensä. Enkä jaksa syödäkään. Vaa-alle en uskalla. masentuisin jos mahdollista vielä lisää. Ilmankos ei ole voimia nostaa ja kantaa kuten ennen. Tunturimäessä rinkka selässä tosiaan kuolisin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Valkoinen lyhythihainen kauluspaita, ruskeat vakosamenttihousut ja mustat sukat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Siniset farkut, punainen flanelipaita ja asun kruunaa asianmukaiseen valepukuun kuuluva valkoinen takki. Jalassa sisäkengät. Harmaat sukat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Collarit, villasukat, nappikauluspaita, huppari = etätyöasu
Vastaa Viestiin