Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.

Ilo ilman viinaa

on teeskentelyä
1
14%
on aitoa
6
86%
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Kaverit kun ovat lisääntyneet ja asettuneet aloilleen, on vapaa-ajan biletys ja tumuttaminen jääneet meikäläiseltäkin. Seura kun tekee kaltaisekseen.

Lähinnä olen käyttänyt alkoholia töissä tai työperäisen edustamisen merkeissä. Toisaalta, kiitos joogan ja vähäisen käytön, ei alkomahooli enää edes maistu ja pienikin määrä tekee krapulaiseksi.

Toisaalta muistelen, että pikkuhiprakassa ja kevyessä nousussa mm. tanssiminen oli ihan helevetin hauskaa tai sitten tunnen vain väärää nostalgiaa.

Mutta asiaan: onko iloa ilman viinaa vai onko se samanlaista feikkaamista kuin orgasmin teeskentely?
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä osaan olla idiootti ilman viinaa. Pääasia, että muut ovat kännissä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kai nyt hauskaa voi olla ilmankin viinaa, mutta tämä flunssan sairastaminen ois paljon mukavampaa pikku hiprakassa.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

aasi kirjoitti:... flunssan sairastaminen ois paljon mukavampaa pikku hiprakassa.
Nii-i, vetäisi pään täyteen ja heräisi aamulla krapulaisena, mutta ILMAN flunssaa. Ei huano.
Ei, juu, vaarinhousut!
RP

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Sanotaan niin että hauska on erilaista viinalla tai ilman viinaa. Hauskaa silti. Nyt kun on pidempiä viinattomia kausia niin en juurikaan huomaa esim. juttujen tasossa eroa. Mutta juuri siinä "jaksaa jaksaa", tanssilattia viiltää yms. jutuissa alko vaan tuo lisää sitä sparkkia.

Nykyään meno menee ihan överiksi kun päätän keitotella, rahaa palaa, kunto on vähän niin ja näin ja kaikki mahdolliset typeryydet mahdutetaan yhteen iltaan. Voi sitten taas usean kuukauden voivotella ja fiilistellä kuinka hauskaa oli. Ihanan teiniä.

En harrasta alkon juomista esim. ruokajuomana, lasillista silloin tällöin vaan juon sitten kunnolla jos olen juodakseni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen vahva oman polkuni mies, idiootti sekä selvinpäin että kännissä.

Ero on, että nykyisin olen mieluiten humalassa vain kotona. Kriteerit ovat nousseet iän myötä ja humala vahvistaa niitä exponentiaalisesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Millaista on teeskennellä orgasmi?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

On ihan mahdollista.

Muutaman viimeisen vuoden aikana ei viina ole tuonut juurikaan lisää iloa/hauskuutta/menoa. En siirry vahvempiin aineisiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Manaaja kirjoitti:Millaista on teeskennellä orgasmi?
Mä voin näyttää :lol:
Ei, juu, vaarinhousut!
Boner

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Millaista on teeskennellä orgasmi?
Helppoa. Ensimmäisten panojeni about 20 oli teeskenneltyjä.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Boner kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Millaista on teeskennellä orgasmi?
Helppoa. Ensimmäisten panojeni about 20 oli teeskenneltyjä.
Tietääkö sun panot, että sä teeskentelit?
Ei, juu, vaarinhousut!
Boner

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RahkaPussukka kirjoitti: Tietääkö sun panot, että sä teeskentelit?
Pano, eli silloine seurustelukumppani. Kai se jotain siinä vaiheessa tajus, kun menin vessaan "pissalle"..

En vaan osannut laueta kumppanin kanssa. Liekö jännitys syynä, mutta ei vaan tuntunut muuta kuin saatanallinen kipu kiveksissä koko yhdynnän ajan.
Bruce Willisika

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

RahkaPussukka kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Millaista on teeskennellä orgasmi?
Mä voin näyttää :lol:
Manala kiusaa sut kiimaan ja kiduttaa orgasmiin. Valitettavasti nää ei ole pelkkiä kielikuvia.

Ilo viinan kanssa on erilaista kuin ilman. Kyllähän kunnon känni nollaa pään tehokkaimmin ja humalassa on hauskaa melkein missä vain, mutta jos se on ainoa tapa jolla kykenee pitämään hauskaa, menee huonosti. Kyllä kosteat seikkailut hyvässä porukassa on melkein parhautta, jos jätetään ilmeisimmät itsestäänselvyydet kärkisijoilta pois.
Boner

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bruce Willisika kirjoitti: kunnon känni nollaa pään tehokkaimmin ja humalassa on hauskaa melkein missä vain,
Juu. Ikävuosien 20-30 välillä. Sitä ennen ja sen jälkeen on heikompaa.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Boner kirjoitti:Pano, eli silloine seurustelukumppani.
Aika romanttista, että pitää panoa seurustelukumppanina. Mulle pano on ollut kertalaaki eli niinQu yhden-illan-pysäkki. Mut' tää on tätä semantiikkaa: yks' sanoo että hoito, toinen sanoo että rakas. Ja kumpikaan ei tarkoita sitä, mitä sanoo.
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Bruce Willisika kirjoitti:Manala kiusaa sut kiimaan ja kiduttaa orgasmiin.
Puhut kokemuksen rintaäänellä?
Ei, juu, vaarinhousut!
Bruce Willisika

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Boner kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti: kunnon känni nollaa pään tehokkaimmin ja humalassa on hauskaa melkein missä vain,
Juu. Ikävuosien 20-30 välillä. Sitä ennen ja sen jälkeen on heikompaa.
Kyllä mun juominenkin on tullut valikoivammaksi ajan&paikan suhteen iän karttuessa. Ryyppääminen krapuloineen käy monessa tilanteessa suoranaiseksi rasitteeksi, jota juurikin siksi pyrkii välttämään. Mutta: edelleen kunnon känni on mielestäni paras nollauskeino stressin yms. purkamiseksi. Siihen voi sitten lyödä kylkeen muutakin mukavaa toimintaa, jos tuntuu ettei pelkkä humalanpalvonta riitä.
Bruce Willisika

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

RahkaPussukka kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Manala kiusaa sut kiimaan ja kiduttaa orgasmiin.
Puhut kokemuksen rintaäänellä?
Manala puhuu. Siis puhuu, kokemuksen rintaääntä en pysty lupaamaan.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Bruce Willisika kirjoitti:
Boner kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti: kunnon känni nollaa pään tehokkaimmin ja humalassa on hauskaa melkein missä vain,
Juu. Ikävuosien 20-30 välillä. Sitä ennen ja sen jälkeen on heikompaa.
Kyllä mun juominenkin on tullut valikoivammaksi ajan&paikan suhteen iän karttuessa.
Musta on myös tullut pihi. Kun on tottunut, että firman kortilla maksetaan paukut, ketuttaa kaivella omaa kuvetta viinaksia varten.
Ei, juu, vaarinhousut!
Boner

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RahkaPussukka kirjoitti:
Aika romanttista, että pitää panoa seurustelukumppanina. .
Enhän mä niin ole sanonut. Vaan ekat panot. Eli menetin tavallaan* neitsyyteni hänelle ja oltiin vuosi kimpassa,
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon aika usein baarissa/bileissä/ym. anniskelutilanteissa joko vesi(+kahvi) linjalla tai enintään parin alkoholipitoisen voimin. Suurin ero ryyppyiltoihin on seuraavana päivänä. Hirveitä övereitä ei ole viime vuosina tullut vedettyä eikä muutenkaan kauheita mokailuja, mutta jotenkin olen alkanut morkkistelemaan sitä jos olen humalassa. Eli mielummin en ole.

Ruokaviinejä, yksittäisiä saunaoluita jne. meillä kyllä nautitaan lähes viikoittain.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ei tod. Kukin totuttaa aivonsa siihen rentoutuskeinoon, mihin haluaa. Imo alkoholi on jotenkiin niin last season. Käytän sitä äärimmäisessä hädässä, enkä nykyään juuri edes siinä. Joskus kyllä maistuu lasillinen jos toinenkin, mietin että yhä useammin vain "muodon vuoksi", vaikka oikeastaan mieli ei teekään. Pyrin rakentamaan elämäni niin, että hauskaa tuottaisivat muut toiminnat, eikä pikku hiprakka. Tosin, sillekin on toki aikansa ja paikkansa.
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Aika ja paikka löytyy kyllä hyville viineille, ja erityisesti hyvien kuohuviinien kepeille kuplille.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nousuhumala on hieno tila, niitä parhaita. Nykyisin juon itseni humalaan erittäin harvoin, se ei sovi krapuloineen, eikä muutenkaan edes ajankäytöllisesti elämääni. Kaljan tai pari juon keskimäärin kerran viikossa illalla futista väijyessäni.

Itse kysymykseen vastaan, ei ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ilo ilman viinaa on teeskentelyä?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Nääh, viina on kiva sosiaalinen lubrikantti, kyllä muutama olut tai yksi viski kivasti lämmittää, mutta onhan se kaikilla mittareilla sitten muuten aivan vitun paska päihde.

Isleyn tisleitä en juo humaltuakseni,vaan ihan nautinnon vuoksi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin