Maailmassa on virhe

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja exsu »

Muistelisin, että vastaavaa keskustelua on käyty aikaisemminkin, mutta koska en onnistunut löytämään ko. ketjua, niin avaanpa uuden.

Olen muutama viikko sitten saanut tietooni järkyttävän tosiasian, että maapähkinä ei ole pähkinä vaan palkokasvi. Järkyttävää! Pähkinä, joka on eniten maailmassa pähkinä, ei olekaan pähkinä, vaan joku hiton herne.

Myös se, että banaani on ruohokasvi järisytti joskus. Ja se, ettei mansikka ole marja vaan joku epähedelmä. Siihen, että Pluto ei olisi planeetta suhtauduin jotenkin kevyemmmin, mun maailma järkyttyy ilmeisesti parhaiten suuhun tungettavista tuotteista.

Olen jo vähän päässyt yli tästä pähkinähommasta (tosin kuulin eilen tarinaa siitä, että cashew-pähkinäkin olisi joku epätuote, pitää tarkistaa), joten olen valmis kohtaamaan uusia järkytyksiä. Mitä muita virheitä maailmasta löytyy?
Viimeksi muokannut exsu, 04.05.2011 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Hard

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Muistaakseni tomaatti on marja ja vadelma ei, vaan joku luuhedelmä sekin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun biologisen sivistykseni keveyttä kuvaa se, etä järkytyin aikanaan siitä, että jäniseläimet eivät ole jyrsijöitä. Harhaanjohtavat hampaat, sanoisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Dave »

Yksittäinen, kaikkein eniten maailmankuvaani järkyttänyt tieto oli, että alkuperäisen Village Peoplen jäsenistä yksi oli hetero.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Juu, kasviluokittelu on jännää.

Kuten kaikki tietää, mansikkahan ei ole marjaa nähnytkään, vaan se on epähedelmä.

EDIT: Hienosti luin ekan viestin.. oikein hyvin. No nokitan kertomalla että kurkku on marja :P
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 04.05.2011 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
So Hard

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:Yksittäinen, kaikkein eniten maailmankuvaani järkyttänyt tieto oli, että alkuperäisen Village Peoplen jäsenistä yksi oli hetero.
Olis se kaiken lisäks just se josta sä fantasioit?
Dave

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:Yksittäinen, kaikkein eniten maailmankuvaani järkyttänyt tieto oli, että alkuperäisen Village Peoplen jäsenistä yksi oli hetero.
Olis se kaiken lisäks just se josta sä fantasioit?
No kun mä niinQ ajattelin, että ne kävis kiertueen vapaa-ajalla yhdessä kaikessa värianalyysissä ja kynsien hoidossa jne kivassa :(
Manaaja

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ja ananaskin on joku kävynomainen epähedelmä, eikä chilipippurilla ole mitään tekemistä pippurin kanssa. Eikä muuten maustepippurillakaan, vaan se onkin sitten oikeasti joku hedelmä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti: No nokitan kertomalla että kurkku on marja :P
Tää on paha! :shock:

Cashewpähkinä on muuten munuaispuun hedelmän siemen, tarkistin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Muistaakseni tomaatti on marja ja vadelma ei, vaan joku luuhedelmä sekin.
Vadelma on vatukka ja kuuluu ruusukasveihin. Kirsikka on luumarja, samoin kuin aprikoosi, luumu ja muut vastaavat.
Manaaja

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:Cashewpähkinä on muuten munuaispuun hedelmän siemen, tarkistin.
Ja pistaasi on manteli eikä pähkinä.
So Hard

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Taksonomit kuuluvat epäilemättä siihen ihmisryhmään, jotka ammutaan vallankumouksen tullessa heti aamunkoitteessa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:...kynsien hoidossa jne kivassa :(
Itsestään huolehtivat heteromiehetkin käy manikyyrissä. Etenkin preppyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Taksonomit kuuluvat epäilemättä siihen ihmisryhmään, jotka ammutaan vallankumouksen tullessa heti aamunkoitteessa.
Nääh. Nehän ne just kertoo, ketkä ammutaan. Virallisen taksonomian vastaiseen kielenkäyttöön syyllistyvät saattavat mennä ensimmäisten joukossa.
Viimeksi muokannut urpiainen, 04.05.2011 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja exsu »

Myös banaani on wikipedian mukaan marja, ja chili.

Koiraroduista esimerkiksi cavalierkingcharlesinspanieli ja tiibetinspanieli eivät nimestään huolimatta ole spanieleja. Näitä en tosin ole syönyt. Linnuista java sparrow ei ole varpunen vaan peippo. Päästäinen ei myöskään ole jyrsijä.
Dave

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Dave »

Työntäkääs ne epähedelmänne nyt sinne, minne aurinko ei paista.
So Hard

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Siinä on marjat -slogan on oikeastaan kamalaa harhaanjohtoa. Pitäisi varmaan valittaa kuluttajaviranomaisille. Äkisti muotoon "siinä on epähedelmät."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ :D Tosin saman sloganin voi siirtää vaikka felixin maustekurkkujen käytöön.
Viimeksi muokannut exsu, 04.05.2011 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja RP »

No mun maailmaa on ehkä eniten järkyttänyt tämän ketjun öööh epähedelmät ja marjat. Semmosta sattuu.
CeDell Davis

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Selkeesti se, että kaikki naiset, ihan kaikki, ei tykkääkään ottaa suihin :(
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

CeDell Davis kirjoitti:Selkeesti se, että kaikki naiset, ihan kaikki, ei tykkääkään ottaa suihin :(
Mä oon kans kuullut miehistä, jotka eivät tykkää heiltä otettavan suihin.. kaikenlaisia..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niin no, juuri tällä viikolla Sinkkuelämää sarjan Samantha kertoi totuuden: jos naiset aina ejakuloisivat saadessaan, ei miehet koskaan antaisi suuhoitoa.

Että sitä sopii miettiä suuseksin puutteesta valittaessaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ja kaikki naiset eivät halua saada suuhoitoa

:buuuu:
Dave

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Niin no, juuri tällä viikolla Sinkkuelämää sarjan Samantha kertoi totuuden: jos naiset aina ejakuloisivat saadessaan, ei miehet koskaan antaisi suuhoitoa.
Valistumaton käsitykseni on, että se mikä miehillä tulee ns. kertalaakilla tulee naisilta kaiken aikaa pikkuisen hiljaisempana virtana. Korjatkaa ajatuspuutteet.
:korjaa:
CeDell Davis

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:Niin no, juuri tällä viikolla Sinkkuelämää sarjan Samantha kertoi totuuden: jos naiset aina ejakuloisivat saadessaan, ei miehet koskaan antaisi suuhoitoa.

Että sitä sopii miettiä suuseksin puutteesta valittaessaan.
Mä olen kuullut Georgelta, että ei sitä tavaraa ole pakko suuhun ottaa ja niellä, mutta silti hoitaa happy ending. Sillai vaikka niin, että se tavara roiskuu siihen miehen treenatun vatsan päälle juuri parhaassa vaiheessa. Ja jos haluaa olla oikein sievä, niin pyyhkii tipan pois ja ottaa vielä kerran huulille. Sillai kivat jälkitärinät, junou poks.
Vastaa Viestiin