Maailmassa on virhe

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No ehkä mua ei tartte tässä asiassa opettaa, mut ehkä sit vaikka himassa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti:Kannattaako aloittaa keskustelu seuraavasti:"valitin nettipalstalla naisille suuseksitaitojasi ja he neuvoivat seuraavaa..."
:P Joo .. ja sit voit kertoa meille mitä kotona sanottiin
CeDell Davis

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:No ehkä mua ei tartte tässä asiassa opettaa, mut ehkä sit vaikka himassa?
Älä kiihdy! Sä pelotat mua kohta! Kotona kyllä riittäis opettamista, ja olis riittänyt joka kerta, eli silloinhan se vika on minussa! Sissos!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Vesper »

CeDell Davis kirjoitti:Kotona kyllä riittäis opettamista, ja olis riittänyt joka kerta, eli silloinhan se vika on minussa! Sissos!
Pitäsköhän mun perustaa joku koulu tähän liittyen. Ostatte sitten vaimoillenne kalliita lahjakortteja synttärilahjaks!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Kotona kyllä riittäis opettamista, ja olis riittänyt joka kerta, eli silloinhan se vika on minussa! Sissos!
Pitäsköhän mun perustaa joku koulu tähän liittyen. Ostatte sitten vaimoillenne kalliita lahjakortteja synttärilahjaks!!
Toimii, jos saan olla se crash test dummie. Noin muuten, vaikka oletkin Jumalatar in my taste, niin ei noita langenneita enää kukaan pelasta :( Ei edes raha.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Gat »

Maailmassa on se virhe, että kaikki kauniit naiset ovat alastomia vaatteidensa alla. Mutta minä en näe heitä nakuna enkä saa heidän pilluaan. Vaikka näyttäytyvät ja antavat muille. Paljon ja monille. Tämä on väärin.

Alun taksonomioista ärsyttää, kun monet luulevat hämähäkkejä hyönteisiksi ja tappavatkin niitä kuin kärpäsiä. Ja se, että hyeenoja monesti luullaan koiraeläimiksi. Niin ja vanha-äiteeni kerran jopa kysyi, mikä ero on madoilla ja käärmeillä. :shock:
RP

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Kotona kyllä riittäis opettamista, ja olis riittänyt joka kerta, eli silloinhan se vika on minussa! Sissos!
Pitäsköhän mun perustaa joku koulu tähän liittyen. Ostatte sitten vaimoillenne kalliita lahjakortteja synttärilahjaks!!
Mä haluaisin jotenkin mukaan tähän loistavaan bisnes ideaan.
CeDell Davis

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Kotona kyllä riittäis opettamista, ja olis riittänyt joka kerta, eli silloinhan se vika on minussa! Sissos!
Pitäsköhän mun perustaa joku koulu tähän liittyen. Ostatte sitten vaimoillenne kalliita lahjakortteja synttärilahjaks!!
Mä haluaisin jotenkin mukaan tähän loistavaan bisnes ideaan.
Eli te opettaisitte ja mä olisin pelkkä nuoltava tappi? I'm all in!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Mä haluaisin jotenkin mukaan tähän loistavaan bisnes ideaan.
Eiköhän pistetä koulu pystyyn! Mä luulen että oppilaitakin löytyis ihan kivasti, kun vaan markkinoidaan oikein ;)
Voitais muutenkin vähän kouluttaa narttuja tavoille, ettei tarttis lueskella mitään tällasia netistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kyllä tää ketju aika kauan kuitenkin pysyi aiheessa. Kerkesin jo alkaa pelätä, että Kitinässä on virhe.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kurkusta syväkurkkuun.
So Hard

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Kurkusta syväkurkkuun.
Ei muuta kuin marja perseeseen niin Petken laki pelasi taas.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Kurkusta syväkurkkuun.
Miksei kurkku syväkurkkuun?
Kurkku on kyllä menettänyt kaiken syväkurkkupotentiaalin alkaessaan marjaksi.
RP

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja RP »

Kurkku suun kautta perseeseen. Thats it. Toisteki päin voi tehdä jos kokee viehtymystä, mutta ei mun kuppi teetä.

Jatketaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Niba »

Maailma päättyi huomenna, Petri kertoi, miksei jo tänään, sanoo joku muu.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon ollut huomaavinani että pimpsan turpeus vaikuttaa naisten suunseksin saantihalukkuuteen. Jos alakerrassa on lirputinta ja lörpytintä niin sellaiset naiset ei usein tykkää siitä että mies menee sinne nuuskimaan.
Dave

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Dave »

Tamperelainen ei sanokaan nääs

:(

Exsu ja Ylermi, joku roti nyt!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Autan mansesterilaisia hieman: se on kato nääs sillä lailla, että kato nääs tappara ja kato nääs ilves, erkkaa kato nääs lapaan ja kato nääs kato nääs.
Paras päivä ikinä.
Bruce Willisika

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tai niis nääs nuus nääs hevos nääs, kuten oli armeijassa tamberelaisten kanssa tapana huastella.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei huolta, mää sanon nääs, vaikken ole koskaan asunut Tampereella :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mää puolustaun sillä että oon kuiteski alunperin Jyvääskyläläänen, joten en oo tota tampereenkiältä nii komeesti viä omaksunu.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maailmassa on virhe

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Siinä sitä tamperelaista puhepartta.
Pöh. Klassikko on kuitenkin aina klassikko:

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin