Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Bluntly
Kitisijä

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hmmm...

Ott Tänak lähti voittajatallista vain neljä päivää mestaruutensa jälkeen
MM-RALLIKAUDESTA on jäljellä vielä yksi osakilpailu. Australian ralli ajetaan 14.–17.marraskuuta.

Hyundai ja Toyota kamppailevat vielä merkkimestaruudesta. Korealaistallilla on 18 pisteen kaula Toyotaan.

Australiasta Mäkinen tarvitsee täyden panoksen jokaiselta kolmelta kuljettajaltaan, myös Tänakilta, jotta Toyota voi uusia tallien MM-tittelin.
Ihan hirveästi en usko Tänakin pisteitä tuovan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.

Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kävin eilen pojan kanssa katsomassa Suomen futismatsin. Enpä ole aikaisemmin moiseen tapahtumaan paikanpäälle eksynyt. Ei olisi tullut mentyä nytkään ellen olisi sattunut saamaan ilmaisia lippuja.

Tasoero joukkueiden välillä oli selkeä. Käytännössä pelattiin yhtä päätyä 90 minuuttia ja ainoa jännityksen aihe oli montako maalia Suomi tekee. Sääntöjen mukaan eivät saaneet kuin 4 sisään, mutta paikkoja olis ollut tehdä enemmänkin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain

Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mikä on kuntopuntarin kärjessä ja rakettimaisessa nousussa? Aivan, Ilves - pankaa nimi muistiin! Kevättansseissa nähdään, tällä sadulla on onnellinen loppu.
#poikakotiin #torillatavataan
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.

Bluntly
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
14.11.2019 19:04
Mikä on kuntopuntarin kärjessä ja rakettimaisessa nousussa? Aivan, Ilves - pankaa nimi muistiin! Kevättansseissa nähdään, tällä sadulla on onnellinen loppu.
On kyllä kovassa iskussa. Tapparahan voi ottaa taas nekkuun.

Bluntly
Kitisijä

Kun potkupalloilijat otti tukkaan niin merkitseekö tuo nyt sitten sitä, että pelipaikkana on ryssälandia?

urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:
19.11.2019 10:07
Kun potkupalloilijat otti tukkaan niin merkitseekö tuo nyt sitten sitä, että pelipaikkana on ryssälandia?
Mä luin jostain, että nyt jo melkein varmasti Suomen lohko on Venäjä Venäjällä, Tanska Tanskassa ja Belgia jossain. Yhden maalin tekeminen (ja alle kymmenen päästäminen) voisi olla Suomen tavoite kisoissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."

Bluntly
Kitisijä

Jaa, ei edes pelata yhdessä paikassa. Pitäkööt tunkkinsa, menen sitten katsomaan jotain muuta lajia.

Vastaa Viestiin