Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
nokkaelain
Kitisijä

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti: 09.03.2021 21:47 Mä olen aina julistanut, ettei mökkeily sovi mulle ja että inhoan sitä, mutta nykymökit täysine varusteluineen sopivatkin mulle oikein hyvin. Ne on ne vaatimattomat mökit pihatöineen, puuvessoineen ja muine sukulaisineen mitkä ei sovi. Kaksin mökkeily on parasta.
Oman suvun mökki tuota ensin mainittua (on kyllä kaksikin puuvessaa! Toiseen tulee vesikin käsien pesuun.) Kuvittelin nuorempana, että sukulaiseni tulevat harvinaisen hyvin toimeen keskenään. Aikoinaan siellä oli toistakymmentä kakaraa ja näiden vanhemmat sulassa sovussa. Äitini ei kyllä tykkää ollenkaan sellaisesta kolhoosielämästä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähden loppuviikoksi Tampereelle. Pakko saada makkarapannu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kerberos I
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mä lähden viikonlopuksi Tammelaan. Paljuilua ja hyvää seuraa luvattu.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 10.06.2021 10:38 Lähden loppuviikoksi Tampereelle. Pakko saada makkarapannu.
Täällä tosian voi laittaa lihaa piiloon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.06.2021 19:53 Täällä tosian voi laittaa lihaa piiloon.
Enhän mä katsonut kenelle sä vastasit. Oletin vaan, että edelliseen viestiin, mutta ei Tammela varmaan oo Tampereella päinkään :think:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
McJanne
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Elokuussa peräti kahdesti. Ruotsiin.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM
Vastaa Viestiin