Kesäloma

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Kesäloma

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nyt olen lusinut 5 viikkoa vuosilomaa yhteen putkeen. Täytyy kyl sanoa että ekat 4 viikkoa menin aikamoista kyytiä ja sitten viimeisen viikon himailin kotona ja nautin stadin helteistä 8)

Tässä kyliä mitä kävin lävitte; Tampere, Mikkeli, Nummijärvi ja Padasjoki.
Laajempaakin rundia olis halu ollut tehä, mutta käytännön syistä johtuen ei pystynyt, joissain noista kylistä kyllä visiteerasin useammankin kerran. Sit joskus kun saan pitää lomani miten haluan, niin teen kyllä Suomi-turneen ja käyn Sloveniassa (Tolmin) Metal Camp:ssa.

Syssyllä vielä pari viikkoa vapaita, saas nähdä lähdenkö sitten johonkin ulkomaille reissuamaan.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kesäloma

Viesti Kirjoittaja exsu »

Takana viikko lomaa (ja toinen ylityövapaita), edessä kolmen viikon loma perjantaista alkaen. Varastoon jää vielä 1+1 viikkoa lomaa talvea varten (ylityöhommia ja lomaviikko), suunnitelmissa joku kaukomatka synttäreiden kunniaksi.

Mä olen käyttänyt lomani lähinnä maasta poistumiseen. Takana Alanya ja Kaunas, edessä kahden viikon Ranska-Italia -kierros. Suomipäiviä jää loma-ajalle siis viikon verran.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Kesäloma

Viesti Kirjoittaja scarface »

Enää 4 työvuoroa (ens vkolla) ja sitte LOMILLE!! Saa olla onneks KOKO elokuun vex työmaalta, maltan tuskin odottaa.. Vanne kiristänykki jo toukokuusta asti päätä :D
Vastaa Viestiin