Futiksen EM 2012

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Kuka voittaa (vaihtoehdot ranking-järjestyksessä)?

Espanja
2
20%
Saksa
2
20%
Hollanti
1
10%
Portugali
1
10%
Englanti
0
Ei ääniä
Kroatia
0
Ei ääniä
Tanska
0
Ei ääniä
Venäjä
0
Ei ääniä
Italia
3
30%
Kreikka
1
10%
Ranska
0
Ei ääniä
Ruotsi
0
Ei ääniä
Irlanti
0
Ei ääniä
Tsekki
0
Ei ääniä
Ukraina
0
Ei ääniä
Puola
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onpa Espanjan peli tänään nautittavaa katsottavaa. Italia on palannut tuttuihin vahvuuksiinsa, eli komeasti kuoleviin joutseniin ja sikailuun. Odotettavissa vielä pelin edetessä taktisina siirtoina mussutus tuomarille ja ankara käsien levittely koettujen vääryyksien edessä. Balotelli tehnee yhden maalin, minkä jälkeen alkaa ajatella "Italia olen minä."
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Juu, ei tullu sunnuntai-illan juhlia. Toinen loukkaantuminen ja alivoimalle jääminen ratkaisi pelin lopullisesti. Pärjäkseen Italian olisi kyllä pitänyt pystyä viimeistelemään paremmin.

Espanjan eka maali oli tosi hieno.

Ihan hyvät kisat kaikkiaan. Saksa neljän joukkoon ja Italia toiseksi. Ei se paljoa paremmin olisi voinut mennä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja elco »

Vagabondo kirjoitti:Toinen loukkaantuminen ja alivoimalle jääminen ratkaisi pelin lopullisesti.
Että 2-0:ssa oli vielä ihan hyvät saumat?

Oikeat luvut olisivat olleet 5-0, jollei tuomarilla olisi ollut makarooninväriset rillit päässä: olisiko ehkä ollut pilkun paikka siinä käsivirheessä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti: Että 2-0:ssa oli vielä ihan hyvät saumat?
Ei mulla ihan noin positiiviset tunnelmat olleet. Pientä toivoa jatkoajasta yritin pitää hengissä. Kyllä Italia oli ihan hyvin pystynyt paikkoja rakentamaan. Viimeistely ei vaan osunut kohdalleen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Italia oli aivan sillassa koko matsin. Ei siellä ollut mitään toivoa missään vaiheessa. Dumari ei uskaltanut kaksmunassa ratkaista, mutta Torres kosti moisen vääryyden sitten oikein kunnolla. Taisi olla epätasaisin finaali mitä olen nähnyt ikuna. Kaikkien aikojen riemuidioottikin jäi maalitta. Loistavaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja elco »

Torres voitti maalikuninkuuden vietettyään kentällä 189 minuuttia. Espanjooleilla ei meinaa mahtua kokoonpanoon jäppinen, joka siis latoo maalin jokaiseen 60 minuuttiin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Balotellin riemuidioottiuskerroin alkaa raketoida katosta läpi.

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2012 ... 4_jp.shtml

Pitänee kohta väsätä itse joku meemisydeemi Balotellin 4-0 -naamasta.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja elco »

En tiedä onko tämä jo käsitelty asia tai edes mikään kovin tavaton oivallus, mutta minulle valkeni kuinka kertakaikkisen luonnollinen asia kepulaiselle on kannattaa Italiaa. Italialaiset ovat (pallokentällä) filmaavia itkupillejä, jotka reilun pelin sijaan heittäytyvät tuskaisasti irvistäen nurmen pintaan aina kun pääsevät vaparietäisyyden päähän vihun maalista: teeskennellään vääryyttä, kalastellaan perusteetta etua, ei yritetä pärjätä rehellisesti ja reilusti.

Eihän kepulainen yksinkertaisesti voi kannattaa mitään muuta tiimiä!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin