Futiksen EM 2012

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Kuka voittaa (vaihtoehdot ranking-järjestyksessä)?

Espanja
2
20%
Saksa
2
20%
Hollanti
1
10%
Portugali
1
10%
Englanti
0
Ei ääniä
Kroatia
0
Ei ääniä
Tanska
0
Ei ääniä
Venäjä
0
Ei ääniä
Italia
3
30%
Kreikka
1
10%
Ranska
0
Ei ääniä
Ruotsi
0
Ei ääniä
Irlanti
0
Ei ääniä
Tsekki
0
Ei ääniä
Ukraina
0
Ei ääniä
Puola
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 10

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyin juuri rosterit läpi ja on siellä kohtuu painavaa tavaraa monellakin joukkueella. Espanjan keskikenttä, sen vaihtopenkkikin, kelpaisi sellaisenaan varmasti lähes minkä tahansa muun joukkueen aloitukseen. Ranskalla on myös vaffa paperi, varsinkin kun FIFA-ranking on vasta 16. Hollannilta pisti silmään Dirkin valinta surkean kauden jälkeen.

Mestaria kysyttäessä ykkössuosikkini on selvästi Espanja, sitten Ranska ja Hollanti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja scarface »

Italia :h:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mestaria kysyttäessä ykkössuosikkini on selvästi Espanja, sitten Ranska ja Hollanti.
Mä nostaisin kolmen kärkeen (siis Espanjan ja Hollannin rinnalle) myös Saksan. Ja Ranska varmaan tosiaan vahvimpana haastajana. Vaikka samaan aikaan täytyy sanoa, että B-lohko on niin tavattoman kova, että Saksa tai Hollanti saattaa lepsuillessaan jäädä jopa alkulohkoon.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

FIFA-rankingista vielä... Poikkesin http://www.fifa.com/worldranking/rankin ... index.html , jossa oheinen laskentakaava:
Points in the past 4 years Average Weight Avg. Weight
2009 235.73 20% 47.15
2010 288.33 30% 86.5
2011 123.89 50% 61.94
2012 233.95 100% 233.95
Total 430


Muistelen rankingin painottavan arvokisoja ja niiden karsintoja. Viime vuosi oli kyllä syvä sukellus. Nythän tuli viikon sisään kaksi voittoa ja tasuri rankingissa edellä olevilta mailta, joten sijamme (79) tulee nousemaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomi kuitenkin tippunee Ö-sarjaan?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täytyy poiketa Prismassa noutamassa olutta. Jotta voi olla tehokas, on välineiden oltava kunnossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ladbrokesin pienimmät mestarikertoimet:

Espanja 3.75
Saksa 4.00
Hollanti 7.50
Ranska 10.00
Englanti 15.00
Italia 17.00
Portugali 21.00
Venäjä 21.00
Ukraina 41.00
Puola 41.00

..ja mielenkiintoinen lista parhaista turnauspelaajista:

Mesut Ozil 9.00
Xavi 11.00
Andres Iniesta 13.00
David Silva 13.00
Robin Van Persie 17.00
Fernando Torres 21.00
Cesc Fabregas 21.00
Mario Gomez 21.00
Lukas Podolski 21.00
Thomas Muller 21.00
Bastien Schweinsteiger 21.00
Cristiano Ronaldo 21.00
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No minä nyt sitten annoin ääneni kun äänien perään erikseen viikonpäiväketjussa vinguttiin. Jos pössyttelijät ei voita, niin mun puolesta sen pallon voi puhkaista. Laidoilta läpi ja maalitalkoot pydeen. Toivottavasti näistä(kin) kisoista ei tule 0-0 talkoita.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Forza azzurri ja Deutchland über alles. Saksalle ja Italialle hurrataan kisasta toiseen ihan jalkapalloon liittymättömistä syistä.

Pohjoismaille heruu myös sympatiaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:Forza azzurri ja Deutchland über alles. Saksalle ja Italialle hurrataan kisasta toiseen ihan jalkapalloon liittymättömistä syistä.

Pohjoismaille heruu myös sympatiaa.
No Italialle hurraaminen ei tosiaan voi liittyä mitenkään jalkapalloon. Olet kovakin draamateatterin harrastaja?
Universaali disclaimer.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Ukrainassa tapettiin tuhansia koiria ja kissoja kaduilta jalkapallofanien "maisemaa pilaamasta" ennen kisavieraiden saapumista. Tästä syystä meni boikottiin täällä koko turnaus, tuleepahan jotain hyödyllisempää tehtyä tämäkin aika.
Pröötprööt
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mulla on vaffa fiilis, että Saksan kone jyllää vaffasti tänä vuonna, Englanti yllättää onnistumalla jollakin tapaa ja Italia vaipuu sinne paskalaariin minne kuuluukin. Musta hevonen on Ruåtsi pelkästään saatanallisen zlaatanin takia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: No Italialle hurraaminen ei tosiaan voi liittyä mitenkään jalkapalloon.
Kui? Eihän tästä kauaa ole, kun viimeksi pääsi Italian MM-voittoa juhlimaan :mrgreen:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Italian mahtolliset mitalit eivät missään tapauksessa johdu jalkapallollisista vaan teatraalisista ansioista.

Venäjä teki aika huikean näytöksen, liekö tsekki sitten vaan niin heikko.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos Venäjä kohtaa semmosen joukkoeen jolla on molemmat päät kunnossa niin voi olla tulos toisenlainen.
:kele:
Veikkaan Venäjää finalistiksi, koska sieltä tulee aina se yhdestoista ryssä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ruotsi hävisi! Hyvä hyvä. Ei yksi mies kesää tee jalkapallossakaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti:Saksalle ja Italialle hurrataan.

Pohjoismaille heruu myös sympatiaa.
Meinasin odottaa Ruotsin voittoa ennen kuin kuittaan ekan kierrokseen natsanneen ihan mukavasti, mutta mutta...

No ei niillä Ruotsalaisilla niin väliä, vaikka jatkosta karsiutuisivatkin. Kyllä mä oon edelleen ihan tyytyväinen ekan kierroksen saldoon. Saksan osalta alkoi paremmin kuin hyvin, kun Tanska pääs niistämään Hollannilta pisteet pois. Tasureidenkin pitäis riittää jatkopaikkaan, joten jos vaan Saksa välttää tappiot jatkossakin niin hyvin menee. Tanska on tietysti samassa tilanteessa ja olis kyl aika paukku jos se Saksan lisäks pääsis tosta lohkosta jatkoon.

Italia-espanja ottelusta tasapeli oli sarjataulukon kannalta ihan riittävä tulos, vaikka espanjan tasotus tulikin fiilistelyn kannalta turhan äkkiä. Nyt vaan kun hoitelevat pienemmät maat kunnialla, niin ei ole jatkopaikassa ongelmia. Toki olis ollu parempi, jos kroatia ja irlanti olis tasannu pisteet.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

http://www.hs.fi/urheilu/Ahti-sonni+joh ... 5574589146

Mites Ylermin veikkaukset? Pärjäätkö mahtisonnille?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Mites Ylermin veikkaukset? Pärjäätkö mahtisonnille?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9444
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kahden tasurin jälkeen Italian pitäisi ottaa Irlannista vähintään 3 maalin voitto jatkopaikan varmistamiseksi, siltä varalta että Espanja ja Kroatia pelaa tasan. 3 maalin voittoa todennäköisempänä pidän Espanjan voittoa kroatiasta, joten pelkkä voittokin riittänee Italian jatkopaikkaan. Vikasta kierroksesta tulee mielenkiintoinen.

Saksan peli ja tilanne näyttää aikas hyvältä, joten eiköhän ainakin se jatkoon mene. Mun veikkaus kuoleman lohkon vikalle kierrokselle. Hollanti pelaa tasollaan ja viimeisenä oljenkortenaan mättää kasan maaleja Portugalin verkkoon ja nousee 3 pisteeseen hyvällä maalierolla, mutta Tanska nyhjää 0-0 tasurin ja menee Saksan kanssa jatkoon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kroatia veti kuitenkin hienoja hetkiä, ei ihan suupala paellamiehille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos Epsanja haluaisi vittuilla saapasitkijöille, pelaisi B-miehillä tahallaan tasurin.

Saksa ja Epsanja ovat toistaiseksi ne jotka ovat vakuuttaneet. Hodarin Englanti pelaa niin tylsää peliä, että melkein tekee mieli lopettaa kannattaminen.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

Kaksi kolmesta suosikistani eli Hollanti ja Tanska putosivat. Tuli mieleen tää:

People think it's all about misery and desperation and death and all that shite, which is not to be ignored. But what they forget is the pleasure of it. Otherwise we wouldn't do it. After all, we're not fucking stupid. At least, we're not that fucking stupid. Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it. When you're on junk you have only one worry: scoring. When you're off it you are suddenly obliged to worry about all sorts of other shite. Got no money: can't get pissed. Got money: drinking too much. Can't get a bird: no chance of a ride. Got a bird: too much hassle. You have to worry about bills, about food, about some football team that never fucking wins, about human relationships and all the things that really don't matter when you've got a sincere and truthful junk habit.



Jäljellä on enää brother in law:in takia symppaamani Englanti, eikä niiltäkään kyllä uskalla paljoa odottaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Kaksi kolmesta suosikistani eli Hollanti ja Tanska putosivat.
Mä olin ihan tyytyväinen etteivät Hollannin sekoegoilijat tuolla esityksellä saaneet pistettäkään. Juutit kaatuivat komeasti saappaat jalassa taistellen ja se olikin enintä mitä he saatoivat tässä lohkossa odottaa. Saksa vakuuttaa aina vaan enemmän, jostain ne aina tekevät sen 2 maalia.

Englannin fanitus kävi astetta helpommaksi kun sentään hiukan pelasivat, katsotaan nyt mikä vaikutus Rooneyn paluulla on. Andy Carollin kömpelöä lönköttelyä oli kamala seurata. Rooney kun alkaa laittamaan boltsia piilokärkenä Welbeckin otsaan niin voi olla ettei kaikkea tartte tehdä kantapään kautta. Jotenkin toivoisi että Hodarin sijasta sinne olisi otettu Redknapp, joka sentään uskoo hyökkäävään jalkapalloon.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Futiksen EM 2012

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti: Mä olin ihan tyytyväinen etteivät Hollannin sekoegoilijat tuolla esityksellä saaneet pistettäkään.
Minä en. Minä en pitänyt peluutuksesta. Kiteytettynä sanon, että peli on parempi voittaa 5-4 kuin hävitä 1-2. Oranjen joukkueessa olisi ollut potentiaalia laittaa jalkapallo aivan uusiin ulottuvuuksiin, mutta valmentajan valinnalla siellä yritettiin jopa puolustaa. Paskat kisat - sanon minä. Taas pelataan nolla - nollaa finaalia kohti. Ja saksa voittaa.

Sen verran on pakko kehua, että tässä on pelimanne mun makuun:

http://www.uefa.com/uefaeuro/season=201 ... index.html

Toivottavasti hän voittaa ja siinä sivussa kalsarimainoskaveri ja koko Portugal.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin