World Cup 2014

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:Tänään Saksa varmistaa lohkovoiton :hep:

Kaaviota tarkastellessa toisella kierrokselle näyttää tulevan mielenkiintoinen Saksa-Ranska ja finaalissa pääsee jännittämään Saksan ja Hollannin välistä taistelua :mrgreen:
Olkoon tämä mun virallinen kisaveikkaus.
Mulla on vähän sisäinen konflikti sen kanssa, että haluaisinko Saksan vai Brasilian finaaliin. Saksa viehettää enemmän kannatusmielessä, mutta musta olisi silti eeppistä nähdä finaalissa tiukka taisto isäntämaan ja Hollandaisekastikkeen välillä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näyttää aika hyvältä Chile - Belgia loppuottelulle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen vähän ajatellut, että Hollannin materiaali ei sittenkään riitä loppuotteluun. Joukkueessa kun on pari supertähteä, ja sitten Hollannin liigan kavereita. Eiks mestaruus yleensä voiteta Englannin, Espanjan, Italian ja Skasan liigojen staroilla? Toisaalta, Hollannin liigan miehet eivät nyt taida olla Ajaxin primadonnia vaan Feyenoordin miehiä, mikä voisi parempaa luvata.

Mahtavan kiinnostavat kisat kuitenkin. Mikään joukkue ei aivan vakuuta, mikä toisaalta lisää jännitystä ja kiinnostavuutta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämä päivä on futiksen juhlaa. Ensin KTP nöyryyttää Pk-35 Vantaata, jonka jälkeen suoraan töllön ääreen katsomaan Saksan maalijuhlia USA:ta vastaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ja ei kun pelaamaan: http://bitemangame.com/
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Tämä päivä on futiksen juhlaa. Ensin KTP nöyryyttää Pk-35 Vantaata, jonka jälkeen suoraan töllön ääreen katsomaan Saksan maalijuhlia USA:ta vastaan.
Olen ihmetellyt Kotkan kiitoa...tai lentoa. Eihän ne voi noin ylivoimaisia olla. Noh, Ilves vaanii niinkuin vain kissapeto osaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lienet tietoinen tästä sivustosta: http://www.playerslehti.net/

Tuolta tulee katsottua Ykkösen maalikoosteet. Ilves oli hyvä kotonaan KTP:tä vastaan, melkein tuli ensimmäinen tappio.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Olin tuolloin katsomossa nostamassa yleisökeskiarvoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Napsahtihan sieltä lopulta ihan reilu tuomio.

http://www.mtv.fi/sport/jalkapallo/uuti ... oteen-2016
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toimintakielto olisi saanut olla vähintään vuoden. Lisäksi sakko on pelkkää tuubaa, jamppa tienaa triplasti tuon verran viikossa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei tienaa pelikiellon aikana pesoakaan, joten joko sakon voisi unohtaa. Onhan tuo lievästä pahoinpitelystä aika roima sakko.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Ei tienaa pelikiellon aikana pesoakaan, joten joko sakon voisi unohtaa. Onhan tuo lievästä pahoinpitelystä aika roima sakko.
Sponsoreilta tullee kaikesta huolimatta "muutama hassu" peso. Mutta tämä taloudellinen aspekti on toissijaista vaikuttavuudessaan pelikieltoihin nähden.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ei tienaa pelikiellon aikana pesoakaan, joten joko sakon voisi unohtaa. Onhan tuo lievästä pahoinpitelystä aika roima sakko.
Sponsoreilta tullee kaikesta huolimatta "muutama hassu" peso. Mutta tämä taloudellinen aspekti on toissijaista vaikuttavuudessaan pelikieltoihin nähden.
Meinaat, ettei vituta jos menee ohi miljoonakaupalla rahaa siitä ettei saa potkia palloa? Minua vituttaisi.

Sponsorit on jo aloittanut kaikkoamisen, Adidasse ekana. En usko että sieltäkään juuri tulee pesoja. Toki joku hammaslääkäriketju tms. voi innostua.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Meinaat, ettei vituta jos menee ohi miljoonakaupalla rahaa siitä ettei saa potkia palloa?
Enhän minä niin sanonut. Näissä tapauksissa pelikielto, siis juuri tämänlainen merkittävän pitkä, on paras rangaistuskeino.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja elco »

Naurettavaa pelleilyä. Oikea tuomio olisi ollut ei mitn. Jos kerta maailmanmestarus ratkaistaan mahdollisesti tuomarin väärällä havainnolla niin miten voidaan jälkikäteen tuomita puraisusta, jota tuomari ei huomaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olisitte heti sanoneet, että näissä kisoissa on jotain nähtävääkin!

http://happyplace.someecards.com/world- ... dicks-out/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/ar ... -urhl-ostu

Onkohan tälle tautiluokitusta? Onhan se nyt kumma, kun kaikista keinosta valitsee puremisen. Onhan niitä helpompia, hygienisempia ja huomaamattomampia koiruuksiakin olemassa. Hommais vaikka jonkun mikroteiserin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onneksi Kreikka tippui :pliis:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onneksi Kreikka tippui :pliis:
Joo, vaikka muuten kannata patrioottina eurooppalaisia joukkueita, noita karvaperseitä ei vain jaksa. EM-karsintoja ajatellen Kreikka on kuitenkin kova pala purtavaksi Suomelle ja muille.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Veikkaus arvioi illan pelien voittosuhteet vahvasti perinteitä kunnioittaen. Nimittän Saksan kerroin on mielestäni laadukkaammin esiintynyttä Ranskaa pienempi 2,5 - 2,9 ja brassit kohtaavan Kolumbian voitosta luvataa peräti 4,5 kerroin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt kun Chile tippui niin taidan fanittaa Costa Ricaa. Bubling under Belgia.

Seuraavissa mömmömkisoissa tuo Belgian junnujoukkue voi olla penteleen kova.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Herätellääs tätä virallista kisaketjuakin.

Saksa tarjoili Brasseille vielä pahemman nöyryytyksen kuin alkulohkon Hollanti-Espanja. Hauskahan niitä maaleja oli katsella ja tuuletella, mutta ei siitä viimeiselle 60 minuutille jäänyt paljoa jännitettävää tai säkenöivää yritystä pelaajilta.

Toivottavasti Hollanti hoitaa tänään tiensä finaaliin Saksan seuraksi, jolloin finaalin voittajalla ei olisi kovin suurta merkitystä minulle. Vaikka Saksaa kannatankin, niin kyllä mä voisin ihan hyvin suoda Hollannillekin sen ensimmäisen mestaruuden. Sen verran hienoja otteita ovat tarjoilleet kisan aikana ja tavallaan olisi kiva saada uusi maa maailman mestareiden joukkoon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hieno maali. Hieno Mestari. Hyvä Saksa. Neljän vuoden päästä uudestaan vai oliskohan taas Italian vuoro...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paras voitti, muutenkin tulokset ja sijoitukset menivät reilusti oikeisiin osoitteisiin. Hyvät oli pippalot.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Neljä vuotta meni vilauksessa, nyt kaikki yhdessä intoilemaan Fifan ja Venäjän yhteistyöstä, siinä vasta reilujen kaverien kerho.

Mites nyt? Viralliset voittajakandidaatit näyttävät olevan taas kerran Brasilia ja Saksa, kovimmat haastajat ehkä Argentiina, Ranska ja Espanja (valmentajasekoiluista huolimatta). Mustaksi hevoseksi tunkevat ainakin Portugali ja Belgia. Maalikuninkuus Neymarille, Messille tai Griezmannille. Tarviiko näitä enää pelatakaan?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin