World Cup 2014

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kannatan Belgiaa ja Islantia hiljaisesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9345
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Yhtään en ole EM-kisojen jälkeen jalkapalloa seurannut, mutta Saksa voittaa. Tyhjältä näyttää mun otteluseurantasuunnitelma, kun ei ole Italia mukana.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Näistä jalkapallon mm -kisoista mulla olis sellanen mielipide, että nää kisat on vähän niin kuin Skoda Cup. Ei siellä parhaat pelaa. Jalkapallon mm -kisoissa pelaa maanosien parhaat maajoukkueet. Ei parhaat maajoukkueet.

Esimerkki: Jos laitetaan vaikka Italia vs Saudi-Arabia tai Alankomaat vs Japani vastakkaisasetteluun, niin mitkä joukkueet kuuluis kisoihin?

Hyviä pelejä tietenkin kattelen.

En tunnusta väriä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oikeastaan aika hemmetin kiva tämä parvekeremppa just mömmömkisojen aikaan. Ikkunat pahvitettu ulkopuolelta niin ei pääse valo eikä lämpö sisään.
Pim.jpg
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti: 15.06.2018 19:14 Näistä jalkapallon mm -kisoista mulla olis sellanen mielipide, että nää kisat on vähän niin kuin Skoda Cup. Ei siellä parhaat pelaa. Jalkapallon mm -kisoissa pelaa maanosien parhaat maajoukkueet. Ei parhaat maajoukkueet.

Esimerkki: Jos laitetaan vaikka Italia vs Saudi-Arabia tai Alankomaat vs Japani vastakkaisasetteluun, niin mitkä joukkueet kuuluis kisoihin?

Hyviä pelejä tietenkin kattelen.

En tunnusta väriä.
Italia ei kyennyt voittamaan korkeintaan keskinkertaista Ruotsia kaksiosaisessa jatkokarsinnassa, joten ei kyllä millään ole ansainnut kisapaikkaa. Tottakai urheilullisesti Euroopasta pitäisi olla 4-6 joukkuetta enemmän, mutta tuota on turha haikailla. Urheilussa harvemmin ja joukkueurheilussa tosi harvoin kaikki parhaat ovat paikalla samoissa kisoissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tähän mennessä nähty ihan hyviä suorituksia kakkoskorin joukkueilta, Ranska jopa pystyi voittoon.

Saudit oli roskiksesta, Venäjän seuraava peli näyttää tason.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Systeemin pelittämisestä todistaa se, ettei Suomi ole koskaan ole ollut lähelläkään. Eli ei siellä maanosan paskimmat pelaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en edes ymmärrä sitä lapsellista haikailua kisoihin pääsystä niin kauan kuin pelaajamateriaali ei selvästi kohene. Miksi mennä kisoihin selviytymään? Tällä hetkellä, eikä lähinäköpiirissä muutakaan seiso, meillä on yksi hyvän kv-tason pelaaja eli maalivahtimme. Ei vielä kuuhun mennä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: World Cup 2018

Viesti Kirjoittaja Niba »

huonolta näyttää toivottavasti Saksa on kunnossa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt julkistettu kisaisännyys jaettiin kolmen maan kesken niin kaikki pääsee kisoihin?

Sillä verukkeella Suomikin voisi livahtaa. Tosin eihän meillä taida olla yhtään vaaditun kaltaista stadionia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: World Cup 2014

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti: 17.06.2018 12:54 Nyt julkistettu kisaisännyys jaettiin kolmen maan kesken niin kaikki pääsee kisoihin?

Sillä verukkeella Suomikin voisi livahtaa. Tosin eihän meillä taida olla yhtään vaaditun kaltaista stadionia.
Suomi ois voinu jakaa jo Venäjän kisat?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: World Cup 2018

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saksa tippu, Espanja putos, Brassit down.. nice
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin