Paras suomalainen jääkiekkoilija

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:O Jokinen ei kuulu listalle.
Viisi ekaa listassa on mielestäni oikein. Vaikka Lehtinen olikin kokonaisvaltaisempi kuin moni muu, niin pisteitä hän siltikin teki liian vähän ollakseen TOP-vitosessa. Ollilla painaa pitkäaikaisuus joukkueensa ykkössentterinä, ja kyllähän hän taisi yhden yli 80 pinnan kauden pelata. Lydeä en huolisi listalle ollenkaan, vaan esmes Risto Siltasen tai Kimmo Timosen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

O Jokisella on kuitenkin suurin pää. Paitsi jos aktiiviuran lopettaneet ovat mukana, niin sitten Jutilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Mua silti kiinnostaa ketä pitää parhaana enemmän kuin se kuka on lapsuuden idoli.
Mua taas ei kiinnosta mikä sua kiinnostaa :perse:

Kysymyksenasettelussa ei mitenkään rajattu, että parhaan saa valita vain NHL tulosten perusteella (millä kriteerillä Kurri olisi paras, koska pisteet+mestaruudet). Koska vaikutat tietämättömältä, niin Timo Susi pelasi aikana, jolloin melkein kaikki suomalaiset vielä pelasi kotimaan sarjaa ja oli Tapparan huikean kultakauden (6 mestaruutta 10 vuodessa) takuumies ja mukana voittamassa olympiahopeaa Galgaryssa 1988. Saavutus johon maajoukkue on sen jälkeen yltänyt vain Torinossa 2006.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onko NHL:ssä samanlaista pisteiden inflaatiota kuin SM-liigassa, jolloin jonkun Reijo Ruotsalaisen tai Rocky Rautakallion hurjat tehot iloiselta 80-luvulta olisivat aika eri luokkaa kuin näiden nuorempien puolustajien? Toki nuoremmilla on monella pidemmät urat nimenomaan NHL:ssä, mutta ajat olivat toiset.

Ja olin mä siitä Hagmanista osin tosissani muutenkin kuin lapsuuden sankarin mielessä. Hagman oli kuitenkin ensimmäinen Suomesta NHL:ään murtautunut suomalainen pelaaja, ja pärjäsi siellä mainiosti aika eurooppalaiskielteisessä ympäristössä aikana, jolloin suomalaiset jääkiekkoilijat olivat kiejaimellisesti amatöörejä. Mutta jos ihan tosissaan täytyy sanoa, niin kyllä ehkä suurin on kuitenkin yhä Kurri.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mua silti kiinnostaa ketä pitää parhaana enemmän kuin se kuka on lapsuuden idoli.
Mua taas ei kiinnosta mikä sua kiinnostaa :perse:

Kysymyksenasettelussa ei mitenkään rajattu, että parhaan saa valita vain NHL tulosten perusteella (millä kriteerillä Kurri olisi paras, koska pisteet+mestaruudet). Koska vaikutat tietämättömältä, niin Timo Susi pelasi aikana, jolloin melkein kaikki suomalaiset vielä pelasi kotimaan sarjaa ja oli Tapparan huikean kultakauden (6 mestaruutta 10 vuodessa) takuumies ja mukana voittamassa olympiahopeaa Galgaryssa 1988. Saavutus johon maajoukkue on sen jälkeen yltänyt vain Torinossa 2006.
Tungeppa tietämättömyysolettamasi vaikka sinne missä aurinko ei paista, jos siellä vielä on tilaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Onko NHL:ssä samanlaista pisteiden inflaatiota kuin SM-liigassa, jolloin jonkun Reijo Ruotsalaisen tai Rocky Rautakallion hurjat tehot iloiselta 80-luvulta olisivat aika eri luokkaa kuin näiden nuorempien puolustajien? Toki nuoremmilla on monella pidemmät urat nimenomaan NHL:ssä, mutta ajat olivat toiset.
Molket ja molkkejen patjat on kasvaneet kaikkialla, samoin tietysti pelin systemaattisuus.

http://www.quanthockey.com/TS/TS_GoalsPerGame.php

Kyllähän Kurrin kultakausi osuu tuonne runsasmaaliselle kaudelle. Pakkien osuus maaleista on kasvanut ajan myötä, mutta kun maalit vähenee niin tietty pisteet vähenee.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ *Dave-hymiö*
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Tungeppa tietämättömyysolettamasi vaikka sinne missä aurinko ei paista, jos siellä vielä on tilaa.
Ihme mies. Kitisee kuin pieni lapsi. Jos tietoa kerran löytyy ja keskustelua ketjuun kaipaa, niin olisit kaiketi itse voinut aloittaa perustelemalla miksi jonkun toisen valinta on huono, mutta sehän olisi ollut ihan liian rakentavaa ja haastavaa. Mukavampi ja helpompi keskittyä valittamiseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Kyllähän Kurrin kultakausi osuu tuonne runsasmaaliselle kaudelle.
Kun tiputtaa rönsyt pois, niin Kurrin aikaan tehtiin noin pari maalia per peli enempi kuin Selänteen, 8 vs. 6 pyöristäen. Eli Kurrin ajan keskivertojoukkue teki maalin enemmän pelissään. Tästä avautuu Kurrille prosentiaalisesti 25 pinnan optio isompaan pistepussiin.

Kurri teki urallaan 1,118 pistettä per runkosarjapeli.
Selänne teki urallaan 1,004 pistettä per runkosarjapeli.

Näkisin, että suhteessa Selänteen pistemäärä on parempi saavutus kuin Kurrin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Tungeppa tietämättömyysolettamasi vaikka sinne missä aurinko ei paista, jos siellä vielä on tilaa.
Ihme mies. Kitisee kuin pieni lapsi. Jos tietoa kerran löytyy ja keskustelua ketjuun kaipaa, niin olisit kaiketi itse voinut aloittaa perustelemalla miksi jonkun toisen valinta on huono, mutta sehän olisi ollut ihan liian rakentavaa ja haastavaa. Mukavampi ja helpompi keskittyä valittamiseen.
Johan mä perustelin, sä vaan vedin herneen nenään mun perustelusta. Jos Timo Susi on sun mielestä kaikkien aikojen paras jääkiekkoilija objektiivisesti, mikäs siinä. Sä vaan perustelut valintasi nostalgialla. Muistetaan taas kuka lähti henkilökohtaisuuksiin. Ihme spede.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kyllähän Kurrin kultakausi osuu tuonne runsasmaaliselle kaudelle.
Kun tiputtaa rönsyt pois, niin Kurrin aikaan tehtiin noin pari maalia per peli enempi kuin Selänteen, 8 vs. 6 pyöristäen. Eli Kurrin ajan keskivertojoukkue teki maalin enemmän pelissään. Tästä avautuu Kurrille prosentiaalisesti 25 pinnan optio isompaan pistepussiin.

Kurri teki urallaan 1,118 pistettä per runkosarjapeli.
Selänne teki urallaan 1,004 pistettä per runkosarjapeli.

Näkisin, että suhteessa Selänteen pistemäärä on parempi saavutus kuin Kurrin.
Mä lisäisin vielä sen, että Kurri pelasi pääosin huippujoukkueissa, Selänteen pisteet on pääosin paskatiimeissä tehtyjä. Toki parhaimmillaan Anaheimissä huikea ketju.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Muistetaan taas kuka lähti henkilökohtaisuuksiin.
Sinä. Opettelisit käyttäytymään.
Vagabondo kirjoitti:Koska vaikutat tietämättömältä, niin Timo Susi...
tuskin voidaan laskea henkilökohtaisuudeksi toisin kuin
So Hard kirjoitti: Tungeppa tietämättömyysolettamasi vaikka sinne missä aurinko ei paista
Ensimmäisessä pohditaan vaihtoehtoa, että et ole täysin tietoinen yhden pelaajan pelitaidoista ja merkityksestä joukkueelleen, mutta ei täysin suljeta tämän tiedon mahdollisuutta pois, josta on sitten jatkettu pieneen kuvaukseen ko. pelaajan urasta. Aikaisemmat kommettisi aiheeseen liittyen eivät ole mitenkään tuoneet esille, että olisit perehtynyt seuraamaan ko. pelaajan uraa, joten oletus on sinänsä mielestäni ihan perusteltu. Itse asiassa myöhemmätkään kommentit ei ole tuonut esiin kuinka aktiivisesti olet Tapparaa aikanaan seurannut.

Sinun vastineesi taas on ihan selvä loukkaus ilman pienintäkään yritystä keskustella itse aiheesta.

Et myöskään mitenkään kommentoinut sitä, ettei ketjun alustuksessa ollut mitenkään määritetty niitä perusteita joilla paras pitää valita, joten ei ole mitenkään pois suljettu, ettei mielestään parasta voisi valita osittain myös nostalgiaperustein, koska yksiselitteisen mittarin puuttuessa kyseessä kuitenkin on mielipideasia eikä absoluuttinen fakta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos pitää ehdottomasti paras kotimainen jääkiekkoilija sanoa, niin olkoon sitten kautta aikojen paras taklaaja. Kuka ikinä onkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Voi pikku hernenenua. Ensin sanoo ettei tosin mielipiteet kiinnosta, sitten ryhtyy arvioimaan tietämystä ja sen jälkeen martyroituu kun kehotetaan pitämään arvionsa muista keskustelijoista omana tietona. Hyvin sä vedät, mutta mitä lääkkeitä?
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kun tiputtaa rönsyt pois, niin Kurrin aikaan tehtiin noin pari maalia per peli enempi kuin Selänteen, 8 vs. 6 pyöristäen. Eli Kurrin ajan keskivertojoukkue teki maalin enemmän pelissään. Tästä avautuu Kurrille prosentiaalisesti 25 pinnan optio isompaan pistepussiin.

Kurri teki urallaan 1,118 pistettä per runkosarjapeli.
Selänne teki urallaan 1,004 pistettä per runkosarjapeli.

Näkisin, että suhteessa Selänteen pistemäärä on parempi saavutus kuin Kurrin.
Mä lisäisin vielä sen, että Kurri pelasi pääosin huippujoukkueissa, Selänteen pisteet on pääosin paskatiimeissä tehtyjä. Toki parhaimmillaan Anaheimissä huikea ketju.
Toisaalta, ainahan urassa on sattumaa mukana, ja yksilö on mitä on ympäristönsä osana. Selänteellä on huikeita kausia, mutta Kurri ja Gretzky dominoivat koko sarjaa näkyvämmin, kuin Selänne edes parhaassa Anaheim-ketjussaan. Mestaruuksien lisäksi Kurri taisi voittaa koko liigan maalipörssin, herrasmiespelaajapalkinnon ja oli ehdolla parhaaksi puolustavaksi hyökkääjäksi. Aika huimaa monipuolisuutta. Ja playoffeissa Kurrilla taitaa olla jotain vieläkin voimassa olevia ennätyksiä maalimäärien ja hattutemppujen suhteen. Mut joo, vaikea tästä asiasta nyt on olla kovin jyrkästi mitään mieltä, molemmat hurjia huippuja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:No jos pitää ehdottomasti paras kotimainen jääkiekkoilija sanoa, niin olkoon sitten kautta aikojen paras taklaaja. Kuka ikinä onkaan.
Punainen kolmonen! Tosin edes mä en ole tarpeeksi vanha muistamaan tätä katsomokokemuksellisesti.

(Omalta ajalta vahvoilla olisivat varmaan esimerkiksi Tuomo Ruutu, Olli Jokinen tai Leo Komarov.)
Viimeksi muokannut urpiainen, 08.01.2015 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Voi pikku...
Ilmeisesti sulla ei ollut vastausta esittämiini kysymyksiin ja/tai haluat antaa mielikuvan, että tulkintani oli oikein?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kurri, tuo ysiysin varjossa oman loisteensa luonut legenda, on sikäli haastava arvioitava, että hänen saavutuksensa liittyvät niin voimakkaasti ysiysiin ja ehkä kautta aikojen ylivoimaisimpaan ja parhaaseen joukkueeseen, mitä tulee nykyänäriin. Oliko Kurri niin hyvä Väinön ansiosta vai siitä huolimatta? Oliko Väinö piirun verran kovempi juuri Kurrin ansiosta? Se on varmaa, ettei Väinön rinnalle pääse kuka vaan.

Ne Oilersin pelit jotka muistan nähneeni, olivat Väinön suvereeniteetin vuoksi hienoa katsottavaa. Kurrikin oli huikea, muttei läheskään samaa tasoa.

Selänteellä oli maaginen yhteys Karyan kanssa, mutta ei Teemu samanlaista "vetoapua" hänestä saanut. Lisäksi Teemun rookiekausi, 76 maalia(tais jakaa Mogilnyn kanssa maalipörssin voiton), on mielestäni ihan käsittämätön!

Vertaile nyt näitä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Voi pikku...
Ilmeisesti sulla ei ollut vastausta esittämiini kysymyksiin ja/tai haluat antaa mielikuvan, että tulkintani oli oikein?
Sinä poika se olet kova tekemään oletuksia ja tulkintoja. Jatka itseksesi.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kurri, tuo ysiysin varjossa oman loisteensa luonut legenda, on sikäli haastava arvioitava, että hänen saavutuksensa liittyvät niin voimakkaasti ysiysiin ja ehkä kautta aikojen ylivoimaisimpaan ja parhaaseen joukkueeseen, mitä tulee nykyänäriin. Oliko Kurri niin hyvä Väinön ansiosta vai siitä huolimatta? Oliko Väinö piirun verran kovempi juuri Kurrin ansiosta? Se on varmaa, ettei Väinön rinnalle pääse kuka vaan.
Nyt piti jo huutaa wikipediaa apuun, kun muisti pätkii. 99:n lähdön jälkeen Kurri voitti Oilersissa vielä yhden Stanley Cupin ja teki 195 pistettä 154:ään peliin. Tälle ajalle osuu myös perhaps Kurri`s finest performance, he registered three goals and two assists in Game 2 of the Stanley Cup Finals in Boston, May 18, 1990, setting a record for scoring in a single Finals game in the modern era on his 30th birthday.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Sinä poika se olet kova tekemään oletuksia ja tulkintoja.
Pakko, kun sä vain kiemurtelet, etkä vastaa asiallisesti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinä poika se olet kova tekemään oletuksia ja tulkintoja.
Pakko, kun sä vain kiemurtelet, etkä vastaa asiallisesti.
Mitä kohtaa et ymmärtänyt siitä, että jatka itseksesi. Sä olet aika raskas kaveri keskustella ja mulle ei makseta tästä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Mitä kohtaa et ymmärtänyt siitä, että jatka itseksesi.
Sorry, mä ymmärsin, että sä ilmoitit poistuvasi. Ilmeisesti väärä oletus taas kerran. Hakisinko mä tähän jonkun kivan lainauksen herralta itseltään.
So Hard kirjoitti:Mitäs aattelit tehdä kun en lähde mihkään? KSE:n?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:Ja olin mä siitä Hagmanista osin tosissani muutenkin kuin lapsuuden sankarin mielessä. Hagman oli kuitenkin ensimmäinen Suomesta NHL:ään murtautunut suomalainen pelaaja, ja pärjäsi siellä mainiosti aika eurooppalaiskielteisessä ympäristössä aikana, jolloin suomalaiset jääkiekkoilijat olivat kiejaimellisesti amatöörejä. Mutta jos ihan tosissaan täytyy sanoa, niin kyllä ehkä suurin on kuitenkin yhä Kurri.
Hagmanista Glen Sather muistaakseni sanoi, että oli paras jääkiekkoilija jonka on koskaan nähnyt ja miehestä olisi tullut suuruus, mutta kun se viina maistui ihan liikaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paras suomalainen jääkiekkoilija

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ketjussa mainituista nimistä Jere Lehtinen on kyllä korkealla mun papereissa. Vaikka ei pisteillä paljon mässäillyt, niin teki niin paljon duunia kentällä kumpaankin suuntaan, että Modano sai paistatella parrasvaloissa. Ja siihen päälle tietenkin kansainvälinen menestys. Voisin melkein vaihtaa omaa vastaustani.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin