NHL 15-16

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

NHL 15-16

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kausi alkaa ke-to yönä Suomen aikaa. Asetelma on suomalaisittain toiveikas, monelta odotetaan selvää tasonnostoa, jopa läpimurtoa.

Veikataas alkuhätiin:
1) Mestari
2) Pistepörssin voittaja
3) Paras kotimainen pistemies
4) Kotimainen läpimurtopelaaja/tasonnostaja

Itse veikkaan:
1) Chicago
2) Crosby
3) Filppula
4) Barkov
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: NHL 15-16

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Eikö Barkov pelannut niin loistavan kauden viime vuonna, että läpimurto on ikään kuin tehty? Ja kertaluokkaa oleva tasonnostokin tarkoittaisi kai sitä, että sinun olisi melkein pakko veikata Barkovia parhaaksi suomalaiseksi pistemieheksi. Tai sitten Filppulan on tehtävä oikeastaan yhtä merkittävä tasonnosto.

Odotan kyllä itse(kin), että Barkov alkaisi olla tulevalla kaudella merkittävin suomalainen NHL-pelaaja, mutta ymmärrän läpimurron/tasonnoston siten, että emmin vielä, veikkaanko Teemu Pulkkista vai Teuvo Teräväistä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NHL 15-16

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:^ Eikö Barkov pelannut niin loistavan kauden viime vuonna, että läpimurto on ikään kuin tehty?
Ei pelannut loistavaa, vaan kausi oli pettymys. Tämän selittää pitkälti ennen kauden alkua ja alkukauden loukkaantumiset vaikutuksineen. Loppukausihan sujui hyvin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NHL 15-16

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Donskoille ja Teräväiselle avauksessa reppu. Nuoret miehet tarvitsevat hyvän alun!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NHL 15-16

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomiona tähän kauteen, vanhimmat kotimaiset kenttäpelaajat ovat niinkin nuoria kuin kuuluisaa 83-ikäluokkaa eli Mikko ja Tuomo, myös Kari kuuluu heihin. Sukupolvenvaihdos on konkretiaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: NHL 15-16

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Wild on aloittanut väkevästi. Sen porukan pelejä on ilo kattoa. Villisti veikkaan, että keväällä kampeavat Hawksit tällä kertaa laulukuoroon ja menevät päätyyn asti. Viime kevät oli jo niin paljon lupauksia antava.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NHL 15-16

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paskan teki, kun Barkov loukkaantui. Onko kellään tarkempaa infoa vammasta?
=>
"Coach Gallant has already announced that Aleksander Barkov won't play on Saturday for the Panthers.

Barkov will "likely see the doctors on Monday", which therefore puts his playing on Tuesday against the Avalanche in question. Barkov ranks second only to Jaromir Jagr on the team in both goals and points, by just a pair each. Hopefully the young center's wrist is okay. Oct 23 - 7:50 PM"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NHL 15-16

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin