Kompressiovaatteet

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2441
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Kompressiovaatteet

Viesti Kirjoittaja KKK »

Hieman skeptisesti olen lueskellut näitä komp-vaatehehkutuksia, yllättävän moni urheilubloggari kun tuntuu omaavan vahvoja kytköksiä mainos... ARVIOIMIINSA tuotteisiin.

Onko kellään näistä kompurakuteista kokemuksia? Itse en ole tähän päivään saakka uimahousuja lukuunottamatta julkisilla paikoilla tavannut liikkua missään ihonmyötäisessä, mutta rikkonaisen alkukauden jälkeen pyöräily ja rullistelu alkaa päästä vauhtiin ja koipiin alkaa pakata taas muutakin kuin läskiä, joten voisihan sitä noitakin kokeilla. Ei samasta syystä kuin Eddie Murphy "Nutty Professorissa" vaan puhtaasti funktionaalisista syistä. Vaimo tietää jo että mulla on hyvä perse, muilta en siihen vahvistusta kaipaa.

Kuva
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kompressiovaatteet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voisin tässä yliyrittää; ylianalysoida ja ylikehua tuotetta, jotta minulla olisi asiaan selkeä mielipide, mutta kun ei ole. Siis juoksukompurahousut omistan ja toki pyörähousuissakin on kompuraominaisuus. Ainoa havaitsemani hyöty on ollut juoksuhousujen miellyttävämpi tuntu lihaksiin ja alussa jalat ovat jotenkin paremman tuntuiset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kompressiovaatteet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos XL on riittävä koko niin natsisiva myy ihan ok kamaa. Kokeilee sitten kalliimpia jos nuo ei tunnu riittävän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2441
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kompressiovaatteet

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kävin vähän näitä pällistelemässä. Näyttivät lähinnä alusvaatteilta ja ainakin edullisimmassa malleissa kompressio oli lähinnä viitteellistä. Päädyin tällä kertaa tavallisiin juoksutrikoisiin, jotka rullistellessa osoittautuivatkin ihan hyväksi ostokseksi.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kompressiovaatteet

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on parit kompressiotrikoot, ja tykkään niistä kyllä taviksia enemmän. Väittävät palautumisen nopeutuvan, mutta ei kyllä havaintoa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kompressiovaatteet

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen kyllä niin vanhaa koulua kuin olla voi. Tykkään mahdollisimman väljistä vaatteista liikkuessani. Kalsarit tosin saa olla aika tiukat, jos liike aiheuttaa kulkusien ylimääräistä heilumista. Pyöräillessä joutuu laittamaan sellaset tiukat pyöräilyshortsit päälle, jossa on pehmusteet. Perse ei muuten kestä. Tosin tänään aamulla en laittanut, vaan vetelin paljaalla. Perse kiittää.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kompressiovaatteet

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aika homoja vaatteita.
Alusasuiksihan noita ei ole tarkoitettu.
Mutta kyllä aluspaitojen parhautta on vanha kunnon intin verkkopaita. Jollaista Uuno Turhapuro käytti siltään, vaikka oikean paidan allehan se on tarkoitettu. Ne aukot päästävät hien haihtumaan ulkokerrokseen paremmin luulen kuin nykyajan ihmetekstiilit. Jolloin aluspaita pysyy kuivana toisin kuin t-paita. Toisaalta pakkasella ne aukot toimivat lämpöä säilyttävinä ilmataskuina.

Sellaisia en ole löytänyt, mutta ostinpa Varustelekasta moderneja keinokuituisia verkkopaitoja.

Edit: En ole ikään kuullutkaan "kompressiovaatteista", mutta viehättävää jos nuoret pystytisuiset pyöreäpeppuiset misut alkaisivat käyttää tuollaisia ihan katumuotina. Muilla ei niin väliä, yöks.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin