Uusi ahkerampi urheilusäie

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Gat »

No kun en omaa mokaani huomannut, että Kreitsu on jo sellaisten alueiden konkari. Itse olisin nuorena vielä missään käymättä tarvinnut just nuo neuvot. Ilman setämäisyyttä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti: 09.05.2018 9:53 No kun en omaa mokaani huomannut, että Kreitsu on jo sellaisten alueiden konkari.
Tää vähän niinku kuuluu siihen pahanlaatuisen mansplainauksen taudinkuvaan, erityisesti ottaen huomioon kommentoimasi viestin sisältö ja koko vuosien kitinäkeskusteluhistoria. (Ei sillä, että itse olisin syytön vastaavaan käytökseen - malkaa on vaikea huomata omassa silmässään.)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sähköfillari :h: Työmatkan keskinopeus 22 km/h (sisältäen liikennevaloissa seisomisen). Ylämäissä kulkee yhtä kovaa kuin tasaisella. :h:
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Väärä ketju.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ No anteeksi nyt mutta myös Hitler olisi postannut tähän ketjuun.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikonloppuna kun jolkotteli pari pidempää kävelylenkkiä niin penikat alkoivat vaivaamaan ja tänään kyykätessä polvetkin vähän vihoittelivat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Säbäkausi kahden junnujoukkueen päävalmentajana takana. Nuorempi porukka pokas liiton sarjoista jopa pokaalin, eli että jotain on tehty oikein. Käytiin päättämässä molemmilla joukkueilla kausi Särkkis Cupiin Tampereen seudulla. Hieno päätös kaudelle laadukkaiden pelien ja huvipuiston temmellyksien kautta.

Kesätreenit on jo aloitettu, joten laakereille ei jäädä lepäämään.

Miksi raportoin asiasta tähän ketjuun? Junnujen valmentaminen käy urheilusta - tai vähintäänkin liikunnasta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan vähän kokeilin hölkkäämistä.

En kuollut.

Vielä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvin vei body combat harhat siitä, että olisi jo yhtä hyvässä kunnossa, kuin nelisen vuotta takaperin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Reilun viikon päästä lähtö sinne Lakesille. Mitään mäkitreenejä en ole saanut aikaiseksi, koska olen ollut niin sekaisin ja harhoissani. Mutta vielähän tässä ehtii. Onneksi peruskunto on kuitenkin hyvä, niin ei ole niin vaarallista.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä puolestaan olen nostanut pyöräilymäärää noin 5h:iin viikossa. Tänään tein 4x5min ja viime vuoden lukemat, joten tästä sitten vain ylöspäin. Tosin aamulla neljäksi päiväksi Wieniin emännän kanssa, mut onhan siellä toisaalta kuntosali. Sunnuntain Pirkka (217km) jää näin ollen väliin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Juoksin puolimaratonin. Lähti kaksi varpaankynttä.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 06.06.2018 21:55 167cm ja 93kg, ei tää silti vielä naurata.
Jesus H. Roosevelt Christ. Ettäpä osaatkin olla fyysisesti vastakkainen tyyppi. Tosin puhut paksumpaa savoa kuin sanokaamme skrode veljesi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tuli patikoitua about 250 kilsaa ja lähinnä "vuorilla", Englannin korkein huippu (Scafell Pike) on nyt kontattu "muutaman" muun lisäksi. Hyvin pelitti kroppa, vaikka lähdin varvasvammaisena (olin telonut sen sopivasti just ennen reissua), mutta vamma parani joutuisaan. No added drama, ihan sairaan mahtava reissu taas. Nyt on hassu olo.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ noudatitko gattiksen neuvoja?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Melkein kaksi vuotta tuli taukoa, mutta nyt on taas salikortti ja kävin jo ekan kerran treenaamassa. Kyllä tätä nyt ehkä vähän aikaa taas jaksaa. Jos nyt ees talveen asti sais käydä 1-2 kertaa viikossa niin olisin tyytyväinen. Koko vuosi mennyt vain harrastellessa kaikkea kivaa, kun motivaatio tukevaan harjoitteluun ollut nolla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lopetin paskaperseilyn ja ostin jäsenyyden ihan oikealle punttisalille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25345
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 21.08.2018 13:23 Lopetin paskaperseilyn ja ostin jäsenyyden ihan oikealle punttisalille.
Mihin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25345
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Fillari on tosiaan taas kunnossa. Siitä ehti mennä etukumikin paskaksi eli nyt on molemmat vaihdettu ja pelittää taas. Tänään tein vain pienen lenkin (15 kilsaa), koska sade pilasi poljennan. Sääennusteen mukaan ei pitänyt sataa, joten mieli hieman pahoittui. Toisaalta täällä ei ole sadellut aikoihin, joten annettakoon anteeksi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itse olen suurimman osan kevään reeneistä vetänyt terassilla treinerillä. Peekoota on näin helppo tehdä, ja kun pari säbää tullut viikkoon, niin kokonaisrasitus pysyy kohtuullisena.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2767
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 29.05.2019 21:33 Itse olen suurimman osan kevään reeneistä vetänyt terassilla treinerillä. Peekoota on näin helppo tehdä, ja kun pari säbää tullut viikkoon, niin kokonaisrasitus pysyy kohtuullisena.
Vakilounaspaikassa kävi viimeksi samaan aikaan kaksi poliisia. Tuli vaan mieleen mikä kynäniska olen (190 cm, 102 kiloa.) Poliisit olivat virkavarusteisaan aika ison näköisiä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toissa päivänä kokeilin pyörällä perinteisen Tre-Kangasala-Valkeakoski-Kangasala-Tre. 82km, 2:53, joten keskari 28,5. Keskisyke oli liian korkea peekoolenkille eli 146. Lihakset alkoivat väsymään hiljalleen parin tunnin jälkeen. Nyt terassilla treinerillä 2h, ylihuomenna viikon pääreeni eli lyhyitä vetoja, niin saa jerkkua reisiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2767
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pyöräilin reilun tunnin lenkin. Viimeiseen viiteen vuoteen ei ole tullut pyöräiltyä säännöllisesti (sen jälkeen kun vanha pyörä varastettiin.) Täytyy sanoa että on p*ska kunto. Ensimmäinen kilometri oli alamäkeä, ja kun täytyi hiukan polkea, tuli mieleen että kuolenko heikotukseen. Vasta ihan lopussa loppunousussa kuitenkin syke vasta nousi ja tuli hengästymistä.

(Voikohan sillä olla jotain vaikutusta hapenottokykyyn, että vetää päivässä askin punaista tupakkaa. Ei varmaan.)
Vastaa Viestiin